Valt mee.quote:
Benieuwd of GL eindelijk eens inziet dat er meer geld naar defensie moet en dus minder geld naar hun eigen hobby's.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:48 schreef the-eye het volgende:
[..]
Benieuwd of we Groenlinksers gaan zien in shirts met "We zijn allemaal Oekrainers"
Met een kopje thee met iets erin.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vraag is dan alleen hoe je hem exit krijgt
Tuurlijk!quote:Op zondag 27 februari 2022 22:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik ben dan wel 70 maar ik kan oo wel mee toch ??
FIFA-baas Infantino is Zwitsers toch, die willen altijd neutraal blijven.quote:
Gezellig thee drinken schijnt effectief te zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vraag is dan alleen hoe je hem exit krijgt
https://www.nporadio1.nl/(...)zuinigingen-defensiequote:Op zondag 27 februari 2022 22:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Benieuwd of GL eindelijk eens inziet dat er meer geld naar defensie moet en dus minder geld naar hun eigen hobby's.
Je voelt je blijkbaar aangesproken. Spreek ik jou of iemand anders hier aan of noem ik jou? Nee dus. Je kunt het dus weer direct op de man spelen, maar daar heb ik bijzonder weinig boodschap aan.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom denk jij elke keer de mening van anderen te moeten bepalen? Wat is dit toch voor een zielige flauwekul houding van je waarin je jezelf verheven voelt boven de rest en als enige wel 'kritisch' denkt te zijn op wat andere landen dan Rusland doen?
Je hebt geen idee wat ik denk of vind over wat dan ook en dat geldt voor 99% op dit forum. Flikker gewoon op als je alleen maar in wilt vullen voor anderen ipv een normale discussie te voeren of anderen te vragen hoe ze ergens over denken, zonder dat trieste pedante toontje.
Told ya.quote:
Ja, al die mensen die het nog niet wilden geloven. De stilte voor de storm. Net zoals nu in Rusland waar mensen nog zorgeloos hun leven leiden, voordat de complete economie daar door het afvoerputje gaat.quote:
Ja. Dat gaat een bloedrode dag worden op de Russische beurzen.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:51 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dit wordt genieten morgen.
Als dat beperkt blijft tot gebieden met verregaande autonomie, dan kan Oekraïne praktisch geen lid worden van de NAVO. Dus best kans dat het met Loehansk en Donetsk die kant op gaat.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Enige wat ik me kan voorstellen is dat ze De Krim, Loehansk en Donetsk afstaan aan Rusland en verder gewoon zelfbeschikking houden en dus ook aansluiting kunnen zoeken met de NAVO. Niet dat Rusland dat accepteert, maar toch
Die is Rusland keihard aan het aanvallen!quote:Op zondag 27 februari 2022 22:51 schreef Scrummie het volgende:
Gvd, sinds ik die .tk website bezocht waar je zogenaamd Russische websites massaal bezoekt loopt mijn laptop te blazen als een gekKut site.
Die zitten met veel te veel centen van de oligarchen in hun broek dat ze eigenlijk niks durven te doenquote:
Het is ook niet te geloven.quote:
Zit wat voorgeschiedenis aan. Het westen heeft Lukashenko tot vijand verklaard, na de opstanden. En daarmee is zijn lot verbonden aan dat van Putin.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:47 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Hij wilt zijn land dus ook opblazen.
Dat worden elektrische tanks.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Benieuwd of GL eindelijk eens inziet dat er meer geld naar defensie moet en dus minder geld naar hun eigen hobby's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |