Overleg is morgen pas.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:32 schreef AnneX het volgende:
Zeg, behalve dat herkauwen van oud of fake nieuws, ben ik meer benieuwd of het overleg inderdaad heeft plaatsgevonden.
En of er verslag van is gedaan.
Wie weet?
Geen idee, het is er angstvallig stil overquote:Op zondag 27 februari 2022 22:32 schreef AnneX het volgende:
Zeg, behalve dat herkauwen van oud of fake nieuws, ben ik meer benieuwd of het overleg inderdaad heeft plaatsgevonden.
Wie weet?
Vindt morgen pas plaatsquote:Op zondag 27 februari 2022 22:32 schreef AnneX het volgende:
Wie weet meer?
Er zijn zovaak storingen op zoveel verschillende websites.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gok dat het een en ander wel met elkaar in verband staat
Dat lijkt me evident.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:32 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Maar dat wil nog niet zeggen dat het op de juiste plek komt (bijvoorbeeld Kharkiv)
Als dat door Rusland komt moet NATO ingrijpen. Ook bij cyberaanvallen hebben ze gezegd.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:31 schreef LTVDK het volgende:
NOS leek het weer te doen maar ligt er nu weer uit
[..]
Misschien een FOAB.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:21 schreef Werkperd het volgende:
Eerste thermobarische raket van Rusland? Beelden gaan snel rond:
[ twitter ]
Klopt, want het is morgen pas.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, het is er angstvallig stil over
Volgens mijn intel gaat het forum om 03.46 op zwart.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:33 schreef Breekfast het volgende:
Laten we hopen dat de Russen het Fok! forum met rust laten
Doet het de hele avond prima hier, jullie hebben gewoon pauper internet.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:31 schreef LTVDK het volgende:
NOS leek het weer te doen maar ligt er nu weer uit
[..]
Omdat Rusland deze wapens vandaag geactiveerd hebben. De vorm van de explosie gaat ook die richting op.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee, lijkt in niets op een TOS-1 thermobarish wapen. Waarom denk je dat?
Dit is een grote explosie, denk aan een munitie- of explosieven-opslag.
Al maanden. Zijn de Russen hè.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Volgens mijn intel gaat het forum om 03.46 op zwart.
Natuurlijk wel het perfecte propaganda filmpje van de US overheid.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:30 schreef quirina het volgende:
Dit is dus de reden waarom er jochies aan het front staan.
Dieptriest ook.
Er is wel een ding dat Mart de Kruif erbij vermelde wat jij hier, vast en zeker per ongeluk, niet doet: Namelijk dat ze die manoeuvres in het oosten voldoende snel moeten uitvoeren om de Oekraïners af te snijden. En laat dat nou net het grote probleem zijn van de Russen tot nu toe.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Uitstekende analyse van Mart de Kruif bij Nieuwsuur net. De hoofdmacht van het Russische leger moet volgens hem nog steeds arriveren. Ook bevestigde hij het verhaal dat het doel is om de Oekraïeners af te snijden in het oosten.
die valt zelf wel uit tussen half 3 en half 4quote:Op zondag 27 februari 2022 22:33 schreef Breekfast het volgende:
Laten we hopen dat de Russen het Fok! forum met rust laten
Ik hoop ook dat (de) krijggevangenen kunnen blijven rekenen op een normale behandeling.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:30 schreef quirina het volgende:
Dieptriest ook.
Nee je kan duidelijk ook aan andere filmpjes zien dat de Russische soldaten jonge jochies zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Natuurlijk wel het perfecte propaganda filmpje van de US overheid.
Bijna gelijk aan de filmpjes van de gevangen piloten tijdens de Golfoorlog…
Oh ik zie het al:quote:Op zondag 27 februari 2022 22:32 schreef AnneX het volgende:
Wie weet meer?
Er is hierover nog niet 30 keer hetzelfde twitter bericht geplaatst, dus er zal wel niks bekend zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:32 schreef AnneX het volgende:
Wie weet meer?
Benieuwd of Verhofstad zich aanmeldt voor dat peleton buitenlandersquote:Op zondag 27 februari 2022 22:35 schreef damsco het volgende:
Spijtig dan Hans van Baalen dit allemaal heeft moeten missen. Dit zou genieten voor hem zijn geweest.
quote:VN-Veiligheidsraad houdt morgen zeldzame spoedzitting over Oekraïne
De Veiligheidsraad van de Verenigde Naties heeft vanavond gestemd voor het houden van een zeldzame spoedzitting van de Algemene Vergadering om de Russische aanval op Oekraïne te bespreken.
De vergadering wordt morgen gehouden. Alle 193 leden van het mondiale orgaan krijgen daarin de kans hun mening over de invasie te uiten.
De stemming in de vijftienkoppige Veiligheidsraad was procedureel, zodat Rusland zijn veto niet kon uitoefenen. De resolutie tot het bijeenroepen van de Algemene Vergadering werd aangenomen met 11 stemmen voor. Rusland stemde tegen, terwijl China, India en de Verenigde Arabische Emiraten zich van stemming onthielden.
https://www.nu.nl/spannin(...)ad-omsingeld-is.html
Daar heb ik het niet over, het gaat om de wijze waarop dit in beeld wordt gebracht, welke teksten er gezegd worden en door wie het gepubliceerd is…quote:Op zondag 27 februari 2022 22:36 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee je kan duidelijk ook aan andere filmpjes zien dat de Russische soldaten jonge jochies zijn.
Dan bellen we NATO voor hulp.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Volgens mijn intel gaat het forum om 03.46 op zwart.
Hoe krijg je dit uit je vingers getikt?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:07 schreef roos94 het volgende:
Ik ben echt heel erg bang weet niet hoe jullie slapen vannacht.
om de boel plat te gooien ?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan bellen we NATO voor hulp.
Misschien zijn het al die tijd de Russen geweest.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:35 schreef RAVW het volgende:
[..]
die valt zelf wel uit tussen half 3 en half 4
China en India zijn nog steeds te bang om hun vingers te branden aan deze crisis. Ben benieuwd wanneer dit veranderd, hun belangen staan namelijk nu ook op het spel.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:37 schreef LTVDK het volgende:
De Veiligheidsraad van de Verenigde Naties heeft vanavond gestemd voor het houden van een zeldzame spoedzitting van de Algemene Vergadering om de Russische aanval op Oekraïne te bespreken.
Voorlopig zijn het de Ukrainers die het afsnijden doen.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:35 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Er is wel een ding dat Mart de Kruif erbij vermelde wat jij hier, vast en zeker per ongeluk, niet doet: Namelijk dat ze die manoeuvres in het oosten voldoende snel moeten uitvoeren om de Oekraïners af te snijden. En laat dat nou net het grote probleem zijn van de Russen tot nu toe.
Er zijn dagen dat ik daar niet mee bezig benquote:Op zondag 27 februari 2022 22:36 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Mocht men Russische overheidswebsites willen DDOS’en:
https://norussian.tk/
Was dat gisteren ook niet bij een stemming dat China, VAE en India niet hebben gestemd?quote:
geef me wel even de gelegenheid om van pc naar bed te gaan zonder dat ik weer 4 a 6 delen mist .. zo snel gaat het hierquote:Op zondag 27 februari 2022 22:38 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Misschien zijn het al die tijd de Russen geweest.
'How can I make this about me.'quote:Op zondag 27 februari 2022 22:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoe krijg je dit uit je vingers getikt?
Vrijwilligers in hun vakantie, hoe toepasselijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:37 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)verdedigen~ad421dae/
Amerikaanse en Britse special forces-veteranen sluiten zich aan bij internationaal legioen om Oekraïne te verdedigen
Dat was deze stemmingquote:Op zondag 27 februari 2022 22:39 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Was dat gisteren ook niet bij een stemming dat China, VAE en India niet hebben gestemd?
Deze telegramgroep zit vol met dit soort filmpjes van voornamelijk jonge militairen: https://t.me/ishi_svoixukquote:Op zondag 27 februari 2022 22:30 schreef quirina het volgende:
Dieptriest ook.
Jawel.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:38 schreef Anton91 het volgende:
Ik begin mij af te vragen of er nog wel een diplomatieke weg terug is. Rusland heeft tot nu toe sinds het begin niet laten zien daartoe bereid te zijn.
https://pressroom.rferl.org/about-usquote:Op zondag 27 februari 2022 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over, het gaat om de wijze waarop dit in beeld wordt gebracht, welke teksten er gezegd worden en door wie het gepubliceerd is…
Ja, niet gelezen tussen grappen en grollen door.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:36 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Er is hierover nog niet 30 keer hetzelfde twitter bericht geplaatst, dus er zal wel niks bekend zijn.
Het was gezegd na het gesprek dat Putin nucleaire wapens heeft bevolen op te poetsen zegmaar.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoe krijg je dit uit je vingers getikt?
Matig. 4/10.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:07 schreef roos94 het volgende:
Ik ben echt heel erg bang weet niet hoe jullie slapen vannacht.
quote:Op zondag 27 februari 2022 22:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik daar niet mee bezig ben
Nou nee, zonder opgaaf van reden lees ik helemaal niets…quote:Op zondag 27 februari 2022 22:41 schreef quirina het volgende:
[..]
https://pressroom.rferl.org/about-us
Lees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |