abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203903396

Meldingen van beschietingen, explosies en Russische troep(en) sinds 24 februari

Aanvullende info:
https://www.reddit.com/live/18hnzysb1elcs
https://en.wikipedia.org/wiki/Russo-Ukrainian_War

Livemap:
https://liveuamap.com/

Speech Putin over zijn beweegredenen:

https://www.aljazeera.com(...)E-tqc7WK-Kf_MUo8nY_k

Zinnige twitteraars:
https://twitter.com/MarQs__
https://twitter.com/maxseddon
https://twitter.com/BNONews
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_203903403
Weer die geweldige tt
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:16:43 #3
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203903406
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:14 schreef Complotwappie het volgende:
Het heeft er alle schijn van dat het Russisch leger zich terugtrekt bij teveel weerstand, de cruciale infrastructuur intact laat en zo min mogelijk burgerdoden maakt uit uit politieke overwegingen.
Stond zeker op Sputnik.
pi_203903410
Is er nog een up to date kaartje van de vorderingen zoals in de OP?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_203903413
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:13 schreef Jor_Dii het volgende:
En daarmee valt waarschijnlijk geheel oostelijk Oekraïne in handen van de Russen lijkt me.
Havenstad Cherson inmiddels ook ingenomen. Gaan ze ook voor de hele kustlijn?
pi_203903417
Ik was te laat met nieuw deel openen :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_203903419
Iemand info over deze tt
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:17:12 #8
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203903421
goed nieuws
twitter
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator woensdag 2 maart 2022 @ 09:17:15 #9
8781 crew  Frutsel
pi_203903424
quote:
9s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:16 schreef scrupuleus het volgende:
Weer die geweldige tt
Wat is er mis mee? :)
pi_203903426
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:16 schreef Aurelius het volgende:

[..]
Havenstad Cherson inmiddels ook ingenomen. Gaan ze ook voor de hele kustlijn?
Natuurlijk, ze willen de aanvoer over zee afsnijden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_203903427
quote:
Can Putin Recover From This?
The Fed and the European Central Bank move hard, fast, and together.
By David Frum

The EU Commission announced this afternoon that the European Central Bank will deploy its most powerful financial weapon against Russian aggression. Several hours later, Secretary of State Antony Blinken announced that the Federal Reserve will impose sanctions of its own upon the Russian central bank.

Central-bank sanctions are a weapon so devastating, in fact, that the only question is whether they might do more damage than Western governments might wish. They could potentially bankrupt the entire Russian banking system and push the ruble into worthlessness.

Russia is also being hit by a partial cut-off from the SWIFT system. SWIFT is a messaging technology based in Belgium that allows banks to talk to one another in secure ways, enabling the safe and sure electronic transmission of funds. SWIFT is not a bank, nor is it exactly a payments system. It is instead a way to guarantee that money moves where it is supposed to go. Countries cut off from SWIFT, as Iran was in 2012, are effectively cast back into the precomputer era—forced to rely on primitive barter transactions, or Breaking Bad–style pallets of physical cash, to fund their governments and their economies.

Details are still pending about the Western central-bank sanctions. To better understand the possibilities, I spoke with Michael Bernstam, an economist and Soviet-born analyst at Stanford’s Hoover Institution. Bernstam has studied the potentially decisive impact of such sanctions since the prior Russian invasion of Ukraine, in 2014.

Bear with me as I walk you through some banking and currency technicalities. I promise the destination will be worth the trouble.

Suppose you are a Russian company that buys things from the outside world and sells them to Russians. You earn your income in rubles. You spend in euros, U.S. dollars, British pounds, Japanese yen, South Korean won, or possibly Chinese renminbi. How does that work, exactly?

Well, a Russian business or individual might convert the rubles earned inside Russia into foreign currency at a Russian bank. Or—because the ruble has a strong tendency to lose value against foreign currency—that Russian business or individual might set up an account at a Russian bank denominated in euros or dollars. Both of those are legal to do in postcommunist Russia.

Most of these conversions from rubles into foreign currency take the form of computer clicks that credit or debit the electronic ledgers of financial institutions. The deposit of rubles into a bank is a click. The sale of rubles for euros or dollars is another click. The arrival of the foreign currency into the Russian customer’s account is only one click more. Very seldom does any actual paper money change hands. There’s only about $12 billion of cash dollars and euros inside Russia, according to Bernstam’s research. Against that, the Russian private sector has foreign-currency claims on Russian banks equal to $65 billion, Bernstam told me. Russia’s state-owned companies have accumulated even larger claims on Russia’s foreign reserves.

Despite the relative scarcity of physical foreign currency inside Russia, all of these clicks can happen because Russians generally have confidence that their banks could pay foreign cash if they had to. If every Russian depositor—individual, corporate, state-owned—showed up at the same time to claim their dollars and euros, you’d have a classic bank run. But Russians don’t run on their banks, because they believe that in a real crunch, the Russian central bank would provide the needed cash. After all, the Russian central bank holds enormous quantities of reserves: $630 billion at the last tally before the start of the current war on Ukraine. In an emergency, the central bank would draw upon its reserves, provide cash to the commercial banks, and every depositor could be paid in full in the currency promised. With $630 billion in reserves, there is no way Russia would ever run out of foreign currency. You’ve probably read that assertion many times in the past few days. I actually wrote such an assertion myself in an article published last week.

Not so fast, argues Bernstam. What does it mean that Russia “has” X or Y in foreign reserves? Where do these reserves exist? The dollars, euros, and pounds owned by the Russian central bank—Russia may own them, but Russia does not control them. Almost all those hundreds of billions of Russian-owned assets are controlled by foreign central banks. Russia’s reserves exist as notations in the records of central banks in the West, especially the European Central Bank and the Federal Reserve. Most of Russia’s reserves are literally IOUs to the Russian central bank from Western governments.

Remember the saying “If you owe the bank $10,000, you have a problem—but if you owe the bank $10 billion, the bank has a problem”? We, the people of the Western world, collectively owe the Russian state hundreds of billions of dollars. That’s not our problem. That’s Russia’s problem, an enormous one. Because one thing any debtor can do is … not pay when asked.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond dit artikel wel interessant waarin uitgelegd wordt hoe de sancties tegen de centrale bank van Rusland werken, dat het voor hen economisch catastrofale gevolgen kan hebben en zelfs een te krachtig middel zou kunnen blijken.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_203903438
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Stond zeker op Sputnik.
We kunnen het zelf toch waarnemen? We zijn alleen zo dom om het te interpreteren als een zwakte, een teken dat Rusland aan het verliezen is.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:19:31 #13
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203903455
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:18 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
We kunnen het zelf toch waarnemen? We zijn alleen zo dom om het te interpreteren als een zwakte, een Rusland dat aan het verliezen is.
We nemen ook waar dat Rusland Kharkiv bombardeert en diverse dorpen plat heeft gelegd. Neem jij dat ook waar?
  Moderator woensdag 2 maart 2022 @ 09:19:36 #14
8781 crew  Frutsel
pi_203903459
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
Iemand info over deze tt
"Alles beter dan China"
pi_203903484
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:19 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
We nemen ook waar dat Rusland Kharkiv bombardeert en diverse dorpen plat heeft gelegd. Neem jij dat ook waar?
Dat gaat natuurlijk nergens over in vergelijking met wat ze kunnen doen om de invasie te versnellen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203903487
We hadden Oekraïne en Georgie nooit een NAVO lidmaatschap in het vooruitzicht moeten stellen. Dat is toch wel de geo-politieke blunder van de 21e eeuw gebleken. Schijnt dat Bush dit een goed idee vond. |:(
pi_203903490
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:17 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ik vond dit artikel wel interessant waarin uitgelegd wordt hoe de sancties tegen de centrale bank van Rusland werken, dat het voor hen economisch catastrofale gevolgen kan hebben en zelfs een te krachtig middel zou kunnen blijken.
Poetin hoeft zich alleen maar terug te trekken en dan wordt dat middel niet ingezet.
pi_203903493
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 06:42 schreef Idisrom het volgende: Gewoon even militair oogpunt bekeken. Ik dacht dat het vanaf zondag de Russische opmars weinig meer voorstelde. Maar als ik dit zie, dan kan de lijn van het zuiden naar het oosten van de oblast Charkov nu snel doorgetrokken worden. En stop dan de oorlog maar, want de steden Kiev en Charkov zijn al te veel verwesterd. (totaal 35 seconden)
En wat vind je er van dat je na 4 dagen oorlog al conclusies ging trekken over de mogelijkheden van de russen?
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:22:22 #19
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203903497
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:21 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Dat gaat natuurlijk nergens over in vergelijking met wat ze kunnen doen om de invasie te versnellen.
Oh dan is het niet erg. Prima!
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:22:25 #20
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203903498
Toch wel riskant dit. Straks rollen de russische tanks opeens door het centrum van Den Haag :+

twitter
pi_203903507
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:18 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
We kunnen het zelf toch waarnemen? We zijn alleen zo dom om het te interpreteren als een zwakte, een teken dat Rusland aan het verliezen is.
60 km lang militair convooi richting Kiev = terugtrekken?
pi_203903508
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:17 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Wat is er mis mee? :)
Helemaal niks :)
  Overall beste user 2022 woensdag 2 maart 2022 @ 09:24:17 #23
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203903520
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Toch wel riskant dit. Straks rollen de russische tanks opeens door het centrum van Den Haag :+

[ twitter ]
Zolang we niks terugdoen escaleert het niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:25:43 #24
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_203903537
quote:
4s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:21 schreef Alpha0 het volgende:
We hadden Oekraïne en Georgie nooit een NAVO lidmaatschap in het vooruitzicht moeten stellen. Dat is toch wel de geo-politieke blunder van de 21e eeuw gebleken. Schijnt dat Bush dit een goed idee vond. |:(
En dankzij de werkelijk briljante strateeg Poetin, wil nu elk ander land onder de NAVO komen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:26:16 #25
498282 Scrummie
pi_203903542
quote:
Oh we zijn weer bij dit argument terug.

Leuk.
pi_203903553
quote:
Dan was dit net zo goed gebeurd. Poetins ambitie is om het rijk te herstellen.
  Miss 200.000.000! woensdag 2 maart 2022 @ 09:27:24 #27
367000 roos94
pi_203903558
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:24 schreef Ulx het volgende:

[..]
Zolang we niks terugdoen escaleert het niet.
Maar wij burgers hebben dat niet in de hand
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:27:32 #28
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203903559
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:25 schreef thedeedster het volgende:

[..]
En dankzij de werkelijk briljante strateeg Poetin, wil nu elk ander land onder de NAVO komen.
Dat Putin een briljant strateeg is, is ook zo'n hardnekkige mythe.
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:27:46 #29
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203903562
twitter

Geen idee waar hij dat "prisoner transport" op baseert.
are we infinite or am I alone
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:28:46 #30
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203903577
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:21 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
En wat vind je er van dat je na 4 dagen oorlog al conclusies ging trekken over de mogelijkheden van de russen?
Aan de aanval op Irak gingen ook 30 dagen van bombardementen vooraf. Het tempo wat we nu zien is min of meer wel wat je zou verwachten.
The End Times are wild
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:29:48 #31
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203903587
twitter
pi_203903603
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 08:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Doet ie al.
Maar dat leidt vooralsnog niet tot schermutselingen tussen Rusland en het westen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:32:17 #33
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203903616
twitter
pi_203903631
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[ twitter ]
Dan komt Rutte in zijn legertrui naar buiten hoor :')
pi_203903635
This image from Yelnya shows a large battle group with tanks and armoured personnel carriers on January 19. The picture gives a clear idea of the extent of the build-up.

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_203903638
quote:
Zie ook het niet kunnen verstrekken van liquiditeit in dat bericht. Zoals in het net hierboven geposte artikel beschreven, die hebben elke Euro die ze nog hebben nodig voor zichzelf...
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_203903639
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:25 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat Poetin het goed doet. Ik zeg wat wij fout deden.
pi_203903649
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:33 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
Dan komt Rutte in zijn legertrui naar buiten hoor :')
Die zit dan al lang en breed met WimLex in London.
pi_203903655
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:27 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Dan was dit net zo goed gebeurd. Poetins ambitie is om het rijk te herstellen.
Nee dan was het een vazalstaat a la Wit-Rusland geworden.
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:39:37 #40
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203903689
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Maar dat leidt vooralsnog niet tot schermutselingen tussen Rusland en het westen.
Ik denk dat we gecoördineerd en weloverwogen moeten besluiten welke tegenacties we nemen. We mogen Putin wel pijn doen natuurlijk.
Ik vind wapenleveranties niet te ver gaan. Dat gebeurde in Afghanistan ook. (Zelfde stingers) en deze hadden wel degelijk effect op de uitkomst.
The End Times are wild
pi_203903707
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:39 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik denk dat we gecoördineerd en weloverwogen moeten besluiten welke tegenacties we nemen. We mogen Putin wel pijn doen natuurlijk.
Ik vind wapenleveranties niet te ver gaan. Dat gebeurde in Afghanistan ook. (Zelfde stingers) en deze hadden wel degelijk effect op de uitkomst.
Zelf heb ik daar ook meer dan vrede mee. Maar ik ben dus benieuwd waar Poetin de grens trekt en wanneer hij deze acties gaat beschouwen als een keiharde oorlogsverklaring.
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:41:09 #42
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203903708
twitter

Geen idee wie hij bedoelt, maar Galloway heeft (of had) een talkshow op Sputnik ("The Mother of All Talk Shows"), misschien heeft het met de ban op RT te maken.

Ik verwarde hem eerst met George Conway :')
pi_203903723
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
goed nieuws
[ twitter ]
China is ook de slechtste bondgenoot die je kunt hebben als Rusland. Die spelen het spelletje alleen maar mee voor eigen gewin. Economisch is Rusland gewoon echt fucked straks en definitief wereldmacht af, als ze dat niet al niet waren.
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:43:58 #44
8369 speknek
Another day another slay
pi_203903730
quote:
Als Oekraïne bij de NAVO hoorde was dit niet gebeurd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_203903733
Waar is zijn dochter overigens? Die woonde toch in Nederland?
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:44:11 #46
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203903736
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Zelf heb ik daar ook meer dan vrede mee. Maar ik ben dus benieuwd waar Poetin de grens trekt en wanneer hij deze acties gaat beschouwen als een keiharde oorlogsverklaring.
Ik denk dat hij hier wel op gerekend had. Het is ook duidelijk van te voren gezegd dat hij op zware sancties kon rekenen. Goed dat we dit dreigement ook waar gemaakt hebben.
Wat voorkomen moet worden is dat navo-troepen slaags raken met Russische troepen. Dat is een stap te ver op de ladder. Als hij een navo-land aanvalt is dat natuurlijk onvermijdelijk.
The End Times are wild
pi_203903741
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:35 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Nee dan was het een vazalstaat a la Wit-Rusland geworden.
Nee want daar zit de bevolking niet oo wachten.
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:44:43 #48
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_203903743
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_203903744
quote:
Geen blunder, is gewoon een bewuste provocatie.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
pi_203903745
quote:
Begint hier ook pijn te doen. Gas gaat richting 160e mwh. Er komen zware tijden aan.
pi_203903751
twitter
pi_203903752
Is die 60km lange leger colonne al gearriveerdski?
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:46:03 #53
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203903754
twitter

Ik denk dat het munitie in een brandend wrak is die afgaat?
pi_203903759
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:44 schreef Confetti het volgende:

[..]
Begint hier ook pijn te doen. Gas gaat richting 160e mwh. Er komen zware tijden aan.
Ja wappie demonstraties over de oorlog incoming...
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:46:51 #55
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203903763
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat laatste niet verwacht ik als het hierbij blijft.
pi_203903771
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:45 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
Gewoon weer een ijzeren gordijn, of onafhankelijkheid van meerdere provincies
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:47:52 #57
8369 speknek
Another day another slay
pi_203903775
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:44 schreef Duiveltja het volgende:
Na MH17 terug naar Moskou gegaan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_203903781
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:44 schreef Confetti het volgende:

[..]
Zware tijden voor Oekraïne ja. Wij trekken maar even extra sokken of een trui aan, wat een gejank zeg.
pi_203903784
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:46 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Dat laatste niet verwacht ik als het hierbij blijft.
Zie ook niet in wat Rusland daar mee zou moeten bereiken, het is immers niet zo alsof die sancties worden opgeheven als hij bijv. een NAVO land binnen valt.
pi_203903789
twitter
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:51:24 #62
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_203903813
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:44 schreef Duiveltja het volgende:
Die is in 2014 al verhuisd vanwege de annexatie van de Krim.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_203903847
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:48 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
Veeeeel erger dan al die burgerdoden en raketten op steden.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:57:34 #64
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203903863
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:45 schreef Duiveltja het volgende:
Is niet duidelijk. Men hinkt op twee gedachten; of ze gaan Kiev omsingelen of ze staan nu stil vanwege brandstofgebrek enz.
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:57:47 #65
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_203903867
quote:
[ twitter ]
_O-

Dit kan echt niet
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_203903869
quote:
[ twitter ]
Dat zijn wel echt first world problems zeg, als je midden in een oorlog zit, allemachtig.
٩๏̯͡๏)۶
pi_203903873
Deze crisis biedt vanuit wel weer nieuwe mogelijkheden voor mijn werk. Binnenkort waarschijnlijk met 'onze jongens' mee op oefening op de Veluwe.
pi_203903877
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:57 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Is niet duidelijk. Men hinkt op twee gedachten; of ze gaan Kiev omsingelen of ze staan nu stil vanwege brandstofgebrek enz.
Je zou zeggen sitting ducks. Gooi er wat napalm op, maar dat is niet gebeurd.
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:59:20 #69
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203903881
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:49 schreef Anton91 het volgende:

[..]
:')
ja, echt.
Fuck off. nos is ook alweer lekker bezig met janken. Stukken lood vliegen door het land heen, steden worden gebombardeerd, mensen sterven.. maar het is belangrijker om over kleurtjes te huilen.

Who fucking cares.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203903884
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
Deze crisis biedt vanuit wel weer nieuwe mogelijkheden voor mijn werk. Binnenkort waarschijnlijk met 'onze jongens' mee op oefening op de Veluwe.
Oefening voor niks
pi_203903888
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]
ja, echt.
Fuck off. nos is ook alweer lekker bezig met janken. Stukken lood vliegen door het land heen, steden worden gebombardeerd, mensen sterven.. maar het is belangrijker om over kleurtjes te huilen.

Who fucking cares.
Net als Sylvana Simons en Bij1

"de echte slachtoffers zijn mensen van kleur en lqijoiwerj-community."

woensdag 2 maart 2022 @ 10:00:34 #72
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203903893
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]
ja, echt.

Who fucking cares.
Niet belangrijker, het wordt gewoon genoemd.

Waarom triggert het je zo?
pi_203903895
quote:
Anders dan andere oorlogen waarbij we veelal uit zandbakken en afrikaanse landen een migratie van mannen zagen. Zijn het nu vrouwen.
pi_203903896
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:59 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Oefening voor niks
Sure. Maar is toch beetje jongensdroom die uitkomt.
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:01:14 #75
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203903898
quote:
Staat stil. Geen brandstof voor trucks en bestuurders.

Vraag me wel af wat je met zo'n sitting duck wil doen eigenlijk.
1947-2016
  Overall beste user 2022 woensdag 2 maart 2022 @ 10:01:20 #76
3928 Ulx
pi_203903899
twitter

Was te verwachten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203903902
quote:
[ twitter ]
Sommigen hier beweren dat rechtse users de hele tijd over transgenders beginnen maar de media doen toch echt zelf
pi_203903906
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:00 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is deze persoon zelf ook zeer racistisch. Dit is het grote probleem van europa, ze denken barmhartig te zijn en open te staan voor alles maar in wezen zijn het racistische wappies.
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:01:57 #79
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
  Moderator woensdag 2 maart 2022 @ 10:02:16 #80
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203903908
Begint zelensky nou ook al over tribunalen, wat een wappie ;) ;) ;)

Helemaal mee eens trouwens sleep dit soort agressors voor de rechter en bestraft ze... Klote oorlog :r
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:02:44 #81
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203903911
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:00 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Waarom moet het benoemd worden?
1947-2016
pi_203903912
Gisteren iemand uit Kiev aangehoord over het weggeven van AK's aan de bevolking en twijfel nu ook wel ernstig over de moraliteit van die keuze. Je maakt kansloze doelwitten van burgers die zonder opleiding niks met zo'n ding kunnen en ze worden ook nog eens een gevaar voor zichzelf en hun omgeving met het gebruik van die dingen. Daarbij lijkt er op dat criminelen (in gangverband) ze nu gretig gebruiken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Akathisia op 02-03-2022 10:11:30 ]
pi_203903913
Als ze nou toch bezig zijn met de boel te bevriezen... Mogen ze ook wel even kijken naar de Nederlandse schoonzoon.

https://nos.nl/l/2080282

En naar zijn andere dochter

http://www.reuters.com/in(...)apitalism-daughters/
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:03:31 #84
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203903918
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Omdat het gebeurt? Wil je dan liever dat we dan andere kant op kijken?

quote:
Er gebeurt ook wel meer...
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:04:16 #85
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203903922
1947-2016
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:05:06 #86
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203903928
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:44 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik denk dat hij hier wel op gerekend had. Het is ook duidelijk van te voren gezegd dat hij op zware sancties kon rekenen. Goed dat we dit dreigement ook waar gemaakt hebben.
Wat voorkomen moet worden is dat navo-troepen slaags raken met Russische troepen. Dat is een stap te ver op de ladder. Als hij een navo-land aanvalt is dat natuurlijk onvermijdelijk.
Hij zal op de sancties reageren, dat heeft ie al aangekondigd. Maar hoe? Medvedev heeft de nationalisering van eigendommen van buitenlanders aangekondigd, maar dat zal niet veel effect hebben gok ik.
  Moderator woensdag 2 maart 2022 @ 10:05:09 #87
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203903929
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Omdat het gebeurt en je je ogen niet wil sluiten voor misstanden ook niet als er andere misstanden plaatsvinden , juist niet. In oorlogstijd vervagen er allerlei grenzen, en daarom moet je grenzen blijven benoemen...
pi_203903930
quote:
Die staat te wachten op 20km. van Kiëv. De colonne zelf is 60km. lang.
Die zal binnenkort in actie schieten, letterlijk en figuurlijk.
Cindy De Vuyst
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:05:24 #89
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203903932
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:03 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Omdat het gebeurt? Wil je dan liever dat we dan andere kant op kijken?
[..]
Er gebeurt ook wel meer...
Ja, dus? Er gebeurt wel meer
1947-2016
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:05:33 #90
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203903935
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:03 schreef HSG het volgende:

[..]
Maar volgens woke en deugers is dat veel erger dan dode blanken.
Dat maak jij ervan

quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zit nos blijkbaar wel hoog. Werd immers ook benoemd in de journaals met een prominente plaats.
En morgen komt het niet meer langs in het journaal... Het is maar waar je je druk om maakt
pi_203903937
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:45 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
De Zwarte Zee wordt een meertje binnen Rusland.
Poetin zal het waarschijnlijk volbouwen met haveninfrastructuur om achteraf makkelijk handel te voeren met Europa.
Cindy De Vuyst
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:06:11 #92
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203903942
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]
60 km lang militair convooi richting Kiev = terugtrekken?
was toch al kapot geschoten
pi_203903943
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:47 schreef speknek het volgende:

[..]
Is dat zo?
Cindy De Vuyst
pi_203903944
Hoe laat gaan ze vandaag weer met elkaar praten?
pi_203903955
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:06 schreef Aurelius het volgende:
Hoe laat gaan ze vandaag weer met elkaar praten?
Not sure, maar volgens mij heeft Oekraïne laten weten niet meer te willen praten wanneer bombardementen door blijven gaan.
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:07:30 #96
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203903956
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:02 schreef Complotwappie het volgende:
Gisteren iemand uit Kiev aangehoord over het weggeven van AK's aan de bevolking en twijfel nu ook wel ernstig over de moraliteit van die keuze. Je maakt kansloze doelwitten van burgers die zonder opleiding niks met zo'n ding kunnen en zee worden ook nog eens een gevaar voor zichzelf en omgeving met het gebruik van die dingen. Daarbij lijkt er op dat criminelen (in gangverband) ze nu gretig gebruiken.
En het feit dat ze gevangen hebben vrijgelaten om mee te vechten...
pi_203903957
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat maak jij ervan
nee
pi_203903960
twitter
pi_203903968
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:01 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Was te verwachten.
Logisch wel, want die hebben elke Euro, Dollar, etc nodig die ze nog hebben in de hoop het banksysteem overeind te houden. Maar of het veel gaat uit halen...
  Moderator woensdag 2 maart 2022 @ 10:08:49 #100
8781 crew  Frutsel
pi_203903976
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:05 schreef einzeinz het volgende:

[..]
De Zwarte Zee wordt een meertje binnen Rusland.
Poetin zal het waarschijnlijk volbouwen met haveninfrastructuur om achteraf makkelijk handel te voeren met Europa.
Dus Turkije, Roemenie, Bulgarije en Georgie worden ook geannexeerd volgens jou?
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:09:19 #101
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203903979
quote:
88s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:05 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Omdat het gebeurt en je je ogen niet wil sluiten voor misstanden ook niet als er andere misstanden plaatsvinden , juist niet. In oorlogstijd vervagen er allerlei grenzen, en daarom moet je grenzen blijven benoemen...
clusterbommen, vacuumbommen, de inval zelf, burgerslachtoffers en de talloze oorlogsmisdaden die al gepleegd zijn. Dat zijn belangrijke grenzen om aan te geven inderdaad.
1947-2016
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:09:26 #102
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203903981
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:33 schreef StaceySinger het volgende:
This image from Yelnya shows a large battle group with tanks and armoured personnel carriers on January 19. The picture gives a clear idea of the extent of the build-up.

[ afbeelding ]
aaaah, Turkisch drones are hungry, yeah!
pi_203903987
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:07 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
Bijzonder wel voor een vredesmissie
  Moderator woensdag 2 maart 2022 @ 10:10:39 #104
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203903996
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]
clusterbommen, vacuumbommen, de inval zelf, burgerslachtoffers en de talloze oorlogsmisdaden die al gepleegd zijn. Dat zijn belangrijke grenzen om aan te geven inderdaad.
Ja en waar die bommen niet vallen moet je je menselijk blijven gedragen en daar hoort selectie op kleur niet bij.

Zal de eerste keer niet zijn dat wandaden worden goedgepraat vanwege oorlog.
  Moderator woensdag 2 maart 2022 @ 10:12:44 #105
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_203904023
quote:
[ twitter ]
Desastreus voor wie?
pi_203904027
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Sure. Maar is toch beetje jongensdroom die uitkomt.
Veel plezier
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:13:47 #108
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203904037
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:47 schreef speknek het volgende:

[..]
Woont in Londen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 maart 2022 @ 10:14:44 #109
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203904047
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:09 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Bijzonder wel voor een vredesmissie
En echt iedere knul die naar het front wordt gestuurd gelooft dat sprookje tot ze er ook daadwerkelijk staan. Moraal zal best instorten aan het front zelf, maar daarachter blijven ze vrolijk doorgaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_203904061
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]
was toch al kapot geschoten
niet dat ik weet
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:16:00 #111
498282 Scrummie
pi_203904070
twitter
pi_203904097
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:39 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dit gaat een zaak van de lange adem worden; Poetin heeft niet het eeuwige leven en de Russische demografie biedt op zijn zachtst gezegd niet zo'n heel erg rooskleurig vooruitzicht op de Russische toekomst. Mannen, in de leeftijd waarop ze normaliter een gezin zouden stichten, opofferen in een bloederige guerilla oorlog en een gesloopte economie gaan die demografie bovendien nog eens een stuk dramatischer maken dan ze nu al is.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:20:10 #113
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203904122
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Gisteravond nog een bericht met luchtfoto dat 800 voertuigen opgeblazen zouden zijn maar niets meer van gezien helaas. Toch fake news denk ik.
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:21:45 #114
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203904142
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Woont in Londen
Echt?
pi_203904154
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Gisteravond nog een bericht met luchtfoto dat 800 voertuigen opgeblazen zouden zijn maar niets meer van gezien helaas. Toch fake news denk ik.
Gebeurt vaker. Ook door Oekraïne.
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:22:50 #116
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203904157
quote:
88s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:10 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Ja en waar die bommen niet vallen moet je je menselijk blijven gedragen en daar hoort selectie op kleur niet bij.

Zal de eerste keer niet zijn dat wandaden worden goedgepraat vanwege oorlog.
Eens hoor.
Vraag me wel af waarom de nos het zo'n prominente plek moet geven in de journaals, terwijl er een bult andere grotere zaken te vertellen zijn.

Daar gaat de discussie over, niet over het punt zelf. Of is zijn die 10 voorvallen een belangrijker iets dan de 500.000+ vluchtelingen?
1947-2016
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:23:05 #117
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203904160
quote:
[ twitter ]
Ik zoek er nieuwsberichten over, maar vind enkel dat Lithouen en italië dat ook al gedaan hebben.

https://www.euractiv.com/(...)-russia-ukraine-war/
https://www.euractiv.com/(...)as-ukraine-invasion/
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:24:00 #118
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203904169
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:22 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Eens hoor.
Vraag me wel af waarom de nos het zo'n prominente plek moet geven in de journaals, terwijl er een bult andere grotere zaken te vertellen zijn.

Daar gaat de discussie over, niet over het punt zelf. Of is zijn die 10 voorvallen een belangrijker iets dan de 500.000+ vluchtelingen?
Was ook op de BBC te zien.
pi_203904170
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:22 schreef HSG het volgende:

[..]
Gebeurt vaker. Ook door Oekraïne. Dat je beweert met 1 drone meer dan 100 voertuigen hebt vernietigd waaronder 96 tanks geloof ik niet.

https://apostrophe.ua/new(...)ov-okkupantov/260916
Slangeneiland...
  Moderator woensdag 2 maart 2022 @ 10:24:18 #120
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203904172
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:22 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Eens hoor.

De NOS rapporteert bijna exclusief over deze oorlog dus zo prominent is één itempje erover niet.
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:26:03 #121
8369 speknek
Another day another slay
pi_203904209
twitter

FvD verder op het landverraad orgel
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:26:15 #122
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203904212
Russische beurs dus weer dicht, voor de 3e dag.. vraag me af wanneer het open gaat.
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:26:23 #123
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203904215
twitter

Pakistan en India lijken Rusland meer te willen helpen dan China...
pi_203904248
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:00 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Anders dan andere oorlogen waarbij we veelal uit zandbakken en afrikaanse landen een migratie van mannen zagen. Zijn het nu vrouwen.
Je merkt dat er minder weerstand is tegen de vluchtelingenstroom nu. Vooral omdat het vrouwen zijn i.p.v. 90% mannen :')
Cindy De Vuyst
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:29:01 #125
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203904252
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:26 schreef crystal_meth het volgende:
[ twitter ]
Pakistan en India lijken Rusland meer te willen helpen dan China...
Logisch. Die kunnen waarschijnlijk tegen een goede deal inkopen en pakistan is nou niet bepaald een rijk land.
pi_203904261
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:26 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]

FvD verder op het landverraad orgel
Wel 'n beetje framing eigenlijk. In die resolutie staan heel erg veel dingen, ook bv. dat Oekraïne kandidaat-lid moet worden.

Verder zo te zien vooral veel linkse tegenstemmers.
pi_203904265
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
https://v.redd.it/q49jpeq0vtk81

Drone geeft aan waar voertuigen staan en artillerie blaast ze op :)
pi_203904268
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:28 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Je merkt dat er minder weerstand is tegen de vluchtelingenstroom nu. Vooral omdat het vrouwen zijn i.p.v. 90% mannen :')
Het zijn ook Westerlingen. Wat meer "ons soort volk".

Daarnaast vallen de meeste asielzoekers uit de zandbakken of afrika in de bijstand, dus logisch dat we daar hier niet op zitten te wachten afgezien van de D66/groenlinks deugers. :)
pi_203904274
quote:
[ twitter ]
Concreet?
Cindy De Vuyst
pi_203904276
quote:

[..]
Het conflict vindt ook daadwerkelijk op ons continent plaats. Lijkt me ook wel een belangrijk gegeven.
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:30:38 #131
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203904280
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 01:21 schreef HiZ het volgende:

[..]
We hebben een 22 jaar gepraat en worden nu met de dood bedreigd. Zogenaamd omdat zij niks aan hun bully kunnen doen.
Ik ben niet met de dood bedreigd door Russische burgers. Wel door een Russische dictator.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203904294
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Laat ons hopen dat Erdogan geen cavalier seul wil gaan spelen!
Cindy De Vuyst
pi_203904296
Oorlog is wel een goede reality check voor veel 'woke' figuren en politici die graag onzinnige geldverslindende hobbies financieren. Koopkracht reparatie zal toch echt moeten komen van verlaging overheidsuitgaven. Zien we ook in dat er belangrijkere zaken zijn dan aantal transgenders in de top van het bedrijfsleven.
  Overall beste user 2022 woensdag 2 maart 2022 @ 10:33:14 #134
3928 Ulx
pi_203904320
twitter
pi_203904328
pi_203904345
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Woont in Londen
Is opgehaald hoor. Er vloog vorige week een Bombardier vliegtuig met de benaming GLEX van Moskou naar Londen.
Vliegtuig steeg na een uur weer op richting Moskou. Na de landing is de oorlog uitgebroken.

Ik vermoed dat het een Poetin-aanhanger ofwel familie was. Je vliegt niet zomaar naar Londen om een uur later terug te keren en waarbij plots de oorlog uitbreekt als datzelfde vliegtuig weer veilig aan de grond staat in Moskou.
Cindy De Vuyst
pi_203904367
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:33 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Dit is zo niet wat de VVD zou doen.
pi_203904375
Ik heb uit een betrouwbare bron vernomen dat Poetins dochter (toch) in Nederland schijnt te wonen: in Noordwijk (en niet meer in Voorschoten als bekend).
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:36:08 #139
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203904381
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:32 schreef Halcon het volgende:

[..]
Opvang in de regio inderdaad. En je ziet dat mannen vooral daar blijven om hun land te verdedigen. Daarnaast heeft Polen al veel Oekraïners geïmporteerd als arbeidsmigrant en daar goede ervaringen mee. Met Syriërs en Irakezen heeft niemand goede ervaringen.
Syriërs doen het ook heel goed hoor. Er wonen hier een aantal in de wijk en ze doen prima mee in onze samenleving. Ze spreken goed Nederlands, ze werken, kinderen zitten op HBO of universiteit, etc. En ze heel vriendelijk :)
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203904389
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:35 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik heb uit een betrouwbare bron vernomen dat Poetins dochter (toch) in Nederland schijnt te wonen: in Noordwijk (en niet meer in Voorschoten als bekend).
Bron ?
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:37:21 #141
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203904398
quote:
[ twitter ]
_O-

Hier zou de belastingdienst direct op de stoep staan :')
  Miss 200.000.000! woensdag 2 maart 2022 @ 10:37:45 #142
367000 roos94
pi_203904402
quote:
Dat boeit niks, als hij NL wil nuken haalt hij haar gewoon weg
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:37:48 #143
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203904404
quote:

[..]
Mijn ouders hebben zich zelfs aangemeld om vluchtelingen in huis te nemen. Zij herinneren zich nog de oorlogsverhalen van hun ouders en willen wat doen om de ellende te minimaliseren.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203904406
quote:
84s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Syriërs doen het ook heel goed hoor. Er wonen hier een aantal in de wijk en ze doen prima mee in onze samenleving. Ze spreken goed Nederlands, ze werken, kinderen zitten op HBO of universiteit, etc. En ze heel vriendelijk :)
70% trekt een uitkering.
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:38:28 #145
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203904413
quote:
Gisteren woonde ze nog in Duivendrecht :')
pi_203904416
quote:
Mooi, zolang ze daar blijft zit ik veilig :')
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:40:15 #147
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203904429
quote:
[ twitter ]
Goud.
1947-2016
pi_203904436
quote:
84s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:38 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Gisteren woonde ze nog in Duivendrecht :')
Elke keer als haar woonplaats wordt genoemd verhuist ze. Benieuwd waar ze morgen woont. Ik gok Appingedam.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:41:15 #149
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203904445
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Elke keer als haar woonplaats wordt genoemd verhuist ze. Benieuwd waar ze morgen woont. Ik gok Appingedam.

SPOILER
_O-
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:41:36 #150
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203904449
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:37 schreef roos94 het volgende:

[..]
wij houden haar nog ff in bescherming.
pi_203904450
quote:
84s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:37 schreef Starhopper het volgende:

[..]
_O-

Hier zou de belastingdienst direct op de stoep staan :')
Duitsland zou je 'n boete geven omdat er geen milieusticker op zit.
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:42:30 #152
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203904453
quote:
88s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:24 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
De NOS rapporteert bijna exclusief over deze oorlog dus zo prominent is één itempje erover niet.
Kreeg anders een zeer prominente plek gisteren in het journaal.
1947-2016
pi_203904455
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:41 schreef THEFXR het volgende:

[..]
wij houden haar nog ff in bescherming.
Ja dat laten we Putin weten
pi_203904458
Wie hoopte dat de wappies samen met corona zouden verdwijnen, komt wel erg bedrogen uit zeg. Die zijn er en gaan niet meer weg. Fraude bij de Amerikaanse verkiezingen, corona, en nu dus Oekraïne. Het maakt allemaal niet uit. Dat je geen ervaring of opleiding van het desbetreffende onderwerp hebt, lijkt de enige voorwaarde te zijn om groot te worden in die wereld. Ik houd het toch maar gewoon bij Nrc/Volkskrant/AD. En Fok natuurlijk.
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:42:53 #155
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203904459
quote:
Je kunt beter mee op oefening gaan in oost-Europa. Dat is wel interessanter
The End Times are wild
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:43:18 #156
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203904466
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:37 schreef roos94 het volgende:

[..]
hij heeft twee dochters btw
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:43:24 #157
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203904467
Lijkt mij heel sterk dat die dochter nog ergens niet in Rusland zou zijn.
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:43:25 #158
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203904468
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:29 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
https://v.redd.it/q49jpeq0vtk81

Drone geeft aan waar voertuigen staan en artillerie blaast ze op :)
Nee dat was het niet. Volgens mij was het slashdotter die het postte. Was alleen maar een foto van een scherm van de drone camera. Was ook echt een mega explosie.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 maart 2022 @ 10:43:42 #159
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203904472
Gaan ze serieus Yanukovych als nieuwe president van Oekraïne naar voren schuiven? _O-
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:44:09 #160
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203904477
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:18 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Dit gaat een zaak van de lange adem worden; Poetin heeft niet het eeuwige leven en de Russische demografie biedt op zijn zachtst gezegd niet zo'n heel erg rooskleurig vooruitzicht op de Russische toekomst. Mannen, in de leeftijd waarop ze normaliter een gezin zouden stichten, opofferen in een bloederige guerilla oorlog en een gesloopte economie gaan die demografie bovendien nog eens een stuk dramatischer maken dan ze nu al is.
Mooi toch? Dat geeft Putin ook een reden om te onderhandelen.
The End Times are wild
pi_203904490
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:43 schreef Evenstar het volgende:
Gaan ze serieus Yanukovych als nieuwe president van Oekraïne naar voren schuiven? _O-
Blijkbaar ik lees het ook net.
  Miss 200.000.000! woensdag 2 maart 2022 @ 10:45:08 #162
367000 roos94
pi_203904491
Die dochters zitten gewoon ergens in een bunker met 40-45 beveiligers
pi_203904493
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Logisch. Die kunnen waarschijnlijk tegen een goede deal inkopen en pakistan is nou niet bepaald een rijk land.
We weten ook niet welke allianties er op de achtergrond ook allemaal zijn gesmeed. Ik denk dat RU hier al jaren mee bezig is.
pi_203904495
De endgame van Putin zal wel een inlijving van de oostelijke gebieden zijn en een westelijke puppet regering die " onafhankelijk is".
  Moderator woensdag 2 maart 2022 @ 10:45:35 #165
236264 crew  capricia
pi_203904498
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:43 schreef Momo het volgende:
Lijkt mij heel sterk dat die dochter nog ergens niet in Rusland zou zijn.
Stalin liet zijn zoon Jakov de dood in het concentratiekamp Sachenhausen vinden. Hij redde hem niet. :{
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator woensdag 2 maart 2022 @ 10:45:42 #166
8781 crew  Frutsel
pi_203904499
quote:
Onder het mom "enige echte rechtmatige president" ... niet als "nieuwe"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 maart 2022 @ 10:46:15 #167
416575 crew  Evenstar
pi_203904503
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:45 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Blijkbaar ik lees het ook net.
Mja, altijd afwachten wat waar is, maar ik zie het ze wel doen. Hoe belachelijk het ook is. Dat gaan ze toch nooit volhouden zonder dat ze duizenden en duizenden slachtoffers gaan maken in een jarenlange guerrillaoorlog.
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:46:29 #168
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203904505
quote:
Maar Zelensky is er nog gewoon?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 maart 2022 @ 10:47:24 #169
416575 crew  Evenstar
pi_203904516
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:46 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar Zelensky is er nog gewoon?
Ja, nog wel.
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:47:41 #170
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203904519
quote:
Echt? :') :') :')

Maidan 2.0 in 3,2,1 :D
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:48:03 #171
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203904525
twitter
pi_203904529
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:42 schreef 297534 het volgende:
Wie hoopte dat de wappies samen met corona zouden verdwijnen, komt wel erg bedrogen uit zeg. Die zijn er en gaan niet meer weg. Fraude bij de Amerikaanse verkiezingen, corona, en nu dus Oekraïne. Het maakt allemaal niet uit. Dat je geen ervaring of opleiding van het desbetreffende onderwerp hebt, lijkt de enige voorwaarde te zijn om groot te worden in die wereld. Ik houd het toch maar gewoon bij Nrc/Volkskrant/AD. En Fok natuurlijk.
Als ze alleen over onderwerpen zouden mogen spreken waar ze verstand van hebben kom je niet veel verder dan analyses van de hamburgers van de McDonalds. Simplistisch kutvolk.
pi_203904547
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:46 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Mja, altijd afwachten wat waar is, maar ik zie het ze wel doen. Hoe belachelijk het ook is. Dat gaan ze toch nooit volhouden zonder dat ze duizenden en duizenden slachtoffers gaan maken in een jarenlange guerrillaoorlog.
Dat laatste gaat sowieso gebeuren. Er zijn zoveel wapens uitgedeeld onder de bevolking dus het zal gewoon ondergronds voorlopig door gaan.
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:50:04 #174
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203904560
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:45 schreef byah het volgende:
De endgame van Putin zal wel een inlijving van de oostelijke gebieden zijn en een westelijke puppet regering die " onafhankelijk is".
Goed mogelijk. Ik denk dat we hem dan teveel gunnen. Misschien een paar kleine stukjes in het oosten en de Krim, als de bevolking dat zelf wil. En gewoon een echt onafhankelijk en democratisch Oekraïne, dat de komende 10 jaar niet bij de navo mag. Dat zou mijn tegenbod zijn.
The End Times are wild
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:50:06 #175
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203904561
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:47 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ja, nog wel.
:{

Laten we hopen dat ze hem nooit pakken, hij zou nog in Kiev zitten toch?
pi_203904565
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:48 schreef crystal_meth het volgende:
[ twitter ]
Welke launch vehicle bedoelen ze?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 maart 2022 @ 10:51:01 #177
416575 crew  Evenstar
pi_203904570
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:50 schreef Momo het volgende:

[..]
:{

Laten we hopen dat ze hem nooit pakken, hij zou nog in Kiev zitten toch?
Geen idee eigenlijk waar die nu zit. Hopelijk ergens heel erg veilig, meer naar het westen toe.
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:51:26 #178
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203904576
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:48 schreef crystal_meth het volgende:
[ twitter ]
Ze hebben Roscosmos al gehackt toch? :') Of was dat fakenews?
pi_203904579
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:50 schreef LXIV het volgende:

[..]
Goed mogelijk. Ik denk dat we hem dan teveel gunnen. Misschien een paar kleine stukjes in het oosten en de Krim, als de bevolking dat zelf wil. En gewoon een echt onafhankelijk en democratisch Oekraïne, dat de komende 10 jaar niet bij de navo mag. Dat zou mijn tegenbod zijn.
Putin lacht erg hard om dit
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:51:59 #180
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203904582
quote:
5s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:50 schreef Godshand het volgende:

[..]
Soyuz

https://everydayastronaut.com/oneweb-14-soyuz-2-1b-fregat/
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:52:11 #181
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203904583
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:51 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Geen idee eigenlijk waar die nu zit. Hopelijk ergens heel erg veilig, meer naar het westen toe.
Eigenlijk zou net over de grens moeten gaan zitten, maar dat staat ook weer zwak tegenover de mensen die aan het vechten zijn.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 maart 2022 @ 10:52:36 #182
416575 crew  Evenstar
pi_203904591
quote:

[..]
Ze gebruiken volgens mij Soyuz raketten om die dingen de lucht in te knallen, dus waarschijnlijk staan er nog wat klaar om de ruimte in te gaan, maar dreigt Rusland ze nu niet meer af te willen schieten? Zoiets?
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:53:04 #183
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203904593
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:51 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Putin lacht erg hard om dit
Want? Wij kunnen toch onze sancties handhaven en zien wie de langste adem heeft terwijl de bezetting van de Oekraïne hem steeds lastiger wordt? Oostgrens goed bewaken en dan werkt de tijd gewoon in ons voordeel.
The End Times are wild
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:53:04 #184
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203904594
quote:

[..]
Goed mogelijk. Ik denk dat we hem dan teveel gunnen. Misschien een paar kleine stukjes in het oosten en de Krim, als de bevolking dat zelf wil. En gewoon een echt onafhankelijk en democratisch Oekraïne, dat de komende 10 jaar niet bij de navo
mag. Dat zou mijn tegenbod zijn.
10 jaar is te weinig voor poetin. Hij wil permanente garanties zei ie
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:53:06 #185
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203904597
twitter

Navalny spreekt zich ook uit.
pi_203904598
twitter

Dit is eigenlijk ook nieuw in oorlog, hè? Het voordeel van een meekijkende wereld?

(Ik denk overigens dat in ons land dit alleen gedaan zou worden door de boeren terwijl de gemiddelde bakfietsmoeder witte wijn wegtikt in een kelder.)
  Moderator woensdag 2 maart 2022 @ 10:53:25 #187
236264 crew  capricia
pi_203904602
quote:
Dat gaat de bevolking toch nooit pikken?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 maart 2022 @ 10:53:26 #188
416575 crew  Evenstar
pi_203904603
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:52 schreef Momo het volgende:

[..]
Eigenlijk zou net over de grens moeten gaan zitten, maar dat staat ook weer zwak tegenover de mensen die aan het vechten zijn.
Ja, precies dat. Ga je veilig in Polen zitten dan kan het gezien worden als weglopen van de gevechten en zal het niet goed zijn voor het moreel. In Kiev blijven zitten is wel bijna een garantie dat het verkeerd gaat aflopen voor hem.
pi_203904605
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:48 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Als ze alleen over onderwerpen zouden mogen spreken waar ze verstand van hebben kom je niet veel verder dan analyses van de hamburgers van de McDonalds. Simplistisch kutvolk.
Last van je onderbuik?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203904606
quote:

[..]
Ja, als we daarmee van Poetin af zijn, dan zou ik daar ook wel mee kunnen leven. Maar dat lijkt toch wel een gepasseerd station.
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:53:51 #191
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203904607
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
10 jaar is te weinig voor poetin. Hij wil permanente garanties zei ie
Over 10 jaar is hij 80
The End Times are wild
pi_203904611
quote:

[..]
Putin pakt gewoon heel Oekraine en lijft dat in bij Rusland, of installeert een regering a-la Belarus. De EU, VS en Nato zullen boos zijn, maar uiteindelijk weinig doen, omdat ze niet in een kernoorlog verzeild willen raken.
pi_203904618
Is Poetin al dood?
Cindy De Vuyst
pi_203904624
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:54 schreef einzeinz het volgende:
Is Poetin al dood?
is Biden al dood?
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:55:50 #195
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203904627
quote:

[..]
Russische Soyuz, vanaf Baikonur.
https://www.ispreview.co.(...)ellite-launches.html
pi_203904628
Zouden de Chinezen geen virus kunnen maken waardoor je ernstig ziek wordt. Bv. iets die de longen aantast en de oudere generatie (zoals Poetin) uitschakelt? Of gewoon een deeltje van de overbevolking zou kunnen oplossen?

Allé, ik bedenk maar zoiets hé.
Cindy De Vuyst
pi_203904631
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:42 schreef 297534 het volgende:
Opvallend is dat je ook dezelfde users van het corona forum hier weer terug ziet keren. Lijkt wel of ze allemaal ook dezelfde politieke opvattingen hebben.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 maart 2022 @ 10:55:57 #198
416575 crew  Evenstar
pi_203904632
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:53 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Navalny spreekt zich ook uit.
Hoe spreekt die gast vanuit zijn cel eigenlijk? Verbaas mij steeds dat dat allemaal kan en toegelaten wordt.
pi_203904638
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:55 schreef HSG het volgende:

[..]
is Biden al dood?
Biden heeft 0 invloed op het beleid.
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:56:34 #200
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203904642
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Putin pakt gewoon heel Oekraine en lijft dat in bij Rusland, of installeert een regering a-la Belarus. De EU, VS en Nato zullen boos zijn, maar uiteindelijk weinig doen, omdat ze niet in een kernoorlog verzeild willen raken.
Oekraine gaat Rusland worden. Een vazalstaat is teveel risico vermoed ik.
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:57:22 #201
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203904647
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:53 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ja, precies dat. Ga je veilig in Polen zitten dan kan het gezien worden als weglopen van de gevechten en zal het niet goed zijn voor het moreel. In Kiev blijven zitten is wel bijna een garantie dat het verkeerd gaat aflopen voor hem.
Ik denk dat ie richting Lviv trekt als Kyiv bijna gevallen is. De vraag is of ie dat goed kan timen, hij zal de stad ook niet in de steek willen laten.
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:57:23 #202
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203904648
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:53 schreef 297534 het volgende:

[..]
Ja, als we daarmee van Poetin af zijn, dan zou ik daar ook wel mee kunnen leven. Maar dat lijkt toch wel een gepasseerd station.
Het is een realistisch bod. Dat voor veel mensen niet slecht is, ook voor Rusland niet. Alternatief is dat hij eindeloos blijft kloten in de Oekraïne terwijl de sancties hem heel langzaam wurgen. Denk dat hij weinig andere keus heeft.

Verder denk ik dat het zaak is na de oorlog om juist hard te werken ook aan de ontwikkeling van Rusland en hen niet in de hoek te duwen of te isoleren. Juist niet afsluiten van sportieve en culturele evenementen.
The End Times are wild
pi_203904649
twitter

Aardige blokkade
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:57:52 #204
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203904655
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:57 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

Aardige blokkade
Betonwagens _O_
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:58:00 #205
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203904656
quote:
[ twitter ]
Hier zou je meteen BPM en BTW over zo'n ding mogen aftikken.
Huilen dan.
pi_203904659
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:55 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Hoe spreekt die gast vanuit zijn cel eigenlijk? Verbaas mij steeds dat dat allemaal kan en toegelaten wordt.
Die gast zit toch niet in de cel? Die leeft vrij maar niet meer in Rusland.
Cindy De Vuyst
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:58:23 #207
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203904661
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:57 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

Aardige blokkade
@Werkman gespot
Huilen dan.
pi_203904666
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:55 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Opvallend is dat je ook dezelfde users van het corona forum hier weer terug ziet keren. Lijkt wel of ze allemaal ook dezelfde politieke opvattingen hebben.
Tja, politieke opvattingen. Bepaalde mensen geloven gewoon echt alles wat sommige leiders zeggen. Maar dat is natuurlijk niet nieuw. En met leiders bedoel ik bijv. ook dansleraren en rappers die zich inmiddels op Oekraïne hebben gestort en pro-Poetin zijn.
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:58:48 #209
262211 hhh38
pi_203904667
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:55 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Hij zal dit account niet zelf beheren
  Moderator woensdag 2 maart 2022 @ 10:58:59 #210
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203904671
quote:
[ twitter ]
_O- _O- _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:59:40 #211
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203904673
quote:
Oil price blasts past $111 ahead of Opec meeting

The Brent crude oil price has blasted past $111 a barrel, its highest level since early July 2014, despite a decision by the United States to release, with its allies, about 60m barrels from their strategic reserves, in an attempt to stabilise global energy markets. US light crude has also jumped more than 6%, to $109.48 a barrel, its highest since September 2013.

The oil cartel Opec will hold a meeting today to discuss production plans. So far, the cartel confirmed that it remained committed to the Opec+ deal with Russia, and is not expected to change production plans despite the war in Ukraine.

The American oil giant Exxon Mobil announced yesterday that it would exit its Russian operations, including oil production fields, following similar moves by British companies BP and Shell, and Norway’s Equinor.

The Moscow stock exchange will remain shut for a third day, while the rouble is trading at 101.1 per dollar, after hitting a record high of 117 per dollar on Tuesday.

Stocks are in for another rough ride. On Wall Street, the S&P 500 and Nasdaq closed about 1.6% lower while the Dow Jones industrial average dropped nearly 1.8%. Asian markets are mostly lower: Japan’s Nikkei closed down 1.7% while Hong Kong’s Hang Seng lost 1.9%. European bourses are set for a lower open, after suffering declines in the last two days.

Last night, the European arm of Sberbank, Russia’s biggest lender, was closed by order of the European Central Bank.
quote:
Natural gas prices spike nearly 40%

While oil prices are still trading more than 6% higher, with Brent crude above $111 a barrel, natural gas prices have also spiked, taking them close to record highs.

Amid fears that war in Ukraine could disrupt gas flows to Europe, British natural gas benchmark rose 37% to 397.48p per therm, while the Dutch gas futures contract jumped 39% to ¤169.5 per megawatt hour.

However, Russia's Gazprom said this morning that it was shipping gas to Europe via Ukraine in line with customers' requests.
https://www.theguardian.c(...)closed-business-live
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 maart 2022 @ 11:00:24 #212
416575 crew  Evenstar
pi_203904678
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:58 schreef einzeinz het volgende:

[..]
quote:
7/12 They say that someone who cannot attend a rally and does not risk being arrested for it cannot call for it. I'm already in prison, so I think I can.
Hij zegt zelf dat die gevangen is hier toch? Volgens mij heb je iets gemist :D Die gast zit al een tijdje in een vette strafkamp.
pi_203904679
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:57 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het is een realistisch bod. Dat voor veel mensen niet slecht is, ook voor Rusland niet. Alternatief is dat hij eindeloos blijft kloten in de Oekraïne terwijl de sancties hem heel langzaam wurgen. Denk dat hij weinig andere keus heeft.

Verder denk ik dat het zaak is na de oorlog om juist hard te werken ook aan de ontwikkeling van Rusland en hen niet in de hoek te duwen of te isoleren. Juist niet afsluiten van sportieve en culturele evenementen.
Nee, op zich vind ik het wel realistisch, maar hiermee zal Poetin niet volstaan lijkt me, als je zijn toespraken hebt gehoord. Hij wil bijv. in ieder geval ook een regimechange. En Oekraïne zou misschien die annexatie van die kleine gebieden wel hebben geaccepteerd, maar inmiddels ook niet meer.
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:00:34 #214
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203904682
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Dan gaan we hem net zolang sanctioneren en guerrilla’s in de Oekraïne steunen totdat Rusland langzaam uitholt. Veel ongunstiger voor hem.
We hoeven ook geen lieve koekjes met hem te bakken. (Terwijl we moeten blijven voorkomen dat het verder escaleert)
The End Times are wild
  FOK!fotograaf woensdag 2 maart 2022 @ 11:00:56 #215
364681 over_hedge
pi_203904687
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:58 schreef einzeinz het volgende:

[..]
He wat _O- Die gast zit in een strafkamp

https://euobserver.com/foreign/150797
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:01:44 #216
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203904693
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:58 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Hij zal dit account niet zelf beheren
Klopt hij geeft het door aan advocaten en dergelijke.
pi_203904697
twitter

twitter
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:02:13 #218
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203904699
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:58 schreef 297534 het volgende:

[..]
Tja, politieke opvattingen. Bepaalde mensen geloven gewoon echt alles wat sommige leiders zeggen. Maar dat is natuurlijk niet nieuw. En met leiders bedoel ik bijv. ook dansleraren en rappers die zich inmiddels op Oekraïne hebben gestort en pro-Poetin zijn.
Aan de andere kant kom ik hier ook users tegen die je een Putin trol noemen als je geen kamerleden wil ophangen. Iedere kant heeft zijn gestoorden.
The End Times are wild
pi_203904700
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:53 schreef LXIV het volgende:

[..]
Want? Wij kunnen toch onze sancties handhaven en zien wie de langste adem heeft terwijl de bezetting van de Oekraïne hem steeds lastiger wordt? Oostgrens goed bewaken en dan werkt de tijd gewoon in ons voordeel.
Poetin wil geen democratie in Oekraïne, bang voor de invloeden op zijn Rusland..
Hij zal ook wel niet akkoord gaan met zoiets als 10 jaar geen navo, dan weet hij dat ze na 10 jaar lid worden.

Wellicht moet Oekraïne inderdaad behoorlijk wat toegeven (donbas en krim) in de hoop dat Rusland progressiever gaat worden in de toekomst.

Maar ik hoop dat het verzet niet te breken is, dus even afwachten hoe alles blijft verlopen. Terreur moet niet winnen.

Ik denk dat het nu wel idioot zal zijn om conclusies te verbinden aan referenda over onafhankelijk van gebieden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2022 11:03:00 ]
pi_203904704
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:58 schreef 297534 het volgende:

[..]
Weet inderdaad niet of politieke opvatting het juiste woord is, maar het valt mij op dat ze allemaal hetzelfde denken over bepaalde onderwerpen. Corona bestaat niet, het westen/navo is kut, klimaatverandering is onzin en pro of op zijn minst neutraal richting Adolf Putin.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 maart 2022 @ 11:02:43 #221
416575 crew  Evenstar
pi_203904707
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Klopt hij geeft het door aan advocaten en dergelijke.
Ja, maar zelfs dat vind ik nog apart. Had niet verwacht dat hij in een Russische strafkamp nog die vrijheid zou krijgen.
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:02:53 #222
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_203904708
Dan maar Kyiv e.d. platbranden en niets overlaten voor de Russen?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:03:33 #223
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203904712
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:00 schreef 297534 het volgende:

[..]
Nee, op zich vind ik het wel realistisch, maar hiermee zal Poetin niet volstaan lijkt me, als je zijn toespraken hebt gehoord. Hij wil bijv. in ieder geval ook een regimechange. En Oekraïne zou misschien die annexatie van die kleine gebieden wel hebben geaccepteerd, maar inmiddels ook niet meer.
Voor Oekraïne zijn die gebieden ook een pain in the ass. En met onderhandelen geldt nu eenmaal dat niet iedereen krijgt wat hij wil.
The End Times are wild
  Moderator woensdag 2 maart 2022 @ 11:03:47 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203904713
quote:
pi_203904714
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:42 schreef LXIV het volgende:

[..]
Je kunt beter mee op oefening gaan in oost-Europa. Dat is wel interessanter
Zeker! Maar helaas is dat (nu nog) boven my pay grade
  Moderator woensdag 2 maart 2022 @ 11:04:03 #226
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203904715
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:42 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Kreeg anders een zeer prominente plek gisteren in het journaal.
Laat me raden tussen allemaal ander nieuws over Oekraïne en 1 item over volt.

Was het echt zo prominent of irriteerde je je er gewoon aan en leek het daardoor prominent.
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:04:15 #227
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203904719
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:02 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Poetin wil geen democratie in Oekraïne, bang voor de invloeden op zijn Rusland..
Hij zal ook wel niet akkoord gaan met zoiets als 10 jaar geen navo, dan weet hij dat ze na 10 jaar lid worden.

Wellicht moet Oekraïne inderdaad behoorlijk wat toegeven (donbas en krim) in de hoop dat Rusland progressiever gaat worden in de toekomst.

Maar ik hoop dat het verzet niet te breken is, dus even afwachten hoe alles blijft verlopen. Terreur moet niet winnen.

Ik denk dat het nu wel idioot zal zijn om conclusies te verbinden aan referenda over onafhankelijk van gebieden.
Donbas en de Krim krijgen ze sowieso nooit meer terug.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 maart 2022 @ 11:04:29 #228
416575 crew  Evenstar
pi_203904721
quote:
Ik moest lachen om die lekke achterband _O- Wat een prutsers. (het is allemaal om te janken eigenlijk, ik weet het)

En respect voor de bevolking. Helden zijn het.
pi_203904722
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:02 schreef LXIV het volgende:

[..]
Aan de andere kant kom ik hier ook users tegen die je een Putin trol noemen als je geen kamerleden wil ophangen. Iedere kant heeft zijn gestoorden.
Dat is waar.
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:04:45 #230
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203904725
twitter
pi_203904730
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:02 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Weet inderdaad niet of politieke opvatting het juiste woord is, maar het valt mij op dat ze allemaal hetzelfde denken over bepaalde onderwerpen. Corona bestaat niet, het westen/navo is kut, klimaatverandering is onzin en pro of op zijn minst neutraal richting Adolf Putin.
Zo generaliseren is wel een zwaktebod hoor.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:05:17 #232
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_203904732
Tiener publiceert vluchtgegevens privéjets Russische zakenlieden op Twitter

https://twitter.com/RUOligarchJets

twitter
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:06:51 #233
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203904749
quote:

[..]
Wie heeft dat in circa 200 delen hier ooit geopperd?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203904751
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:03 schreef LXIV het volgende:

[..]
Voor Oekraïne zijn die gebieden ook een pain in the ass. En met onderhandelen geldt nu eenmaal dat niet iedereen krijgt wat hij wil.
Dat is zo. Het ligt er vooral aan hoe Poetin er voor staat. Als hij het rationeel en zakelijk kan bekijken, dan zou dit er misschien uit komen komen. Maar als dit een soort heilige oorlog voor hem is om net als Stalin de geschiedenisboeken in te komen, dan wordt het een ander verhaal. We gaan het meemaken.
  FOK!fotograaf woensdag 2 maart 2022 @ 11:07:19 #235
364681 over_hedge
pi_203904753
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:05 schreef ondeugend het volgende:

[ twitter ]
volgende week in het nieuws dat hij zelfmoord gepleegd heeft
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203904754
JUST IN - World War III would be "nuclear and destructive," says Russia's Foreign Minister Lavrov

O RLY?
pi_203904755
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:03 schreef LXIV het volgende:

[..]
Vertel dat maar aan de Russen, want vooralsnog is hun minimale inzet én die gebieden én regime change én demilitarisatie én nooit lid van de NAVO/EU. Dat is iets waar de Turken, die als bemiddelaar proberen op te treden, zich ook al over aan het ergeren waren: https://edition.cnn.com/e(...)69ab77cfffedb5aec8af
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:07:29 #238
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203904757
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:05 schreef ondeugend het volgende:

[ twitter ]
Zelfde die een lijst bijhield van Elons zakenreisjes?
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:07:32 #239
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203904759
quote:
Nice :D
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:07:40 #240
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203904760
quote:
88s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:04 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Was het echt zo prominent of irriteerde je je er gewoon aan en leek het daardoor prominent.
2de item was het.
Terwijl er veel meer belangrijker nieuws is dan dat, gingen ze full woke met citaten als 'witte mannen voeren de oorlog' en 'mensen van kleur zijn het slachtoffer'.

Dat irriteert.
1947-2016
  Overall beste user 2022 woensdag 2 maart 2022 @ 11:07:56 #241
3928 Ulx
pi_203904763
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wie heeft dat in circa 200 delen hier ooit geopperd?
LXIV bijvoorbeeld. Een paar posts terug.
pi_203904764
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:08:40 #243
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_203904773
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:07 schreef over_hedge het volgende:

[..]
volgende week in het nieuws dat hij zelfmoord gepleegd heeft
Hij deed het ook al bij vluchten van Elon Musk.
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:08:52 #244
262211 hhh38
pi_203904775
quote:
Je leest veel van dit soort berichten, maar voorlopig gaat de opmars door :{
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:08:56 #245
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_203904776
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Zelfde die een lijst bijhield van Elons zakenreisjes?
:Y
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:09:00 #246
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203904781
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:07 schreef Ulx het volgende:

[..]
LXIV bijvoorbeeld. Een paar posts terug.
_O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 maart 2022 @ 11:09:05 #247
416575 crew  Evenstar
pi_203904783
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:07 schreef Complotwappie het volgende:
JUST IN - World War III would be "nuclear and destructive," says Russia's Foreign Minister Lavrov

O RLY?
Kampioen open deuren die Lavrov. Bedankt Hans, hadden wij nog niet bedacht hier in het westen.
pi_203904785
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:05 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Zo generaliseren is wel een zwaktebod hoor.
Het is gewoon een persoonlijk observatie van de socials en (gelukkig) in mindere mate dit forum. Kan er niets anders van maken.
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:09:27 #249
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203904790
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:09:59 #250
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203904792
quote:
Wel waar. Ook een hekel aan mensen die zich altijd willen profieleren met een vlaggetje, of het nu om Parijs, New York of Oekraïne gaat. Gratuit deugen.
The End Times are wild
pi_203904804
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:09 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Kan er niets anders van maken.
Precies, een zwaktebod.
[..]
pi_203904807
quote:
84s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:09 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Tering _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:09 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wel waar. Ook een hekel aan mensen die zich altijd willen profieleren met een vlaggetje, of het nu om Parijs, New York of Oekraïne gaat. Gratuit deugen.
Die mensen moet je bij een blokkade in Oekraïne neerzetten en tegen de eerste de beste Rus in een T-72 zeggen "GAS". ;)
pi_203904809
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share

Eerst Afrikanen en nu Indiers. Mijn sympathie voor Oekraïne is wel licht gedaald hierdoor.
pi_203904812
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Je leest veel van dit soort berichten, maar voorlopig gaat de opmars door :{
Je leest eigenlijk constant van dit soort berichten dat de Russen er niks van bakken, dat Oekraïne tientallen tanks, voertuigen en duizenden soldaten in de pan hakt. Maar aan het eind van de dag hebben de Russen weer terrein gewonnen.

Beetje als dat je naar de radio luistert en hoort dat Feyenoord de ene na de andere goal maakt, maar 's avonds op TT leest dat Ajax met 4-0 heeft gewonnen.
pi_203904816
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:11 schreef Ufopiloot51 het volgende:

Eerst Afrikanen en nu Indiers. Mijn sympathie voor Oekraïne is wel licht gedaald hierdoor.
Kan India dan niet wat met Poetin regelen aangezien ze nu schijnbaar zo'n grote vriendjes zijn?
pi_203904828
quote:

[..]
En dan boos worden als je zegt dat het nutteloze troep is.
[..]
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:13:09 #257
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203904830
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:12 schreef Halcon het volgende:

[..]
Je leest eigenlijk constant van dit soort berichten dat de Russen er niks van bakken, dat Oekraïne tientallen tanks, voertuigen en duizenden soldaten in de pan hakt. Maar aan het eind van de dag hebben de Russen weer terrein gewonnen.

Beetje als dat je naar de radio luistert en hoort dat Feyenoord de ene na de andere goal maakt, maar 's avonds op TT leest dat Ajax met 4-0 heeft gewonnen.
Dat 'ie nu al een week nodig heeft had meneer Putin echter kennelijk niet verwacht. :)
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:13:18 #258
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203904833
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:07 schreef Complotwappie het volgende:

O RLY?
Waar just in?
1947-2016
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:13:42 #259
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203904837
quote:

[..]
Leuk, een stroman.
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:14:19 #260
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203904849
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:13 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Leuk, een stroman.
En nog gebaseerd op een zelf - en foutief - geïnterpreteerd filmpje ook.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Overall beste user 2022 woensdag 2 maart 2022 @ 11:14:40 #261
3928 Ulx
pi_203904856
quote:

Dit doen ze om het rechtse-niet-deugvolk te pleasen. Normaal zijn dat soort lui voor Poetin, maar als je maar genoeg gekleurde mensen schopt krijg je ook steun van dat soort lui.
pi_203904857
quote:

[..]
Merijn Scholten, een cabaretier, heeft hierover ook zo'n grappig filmpje. Dat hij morgen 2 uur lang op zwart gaat vanwege de oorlog in Oekraïne. Maar dat hij via de DM wel bereikbaar is. :D
pi_203904860
quote:

[..]
Het is weer 'n wedstrijdje verontwaardigd zijn en deugen.
pi_203904861
quote:

[..]

Subtiel detail is natuurlijk dat in deze analogie Ajax met een doelpuntenverschil van 8-0 had moeten winnen om de landstitel niet op doelsaldo aan PSV te verliezen.
pi_203904867
quote:

[..]

Ik denk dat je het meer moet zien dat RKC Waalwijk goed tegenstand biedt tegen Real Madrid en met slechts 1-3 verliest.
Цой жив
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 maart 2022 @ 11:16:11 #266
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203904874
quote:

Was India niet één van de landen dat weigerde dit te veroordelen?

/care
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_203904887
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

/care
Dan zouden ze nog een punt hebben ook :+

Laat je overheid maar vervoer regelen. oO/
pi_203904890
Het is Putin er alles aan gelegen om geen NAVO interventie te ontketenen, vandaar de fear mongering met nukes
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:18:05 #269
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203904896
quote:

[..]

Gewoon een kwestie van lokaal numeriek overwicht waardoor ze nog vooruitgang boeken.
pi_203904897
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:17 schreef descon het volgende:

[..]
Dan zouden ze nog een punt hebben ook :+

Laat je overheid maar vervoer regelen. oO/
Kunnen gewoon in Rusland opgevangen worden neem ik aan
pi_203904901
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

/care
Dus eigenlijk komen die Indiërs er nog goed vanaf daar?
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:20:20 #272
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203904920
quote:
Janoekovitsj III zou dat betekenen. Als er iets bekend is over Janoekovitsj, is dat je hem uit Kyiv kunt verjagen, dus even laten installeren en wegjagen zou geen gek idee zijn.
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:20:48 #273
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203904925
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:17 schreef byah het volgende:
Het is Putin er alles aan gelegen om geen NAVO interventie te ontketenen, vandaar de fear mongering met nukes
Hij weet dat hij hoe dan ook verliest. Alles.
1947-2016
pi_203904930
quote:
88s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:04 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik vond het ook storend, ze lieten de beelden zien van donkere mannen die uit de trein gezet werden, en de voice-over vertelde over racisme in Oekraïne. Dat is dan altijd nog vermeend racisme, want er kunnen heel goed andere redenen zijn waardoor deze mannen niet mee mochten. Sowieso mogen alle Oekraïense mannen tussen de 18 en 60 jaar het land niet meer uit.
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:20:56 #275
24730 burger
Jan met de pet
pi_203904932
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:15 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ik denk dat je het meer moet zien dat RKC Waalwijk goed tegenstand biedt tegen Real Madrid en met slechts 1-3 verliest.
Waarbij die ene goal zestig keer herhaald word.
Alles komt goed. ...............toch?
pi_203904937
quote:

Grenzen voor Oekraïne dicht.
pi_203904943
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:20 schreef burger het volgende:

[..]
Waarbij die ene goal zestig keer herhaald word.
En achteraf door de VAR afgekeurd blijkt te zijn.
  Miss 200.000.000! woensdag 2 maart 2022 @ 11:21:51 #278
367000 roos94
pi_203904945
Zo een beetje alle oostblok landen haten zwarten. (En homos)
pi_203904952
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:18 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dus eigenlijk komen die Indiërs er nog goed vanaf daar?
En wat je ook niet hoort is dat de Indiaase ambassade ook niet echt bereikbaar is /helpt. Verhaal is dus wat ingewikkelder als een stel indieers die niet op de trein mogen....
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:23:17 #280
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_203904961
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:21 schreef roos94 het volgende:
Dat hangt heel erg af van waar in het land je zit.
Een paar jaar geleden merkte ik in Budapest dat er een behoorlijk grote LHBT scene was.
pi_203904962
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:20 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik vond het ook storend, ze lieten de beelden zien van donkere mannen die uit de trein gezet werden, en de voice-over vertelde over racisme in Oekraïne. Dat is dan altijd nog vermeend racisme, want er kunnen heel goed andere redenen zijn waardoor deze mannen niet mee mochten. Sowieso mogen alle Oekraïense mannen tussen de 18 en 60 jaar het land niet meer uit.
En hoe zou je een zelfde bericht uit Rusland beoordelen?
[..]
pi_203904968
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:21 schreef roos94 het volgende:
Meh valt mee.

pi_203904969
twitter
  Moderator woensdag 2 maart 2022 @ 11:24:39 #284
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203904980
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:23 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
pi_203904987
quote:

[..]

Er is natuurlijk aan beide zijden een propaganda oorlog en fake news gaande.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_203904991
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:23 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
En hoe zou je een zelfde bericht uit Rusland beoordelen?
Een zelfde bericht zou ik hetzelfde beoordelen.
pi_203904992
quote:

Behalve een convenionele oorlog vindt er op dit moment ook een media en cyberoorlog plaats. Dit is weer cherry picking om Oekraine in een kwaad daglicht te stellen, victim shaming. We weten de context rond de video niet. Ook is men meer nationalistisch in tijden van oorlog, en kun je dit soort tafarelen verwachten. Het is makkelijk oordelen vanuit Nederland, achter het toetsenbord onder het genot van een kop koffie en een stroopwafel terwijl daar ter plekken mensen doodsangsten uitstaan...
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:25:35 #288
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203904997
quote:
Ukrainian president Volodymyr Zelenskiy said on Wednesday nearly 6,000 Russians had been killed in the first six days of Moscow’s invasion, and that the Kremlin would not be able to take his country with bombs and airstrikes.

Referring to Russia’s attack on Babyn Yar – the site of a second world war massacre of Jews by German occupation troops and Ukrainian auxiliaries – Zelenskiy said:

This strike proves that for many people in Russia our Kyiv is absolutely foreign. They don’t know a thing about Kyiv, about our history. But they all have orders to erase our history, erase our country, erase us all.
https://www.theguardian.c(...)-latest-live-updates

"attack on Babyn Yar" :{w
ze vielen de antenne die ernaast staat aan

pi_203905000
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:23 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
Welke D66 hobby mag dan wat minder?
pi_203905007
quote:

Niet heel verassend hé, Polen is een ontzettend racistisch land. Ook weinig afghanen/syriers opgenomen als het me goed bijstaat.
  Moderator woensdag 2 maart 2022 @ 11:27:21 #291
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203905018
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:25 schreef Halcon het volgende:

[..]
doe maar gewoon korten op de EU bijdrage
pi_203905020
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:26 schreef kevinrsd het volgende:

[..]
Niet heel verassend hé, Polen is een ontzettend racistisch land. Ook weinig afghanen/syriers opgenomen als het me goed bijstaat.
Valt wel mee.
  Miss 200.000.000! woensdag 2 maart 2022 @ 11:27:33 #293
367000 roos94
pi_203905024
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:23 schreef NaturalScience het volgende:

[..]
Dat hangt heel erg af van waar in het land je zit.
Een paar jaar geleden merkte ik in Budapest dat er een behoorlijk grote LHBT scene was.
Ik ben half Hongaars. Ja in de hoofdsteden zijn er ruimdenkenden. Maar het overgrote deel niet.
pi_203905026
quote:

Het ligt complexer. Nationaliteit (eis van Polen), geslacht etc.
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:27:53 #295
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_203905028
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:22 schreef descon het volgende:

[..]
En wat je ook niet hoort is dat de Indiaase ambassade ook niet echt bereikbaar is /helpt. Verhaal is dus wat ingewikkelder als een stel indieers die niet op de trein mogen....
Iedereen wil in de treinen, die rijden gratis en je redelijk veilig en snel naar de grens, wisten jullie dat het ov in west Europa gratis is voor vluchtelingen uit Oekraïne ?

https://www.nu.nl/binnenl(...)is-treinkaartje.html

Die studenten gooien het op discriminatie, vrouwen en kinderen eerst. Plus bejaarden en gehandicapten…
Natuurlijk sluiten ze achteraan. Voor de doorstroming in de grensgebieden is het ook handig mensen met een Oekraïns paspoort voor te laten.
pi_203905038
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:26 schreef kevinrsd het volgende:

[..]
Omdat ze wel weten dat je daar niks aan hebt, behalve 'n hoop ellende. Er zitten daar al veel Oekraïners als arbeidsmigranten, dus daarvan weten ze dat het 'n nuttige aanvulling is om het werk te doen van Polen die naar het westen zijn vertrokken.
pi_203905039
Straks Joris Voorhoeve te gast bij Sven op 1. Ik verwacht nu zinniger praat dan steeds zijn interviews met Jaap de Hoop Scheffer.
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:28:50 #298
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203905041
twitter

Lisichansk is in Luhansk oblast
  Moderator woensdag 2 maart 2022 @ 11:29:09 #299
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203905044
ik wil een grapje maken over niet met de trein naar Polen mogen maar ik weet niet of dat een goed idee is jongons
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:29:13 #300
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203905045
twitter
pi_203905067
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:25 schreef Halcon het volgende:

[..]
Hoekstra wil het openbreken en d66 moet dan wat inleveren? Heel logisch.

Voldoen aan eigen wetgeving, een gezonde leefomgeving en natuur zijn verder natuurlijk ook geen hobbies, net zoals defensie ook geen hobby is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')