En toch vind ik het enorm treurig. Een groot deel van de Russische soldaten heeft geen flauw idee waar ze terecht zijn gekomen en wat ze met de situatie moeten. Die zitten er vermoedelijk ook niet op te wachten op burgers overhoop te schieten.quote:
Dit is wel het moment om een paar Oekranse undercover soldaten met wapens naar Rusland te sturen voor wanneer het allemaal 'over' is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:48 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Poetin die zelfmoord pleegt, gevonden met 8 schoten in het achterhoofd.
Op zich kunnen individuele landen een no fly zone afkondigen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n probleem, natuurlijk, het is geen verplichting om als NAVO te acteren is zo'n situatie, de no fly zone boven Irak werd ook niet door de NAVO in stand gehouden.
Rusland komt de onderdrukte Russen in Kharkiv bevrijden ...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:48 schreef theunderdog het volgende:
In Kharkiv lijkt het flink los te gaan. Maar misschien zijn het allemaal precisiebombardementen.
Wat een bazen, gelukkig heeft iedereen nu een smartphone, anders waren ze er misschien wel overheen gewalst.quote:
Omdat het Putin om geografische invloed gaat. De Russen die daar wonen hadden zich al bij Rusland moeten aansluiten volgens Putin. Zijn gewoon verraders in zijn ogen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Rusland komt de onderdrukte Russen in Kharkiv bevrijden ...
Snap niet dat die juist Kharkiv zo aanpakt waar blijkbaar echt veel Russen wonen.
Je ziet haar niet als jouw democratisch gekozen president?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:41 schreef Aurelius het volgende:
[..]
De individuele lidstaten van de EU met hun democratisch gekozen leiders. Niet een of andere EU tuthola die alleen in die positie zit omdat ze een paar tieten heeft.
Nouja ik heb het over een expert als Rob Lee, die hier ook echt in is afgestudeerd, dus ik neem aan dat hij weet waarover hij het heeftquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:50 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja leuk en wel, maar dan grijpt navo toch in?
Moest beetje lachen met experts online, dat wel.
Nou ja, dode Russen doet het niet echt goed in Rusland. En het is moeilijk geheim te houden als ze familie in Rusland hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Snap niet dat die juist Kharkiv zo aanpakt waar blijkbaar echt veel Russen wonen.
Edit: Nou ja, snap het ook wel, want het boeit hem geen kut natuurlijk.
Die soldaten zouden toch gewoon kunnen deserteren. Zouden ze ook nog eens behandeld worden als keizers.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:52 schreef mootie het volgende:
[..]
En toch vind ik het enorm treurig. Een groot deel van de Russische soldaten heeft geen flauw idee waar ze terecht zijn gekomen en wat ze met de situatie moeten. Die zitten er vermoedelijk ook niet op te wachten op burgers overhoop te schieten.
Ben wel verbaasd dat het mobiele netwerk nog in de lucht is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:52 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wat een bazen, gelukkig heeft iedereen nu een smartphone, anders waren ze er misschien wel overheen gewalst.
Die hebben geen keus door hun oom Putinquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind dit echt hartbrekend. Wat doen die jochies daar.
Russen? Volgens mij wonen er alleen maar Oekrainers. Ik heb gewerkt in Oekraine met zowel collega's van Oekrainse afkomst alsook mensen wiens ouders uit Rusland kwamen en nooit enig verschil tussen ze gemerkt en ook nooit iets gezien van onenigheid over Oekraine of Rusland.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Edit: Nou ja, snap het ook wel, want het boeit hem geen kut natuurlijk.
Wat staat hun familie thuis dan te wachten?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:54 schreef torentje het volgende:
[..]
Die soldaten zouden toch gewoon kunnen deserteren. Zouden ze ook nog eens behandeld worden als keizers.
Als je dat niet gaat handhaven, heeft het niet zoveel zin, denk ik. Niet voor niets vraagt Zelensky dit aan Biden, Hij wil een no fly zone en dat Biden dan Russische vliegtuigen neer gaat schieten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:52 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Op zich kunnen individuele landen een no fly zone afkondigen.
Maar dat zullen dan hoogstwaarschijnlijk wel NAVO landen zijn.
En ze zullen het grondgebied of luchtruim van de buurlanden hebben om bij Oekrane te komen en behalve Wit-Rusland en Rusland zijn dat allen NAVO landen.
En zo'n no fly zone zal tegen Rusland zijn gericht en wordt er dus nog meer een kant gekozen in het conflict.
Tenzij ze verklaren dat niemand er mag vliegen en ook Oekraense vliegtuigen gaan neerhalen.
Het front of de goelag, hoezo geen keus?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:54 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Die hebben geen keus door hun oom Putin
Als het klopt, dan hebben we onlangs nog zo'n telegram bericht gezien van n van die jochies naar zijn moederquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Boedapest 1956.quote:
Starlinkquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ben wel verbaasd dat het mobiele netwerk nog in de lucht is.
Geld verdienenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/tech/el(...)t-starlink~a80db786/quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ben wel verbaasd dat het mobiele netwerk nog in de lucht is.
Ik lees dat er vooral veel ethnische Russen zitten? Je weet wel, de Russen waarvan Putin loopt te beweren dat ze onderdrukt worden. Wat natuurlijk, zoals jij ook al aangeeft, grotendeels bullshit is. Ondertussen gooit de grote bevrijder wel heel Kharkiv plat en zit dus eigenlijk aardig wat Russische slachtoffers te maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Russen? Volgens mij wonen er alleen maar Oekrainers. Ik heb gewerkt in Oekraine met zowel collega's van Oekrainse afkomst alsook mensen wiens ouders uit Rusland kwamen en nooit enig verschil tussen ze gemerkt en ook nooit iets gezien van onenigheid over Oekraine of Rusland.
Al die masten vernietigen is wel een dingetje. En volgens mij heb ik gelezen dat de Russen het gebruiken voor hun eigen communicatie.quote:
of je familie dood als je niet gaatquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het front of de goelag, hoezo geen keus?
Kunnen ze toch laten overkomen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat staat hun familie thuis dan te wachten?
Ik hoef het niet dood te checken, om te weten dat die Putin jonge gasten gebruikt als kanonnenvoer.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als het klopt, dan hebben we onlangs nog zo'n telegram bericht gezien van n van die jochies naar zijn moeder
Ze weten zelf ook niet wat ze d'r doen en denken dat ze met bloemen onthaald worden als bevrijders.
Maar goed, al dit soort berichten zijn niet te checken op waarheid, net als bovenstaande
Etnische Russen...ook zo'n lulverhaal, de hele oorsprong van het Russische volk, de Kyvan Rus, komt notabene uit Oekraine, er is geen fuck etnisch verschillend aan Russen en Oekrainers, volgens mij. Hooguit de Kozakken maar die bestaan zowel in Rusland als in Oekraine.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik lees dat er vooral veel ethnische Russen zitten? Je weet wel, de Russen waarvan Putin loopt te beweren dat ze onderdrukt worden. Wat natuurlijk, zoals jij ook al aangeeft, grotendeels bullshit is. Ondertussen gooit de grote bevrijder wel heel Kharkiv plat en zit dus eigenlijk aardig wat Russische slachtoffers te maken.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat zet geen zoden aan de dijk bij een bevolking van tientallen miljoenen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:56 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/tech/el(...)t-starlink~a80db786/
Het kan zijn dat ze vooruit worden gestuurd als kanonnenvoer en de meer getrainde soldaten het later afmaken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat om de beleving. Snap dat dan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Etnische Russen...ook zo'n lulverhaal, de hele oorsprong van het Russische volk, de Kyvan Rus, komt notabene uit Oekraine, er is geen fuck etnisch verschillend aan Russen en Oekrainers, volgens mij. Hooguit de Kozakken maar die bestaan zowel in Rusland als in Oekraine.
Maakt dat het minder treurig?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oorlog is het moment dat oude mannen de jongen mannen op pad sturen om dood te gaan
dat is nu niet anders hoor
Het Oekraens schijnt in taal wel te verschillen van Russischquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Etnische Russen...ook zo'n lulverhaal, de hele oorsprong van het Russische volk, de Kyvan Rus, komt notabene uit Oekraine, er is geen fuck etnisch verschillend aan Russen en Oekrainers, volgens mij. Hooguit de Kozakken maar die bestaan zowel in Rusland als in Oekraine.
Dit zou me ook niet verbazen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:57 schreef HiZ het volgende:
En volgens mij heb ik gelezen dat de Russen het gebruiken voor hun eigen communicatie.
Vast, Ukraine is heeft een hoog niveau van rakettechnologie maar zoiets zou vreselijk dom zijn en een schot in eigen voet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:56 schreef zoost het volgende:
Heeft Ukraine eigenlijk ballistische rakketten die Moskou kunnen bereiken? Gaat de EU die leveren?
Oh ja....quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Het gaat om de beleving. Snap dat dan.
Niks van waar natuurlijk: er worden, met grote precisie, uitsluitend militaire doelwitten onder vuur genomen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik lees dat er vooral veel ethnische Russen zitten? Je weet wel, de Russen waarvan Putin loopt te beweren dat ze onderdrukt worden. Wat natuurlijk, zoals jij ook al aangeeft, grotendeels bullshit is. Ondertussen gooit de grote bevrijder wel heel Kharkiv plat en zit dus eigenlijk aardig wat Russische slachtoffers te maken.
Ok ok, mensen met een Russisch paspoort dan die ze de afgelopen jaren als warme broodjes hebben uitgedeeld in die gebieden?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat maakt je geen verschillende ethniciteit.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het Oekraens schijnt in taal wel te verschillen van Russisch
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100024230_e85301bfquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:01 schreef Samzz het volgende:
Vraagje, er bestaat een overzichtlijst met waar de letters en symbolen op de Russische voertuigen voor staan. De Z zou betekenen dat het voertuig naar Kiev gaat.
Weet iemand waar dat overzicht staat?
Geen idee, maar zulke jonge voetsoldaten zullen wel uit de armere families komen, straatarm.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Is er daar niet altijd gedoe, dat de soldaten niet uitbetaald krijgen etc?
moeten hun wetenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is ook al een paar keer voorbij gekomen
Etnische Russen bestaan berhaupt niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat maakt je geen verschillende ethniciteit.
Als Putin dat gezien heeft geef ik hem gewoon gelijk nu.quote:
Ach ja, staat leuk op Twitter zo'n foto met een busje met enkele tientallen van die pakketten. In elk geval sneller geleverd dan gebruikelijk bij starlink.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar dat zet geen zoden aan de dijk bij een bevolking van tientallen miljoenen.
Nee dat was Belarus:quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:21 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dan is dit het equivalent van de annexatie van Oostenrijk in 1938?
Z betekent toch buiten dienst?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:01 schreef Samzz het volgende:
Vraagje, er bestaat een overzichtlijst met waar de letters en symbolen op de Russische voertuigen voor staan. De Z zou betekenen dat het voertuig naar Kiev gaat.
Weet iemand waar dat overzicht staat?
Tsjetseense eenheden gebruiken ook V.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:01 schreef Mano_ het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100024230_e85301bf
Edit, afbeelding:
[ afbeelding ]
Dit. Geen enkele oorlog is met uitsluitend 40+ers gevoerdquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oorlog is het moment dat oude mannen de jongen mannen op pad sturen om dood te gaan
dat is nu niet anders hoor
Topics gaan gewoon te snel om dit te verkomen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Handig om alles 30x voorbij zien te komen
De Mac betaalt niet heel veel slechter.....quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit. Geen enkele oorlog is met uitsluitend 40+ers gevoerd
Geld voor alle landen, de Amerikaanse soldaten in Irak en Afghanistan waren vooral veel studenten die dienst hadden genomen vanwege de studie beurs die je kan krijgen. Maar dan loop je wel risico uit gezonden te worden...
En verder begint het werven ook van het vaste beroepsleger al vanaf de leeftijd dat iemand een baan mag hebben, in de USA ook vanaf 18 jaar geloof ik.
Ze hadden ook burgers kunnen bakken bij de Mac maar dat levert minder op
Thanks!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:01 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Edit, afbeelding:
[ afbeelding ]
Hoe kom je aan deze onzin? Het enige wat we missen (want politiek en Robocop ideeen) is de bewapening. Verder kunnen die Reapers gewoon hetzelfde als wat de Hermes kan en andersom... Nederland heeft ondertussen ervaring genoeg met alle systemen aangezien we al jaren meeliften met de coaltie en ook gewoon "mee" gevlogen hebben met allerlei andere systemen om zo ervaring op te doen... Dat doen we al sinds de heroprichting van 306 Sqn 4 jaar geleden... Personeel is ook gewoon in oa Rammstein werkzaam geweest om ervaring op te doen. Dus ik weet ff niet waar jij al je wijsheid op aan het baseren bent.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:30 schreef slashdotter3 het volgende:
NL loopt extreem achter op drone gebied. Er zijn 4 overpriced MQ-9 Reapers van Amerika gekocht maar de militaire doctrine (hoe het gebruikt wordt) loopt echt nog jaren achter op andere landen. Ik had liever gezien dat NL voor hetzelfde geld 8 ofzo Hermes 900 had gekocht. Die hebben een betere prijs/kwaliteitsverhouding en tevens heeft de leverancier Elbit Systems een heel drone ecosysteem zoals de E-CIX om verder op te bouwen.
Israel is de nr1 van de wereld op hightech drone oorlogsvoering met Amerika als 2 en Turkije op 3, maar het zal wel een politiek beslissing zijn geweest.
Hadden we de Hermes 900 en E-CIX gekocht dan hadden we een high tech app industrie kunnen ontwikkelen, dus NLse whizzkids die apps programmeren om iets nuttigs te doen met de door drones verzamelde informatie. Met de keuze voor die Reapers hebben we dat niet.
NL had gewoon all-in op Israelische drones moeten gaan dan was er een gigantische sprong gemaakt om up-to-date te raken op moderne oorlogsvoering.
Hopelijk draaien we over 10 jaar bij.
Het Russische leger is voornamelijk (85%) dienstplichtig dus dit verhaal geld niet voor alle landen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geld voor alle landen, de Amerikaanse soldaten in Irak en Afghanistan waren vooral veel studenten die dienst hadden genomen vanwege de studie beurs die je kan krijgen. Maar dan loop je wel risico uit gezonden te worden...
En verder begint het werven ook van het vaste beroepsleger al vanaf de leeftijd dat iemand een baan mag hebben, in de USA ook vanaf 18 jaar geloof ik.
Vragen mag (zo ja dat in term is gedaan) en dat moet hij ook doen in belang van de Oekrane in wetenschap dat geen NATO land die no-fly-zone gaat toezeggen of handhaven.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je dat niet gaat handhaven, heeft het niet zoveel zin, denk ik. Niet voor niets vraagt Zelensky dit aan Biden, Hij wil een no fly zone en dat Biden dan Russische vliegtuigen neer gaat schieten.
Wel eens zo'n wervingscampagne gezien van de Amerikanen, richten zich ook op de jongste van de laagste klasse met weinig ander toekomstperspectief. Mooi salaris heb je elke maand, wordt voor je gezorgd, je maakt onderdeel uit van een team.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tsja wat dan wel?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat maakt je geen verschillende ethniciteit.
i stoch mooi snel en er zullen er best meer volgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar dat zet geen zoden aan de dijk bij een bevolking van tientallen miljoenen.
Nee en nee, de Oekrane heeft die offensieve capaciteit in ruil voor haar vrijheid moeten inleveren.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:56 schreef zoost het volgende:
Heeft Ukraine eigenlijk ballistische rakketten die Moskou kunnen bereiken? Gaat de EU die leveren?
niet heel anders dan wat wij deden in 1999 toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:07 schreef Vallon het volgende:
[..]
Vragen mag (zo ja dat in term is gedaan) en dat moet hij ook doen in belang van de Oekrane in wetenschap dat geen NATO land die no-fly-zone gaat toezeggen of handhaven.
De EU en NATO zal daar geen boots on de ground zetten en dat is geen kwestie van gebrek aan steun maar dat een land het zelf moet doen en in dat op zicht bijjen de grezne van onze afspraken, kan rekenen op alle mogelijk steun.
Je helpt ook iemand niet door zijn rekening te vereffenen of op te lossen, welk door het bij te staan met raad en gereedschap.
Veder wel tragikomisch dat de Russen zeggen dat ze met precisie alleen militaire doelen zouden aanvallen en dan toch besluiten om de openbare infrastructuur plat te gooien. Mooi die vredesmissie die niet kan mikken en mensen vermoord. Ik snap ook dat ook wel weer want vrijheid en gerechtigheid is alleen voorbehouden aan het kleine groepje mensen die daar over gaan en niet aan de meerderheid die dat wil(len)..
Nu die verhalen van dwang de ronde doen over de Russische militairen vraag ik mij af waar ze vandaan komen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:08 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wel eens zo'n wervingscampagne gezien van de Amerikanen, richten zich ook op de jongste van de laagste klasse met weinig ander toekomstperspectief. Mooi salaris heb je elke maand, wordt voor je gezorgd, je maakt onderdeel uit van een team.
In Rusland kan je natuurlijk met veel minder wegkomen om personeel te krijgen.
Een Zwisterse AG ja.quote:
Starlink heeft geen masten nodig en kan met een satelliet schoteltje.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:57 schreef HiZ het volgende:
[..]
Al die masten vernietigen is wel een dingetje. En volgens mij heb ik gelezen dat de Russen het gebruiken voor hun eigen communicatie.
Maar even serieus. Is er ook een andere bron, ik vind t lastig Dumpert serieus te nemenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:01 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Edit, afbeelding:
[ afbeelding ]
https://apnews.com/articl(...)ea73a95698d8ddb61b9cquote:Russia holds drills with nuclear subs, land-based missiles
Russian nuclear submarines sailed off for drills in the Barents Sea and mobile missile launchers roamed snow forests Tuesday in Siberia after President Vladimir Putin ordered his nation’s nuclear forces put on high alert over tensions with the West over the invasion of Ukraine.
Russia’s Northern Fleet said in a statement that several of its nuclear submarines were involved in exercises designed to “train maneuvering in stormy conditions.” It said several warships tasked with protecting northwest Russia’s Kola Peninsula, where several naval bases are located, would join the maneuvers.
In the Irkutsk region of eastern Siberia, units of the Strategic Missile Forces dispersed Yars intercontinental ballistic missile launchers in forests to practice secret deployment, the Defense Ministry said in a statement.
The military didn’t say whether the drills were linked to Putin’s order on Sunday to put the country’s nuclear forces on high alert amid Russia’s war in Ukraine. It also was unclear whether the exercises represented a change in the country’s normal nuclear training activities or posture.
Hij is nogal fan van Elbit.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:07 schreef AchJa het volgende:
Dus ik weet ff niet waar jij al je wijsheid op aan het baseren bent.
Moeten zij weten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:11 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://apnews.com/articl(...)ea73a95698d8ddb61b9c
Niemand weet het kennelijk. Het meerderheidsstandpunt is dat het het onderscheid tussen Russische en Oekranse tanks/voertuigen van hetzelfde model te onderscheiden. Dus ter voorkoming van friendly fire.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, daarom vraag ik het.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:11 schreef HiZ het volgende:
Ik zat net te bedenken dat het wel eens mogelijk zou kunnen zijn de uitkomst van deze conventionele oorlog te kunnen voorspellen aan de hand van wat er de komende dagen met Odessa gebeurt.
Dat zou een goede indicatie zijn dat de 'Zwarte Zeekust' optie is wat de Russen willen hebben.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar even serieus. Is er ook een andere bron, ik vind t lastig Dumpert serieus te nemen.
https://sofrep.com/news/w(...)-tanks-and-vehicles/quote:The Letter “V” represents the Russian Marines
The Letter “Z” represents units in the Eastern Military District
The Letter “Z” in a square represents the Southern Military District (Crimea)
The Letter “O” represents units from Belarus
The Letter “X” represents the forces of Ramzan Kadyrov, the Putin installed warlord of Russia’s Chechnya region.
The Letter “A” represents Russian Special Forces(SSO) like Spetznaz in its various operational units.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |