Overleg is morgen pas.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:32 schreef AnneX het volgende:
Zeg, behalve dat herkauwen van oud of fake nieuws, ben ik meer benieuwd of het overleg inderdaad heeft plaatsgevonden.
En of er verslag van is gedaan.
Wie weet?
Geen idee, het is er angstvallig stil overquote:Op zondag 27 februari 2022 22:32 schreef AnneX het volgende:
Zeg, behalve dat herkauwen van oud of fake nieuws, ben ik meer benieuwd of het overleg inderdaad heeft plaatsgevonden.
Wie weet?
Vindt morgen pas plaatsquote:Op zondag 27 februari 2022 22:32 schreef AnneX het volgende:
Wie weet meer?
Er zijn zovaak storingen op zoveel verschillende websites.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gok dat het een en ander wel met elkaar in verband staat
Dat lijkt me evident.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:32 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Maar dat wil nog niet zeggen dat het op de juiste plek komt (bijvoorbeeld Kharkiv)
Als dat door Rusland komt moet NATO ingrijpen. Ook bij cyberaanvallen hebben ze gezegd.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:31 schreef LTVDK het volgende:
NOS leek het weer te doen maar ligt er nu weer uit
[..]
Misschien een FOAB.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:21 schreef Werkperd het volgende:
Eerste thermobarische raket van Rusland? Beelden gaan snel rond:
[ twitter ]
Klopt, want het is morgen pas.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, het is er angstvallig stil over
Volgens mijn intel gaat het forum om 03.46 op zwart.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:33 schreef Breekfast het volgende:
Laten we hopen dat de Russen het Fok! forum met rust laten
Doet het de hele avond prima hier, jullie hebben gewoon pauper internet.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:31 schreef LTVDK het volgende:
NOS leek het weer te doen maar ligt er nu weer uit
[..]
Omdat Rusland deze wapens vandaag geactiveerd hebben. De vorm van de explosie gaat ook die richting op.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee, lijkt in niets op een TOS-1 thermobarish wapen. Waarom denk je dat?
Dit is een grote explosie, denk aan een munitie- of explosieven-opslag.
Al maanden. Zijn de Russen hè.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Volgens mijn intel gaat het forum om 03.46 op zwart.
Natuurlijk wel het perfecte propaganda filmpje van de US overheid.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:30 schreef quirina het volgende:
Dit is dus de reden waarom er jochies aan het front staan.
Dieptriest ook.
Er is wel een ding dat Mart de Kruif erbij vermelde wat jij hier, vast en zeker per ongeluk, niet doet: Namelijk dat ze die manoeuvres in het oosten voldoende snel moeten uitvoeren om de Oekraïners af te snijden. En laat dat nou net het grote probleem zijn van de Russen tot nu toe.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Uitstekende analyse van Mart de Kruif bij Nieuwsuur net. De hoofdmacht van het Russische leger moet volgens hem nog steeds arriveren. Ook bevestigde hij het verhaal dat het doel is om de Oekraïeners af te snijden in het oosten.
die valt zelf wel uit tussen half 3 en half 4quote:Op zondag 27 februari 2022 22:33 schreef Breekfast het volgende:
Laten we hopen dat de Russen het Fok! forum met rust laten
Ik hoop ook dat (de) krijggevangenen kunnen blijven rekenen op een normale behandeling.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:30 schreef quirina het volgende:
Dit is dus de reden waarom er jochies aan het front staan.
Dieptriest ook.
Nee je kan duidelijk ook aan andere filmpjes zien dat de Russische soldaten jonge jochies zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Natuurlijk wel het perfecte propaganda filmpje van de US overheid.
Bijna gelijk aan de filmpjes van de gevangen piloten tijdens de Golfoorlog…
Oh ik zie het al:quote:Op zondag 27 februari 2022 22:32 schreef AnneX het volgende:
Wie weet meer?
Er is hierover nog niet 30 keer hetzelfde twitter bericht geplaatst, dus er zal wel niks bekend zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:32 schreef AnneX het volgende:
Wie weet meer?
Benieuwd of Verhofstad zich aanmeldt voor dat peleton buitenlandersquote:Op zondag 27 februari 2022 22:35 schreef damsco het volgende:
Spijtig dan Hans van Baalen dit allemaal heeft moeten missen. Dit zou genieten voor hem zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |