Zal wel moetenquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:37 schreef riazop het volgende:
Heeft Poetin al een aantal van zijn generaals vervangen?
Hoe zou NAVO kansloos zijn tegen Rusland als Rusland nu al moeilijk heeft tegen Oekraine?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:38 schreef UitStraling het volgende:
Met is trouwens niet mijn eigen expertise en onderzoek dat stelt dat de NAVO kansloos is tegen Rusland maar dat van Clingendael maar wellicht dat hier betere militaire deskundigen zitten.
Hij zal toch niet heel tevreden zijn over dat konvooi dat al 4 dagen in de file staat?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:38 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Volgens mij in ieder geval eentje, paar dagen terug al.
Tot nu toe redt Oekraine het aardig tegen Rusland. Dus ik zou niet teveel geld op je Russische matties zetten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:38 schreef UitStraling het volgende:
Met is trouwens niet mijn eigen expertise en onderzoek dat stelt dat de NAVO kansloos is tegen Rusland maar dat van Clingendael maar wellicht dat hier betere militaire deskundigen zitten.
zo?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:38 schreef EinarBoe het volgende:
Dit is een site met best veel overzicht:
https://militaryland.net/
Volgens mij ook niet megagekleurd, voor zover ik kan zien. Elke dag updates over de fronten, wat meer info over type tanks enzo. Kan dit in de OP? @:sp3c
Misschien geeft het feit dat Duitsland op een zondagmiddag besluit om per direct 100 miljard in hun defensie te stoppen het al een heeeeel klein beetje weg?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoe zou NAVO kansloos zijn tegen Rusland als Rusland nu al moeilijk heeft tegen Oekraine?
Ja, klopt. NAVO is Duitsland, want de VS, Turkije, UK en Frankrijk hebben alleen lego tanks.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien geeft het feit dat Duitsland op een zondagmiddag besluit om per direct 100 miljard in hun defensie te stoppen het al een heeeeel klein beetje weg?
quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij stond daar in het vorige topic een linkje over van @:speknek![]()
Interessant om te lezen
Thnx voor de heads-upquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:15 schreef speknek het volgende:
Interview met het oude Russische vrouwtje dat in St. Petersburg protesteerde en opgepakt werd.
WAT een vrouw.
https://therussianreader.(...)r-antiwar-protester/
Dat een investering voor de toekomst niet voor nu om per direct militairen en tanks erbij te kopen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien geeft het feit dat Duitsland op een zondagmiddag besluit om per direct 100 miljard in hun defensie te stoppen het al een heeeeel klein beetje weg?
Omdat je dan net zo goed zelf wat bommen kan gaan gooien.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:42 schreef nils7 het volgende:
Waarom plaatst het westen geen prijs op Putins hoofd.
Ik ben er vrij zeker van dat Denemarken er wel een heeft van Legoquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, klopt. NAVO is Duitsland, want de VS, Turkije, UK en Frankrijk hebben alleen lego tanks.
als je hem neer laat schieten weet je iig zeker dat zijn opvolger een hardliner isquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat je dan net zo goed zelf wat bommen kan gaan gooien.
Heh, de LeClerc Lego Tank lijkt mij wel een mooi projectquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, klopt. NAVO is Duitsland, want de VS, Turkije, UK en Frankrijk hebben alleen lego tanks.
gewoon leopard2 toch?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, de LeClerc Lego Tank lijkt mij wel een mooi project
Polen bouwt trouwens ook een aardige MBT tegenwoordig, just sayin'
Want Poetin is niet van de harde lijn, zeg maar?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je hem neer laat schieten weet je iig zeker dat zijn opvolger een hardliner is
Lego maakt geen ooogstuig, behalve ridders. Al is dat wel steeds meer verdund door ninja rommel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
euh ... ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Want Poetin is niet van de harde lijn, zeg maar?
en star warsquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Lego maakt geen ooogstuig, behalve ridders. Al is dat wel steeds meer verdund door ninja rommel.
Alsof Poetin de enige is die deze invasie wil.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:42 schreef nils7 het volgende:
Waarom plaatst het westen geen prijs op Putins hoofd.
Las net dat een Rus (wonend in Californië) 1 mln dollar heeft gezet, maar dat is natuurlijk peanuts. Met 1 mld kom je er wellicht.
Goedkoper dan de shit show nu en voor zo’n bedrag zijn er best een aantal die het willen proberen…
Misschien moeten die moffen ook eens ophouden te twitteren dat ze nu weer 2700 extra anti-luchtdoelraketten naar Oekraine sturen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:42 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Gevaarlijke uitspraken van zo'n gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |