UWV is al net zo traag als @Strani met het openen van een nieuw topic.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:36 schreef AgnesGru het volgende:
Ondertussen ben ik er nog steeds niet door bij de subsidie aanvraag (1x kon ik alleen mail + tel invoeren en toen *poef* was ik weer terug op de begin pagina). Ondertussen is de wachtrij al geruime tijd gepauzeerd en ze raden aan het venster niet te sluiten
En dan wil hij het niet hebben dat wij cliché grappen maken over luie Spanjaarden...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
UWV is al net zo traag als @:Strani met het openen van een nieuw topic.
Dat is op zijn minst eenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
UWV is al net zo traag als @:Strani met het openen van een nieuw topic.
Het was uiteraard ook een uitstekend idee van de Belastingdienst om dit portaal tegelijk open te zetten met het doen van de aangifte IB. Succes gegarandeerd!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:36 schreef AgnesGru het volgende:
Ondertussen ben ik er nog steeds niet door bij de subsidie aanvraag (1x kon ik alleen mail + tel invoeren en toen *poef* was ik weer terug op de begin pagina). Ondertussen is de wachtrij al geruime tijd gepauzeerd en ze raden aan het venster niet te sluiten
Echt hequote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het was uiteraard ook een uitstekend idee van de Belastingdienst om dit portaal tegelijk open te zetten met het doen van de aangifte IB. Succes gegarandeerd!
quote:Een woordvoerder laat weten dat het inderdaad erg druk is. "Er zijn tienduizend mensen die tegelijk willen inloggen. Dat brengt technische uitdagingen met zich mee." Toch is hij ook positief: "Het toont aan dat er veel interesse is en dat de maatregel voorziet in een behoefte."
Wel oké. Gestart met m'n scriptie. Nu is het officieel een weekje carnavalsvakantie maar ik ga later deze week wel door moeten werken, anders red ik het niet in m'n eigen planning. Maar de Oekraïne-crisis helpt erg goed in de afleiding. Ik ben al best wel wat jaren gefascineerd door Oost-Europese (geo)politiek, iets wat toevallig ook aan is gewakkerd door het ESFquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je studie verder?
Ja, ik dacht dat ik er al was, en toen deed ik het rustiger aan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
@:Luctor.et.Emergo heeft het wel echt laten schieten deze maand. Zo'n start en dan toch het goud verliezen.
Je kan wel blijven hangen in het negatieve dat het niet werkt, maar je kan het ook positief bekijken dat er veel vraag naar is.quote:
Reclame van een restaurant in de mail, waar de stagiair het kerstmenu heeft geprobeerd te updaten naar Pasen.quote:Voor de kinderen hebben wij met kerst in onze Parkzaal een programma met o.a. kindervideo’s, WII, spelletjes en kleurboeken etc. Uiteraard kunt u ook het favoriete spelletje van uw kind meenemen, zodat u ongestoord van uw paasbrunch kunt genieten
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik er al was, en toen deed ik het rustiger aan.
Schijnt vervangen te zijn door elke dag koffie drinken in een café, maar niet helemaal zeker.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:45 schreef AgnesGru het volgende:
Is een siësta nog wel van deze tijd trouwens?
Ik gun het iedereen van harte (zeker nu je studiekosten niet meer mag aftrekken bij aangifte IB), alleen na bijna vier uur er mee bezig te zijn ben ik er wel een beetje zat vanquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan wel blijven hangen in het negatieve dat het niet werkt, maar je kan het ook positief bekijken dat er veel vraag naar is.
Ik las WWIIquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Reclame van een restaurant in de mail, waar de stagiair het kerstmenu heeft geprobeerd te updaten naar Pasen.
Geupdate naar WWIIIquote:
Misschien was er wel behoefte bij de klanten voor een paasbrunch met de kerst.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Reclame van een restaurant in de mail, waar de stagiair het kerstmenu heeft geprobeerd te updaten naar Pasen.
quote:
Ik wist niet dat jullie zo enthousiast waren voor Hinamatsuri.quote:
Dan zie ik waarschijnlijk weer iemand.quote:
Oehquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zie ik waarschijnlijk weer iemand.
Ik lig op dit moment op bedquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:45 schreef AgnesGru het volgende:
Sinds het thuiswerken maak ik daar gretig af en toe gebruik van. Op kantoor had ik nog wel eens dipjes waarin ik gewoon echt niks gedaan kreeg na de lunch tot 16:00 uur ofzo. Nu ga ik 30 minuten liggen en ben ik weer fris en fruitigquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:45 schreef AgnesGru het volgende:
Ik kreeg een PEN voor zogenaamd ongeoorloofd inhalen waardoor ik was teruggezet. Maar dat was net zo onterecht als die van Zuid-Koreanen tijdens de Spelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:23 schreef Strani het volgende:
Oh en @:Redefine van een bronzen positie naar nét geen Olympisch diploma. Waarschijnlijk een positieve dopingtest.
Zolang je stress hebt over iets nutteloos heb je geen stress over iets belangrijks / groots.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb stiekem poepveel stress voor donderdag om zo'n nutteloos iets
Daar heb ik ook wel zin inquote:
Ah jij werkt tussen het dutten doorquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sinds het thuiswerken maak ik daar gretig af en toe gebruik van. Op kantoor had ik nog wel eens dipjes waarin ik gewoon echt niks gedaan kreeg na de lunch tot 16:00 uur ofzo. Nu ga ik 30 minuten liggen en ben ik weer fris en fruitig
Oh ja, zo herkenbaar. De hele middag zit je te lummelen en dan krijg je aan het eind van de dag, waarop je eigenlijk bijna naar huis moet, nog even zo'n inspiratiestootquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sinds het thuiswerken maak ik daar gretig af en toe gebruik van. Op kantoor had ik nog wel eens dipjes waarin ik gewoon echt niks gedaan kreeg na de lunch tot 16:00 uur ofzo. Nu ga ik 30 minuten liggen en ben ik weer fris en fruitig
Dat zou ik wel willen maar dan voel ik me te schuldigquote:
Ja precies, maar meestal ging die inspiratiestoot dan zitten in Fok of iets anders voor mezelfquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja, zo herkenbaar. De hele middag zit je te lummelen en dan krijg je aan het eind van de dag, waarop je eigenlijk bijna naar huis moet, nog even zo'n inspiratiestoot
Slimquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik gebruik het nu als een soort van pauze tussen 2 blokjes werken aan m'n scriptie
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:01 schreef Arizona het volgende:
Ik heb vanmorgen een paar uurtjes gewerkt maar lig nu op de bank.
Veel pijn momenteel![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:01 schreef Arizona het volgende:
Veel pijn momenteel![]()
Als ik een duimpje naar beneden had gehad dan had ik deze post dat gegevenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:01 schreef Arizona het volgende:
Veel pijn momenteel![]()
Ja, maar misschien bel ik vanmiddag al welquote:
Thnx. Hoe is het met jou eigenlijk?quote:
Lichamelijk goed, mentaal voor mijn doen ook wel redelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, maar misschien bel ik vanmiddag al wel
[..]
Thnx. Hoe is het met jou eigenlijk?
Even weer opladen om weer nieuwe dingen op te pakkenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:04 schreef Yesse het volgende:
Over lummelen gesproken. Ik heb net weer wat to-do dingen afgestreept maar dan merk ik dat ik al snel het gevoel heb: ZO. WE ZIJN KLAAR.
Je weet toch dat Oekraine geen natiestaat is en Putin alleen maar handelt omdat het van hem is en NATO hem boos heeft gemaakt/quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:08 schreef molloot200 het volgende:
In dat NWS topic van Oekraïne kan je ook ruiken dat er wat meetikkers zijn die op FvD stemmen. Man man man, wat daar soms wordt gezegd
E: nee, het is niet @:Momo
‘Gewoon even dit deel van Oekraïne aan Rusland geven en het is klaar!’quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Je weet toch dat Oekraine geen natiestaat is en Putin alleen maar handelt omdat het van hem is en NATO hem boos heeft gemaakt/
Ja en toch wil ik er wel een beetje meelezen omdat er ook wel de interessante updates allemaal gedeeld worden. Ik kan niet ál die Twitter accounts op Twitter zelf in de gaten houden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:12 schreef Em31 het volgende:
Het wordt daar helaas steeds erger ja. Nog best lang goed gegaan voor een NWS-topic.
Alleen moet ik nog even achterhalen of ze niet al een relatie heeft enzo.quote:
Ja, wat doen we ook eigenlijk moeilijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
‘Gewoon even dit deel van Oekraïne aan Rusland geven en het is klaar!’
Putin heeft ook helemaal niet uitgesproken dat hij heel de oude sovjet terug wil.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
‘Gewoon even dit deel van Oekraïne aan Rusland geven en het is klaar!’
Ohquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen moet ik nog even achterhalen of ze niet al een relatie heeft enzo.
Ja het lijkt ook een beetje aan het moment van de dag te liggen. Al was dat onderscheid eerder duidelijker, het begint nu wel echt onzinniger te worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja en toch wil ik er wel een beetje meelezen omdat er ook wel de interessante updates allemaal gedeeld worden. Ik kan niet ál die Twitter accounts op Twitter zelf in de gaten houden.
Gisteren pas voor het eerst ontmoet. En ik weet vandaag haar naam nog. Dat vind ik al heel knap van mezelf.quote:
En de echte oorlog is in Canada!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Je weet toch dat Oekraine geen natiestaat is en Putin alleen maar handelt omdat het van hem is en NATO hem boos heeft gemaakt/
Fijn dat er geen grote problemen zichtbaar zijn! Wel even afwachten hoe verder dan. Gaan ze dan denken aan Prikkelbare darm-syndroom etc?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:36 schreef Arizona het volgende:
Ik heb de dokter net al gebeld. Goed nieuws
Ik heb geen bijzonderheden in mijn buik (behalve dus zeer weinig orgaanvet en een prachtige buikaorta)
Het iets minder goede nieuws is dus wel dat er nog geen verklaring is voor mijn klachten.
Morgen opnieuw bellen met de dokter voor hoe nu verder.
Nutteloosquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb stiekem poepveel stress voor donderdag om zo'n nutteloos iets
Hatseflatsquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zie ik waarschijnlijk weer iemand.
Gelukkig niets ernstigsquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:36 schreef Arizona het volgende:
Ik heb geen bijzonderheden in mijn buik (behalve dus zeer weinig orgaanvet en een prachtige buikaorta)
Het iets minder goede nieuws is dus wel dat er nog geen verklaring is voor mijn klachten.
Ik weet het niet, daar denk ik zelf gezien de klachten wel aan. Ik kan ze vrijwel allemaal afvinken. Alleen niet dat ik er al langer dan een halfjaar last van heb. Heb wel vorig jaar (juni) een tijdje buikklachten gehad, maar toen iets minder hevig en wat korter. En tussentijds ook wel kortere perioden van klachten. Maar in de tussenpozen was ik zo goed als klachtenvrij, ik heb niet iedere tussenliggende week een keer buikpijn gehad.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Fijn dat er geen grote problemen zichtbaar zijn! Wel even afwachten hoe verder dan. Gaan ze dan denken aan Prikkelbare darm-syndroom etc?
Heeft ze mensen bezwangerd?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:43 schreef molloot200 het volgende:
S10 doet een Douwe Bobje zie ik nu op Insta
Misschien heeft het ook een verband met stress? Dat de klachten erger worden als je je gestrest voelt?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet het niet, daar denk ik zelf gezien de klachten wel aan. Ik kan ze vrijwel allemaal afvinken. Alleen niet dat ik er al langer dan een halfjaar last van heb. Heb wel vorig jaar (juni) een tijdje buikklachten gehad, maar toen iets minder hevig en wat korter. En tussentijds ook wel kortere perioden van klachten. Maar in de tussenpozen was ik zo goed als klachtenvrij, ik heb niet iedere tussenliggende week een keer buikpijn gehad.
Oh goed nieuws dat het niks ernstigs is in ieder gevalquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:36 schreef Arizona het volgende:
Ik heb wel het idee dat mijn darmkrampen erger worden bij stress. Maar de pijn rechts in mijn buik is veel minder stress-afhankelijk. Die komt en gaat veel willekeuriger.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook een verband met stress? Dat de klachten erger worden als je je gestrest voelt?
Ik ben wel geruster in de zin dat ze op de echo dus geen dodelijke aandoeningen hebben gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh goed nieuws dat het niks ernstigs is in ieder geval![]()
Voel je je nu wel geruster? Wel vervelend dat je nog geen verklaring hebt inderdaad.
Ah neeeee... Wat is dit voor bureaucratisch gedoe... Zij worden er zelf toch niet slechter van?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:49 schreef AgnesGru het volgende:
Ik kan wel janken![]()
De opleider wil me geen stap inschrijfbewijs verstrekken omdat, toen ik me inschreef er geen button bij stond dat deze onder de stap subsidie zou vallen (was destijds niet bekend) dus heb ik nergens recht op volgens hun
Wat een onzinquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:49 schreef AgnesGru het volgende:
Ik kan wel janken![]()
De opleider wil me geen stap inschrijfbewijs verstrekken omdat, toen ik me inschreef er geen button bij stond dat deze onder de stap subsidie zou vallen (was destijds niet bekend) dus heb ik nergens recht op volgens hun
Zeker! Gelukkig zijn er nog een hoop onschuldige zaken die de pijn veroorzaken. Hopelijk is de oorzaak snel gevonden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben wel geruster in de zin dat ze op de echo dus geen dodelijke aandoeningen hebben gezien![]()
Het is inderdaad wel jammer dat ik nog geen verklaring heb, maar dit is wel een stuk beter als uitkomst dan dat ze iets gruwelijks hadden aangetroffen. En nu maar even kijken wat de vervolgstappen zijn.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:49 schreef AgnesGru het volgende:
Ik kan wel janken![]()
Nee, want die ¤1000,- gaat van het bedrag af wat ik aan lesgeld moet betalen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ah neeeee... Wat is dit voor bureaucratisch gedoe... Zij worden er zelf toch niet slechter van?
Wat fijnquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:36 schreef Arizona het volgende:
Wat stom. Dan zelf maar ¤ 1.000,- minder lesgeld naar ze overmaken en de rest die halen ze dan zelf maar bij de overheid.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nee, want die ¤1000,- gaat van het bedrag af wat ik aan lesgeld moet betalen.
Dus voor hun maakt het niet uit of de overheid of ik het betaal.
En zonder dat specifieke inschrijfbewijs kan ik dus blijkbaar die subsidie niet aanvragen
Belachelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:18 schreef Strani het volgende:
Je kan hier niet eens even drie uur de tijd nemen voor een nieuw topicdeel of iemand kaapt 'm al
Je gaat woest naar Nederland marcheren.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:18 schreef Strani het volgende:
Je kan hier niet eens even drie uur de tijd nemen voor een nieuw topicdeel of iemand kaapt 'm al
quote:
Tja dat jij nou weer laveloos in de goot ligt kunnen wij ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:18 schreef Strani het volgende:
quote:
Het is zo bizar en verdrietig.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:28 schreef BillDauterive het volgende:
Het is erg triest. Ik luisterde net nog het liedje van Kalush Orchestra terug. Die nationale finale was 2,5 week terug en nu vechten ze daar voor hun land.
En waarom hebben wij allemaal nog geen uitnodiging in de brievenbus gekregen?!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:36 schreef MMF93 het volgende:
Mocht iemand van plan zijn te gaan trouwen: nodig of iedereen uit die je ooit ontmoet hebt of niemand. Alles wat daar tussenin zit is blijkbaar voer voor enorme discussies over waarom Piet en Ans niet uitgenodigd zijn en Jan en Klaas wel, en of het oke is dat Sjaan van 3 straten verderop ook gezellig meekomt terwijl we onze eigen vrienden niet eens uitgenodigd hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |