Wat erg zegquote:Op maandag 28 februari 2022 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach nee, de RFU is boos op de FIFA en UEFA
Waar heb je het over? Er is maar 1 die de INF treaty (500 tot 5500km verboden) aan zijn laars lapte met de Iskander met oa de SSC-8 met een range van 2500km...quote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef RetepV het volgende:
[..]
Sorry, het ging om "The Russia document also calls for the two countries to pull back any short- or medium-range missile systems out of reach"
Dus short- or medium-range en niet long-range.
Dus raketten die 1000 tot 3000 kilometer kunnen afleggen. Persoonlijk vind ik dat nog best long-range, maar voor raketten zal het dan wel medium-range zijn.
Heel de tweedekamer op badeut na was het hier mee eens. Maar nee rutte heeft het weer gedaan hoorquote:
Dit is "just for starters" vanwege steeds geavanceerder AI, goedkope minicameras, high energy explosives en batteries gaan de mogelijkheden toenemen.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Prachtig nu, maar doodeng in de verkeerde handen.
Rusland is een maandje bankroet, een bizar kleine economie als je het hebt over 144 miljoen inwoners en nauwelijks handel meer met het buitenland en een geldverslindende invasie, dan gaat het hard.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:32 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Vraag me af of deze oorlog niet het begin van het einde is voor Rusland. Financiele problemen en internationaal isolement. Putin die afgezet wordt. Als er daarna een Westerse regering aan de macht komt zou mooi zijn.
Daar had Rusland aan moeten denken voordat ze een oorlog in Oekrane begonnen.quote:
Ergens vind ik dit wel oneerlijk, mensen dwingen om te protesteren behoudens hun hele spaarrekening. Ze zouden moeten protesteren omwille de morele reden, niet om de financile reden.quote:
Sja, je kan er lacherig om doen, maar als die Putindebiel het in zijn hoofd krijgt om als laatste stuiptrekking de nukes eruit de gooien staan we nu op de lijst.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat gaat hij doen dan? De moeder van Rutte bellen?
Als ze met een miljoen mensen het Kremlin bestormen kunnen prima een einde aan Poetin maken. Een beetje financile aanmoediging kan nooit kwaad.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:37 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ergens vind ik dit wel oneerlijk, mensen dwingen om te protesteren behoudens hun hele spaarrekening. Ze zouden moeten protesteren omwille de morele reden, niet om de financile reden.
Ik vind het al heel wat dat Anonymous die optie biedt. Als ik daar aan het roer had gestaan had ik elke Roebel op elke Russische bank overgemaakt naar Oekrane. En ze kunnen het terugverdienen als ze Putin omleggen. Fuck it, het is oorlog.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:37 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ergens vind ik dit wel oneerlijk, mensen dwingen om te protesteren behoudens hun hele spaarrekening. Ze zouden moeten protesteren omwille de morele reden, niet om de financile reden.
Dat maakt ook vrij weinig uit. Dan hadden wij niks gestuurd. Dan komen er alleen nog maar nukes op duitsland belgie en frankrijk. Hebben wij vast geen last vanquote:Op maandag 28 februari 2022 20:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, je kan er lacherig om doen, maar als die Putindebiel het in zijn hoofd krijgt om als laatste stuiptrekking de nukes eruit de gooien staan we nu op de lijst.
Ik weet dat het als het helemaal losgaat opzich niet zo veel uitmaakt, maar dit is wel een gevolg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |