Nu afwachten waar dat kantelpunt ligt.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Rusland verliest in hoog tempo materiaal. Het kost ze extreem veel geld om dit allemaal te vervangen. Helemaal zeker weten kan nooit; maar ik gok dat we nu al drie dagen kijken naar totale onderschatting van het land, de mensen en hun extreme wilskracht. Tel daarbij op dat de internationale gemeenschap ook op een unieke wijze reageert (met in mijn ogen als hoogtepunt Zwitserland wat Rusland aanpakt).
De arrogantie van Putin backfired extreem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Jonge jongens die gevangen genomen worden, en het thuisfront mogen bellen, wat weer weerstand tegen de oorlog oproept in Rusland.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:49 schreef quirina het volgende:
Rusland probeert Oekraïne moe te maken met die jochies. Die jochies zijn puur kanonnenvlees, die weten niet wat ze moeten doen.
ja ik geloof dat die jongens erin geluisd zijn onder het mom van “oefeningen”.
Putin laat straks sterkere meer ervaren militairen hun gang gaan en dan gaat het moeilijker worden vóór Oekraïners.
Putin hoopt gewoon dat de Oekraïners vroegtijdig hun kruit verschieten zeg maar. Dat is een taktiek.
Deze oorlog kent alleen maar verliezers. Zowel aan Oekraïense als aan Russische kant.
quote:Op zondag 27 februari 2022 22:59 schreef Claudia_x het volgende:
Infantino - goeie naam voor een slechterik. Doet me denken aan:
[ afbeelding ]waren dat niet de popples?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Tegen de FIFA kunnen ook wel weer wat sancties opgelegd worden.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En dat er niemand op de PR afdeling van de FIFA zit die zegt: Jongens... dit zou weleens kunnen backfire-en.
Al besproken.quote:
Formeel gaat de NAVO daar niet over. De praktijk werkt wel iets anders uiteraard. Daarnaast kan Oekraine geen lid worden als het in dezelfde situatie terecht komt als bijvoorbeeld Georgië.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:55 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik roep het nog maar een keer, dat de Oekraïners dat helemaal zelf moeten uitmaken om conform regels dan lid te willen worden van de NATO. Dat dit nu totaal niet aan de orde is, is omdat de Oekraïne in een conflict is verwikkeld.
Elke discussie is gaat dat de NATO dat al of niet zelf of op verzoek van een ander gaat bepalen, is het aanwakkeren van desinformatie. De NATO gaat niet over wie lid wordt maar het lid zelf dat bepaalt of het zich wil aanmelden.
Er moet ook gewoon bier gedronken worden he?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
@:achja is verdacht stil vandaag.
Dat was toch die quiz met Rutger Castricum?quote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 22:59 schreef Claudia_x het volgende:
Infantino - goeie naam voor een slechterik. Doet me denken aan:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een Bluffer...Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
Nee johquote:Op zondag 27 februari 2022 23:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ben benieuwd wanneer Rutte met een TV-toespraak komt. Verwacht het wel komende dagen.
Als Duitsland en Frankrijk hadden gezegd: dat lidmaatschap van Oekraine gaan we zeker vetoen...en Oekraine, zorg voor goede relatie met al je buurlanden. Je kan een mooie brug tussen de EU en Rusland worden.....quote:Op zondag 27 februari 2022 23:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Formeel gaat de NAVO daar niet over. De praktijk werkt wel iets anders uiteraard. Daarnaast kan Oekraine geen lid worden als het in dezelfde situatie terecht komt als bijvoorbeeld Georgië.
En als Oekraïne besluit om geen lid te willen worden om de boel wat af te laten koelen, dan zullen ze wel garanties willen. En iets zegt me dat ze niet zoveel vertrouwen meer hebben in de Russen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |