quote:
quote:
ik moet eerst even expeditie robinson van gisteravond terugkijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Had ik wel gezien hoor. Maar nu nog even alles van Stromae luisteren
.
Haha vooruit. Ik hoor na het weekend wel wat je van hem vindt!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet eerst even expeditie robinson van gisteravond terugkijken
De kans is vrij groot dat ik het daarna alweer vergeten ben hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha vooruit. Ik hoor na het weekend wel wat je van hem vindt!
Ik heb hetzelfde maar dan alles wat gisteren op NPO1 kwam tussen 20:30 en 23:00.
Ik woon hier al 33 jaar en ben tot op de dag van vandaag ook nog niet helemaal op mijn plekquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, maar ook dat komt wel goed met de nodige inspanningen, uiteindelijk
Iig aardig op de goede weg lately
Lekker in Den Haag komen wonen. Heerlijke plek.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik woon hier al 33 jaar en ben tot op de dag van vandaag ook nog niet helemaal op mijn plek
Helemaal zal idd wel nooit wat worden, maar iig weg uit deze buurt. Me elders vestigen in Overijssel ofzo, zoiets.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik woon hier al 33 jaar en ben tot op de dag van vandaag ook nog niet helemaal op mijn plek
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker in Den Haag komen wonen. Heerlijke plek.
*Chips gooitquote:
Heb je nog geen avondeten gehad?quote:
Sorry, moest even naar huis rijden. Fijn dat het goed gaatquote:
Caliquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Sorry, moest even naar huis rijden. Fijn dat het goed gaat
Dat moet ook gebeurenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Sorry, moest even naar huis rijden. Fijn dat het goed gaat
Had dat even eerder gezegd..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:00 schreef Tegan het volgende:
[..]. Ik wil gewoon lekker onder een dekentje op de bank gevoerd worden met iets huisgemaakts
.
Had dat even eerder aangevoeld...quote:
Zelfgemaakte chips, impressed!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:05 schreef Dqod het volgende:
Ff die zak chips terughalen tho en inruilen voor zelfgemaakte chips
*gooit opnieuw
Zo. En nu gamen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |