Oeh lekker. En makkelijk zelf te maken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik had gelukkig al kokoskoekjes open, dus nog maar een kopje thee genomen
Ja, thee zetten is geen rocket science iddquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh lekker. En makkelijk zelf te maken.
Precies.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Ja, thee zetten is geen rocket science idd.
Omg ja!quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb trek in ouderwetse tomatensoep met ballen![]()
Dit kan je echt niet lekker maken met die gore harde winter tomaten die nu in de winkel liggen.quote:
Goede vraag. Ik denk tomatensoep, lasagna bolognese (zonder kaas.) Stoofvlees (maar dat recept heb ik gestolen van de moeder van exquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat zijn de specialiteiten van Chez Tegan?
Stuur maar op hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:20 schreef Tegan het volgende:
Hier gaan de halve verpakkingen koekjes vaak in de prullenbak, doe mij maar hartig. Ik heb nog een chocoladeletter en kerstkoekjes bijvoorbeeld
.
Als Rusland binnenvalt weten we bij wie we moeten bivakkerenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:20 schreef Tegan het volgende:
Hier gaan de halve verpakkingen koekjes vaak in de prullenbak, doe mij maar hartig. Ik heb nog een chocoladeletter en kerstkoekjes bijvoorbeeld
.
Snel naar de supermarkt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:04 schreef Tegan het volgende:
Door jullie heb ik nu zin in Pringles maar niet in huis.
Gewaagde uitspraak voor een niet Limburgsequote:Op donderdag 3 maart 2022 18:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik denk tomatensoep, lasagna bolognese (zonder kaas.) Stoofvlees (maar dat recept heb ik gestolen van de moeder van ex.) Dille-room-pastasaus met zalm
.
En roomkruimelvlaai.
En nog wel ontelbaar meer dingen. Eten.
.
Ohquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak voor een niet Limburgse
Ik zal dit moeten komen controleren
Edgenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb het toegevoegd aan mijn staande bestelling. Delayed gratification
.
Ik ben geschokt en geïntrigeerd tegelijkquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, niet bij stilgestaan. Hij is geweldig maar niet vergelijkbaar met een Limburgse
. Ik ben niet zo'n fan van de Limburgse verder
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Stuur je adres maarquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuur maar op hoor.Of kom maar langs brengen.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben geschokt en geïntrigeerd tegelijkDat is hoe ik het graag zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
heb je er wel bij verteld dat die van jou was?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Stuur je adres maar.
Zo heb ik ooit een andere Fok!er een chocoladeletter gestuurd, ben benieuwd of ze het nog weet.
Hoe kwam ik anders aan het adres.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je er wel bij verteld dat die van jou was?
kom bakken danquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:37 schreef Tegan het volgende:
Mijn 'afkeer' van Limburgse vlaai is eigenlijk omdat fruit niet warm hoort te zijn. Roomkruimelvlaai is dus een van de weinige acceptabele vlaaien. Maar de tweede reden is dat ik vlaaibodem te droog/taai vind, tenzij kakelvers; vandaar dat mijn zelfgemaakte net iets beter is
.
stalken?quote:
dat ligt er aan hoe goed de vlaai is.quote:
Teveel moeite voor geen concreet tegenbod.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ligt er aan hoe goed de vlaai is.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mijn afkeer tegen Limburgse vlaaien is dat het uit Limbabwe komt
Ze hebben in Groningen nog geen Groningse Vlaaien uitgevonden, dus helaasquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mijn afkeer tegen Limburgse vlaaien is dat het uit Limbabwe komt
duurt wel schandalig lang...quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze hebben in Groningen nog geen Groningse Vlaaien uitgevonden, dus helaas
Ik zou zeggen, gas erop- oh wacht.quote:
Geen last van hier. Ook lekker met cherrytomaatjes of baby romatomaatjesquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit kan je echt niet lekker maken met die gore harde winter tomaten die nu in de winkel liggen.
quote:
Nee, na meer dan 10 jaar haar gepost te hebben, is die mevrouw nog steeds niet m'n bffquote:
Ja daar welquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen last van hier. Ook lekker met cherrytomaatjes of baby romatomaatjes
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, na meer dan 10 jaar haar gepost te hebben, is die mevrouw nog steeds niet m'n bff
Daaromquote:
quote:
Wrom zo boos op mij Barbquote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ok, de volgende ga je helemaal los opquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, de volgende ga je helemaal los op
Ff zoeken
There we go
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, de volgende ga je helemaal los op
Ff zoeken
There we go
[ afbeelding ]
Ja, bijna weekend en zoquote:
Same, samequote:
Formidabel?quote:
fietsen, niks doen, fietsen kijken, biere halen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same, same
Nog leuke plannen voor het weekend?
Eat, sleep, ravecycle, repeatquote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fietsen, niks doen, fietsen kijken, biere halen.
eten, drinken slapen, eten, drinken, slapen, eten, drinken, slapen.
same old, same old
En jij?
Mag Moos' zusje niet mee?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:21 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb al weekend. Ga zo eerst met Moos en zijn zus haar baasje een wandeling maken
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:51 schreef CherryLips het volgende:
God nu zit dat weer de hele dag in m'n hoofd.
Gewoon fonetisch meeblèrenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:35 schreef Tegan het volgende:
Stromae mag altijd in mijn hoofd zwemmen. Ik wou dat ik beter Frana kon door hem
.
Ja, maar de, naar mijn mening, mooiste van dat album was al uit; L'enferquote:
Ik onthoud mij van stemming, ik ken alleen de nummers die op de radio voorbij komenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar de, naar mijn mening, mooiste van dat album was al uit; L'enferDie tekst
L'enfer is al op de radioquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik onthoud mij van stemming, ik ken alleen de nummers die op de radio voorbij komen
L'enfer is prachtig jaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar de, naar mijn mening, mooiste van dat album was al uit; L'enferDie tekst
Maar op 1 liedje beoordeel je geen heel albumquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar op 1 liedje beoordeel je geen heel albumDat is waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar op 1 liedje beoordeel je geen heel albumEr schijnt en Celine Dion biopic te zijn, en 1 recensie is het enige dat je hierover hoeft te weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Here is an utterly bizarre fictionalised biopic of Canadian singing star Céline Dion, whose opening scenes will have audiences screaming and running out of the cinemas the way they were mythically supposed to have done at the Lumière brothers’ first silent movie about the arriving train. Even now, I still can’t believe I have seen it.quote:It does at least create a point of interest in what is otherwise a desperately bland TV-style film. But that opening section is the scariest thing since The Omen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Zou denk ik ook schreeuwend in paniek wegrennen als ik een film over Celine Dione zou moeten zienquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er schijnt en Celine Dion biopic te zijn, en 1 recensie is het enige dat je hierover hoeft te weten.
Here is an utterly bizarre fictionalised biopic of Canadian singing star Céline Dion, whose opening scenes will have audiences screaming and running out of the cinemas the way they were mythically supposed to have done at the Lumière brothers’ first silent movie about the arriving train. Even now, I still can’t believe I have seen it.
[..]
Frans is en blijft een klotetaalquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:35 schreef Tegan het volgende:
Stromae mag altijd in mijn hoofd zwemmen. Ik wou dat ik beter Frans kon door hem
.
Frans is juist sensueel en sexy. Fransen geen mening overquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:54 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Frans is en blijft een klotetaalGod als ik iets haat dan zijn het Fransen wel.
Nique ta mere, connardquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:54 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Ik weet me te beheersenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:38 schreef Tegan het volgende:
Horror, bah. Maar inderdaad, zou het nu bijna willen zien.
Het zou wel helpenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je hebt iemand nodig om je hand vast te houden?
de Franse taal =/= de Franse mensquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:54 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
quote:
Kolere, Alizee.quote:
Nog steeds een prachtige vrouwquote:
Dat absoluut.quote:
Tof nummer, mooie vrouw.quote:
Ff opgezocht, maar; ja, 14/15 ongeveerquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dit is toch het bekendste Franse liedje?
Hoewel het alleen maar instrumentaal is, maar toch
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of deze... De laatste twee minuten kunnen veel mensen meezingen.
Enige nummer wat ik ken uit deze reeksquote:
Kiek eens anquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Enige nummer wat ik ken uit deze reeks
Oke en Alize dan.
Niet van naam, even geluisterd en vaag klinkt t bekend.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kiek eens an
Yann Tiersen ook niet, nee?
Alles teltquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niet van naam, even geluisterd en vaag klinkt t bekend.
Is t niet gebruikt in een serie ofzo
Willy ken ik ook wel ja.
Ow en kenny B. Telt dat ook?
Yessss, dat was het. Thanksquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Yann Tiersen is vooral bekend van Amélie
Oh jeetje, tatu. Die 2 brachten me constant in hogere sferen destijdsquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:25 schreef TaMieke het volgende:
Ik moet nu ook aan Tarkan en Tatu denken, maar das geen frans of spaans
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh jeetje, tatu. Die 2 brachten me constant in hogere sferen destijds
Het begon eigenlijk allemaal vanwege deze (die ook nog niet gepost was):quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:25 schreef Dqod het volgende:
De kern van deze hele sc-praat nog niet eens gepost ondertussen
Dat denk ik ook wel jaquote:
Goed punt, maar goed dat die er nu ook bij staat danquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het begon eigenlijk allemaal vanwege deze (die ook nog niet gepost was):
Al was het dat. Ik kán niet eens ontkennen dat ik hard op ze geilde.quote:
Hoe is jouw gemoed bij Untouched van the Veronicas?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Al was het dat. Ik kán niet eens ontkennen dat ik hard op ze geilde.
Favoriete treinreismuziek, ook, destijds
Moest 'm ff weer checken. En zeker niet verkeerd, maar nooit echt een "connectie" gevoeld met die beste dames, niet zoals tatu iigquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe is jouw gemoed bij Untouched van the Veronicas?
Ik wilde die net al noemenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe is jouw gemoed bij Untouched van the Veronicas?
In "mijn scene" ook, totdat het allemaal fake bleek en eze meiden niet echt aardig bleken te zijnquote:
Ik was ook niet aardig toen, hield me niet tegen :$quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In "mijn scene" ook, totdat het allemaal fake bleek en eze meiden niet echt aardig bleken te zijn
De dames op zich heb ik weinig mee, maar het nummer op zich meerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moest 'm ff weer checken. En zeker niet verkeerd, maar nooit echt een "connectie" gevoeld met die beste dames, niet zoals tatu iig
Wie? Wie? en wie?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:48 schreef ArTiC het volgende:
Niemand die Jacques Brel noemt?
Aznavour? Piaf?
Gelukkig geen Patrick Bruel iig.
Of Christine and the Queens?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:48 schreef ArTiC het volgende:
Aznavour? Piaf?
Mwa, ja, meeste wel. Nog een naar kriebel kuchje aan overgehouden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je weer een beetje opgeknapt?
Ik hoorde het.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa, ja, meeste wel. Nog een naar kriebel kuchje aan overgehouden.
Maar koorts en spierpijn en zo zijn allemaal voorbij
Na dag 2 ging t bergopwaarts.
quote:
Barbara Praviquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:48 schreef ArTiC het volgende:
Aznavour? Piaf?
Houdt Mevrouw M me in de gaten?quote:
O ja, daar heb ik kaartjes voorquote:
Leugens, jij bent super liefquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was ook niet aardig toen, hield me niet tegen :$
Dat vind ik tof om te horen, insgelijksquote:
Somebody, pinch me. Serieusquote:
*pinchquote:
Als ze nou weg is eh, wowquote:
Dan haal ik haar persoonlijk terugquote:
Hahaquote:
Alles goed hier. Met jou? Lang geleden alweer.quote:
Mooi zo jongen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles goed hier. Met jou? Lang geleden alweer.
Steady is goed. Op je plek in het oosten?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooi zo jongen.
Ja, hier ook goed. Steady
Zeker weten. Many years
Nog niet helemaal, maar ook dat komt wel goed met de nodige inspanningen, uiteindelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Steady is goed. Op je plek in het oosten?
Het is een reis, geen bestemming etc.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, maar ook dat komt wel goed met de nodige inspanningen, uiteindelijk
Iig aardig op de goede weg lately
All aboard the crazy-train, choochooo. Zo rollen we immer doorquote:
quote:
quote:
ik moet eerst even expeditie robinson van gisteravond terugkijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Had ik wel gezien hoor. Maar nu nog even alles van Stromae luisteren
.
Haha vooruit. Ik hoor na het weekend wel wat je van hem vindt!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet eerst even expeditie robinson van gisteravond terugkijken
De kans is vrij groot dat ik het daarna alweer vergeten ben hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha vooruit. Ik hoor na het weekend wel wat je van hem vindt!
Ik heb hetzelfde maar dan alles wat gisteren op NPO1 kwam tussen 20:30 en 23:00.
Ik woon hier al 33 jaar en ben tot op de dag van vandaag ook nog niet helemaal op mijn plekquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, maar ook dat komt wel goed met de nodige inspanningen, uiteindelijk
Iig aardig op de goede weg lately
Lekker in Den Haag komen wonen. Heerlijke plek.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik woon hier al 33 jaar en ben tot op de dag van vandaag ook nog niet helemaal op mijn plek
Helemaal zal idd wel nooit wat worden, maar iig weg uit deze buurt. Me elders vestigen in Overijssel ofzo, zoiets.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik woon hier al 33 jaar en ben tot op de dag van vandaag ook nog niet helemaal op mijn plek
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker in Den Haag komen wonen. Heerlijke plek.
*Chips gooitquote:
Heb je nog geen avondeten gehad?quote:
Sorry, moest even naar huis rijden. Fijn dat het goed gaatquote:
Caliquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Sorry, moest even naar huis rijden. Fijn dat het goed gaat
Dat moet ook gebeurenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Sorry, moest even naar huis rijden. Fijn dat het goed gaat
Had dat even eerder gezegd..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:00 schreef Tegan het volgende:
[..]. Ik wil gewoon lekker onder een dekentje op de bank gevoerd worden met iets huisgemaakts
.
Had dat even eerder aangevoeld...quote:
Zelfgemaakte chips, impressed!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:05 schreef Dqod het volgende:
Ff die zak chips terughalen tho en inruilen voor zelfgemaakte chips
*gooit opnieuw
Zo. En nu gamen![]()
Hue huequote:
Vrijdagavond, dan moet het wel een beetje vunzig zijn vind ik. Of heel vunzig.quote:
too little, too latequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Wacht wat. Samenwonen ben je onder de plak enzo?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Helemaal zal idd wel nooit wat worden, maar iig weg uit deze buurt. Me elders vestigen in Overijssel ofzo, zoiets.
Samenwonen ligt in de planning iig.
En dat zal er toch hopelijk wel voor zorgen dat dat stukje ook allemaal wat chiller wordt
Ook al verderquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wacht wat. Samenwonen ben je onder de plak enzo?
Iedereen gaat verder. Gelukkig kan ik in deze sc alleen in leven houden met mijn wilde poets avonturen.quote:
Ik kan daar heel erg van harte een robotstofzuiger voor aanraden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:31 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb vandaag swiffer gekocht voor onder de bank en onder het bed. Het doet vast niet alles maar de ergste stofjes lijken weg. Stofzuigen onder bank en bed vind ik zo’n kolere taak
Gaat er vandaag nog wild gepoetst worden?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Iedereen gaat verder. Gelukkig kan ik in deze sc alleen in leven houden met mijn wilde poets avonturen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gaat er vandaag nog wild gepoetst worden?
Wil ik ook wel ooit maar dan moet het wel een ding zijn dat tegen huisdierenhaar kan. En zo’n stofzuiger is best prijzigquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:21 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik kan daar heel erg van harte een robotstofzuiger voor aanraden.![]()
Ik heb net nog gestofzuigd en gedweild.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gaat er vandaag nog wild gepoetst worden?
Wat denk je nou. HALLOquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wacht wat. Samenwonen ben je onder de plak enzo?
Zo actief ga ik vandaag niet meer worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb net nog gestofzuigd en gedweild.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo actief ga ik vandaag niet meer worden.
Hij 's weer lekkah fijn ende zachtquote:
Ik heb een iets zwaardere.quote:
Winterbier is immer goed. Zal eens kieken, morgenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb een iets zwaardere.
Brand Winterbier uit 2019. Maar doordat die al zo lang in de kelder staat is die ook best zacht
Dit was de oudste die nog in mijn kelder stondquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Winterbier is immer goed. Zal eens kieken, morgen
Ze zijn niet goedkoop idd, maar het is wel een van onze beste aanschaffen ooit geweest wat mij betreft. Vind het zo fijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wil ik ook wel ooit maar dan moet het wel een ding zijn dat tegen huisdierenhaar kan. En zo’n stofzuiger is best prijzig
Maar heb jij honden? Kan zo’n ding tegen een stootje?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:32 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ze zijn niet goedkoop idd, maar het is wel een van onze beste aanschaffen ooit geweest wat mij betreft. Vind het zo fijn.
Ik vind haar tofquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:30 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Bij deze topictitel moet ik de hele tijd aan Annemiek Koekoek denken![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geen honden, hij kan naar mijn idee wel tegen een stootje.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar heb jij honden? Kan zo’n ding tegen een stootje?
Ik kan hem dan natuurlijk laten stofzuigen als ik met de honden aan het wandelen ben..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:18 schreef Tegan het volgende:
Ik heb honden gehad en zo'n stofzuiger maar nooit tegelijk. Volgens mij zouden ze tijdens de schoonmaak een uur lang blaffen...
picsquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:55 schreef Senn88 het volgende:
Blauwe viooltjes gekocht voor de eerste plantenbak, straks ff in de grond zetten
Zo fijn dat al die lentebloemen er weer zijn. Vandaag ook heerlijk op het strand gezeten en ik geloof dat ik al een beetje kleur heb opgedaan in de zon.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:55 schreef Senn88 het volgende:
Blauwe viooltjes gekocht voor de eerste plantenbak, straks ff in de grond zetten
Duurt wel lang zo'n rondequote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik kan hem dan natuurlijk laten stofzuigen als ik met de honden aan het wandelen ben..
Ja dat doet mij wel goed! Straks ff gras maaien en dan wachten tot de regen komtquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo fijn dat al die lentebloemen er weer zijn. Vandaag ook heerlijk op het strand gezeten en ik geloof dat ik al een beetje kleur heb opgedaan in de zon.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:21 schreef Dqod het volgende:
[..]2013 alweer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
Echt eh. Waar blijft de tijdquote:
Goedemiddag, leuk dat je er bent.quote:
Insgelijks, missyquote:Op zondag 6 maart 2022 14:36 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Goedemiddag, leuk dat je er bent.
Was even wennen, ja. Maar daarna raakte ik het al aardig gewend.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Insgelijks, missy
Ik kan er nog steeds niet over uit hoe rustig het hier is geworden tho
Gelukkig zijn er nog genoeg bekenden, alhier, dus dat scheelt.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Was even wennen, ja. Maar daarna raakte ik het al aardig gewend.
Ik ben het meest te vinden in KLB, daar vind ik het het meest ''druk''.
quote:Op zondag 6 maart 2022 14:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog genoeg bekenden, alhier, dus dat scheelt.
KLB ken ik bijna niks meer van, dus ik durf niet meer
Kwam Missblackheelsetc. hier ook vroeger?quote:Op zondag 6 maart 2022 14:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Insgelijks, missy
Ik kan er nog steeds niet over uit hoe rustig het hier is geworden tho
Ik dacht het niet. Zelf ken ik haar iig uit de KLB-SCquote:Op zondag 6 maart 2022 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwam Missblackheelsetc. hier ook vroeger?
Dan ligt het dus niet aan mij. Was al even bang dat ik oud en vergeetachtig word. Gelukkig word ik alleen maar oud.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Zelf ken ik haar iig uit de KLB-SC
Man, wat een tijden
Ff iemand quotenquote:Op zondag 6 maart 2022 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ligt het dus niet aan mij. Was al even bang dat ik oud en vergeetachtig word. Gelukkig word ik alleen maar oud.
Allemaal jaloeziequote:Op zondag 6 maart 2022 15:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ff iemand quoten
"Ja, Dqod, je bent ook geen 35 meer"
AHAHAHHAHA KFDSHkghrsiljgfLSDbgfids![]()
![]()
Juh, ofnie. Gekloot altijd, helemaal para in m'n kermisheaufdquote:
Ennn weer kalm ende rustig ende zin om mijn hoofd in haar schoot neder te vleien zodat ze door kan boopenquote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 15:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Juh, ofnie. Gekloot altijd, helemaal para in m'n kermisheaufd
[..]
Ennn weer kalm ende rustig ende zin om mijn hoofd in haar schoot neder te vleien zodat ze door kan boopen
En met deze bemoedigende woorden ga ik (met collega's) maar eens even de hondjons wat vrijheid gunnen op deze prachtige zondagmiddag.quote:
Heb je nog niet gezien in de klbscquote:Op zondag 6 maart 2022 15:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Zelf ken ik haar iig uit de KLB-SC
Man, wat een tijden
Ik was er gisteren of eergisteren nog ff.quote:
Toch geen hond uit het buitenland he?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil zo'n onherleidbaar vuilnisbakje
Die in het asiel hebben ook zo'n waslijst, hele gedragsanalyse en heeft een tuin nodig en al een stabiele hond aanwezig zijn, niet gewend aan uitlaten, niet met kinderen.quote:
Wat ik je liet zien is ook buitenlandertje, just sayin'quote:Op zondag 6 maart 2022 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die in het asiel hebben ook zo'n waslijst, hele gedragsanalyse en heeft een tuin nodig en al een stabiele hond aanwezig zijn, niet gewend aan uitlaten, niet met kinderen.
Honden uit het buitenland: ja zijn zindelijk en leuk en sociaal en lief oké veel plezier ermee. Geloof er niks van
Ja precies. Bang voor hun eigen schaduw enzoquote:Op zondag 6 maart 2022 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die in het asiel hebben ook zo'n waslijst, hele gedragsanalyse en heeft een tuin nodig en al een stabiele hond aanwezig zijn, niet gewend aan uitlaten, niet met kinderen.
Honden uit het buitenland: ja zijn zindelijk en leuk en sociaal en lief oké veel plezier ermee. Geloof er niks van
Tot zoquote:Op zondag 6 maart 2022 19:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat ik je liet zien is ook buitenlandertje, just sayin'
Nu zal ik mij weer beleefd terugtrekken
Soms is 't 't ook wel waard hoor, ook voor de hond zelf.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Precies dit, hoeveel ellende wil je jezelf op de hals halen
Ik ken alleen maar probleemgevallen uit het buitenland. Als je dat echt wilt kan je beter via hond zoekt baas ofzo een herplaatser zoeken.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja alleen het verschil is dat jij geen verwachtingen had van het dier. Mensen die zo’n hond voor de lange termijn in huis halen hebben verwachtingen en die begrijpen niet dat zo’n beest uit een totaal andere leefsituatie en omgeving komt. Niet gek omdat zoals CL zelf zegt ze worden aangeboden als probleemloze pups. Imo zijn die hondjes die massaal aangeboden uit het buitenland net zo slecht af als pups die via een broodfokker worden aangeschaft. Er mist gewoon zoveel info zowel medisch als wat de dieren hebben doorstaanquote:Op zondag 6 maart 2022 19:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms is 't 't ook wel waard hoor, ook voor de hond zelf.
I mean, heb er hier een tijdje een in de pleeg gehad die zo ontzettend onbegrepen was en hij kwam hier echt tot bloei én rust. Was zo godse mooi en dankbaar om te zien eh.
Maar goed, het rugzakje is wel enorm bij dergelijke honden, vaak
Wellicht heb ik 'het geluk' dat ik met diezelfde hond natuurlijk al heel veel ervaring had opgedaan, ja, maar (om het toch even te zeggen) de asielhonden die gewoon uit NL komen hebben net zo goed enorme problematiek (de meeste dan). Soms zelfs erger.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja alleen het verschil is dat jij geen verwachtingen had van het dier. Mensen die zo’n hond voor de lange termijn in huis halen hebben verwachtingen en die begrijpen niet dat zo’n beest uit een totaal andere leefsituatie en omgeving komt. Niet gek omdat zoals CL zelf zegt ze worden aangeboden als probleemloze pups. Imo zijn die hondjes die massaal aangeboden uit het buitenland net zo slecht af als pups die via een broodfokker worden aangeschaft. Er mist gewoon zoveel info zowel medisch als wat de dieren hebben doorstaan
Tuurlijk hebben ze recht op adoptie. Die beesten kunnen er niets aan doen dat de buitenlandse hondjesmarkt net zo ruk is als de broodfokwereld. En inderdaad veel asielhonden hebben ook een backpack. Het systeem blijft wat dat betreft ook wel rukquote:Op zondag 6 maart 2022 20:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wellicht heb ik 'het geluk' dat ik met diezelfde hond natuurlijk al heel veel ervaring had opgedaan, ja, maar (om het toch even te zeggen) de asielhonden die gewoon uit NL komen hebben net zo goed enorme problematiek (de meeste dan). Soms zelfs erger.
Wel ben ik het met je eens dat het eens moet ophouden dat mensen te pas en te onpas honden uit het buitenland moeten gaan halen, vooral wanneer ze geen enkele weet hebben van de voorgeschiedenis en hoe het er daar allemaal aan toe gaat. Wat dat betreft is de zogenoemde hulpvaardigheid van de mens ernstig ondoordacht, absoluut. Ik sta daar dan ook geenszins achter.
Maar als ze hier dan al zitten in het asiel, hebben ze m.i evenveel recht om geadopteerd te worden dan iedere andere hond. Maar ok, dat spreekt voor zich uiteraard
Absoluut. Ik kan en mag er natuurlijk niet teveel over uitwijden, maar zie dagelijks genoeg ellende en vaak (bijna altijd) buiten de schuld van het dier om. Prachtige wereld, maar ook knetterhard en met een hoop kuilenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben ze recht op adoptie. Die beesten kunnen er niets aan doen dat de buitenlandse hondjesmarkt net zo ruk is als de broodfokwereld. En inderdaad veel asielhonden hebben ook een backpack. Het systeem blijft wat dat betreft ook wel ruk
Ja, ik weet niet. Ik vind dit toch wel net ff iets anders denk ik, gezien het feit van oorlog.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Al die hondjes in Oekraïne die nu her en der worden opgevangen
Alleen als de honden niet verkocht worden stop je dat.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben ze recht op adoptie. Die beesten kunnen er niets aan doen dat de buitenlandse hondjesmarkt net zo ruk is als de broodfokwereld. En inderdaad veel asielhonden hebben ook een backpack. Het systeem blijft wat dat betreft ook wel ruk
Ja ellende. Een vrouw heeft al haar paarden losgelaten in het bos omdat ze ze nergens kon onderbrengen. Had de tranen in mijn ogen staan bij dat filmpjequote:Op zondag 6 maart 2022 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Al die hondjes in Oekraïne die nu her en der worden opgevangen
Is ook. Mensen zijn zo kutquote:Op zondag 6 maart 2022 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen als de honden niet verkocht worden stop je dat.
Vanuit Oekraïne gingen vliegtuigen vol met populaire honden naar Noord-Amerika. Als een deel niet levend aan kwam was dat jammer en kwam er wel weer een volgende vlucht.
Mijn ouders kochten ooit een blinde pup bij een broodfokker, die konden ze daarna gewoon omruilen en kregen ze meteen een nieuwe mee. Toen ben ik wel een tijdje redelijk kwaad geweest.
Het is toch verdomd ziek, eigenlijk eh. Doet echt zeerquote:Op zondag 6 maart 2022 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen als de honden niet verkocht worden stop je dat.
Vanuit Oekraïne gingen vliegtuigen vol met populaire honden naar Noord-Amerika. Als een deel niet levend aan kwam was dat jammer en kwam er wel weer een volgende vlucht.
Mijn ouders kochten ooit een blinde pup bij een broodfokker, die konden ze daarna gewoon omruilen en kregen ze meteen een nieuwe mee. Toen ben ik wel een tijdje redelijk kwaad geweest.
Ja ik snap, maar plz CL. Plz kijk alsjeblieft eerst hier.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Ja ik bedoel dan niet dat ik een populair rashondje uit Polen haal ofzo, maar zo'n beestje dat daar op straat is geschopt en een oogje mist ofzo.
Ja, ik kan daar heel erg slecht tegen. Vaak is het onwetendheid van mensen en dan wordt daar simpel misbruik van gemaakt.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is toch verdomd ziek, eigenlijk eh. Doet echt zeer
Ik doe het ook niet hoor, maar het is nog verdomd lastig om überhaupt aan een hond te komen waar geen ellende mee is. M'n nicht had twee jaar geleden ook ineens een hond, een of andere kruising tussen een beagle en nog iets. Dan denk ik hoe dan. Geen wachtlijst. Mankeert ie niks? Wat voor fokker was het? Was er een advertentie geplaatst?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik snap, maar plz CL. Plz kijk alsjeblieft eerst hier.
Want ik zie al 5 jaar af en aan een shitload aan buitenlandse hondjes voorbijkomen waar ik werk.
Die dus idd om dezelfde redenen naar NL zijn gehaald en vervolgens kunnen ze er niks mee of zijn ze gewoon te lam om er tijd en moeite in te steken. En dan zitten ze hier, vast in een kennel. Terug naar het buitenland gaan ze (doorgaans) niet en voor de medewerkers enorme struggles om de juiste match te vinden omdat er simpelweg enorm veel werk in ze zit en wat doorgaans alleen maar is verergerd door ze in de 1e plaats hierheen te halen.
En we weten natuurlijk allemaal wat er gebeurd als ze écht niet plaatsbaar blijken te zijn
Ook die hondjes zijn inmens populair. Denk terug aan de frummel reclame van de postcodeloterij.. Ik ben het eens met Dqod zou voor een NL vuilnisbakje gaan dat een oog mist, die zijn hier ook. Of een hondje van een hoogbejaarde die niet mee mag naar een verzorgingstehuis. Die heeft mogelijk nog wat te leren op het gebied van alleen thuis blijven maar dan weet je wel waar je aan toe bent..quote:Op zondag 6 maart 2022 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Ja ik bedoel dan niet dat ik een populair rashondje uit Polen haal ofzo, maar zo'n beestje dat daar op straat is geschopt en een oogje mist ofzo.
Marktplaats, facebook of op de hoek vd straat. Ze zijn overalquote:Op zondag 6 maart 2022 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet hoor, maar het is nog verdomd lastig om überhaupt aan een hond te komen waar geen ellende mee is. M'n nicht had twee jaar geleden ook ineens een hond, een of andere kruising tussen een beagle en nog iets. Dan denk ik hoe dan. Geen wachtlijst. Mankeert ie niks? Wat voor fokker was het? Was er een advertentie geplaatst?
Ja dat snap ik dan niet, daar zou ik niet op reageren.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Marktplaats, facebook of op de hoek vd straat. Ze zijn overal
Toch ben ik van mening dat wij daar, mens zijnde, sowieso een enorm aandeel in hebben. Ook als in; al die rassen die wij eigenlijk 'creeren'quote:Op zondag 6 maart 2022 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet hoor, maar het is nog verdomd lastig om überhaupt aan een hond te komen waar geen ellende mee is. M'n nicht had twee jaar geleden ook ineens een hond, een of andere kruising tussen een beagle en nog iets. Dan denk ik hoe dan. Geen wachtlijst. Mankeert ie niks? Wat voor fokker was het? Was er een advertentie geplaatst?
Boeiendquote:Op zondag 6 maart 2022 20:54 schreef Dqod het volgende:
Sorry overigens voor mijn hartenluchtposts. Ik vind het erg fijn om er ff honderduit over te praten. Hope y'all don't mind
T zijn doorgaans geweldige hondjes, absoluut. Zo jammer van al die fysieke tekortkomingen iddquote:Op zondag 6 maart 2022 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind mopsen echt geweldig. Kleine debieltjes. Ook qua gedrag en karakter en uithoudingsvermogenMaar zou er nooit zelf eentje nemen omdat ze zo zielig zijn. Als er eentje in een asiel zit misschien, die is er al, maar dan zou ik ook zo m'n twijfels hebben bij wat ik me dan op de hals haal.
Nou, dit is wel heel kortaf hoorquote:
Ok, dat kan ik goed waarderen. Dat kan ik namelijk zelf wel :$quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |