Vrijdagavond, dan moet het wel een beetje vunzig zijn vind ik. Of heel vunzig.quote:
too little, too latequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Wacht wat. Samenwonen ben je onder de plak enzo?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Helemaal zal idd wel nooit wat worden, maar iig weg uit deze buurt. Me elders vestigen in Overijssel ofzo, zoiets.
Samenwonen ligt in de planning iig.
En dat zal er toch hopelijk wel voor zorgen dat dat stukje ook allemaal wat chiller wordt
Ook al verderquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wacht wat. Samenwonen ben je onder de plak enzo?
Iedereen gaat verder. Gelukkig kan ik in deze sc alleen in leven houden met mijn wilde poets avonturen.quote:
Ik kan daar heel erg van harte een robotstofzuiger voor aanraden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:31 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb vandaag swiffer gekocht voor onder de bank en onder het bed. Het doet vast niet alles maar de ergste stofjes lijken weg. Stofzuigen onder bank en bed vind ik zo’n kolere taak
Gaat er vandaag nog wild gepoetst worden?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Iedereen gaat verder. Gelukkig kan ik in deze sc alleen in leven houden met mijn wilde poets avonturen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gaat er vandaag nog wild gepoetst worden?
Wil ik ook wel ooit maar dan moet het wel een ding zijn dat tegen huisdierenhaar kan. En zo’n stofzuiger is best prijzigquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:21 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik kan daar heel erg van harte een robotstofzuiger voor aanraden.![]()
Ik heb net nog gestofzuigd en gedweild.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gaat er vandaag nog wild gepoetst worden?
Wat denk je nou. HALLOquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wacht wat. Samenwonen ben je onder de plak enzo?
Zo actief ga ik vandaag niet meer worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb net nog gestofzuigd en gedweild.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo actief ga ik vandaag niet meer worden.
Hij 's weer lekkah fijn ende zachtquote:
Ik heb een iets zwaardere.quote:
Winterbier is immer goed. Zal eens kieken, morgenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb een iets zwaardere.
Brand Winterbier uit 2019. Maar doordat die al zo lang in de kelder staat is die ook best zacht
Dit was de oudste die nog in mijn kelder stondquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Winterbier is immer goed. Zal eens kieken, morgen
Ze zijn niet goedkoop idd, maar het is wel een van onze beste aanschaffen ooit geweest wat mij betreft. Vind het zo fijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wil ik ook wel ooit maar dan moet het wel een ding zijn dat tegen huisdierenhaar kan. En zo’n stofzuiger is best prijzig
Maar heb jij honden? Kan zo’n ding tegen een stootje?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:32 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ze zijn niet goedkoop idd, maar het is wel een van onze beste aanschaffen ooit geweest wat mij betreft. Vind het zo fijn.
Ik vind haar tofquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:30 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Bij deze topictitel moet ik de hele tijd aan Annemiek Koekoek denken![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geen honden, hij kan naar mijn idee wel tegen een stootje.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar heb jij honden? Kan zo’n ding tegen een stootje?
Ik kan hem dan natuurlijk laten stofzuigen als ik met de honden aan het wandelen ben..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:18 schreef Tegan het volgende:
Ik heb honden gehad en zo'n stofzuiger maar nooit tegelijk. Volgens mij zouden ze tijdens de schoonmaak een uur lang blaffen...
picsquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:55 schreef Senn88 het volgende:
Blauwe viooltjes gekocht voor de eerste plantenbak, straks ff in de grond zetten
Zo fijn dat al die lentebloemen er weer zijn. Vandaag ook heerlijk op het strand gezeten en ik geloof dat ik al een beetje kleur heb opgedaan in de zon.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:55 schreef Senn88 het volgende:
Blauwe viooltjes gekocht voor de eerste plantenbak, straks ff in de grond zetten
Duurt wel lang zo'n rondequote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik kan hem dan natuurlijk laten stofzuigen als ik met de honden aan het wandelen ben..
Ja dat doet mij wel goed! Straks ff gras maaien en dan wachten tot de regen komtquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo fijn dat al die lentebloemen er weer zijn. Vandaag ook heerlijk op het strand gezeten en ik geloof dat ik al een beetje kleur heb opgedaan in de zon.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:21 schreef Dqod het volgende:
[..]2013 alweer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
Echt eh. Waar blijft de tijdquote:
Goedemiddag, leuk dat je er bent.quote:
Insgelijks, missyquote:Op zondag 6 maart 2022 14:36 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Goedemiddag, leuk dat je er bent.
Was even wennen, ja. Maar daarna raakte ik het al aardig gewend.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Insgelijks, missy
Ik kan er nog steeds niet over uit hoe rustig het hier is geworden tho
Gelukkig zijn er nog genoeg bekenden, alhier, dus dat scheelt.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Was even wennen, ja. Maar daarna raakte ik het al aardig gewend.
Ik ben het meest te vinden in KLB, daar vind ik het het meest ''druk''.
quote:Op zondag 6 maart 2022 14:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog genoeg bekenden, alhier, dus dat scheelt.
KLB ken ik bijna niks meer van, dus ik durf niet meer
Kwam Missblackheelsetc. hier ook vroeger?quote:Op zondag 6 maart 2022 14:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Insgelijks, missy
Ik kan er nog steeds niet over uit hoe rustig het hier is geworden tho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |