Eindhoven Airportquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Waar kan ik zien wat er hier in Eindhoven net opgestegen is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Nah ik zit naast mijn stoel.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:15 schreef HSG het volgende:
[..]
Gezien de geschiedenis en ervaring met de Russen zitten ze niet op hun te wachten.
Als veel transportvoertuigen aan gort zijn geschoten dan moet je wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Veel troepen die nog gewoon te voet () het land moeten in marcheren. Niet bepaald een indrukwekkende oorlogsmachine.
[ twitter ]
.22quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:30 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Russen en Biatlon. Ik kijk nu veel anders naar die sport. Met wat voor patronen schieten ze overigens?
Macron is bezig met de Franse verkiezingen. Hij speelt staatshoofd.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:19 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
Macron lijkt het hoofd gelukkig koel te houden en is nog in gesprek met Poetin. Lijkt me dat er meer politici bezig zouden moeten zijn met een uitweg zoeken in plaats van "hardball" te spelen tegen een nucleaire mogendheid.
Jammer dat we geen Daenerys Targaryen met haar draken hebben..😏quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:07 schreef Mansjester het volgende:
Ik hoop toch zo op een bericht dat Oekraïne dat hele (of halve) teringkonvooi van 60 km kapot heeft gemaakt
Stinger?quote:
Hmm, zie geen militaire toestellen. Maar hier hoor ik burgerluchtvaart normaal nooit, alleen die hele grote legertoestellen.quote:
2 nov. 2019quote:
Eerst die Russen helemaal in puin trappen zodat ze zoiets nooit meer durven te flikken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Leuk al die hardliners en spierballentaal, maar ik denk dat niemand zit te wachten op een nucleaire oorlog. Daarom kan maar beter alles aangegrepen worden om tot een compromis te komen (zo ver dat mogelijk is met de onredelijke en fantasie-eisen van Poetin), in plaats van het nog verder op de spits te drijven.
Die hebben hun transponder nu uit staan. Het is oorlogquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hmm, zie geen militaire toestellen. Maar hier hoor ik burgerluchtvaart normaal nooit, alleen die hele grote legertoestellen.
Ben geen fan van Macron, maar tot nu toe lijkt hij wel de enige die het nog probeert.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Leuk al die hardliners en spierballentaal, maar ik denk dat niemand zit te wachten op een nucleaire oorlog. Daarom kan maar beter alles aangegrepen worden om tot een compromis te komen (zo ver dat mogelijk is met de onredelijke en fantasie-eisen van Poetin), in plaats van het nog verder op de spits te drijven.
De vraag is inderdaad of dat nog mogelijk is. Misschien als we half Europa weggeven om te voorkomen dat "hij op de knop drukt"?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die zullen transponder wel uit hebben staan dan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hmm, zie geen militaire toestellen. Maar hier hoor ik burgerluchtvaart normaal nooit, alleen die hele grote legertoestellen.
Ze begrijpen hem prima, geen zorgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:21 schreef Aurelius het volgende:
[..]
waarschuwt voor hem en ergert zich aan Westerse politici die het niet lijken te begrijpen.
Dit dus. En daar lees ik veel te weinig over.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Eindhoven Airport
Luchthavenweg 25Ja, net aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenminste iemand die het doet in plaats van foto's van stingers online te plaatsen met een spierballen emoiji.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:25 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Macron is bezig met de Franse verkiezingen. Hij speelt staatshoofd.
Denk niet dat we dan een goed einde hadden gekregen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:25 schreef Maron het volgende:
[..]
Jammer dat we geen Daenerys Targaryen met haar draken hebben..😏
Amerika doet vrij weinig hoor, nog niet eens 0,0001% van wat ze kunnen doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:26 schreef the-eye het volgende:
Wat lief en altruïstisch van de Amerikanen dat ze zo veel geld en moeite steken in deze oorlog van een volk duizenden kilometers bij ze vandaan. Met miljoenen mensen die geen dak boven hun hoofd hebben en langs de weg of onder viaducten leven of aan de wrong side of the track geboren zijn en daardoor eigenlijk geen eerlijke kans op een fijn leven hebben, maken ze zich toch drukker om de mensen in Oekraine. Deze goedheid laat toch wel zien dat de Amerikaan een apart soort mens is die vooral uit is op het welzijn van anderen ipv dat van zichzelf.
China is inderdaad nog gevaarlijkerquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies wat ik probeer te zeggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:27 schreef vosss het volgende:
Dit dus. En daar lees ik veel te weinig over.
Gaat goed, dat ontzien.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat het waar is dat Poetin de burgerbevolking ontziet. Dat zou mooi nieuws zijn. Maar iets zegt me dat Poetin een heel andere samenvatting van hetzelfde gesprek zou geven.
De internationale gemeenschap heeft echt wel onderling bepaald wie van de Europese landen welke rol op zich neemt hierin hoor. Degene die een wat betere persoonlijke band met Putin heeft neemt daarin gewoon de diplomatieke rol en de rest toont dat Europa niet over zich heen laat lopen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:27 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Tenminste iemand die het doet in plaats van foto's van stingers online te plaatsen met een spierballen emoiji.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |