Mwoa, tegensprekende data. Ook gegevens waaruit zou blijken dat hij was uitgegaan van 2 weken. Moeilijk om te achterhalen wat waar is met al die bewuste desinformatie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Putin dacht het in een dagje te fixen
Misschien zit er een soort paard van Troje idee achterquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:12 schreef Evenstar het volgende:
[ twitter ]
Russen blijven materiaal leveren aan Oekraïne
Die 2 weken was voor het hele land toch?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mwoa, tegensprekende data. Ook gegevens waaruit zou blijken dat hij was uitgegaan van 2 weken. Moeilijk om te achterhalen wat waar is met al die bewuste desinformatie.
Die staan daar gewoon op go te wachtenquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:19 schreef EinarBoe het volgende:
Over dat konvooi en waarom het wellicht stilstaat (Het is een heel draadje):
[ twitter ]
@:AchJa kun jij hier nog wat over zeggen?
Lijkt mij wel gevaarlijk om met een Russische tank te gaan rijden zoals ze doen eigenlijk. Straks heb je een TB2 boven je hangenquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien zit er een soort paard van Troje idee achter
Lijkt er wel op dat ook China is verteld door de Russen dat het een "speciale operatie/vredesmissie" zou zijn in het oosten, niet dit gedrocht van een landelijke invasie. Zo hebben ze bijv. totaal niet vantevoren geanticipeerd op evacuatie van Chinezen in Kyiv en Odessa.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh is bekend geworden dat China Rusland had gezegd om effe te wachten tot na de Spelen?
dat verwacht je toch ook niet
Dat zou ontzettend dom zijn want die soldaten moeten ook gewoon eten hebben en zich warm houden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Die staan daar gewoon op go te wachten
Zeker nog wat jonger? 40- zeg maar?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:25 schreef Simmertje het volgende:
Heb trouwens een collega op kantoor die zich echt veel zorgen maakt. Heeft inmiddels jodiumpillen en veel cashgeld in huis gehaald![]()
Heb al uitgelegd dat wanneer de oorlog echt uitbreekt cashgeld waarschijnlijk geen moer meer waard is. Mja.
Het lijkt erop dat het voor heel veel betrokkenen een verrassing was dat het meer werd dan een potje blufpoker langs de Oekraiense grens.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Lijkt er wel op dat ook China is verteld door de Russen dat het een "speciale operatie/vredesmissie" zou zijn in het oosten, niet dit gedrocht van een landelijke invasie. Zo hebben ze bijv. totaal niet vantevoren geanticipeerd op evacuatie van Chinezen in Kyiv en Odessa.
Dat las ik ook, maar ook dat de betreffende Babushka 76 jaar oud zou zijn? Maar ik kan me vergissen over de leeftijd. De slag om Leningrad begon in 1941quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:26 schreef Bosbeetle het volgende:
dat filmpje op het journaal waar een overlevende van de slag op Leningrad (?) Weet de exacte slag niet....
Maar een vrouw van in de 90 die met twee borden in de hand staat eruit ziet alsof mensen haar dat gewoon in de handen. Gedrukt hebben en die dan wordt afgevoerd door twee zwaarbewapende politie agenten die twee keer zo lang als haar zijn....
Rusland heeft geen idee meer wat het met zijn eigen burgers aanmoet. Ik denk dat die burgers een enorme kuttijd tegemoet gaan. Dit zou toch bijna in een burgeroorlog moeten ontaarden, helemaal als een Putin wel aan het wankelen komt, dat krijg je niet zomaar even eensgezind.
Ik wordt wel heel droevig van het nieuws, zo ook een Oekraïnse vrouw van de leeftijd van mijn moeder die verteld dat er op haar huis geschoten is, naar een berg puin wijst en zegtkijk mijn kozijnen zijn helemaal kapot
![]()
![]()
![]()
En vervolgens zegt, Rusland denkt niet zonder ons te kunnen maar we zijn al dertig jaar onafhankelijk...
het zou vooral dom zijn om ze alvast de stad in te sturen terwijl de rest er nog niet klaar voor isquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:26 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat zou ontzettend dom zijn want die soldaten moeten ook gewoon eten hebben en zich warm houden.
Dit is ook zo'n pijnlijke:quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:26 schreef Bosbeetle het volgende:
dat filmpje op het journaal waar een overlevende van de slag op Leningrad (?) Weet de exacte slag niet....
Maar een vrouw van in de 90 die met twee borden in de hand staat eruit ziet alsof mensen haar dat gewoon in de handen. Gedrukt hebben en die dan wordt afgevoerd door twee zwaarbewapende politie agenten die twee keer zo lang als haar zijn....
Rusland heeft geen idee meer wat het met zijn eigen burgers aanmoet. Ik denk dat die burgers een enorme kuttijd tegemoet gaan. Dit zou toch bijna in een burgeroorlog moeten ontaarden, helemaal als een Putin wel aan het wankelen komt, dat krijg je niet zomaar even eensgezind.
Ik wordt wel heel droevig van het nieuws, zo ook een Oekraïnse vrouw van de leeftijd van mijn moeder die verteld dat er op haar huis geschoten is, naar een berg puin wijst en zegtkijk mijn kozijnen zijn helemaal kapot
![]()
![]()
![]()
En vervolgens zegt, Rusland denkt niet zonder ons te kunnen maar we zijn al dertig jaar onafhankelijk...
Nee, het is juist iemand van de oude garde, denk mid 50. Overigens moet de rest van het kantoor er wel een beetje om lachen.quote:
Als WO3 straks uitbreekt maken we jou iig geen generaalquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
het zou vooral dom zijn om ze alvast de stad in te sturen terwijl de rest er nog niet klaar voor is
Mwa, is iets van cashgeld in huis hebben (om een dagje vooruit te kunnen) niet toch wel verstandig nu? Je weet maar nooit wat zo'n bende gare cybercriminelen in St. Petersburg nog allemaal uit gaan spokenquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:25 schreef Simmertje het volgende:
Heb trouwens een collega op kantoor die zich echt veel zorgen maakt. Heeft inmiddels jodiumpillen en veel cashgeld in huis gehaald![]()
Heb al uitgelegd dat wanneer de oorlog echt uitbreekt cashgeld waarschijnlijk geen moer meer waard is. Mja.
Die zou dan wel al enige ervaring moeten hebben met de dreiging uit het oosten zou je zeggen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:29 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Nee, het is juist iemand van de oude garde, denk mid 50. Overigens moet de rest van het kantoor er wel een beetje om lachen.
als jij een beter antwoord hebt dan ga ik gewoon met je mee hoor generaal Koffiekoekjesquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:30 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als WO3 straks uitbreekt maken we jou iig geen generaal
Wie heeft 'Boris' gelezen over de slag bij Leningrad door Jaap ter Haar? Fantastisch mooi kinderboek.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat las ik ook, maar ook dat de betreffende Babushka 76 jaar oud zou zijn? Maar ik kan me vergissen over de leeftijd. De slag om Leningrad begon in 1941Dat is 81 jaar geleden
Edit: Ow, 90 jaar. nvm dan
No shit, sherlock. Niet zo heel verwonderlijk wanneer een tiran een democratisch buurland binnenrolt.quote:
Ik zou 60km aan voertuigen iig niet nutteloos brandstof en vreten verbruiken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
als jij een beter antwoord hebt dan ga ik gewoon met je mee hoor generaal Koffiekoekjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |