Ja ik zie de laatste twee dagen bijna niks anders en filmpjes van levende soldaten die levend (joh) gepakt zijn door de Oekraïners.quote:
denk altijd maar ook die hebben een familie of kennissen die nu zonder verder moeten.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:37 schreef vosss het volgende:
In een oorlog zijn alleen maar verliezers. Ik dacht ik zeg het nog maar eens. Voor al die mensen die juichen bij het zien van dooie Russen.
Juichen om dooie Russen is enkel te begrijpen als je daadwerkelijk in Oekraïne leeft. Zelfs dan is het niet wenselijk, maar te begrijpen.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:37 schreef vosss het volgende:
In een oorlog zijn alleen maar verliezers. Ik dacht ik zeg het nog maar eens. Voor al die mensen die juichen bij het zien van dooie Russen.
Precies.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:38 schreef RAVW het volgende:
[..]
denk altijd maar ook die hebben een familie of kennissen die nu zonder verder moeten.
Ho eens even, bij exclusief hoor je gevangen genomen soldaten hetzelfde verhaal vertellen.quote:
Die user had waarschijnlijk ook medelijden met die 'arme Duitse jongens' die werden gedood toen ze Nederland binnenvielen.quote:
Interessante kijk op de geopolitiek, kan er weinig argumenten op inbrengen.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Deze video van de universiteit van Chicago vond ik persoonlijk vrij verhelderend.
Dat jij niet verder kunt denken dat het instinctieve 'wij-zij', moet je niet projecteren op andere.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die user had waarschijnlijk ook medelijden met die 'arme Duitse jongens' die werden gedood toen ze Nederland binnenvielen.
Fake News.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:36 schreef Ulx het volgende:
Hommeles in Moskou.
Edit: niet bevestigd.
[ twitter ]
Tja.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ho eens even, bij exclusief hoor je gevangen genomen soldaten hetzelfde verhaal vertellen.
Ze dachten op training te gaan en worden opeens in een frontlinie gedropt.
Het verklaard een hele hoop, in combinatie met andere berichten.
Volgens mij zijn het vaak veteranen die meerdere keren in Irak en Afghanistan zijn geweest en bij terugkeer in Amerika hun weg niet meer kunnen vinden. Uitschot is daarom misschien niet het juiste woord (al zitten er daarvan vast ook wel tussen), zijn meer mannen met toch wat psychische schade.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:21 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Grootste uitschot, willen waarschijnlijk lekker Russen afknallen, niet iets om trots op te zijn.
Er is 1 Rus waarbij ik zeker wel ga juichen. Nu nog even wachten tot iemand in zijn directe omgeving het voldoende zat is...quote:Op zondag 27 februari 2022 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
Je hoeft niet te juichen om dode Russen, maar ik kan er ook niet rouwig om zijn.
Jep, liveblog van The Guardian 48 minuten geleden:quote:Op zondag 27 februari 2022 19:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zijn er meer bronnen dat Kiev volledig omsingeld is? Dat zou dramatisch zijn.
[ twitter ]
Die man had in zijn laatste maanden ook alleen maar de voorkeur voor hondstrouwe generaals zoals Schörner , Rendulic etc en types als Hanke ipv kundige mensenquote:
Bulldozeren over Irakese burgers, verkrachtingen als oorlogswapen. Maar ze hebben psychische schade.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het vaak veteranen die meerdere keren in Irak en Afghanistan zijn geweest en bij terugkeer in Amerika hun weg niet meer kunnen vinden. Uitschot is daarom misschien niet het juiste woord (al zitten er daarvan vast ook wel tussen), zijn meer mannen met toch wat psychische schade.
Russen hebben ook 200 Nederlanders uit de lucht geschoten hequote:Op zondag 27 februari 2022 19:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Juichen om dooie Russen is enkel te begrijpen als je daadwerkelijk in Oekraïne leeft. Zelfs dan is het niet wenselijk, maar te begrijpen.
Putin had een dikke kop en kwam een stuk minder fel over dan een paar dagen terug. Ook wat verwarder..quote:Op zondag 27 februari 2022 19:33 schreef Haags het volgende:
Ah die beelden van dat totaal vernietigde Russische konvooi. Lekker man!(rtl nieuws
Dooie Russen hebben moeders, broers, zussen, partners, misschien wel kinderen, vrienden.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:37 schreef vosss het volgende:
Dus? ik ben geen nationalist.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:44 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Russen hebben ook 200 Nederlanders uit de lucht geschoten he
quote:Op zondag 27 februari 2022 19:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bulldozeren over Irakese burgers, verkrachtingen als oorlogswapen. Maar ze hebben psychische schade.
Gossie.
Bij Defcon wordt er omlaag geteld:quote:Op zondag 27 februari 2022 19:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dit klopt overigens niet helemaal.
Waar bijvoorbeeld Amerika het defcon heeft om een bepaald niveau aan te geven.
Heeft Rusland iets soort gelijks, van de 4 stappen zitten ze op 2.
Dus het valt mee, stap 2 is niet dat de nukes klaar worden gezet, dat is stap 3.
Maar er zijn mensen die bevriend waren met die Nederlanders, dat hoeft niet per se nationalistisch te zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus? ik ben geen nationalist.
Nederlanders zijn niet meer waard dan Russen.
Hoi Thierry.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk dat het westen/navo aan beurt is om deze hele crisis te stabiliseren.
Wegnemen van de nucleaire dreiging.
Waarom moest Oekraïne koste wat kost westers worden, waarom moest het bij de Navo, kon het niet zelfstandig opereren als buffer.
Draai het terug, maar een akkoord dat Oekraïne nooit navo word. Help Oekraïne terug economisch. Maar met eigen bestuur.
En laat de rust terugkeren.
quote:Op zondag 27 februari 2022 19:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Europa moet zich voorbereiden op hybride aanvallen van Rusland, zeker ook met het oog op verkiezingen binnenkort in drie lidstaten: Frankrijk, Hongarije en Malta. Dat zegt de Franse minister van Binnenlandse Zaken Gérald Darmanin. Hij sluit ook niet uit dat Rusland migranten als wapen inzet zoals Belarus dat eerder deed aan de grens met Polen. De verdediging tegen hybride aanvallen was één van de agendapunten tijdens door hem belegd spoedberaad van de EU-ministers van Binnenlandse Zaken vanmiddag in Brussel.
Wat zijn hybride aanvallen?
Gerasimov is de bedenker van de hybride oorlog. Ik kwam hier een paar weken geleden een interessant artikel over tegen en heb het toen opgeslagen.quote:
https://nederlandseofficierenvereniging.nl/information-manoeuvre/quote:In Rusland wordt de zogenaamde Gerasimov-doctrine gehanteerd. Deze doctrine legt veel meer nadruk op irreguliere methoden om politieke doeleinden te bereiken, waarbij informatie zelfs centraal staat. Rusland spreekt ook van een continue informatieoorlog (‘informatsionnaya voyna’) waarbij subversie, waarheidsverdraaiing, cyber aanvallen, psychologische beïnvloeding, çontrole via sociale media, massamanipulatie, propaganda en ‘geloofwaardige ontkenning’ tot hun informatiearsenaal behoren. Alles om westerse opinies te beïnvloeden, twijfel en wantrouwen te zaaien, de cohesie binnen NAVO te verminderen en steun van de eigen bevolking te verzekeren (op dezelfde manipulatieve wijze met informatie). Hiervoor is zelfs een aparte legereenheid opgericht (bekend als de ‘Troll Army’).
[...]
Information warfare in the new conditions will be the starting point of every action now called the new type of warfare, or hybrid war, in which broad use will be made of the mass media and, where feasible, global computer networks (blogs, various social networks, and other resources).
Laat Oekraïne zelf besluiten welke kant het wil kiezen.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom moest Oekraïne koste wat kost westers worden, waarom moest het bij de Navo, kon het niet zelfstandig opereren als buffer.
Draai het terug, maar een akkoord dat Oekraïne nooit navo word. Help Oekraïne terug economisch. Maar met eigen bestuur.
Wat is nu je punt? ik moet blij zijn met dode Russen, omdat er Russen zijn geweest die Nederlanders hebben vermoord?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:45 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Maar er zijn mensen die bevriend waren met die Nederlanders, dat hoeft niet per se nationalistisch te zijn.
daar zal rusland/poetin ook niet akkoord mee gaan: teveel amerikaanse/westerse invloedquote:Op zondag 27 februari 2022 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Omdat ze een labiele idioot aan de macht in hun buurland hebben.quote:
Omdat Oekraïne dat zelf wil?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Draai het terug, maak een akkoord dat Oekraïne nooit navo word.
Help Oekraïne terug economisch. Maar met eigen bestuur.
Je moet helemaal niets behalve kappen met dat hooggeheven morele vingertje.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat is nu je punt? ik moet blij zijn met dode Russen, omdat er Russen zijn geweest die Nederlanders hebben vermoord?
Dode Russen zijn in dit geval simpelweg goed nieuws, tienduizenden beter nieuws dan duizenden. Niet iets om blij over te zijn of over te juichen, maar het is helaas bittere noodzaak om Rusland bij te sturen. Oorlog is sowieso niet iets om blij over te zijn, maar medelijden bewaar ik liever voor de onschuldige slachtoffersquote:Op zondag 27 februari 2022 19:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat jij niet verder kunt denken dat het instinctieve 'wij-zij', moet je niet projecteren op andere.
De harde waarheid is dat elke dode Rus een overwinning voor Oekraïne dichterbij brengt.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:42 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Er is 1 Rus waarbij ik zeker wel ga juichen. Nu nog even wachten tot iemand in zijn directe omgeving het voldoende zat is...
Je moet niks. Dat er Nederlanders blij kunnen zijn met dode Russen is alleen niet zo gek. En nee, dat geldt neit voor iedereen.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat is nu je punt? ik moet blij zijn met dode Russen, omdat er Russen zijn geweest die Nederlanders hebben vermoord?
Waar kom jij nu weer vandaan?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je moet helemaal niets behalve kappen met dat hooggeheven morele vingertje.
Of escalatie dichterbij brengt...quote:Op zondag 27 februari 2022 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De harde waarheid is dat elke dode Rus een overwinning voor Oekraïne dichterbij brengt.
Mjaquote:
En dit ook ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De harde waarheid is dat elke dode Rus een overwinning voor Oekraïne dichterbij brengt.
Russische soldaten die onder valse voorwendselen erheen zijn gestuurd, zijn ook onschuldig.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:48 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dode Russen zijn in dit geval simpelweg goed nieuws, tienduizenden beter nieuws dan duizenden. Niet iets om blij over te zijn of over te juichen, maar het is helaas bittere noodzaak om Rusland bij te sturen. Oorlog is sowieso niet iets om blij over te zijn, maar medelijden bewaar ik liever voor de onschuldige slachtoffers
Negeer die NSB'ers gewoon.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je moet helemaal niets behalve kappen met dat hooggeheven morele vingertje.
Oekraïne bij de Navo? Misschien een keer het jeugdjournaal kijken?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Ooh zo. Ja, het is te begrijpen als je dierbare in MH17 zaten.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:48 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Je moet niks. Dat er Nederlanders blij kunnen zijn met dode Russen is alleen niet zo gek. En nee, dat geldt neit voor iedereen.
Dan moet je je wapens weggooien en je overgevenquote:Op zondag 27 februari 2022 19:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Russische soldaten die onder valse voorwendselen erheen zijn gestuurd, zijn ook onschuldig.
Oekraïne is op 22 februari 2014 verleidt door de navo met een misleidende belofte dat ze bij de navo komen deze stap te nemen.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Laat Oekraïne zelf besluiten welke kant het wil kiezen.
Dat is ook heel dom geweest om dat zo te pushen.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet de kogel niet sneller zijn dan je overgaven.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:50 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dan moet je je wapens weggooien en je overgeven
Als je zo redeneert, moet je blij zij met elke nederlaag van Oekraïne. Wil jij dat?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:49 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Of escalatie dichterbij brengt...
Omdat ze niet naar de pijpen van Poetin willen dansen misschien?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom moest Oekraïne perse een navoland worden.
Well saidquote:Op zondag 27 februari 2022 19:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dooie Russen hebben moeders, broers, zussen, partners, misschien wel kinderen, vrienden.
Allemaal hebben ze verdriet van de dooie Rus.
De vijand heeft ook naasten en in dit geval ook nog eens weinig keus.
Ga je is inlezen in PTSSquote:Op zondag 27 februari 2022 19:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bulldozeren over Irakese burgers, verkrachtingen als oorlogswapen. Maar ze hebben psychische schade.
Gossie.
En dan jezelf maar laten martelen en weet ik veel wat voor narigheid?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:50 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dan moet je je wapens weggooien en je overgeven
Eens dat Oekraine zelf zijn eigen weg mag kiezen straks, maar dat betekend ook dat ze zelf kiezen voor wel of iet bij de NAVO/EU, zonder dat een ander land hun daar bij dwingt om iets te doen.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zou het wel leuk hebben gevonden als die Buk in dat filmpje door een Nederlandse anti tank raket vernietigd zou zijn geweest, met eventueel wat bemanning erbij.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ooh zo. Ja, het is te begrijpen als je dierbare in MH17 zaten.
Dat is echt een groot drama als dit waar zou zijn. Belegeringen zijn afschuwelijk en leiden tot enorme aantallen slachtoffers.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jep, liveblog van The Guardian 48 minuten geleden:
Vitali Klitschko, Kyiv’s mayor and former world heavyweight boxing champion, has described the Ukraine capital as “encircled” and said a civilian evacuation would not be possible “because all ways are blocked”.
“We are at the border of a humanitarian catastrophe,” he told Associated Press on Sunday as a curfew continued in the city which he said allowed authorities to hunt “saboteurs” on the streets. “Right now, we have electricity, right now we have water and heating in our houses. But the infrastructure is destroyed to deliver the food and medication.”
“That’s why the message for everyone is: Support Ukraine together ... We are strong,” he said. “Every Ukrainian is proud to be independent, proud to be Ukrainian, and we are proud to have our own country.”
Niet perse. Het kon wellicht. Was uiteindelijk aan oekraine om te kiezen.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oekraïne is op 22 februari 2014 verleidt door de navo met een misleidende belofte dat ze bij de navo komen deze stap te nemen.
Waarom moest Oekraïne perse een navoland worden.
Je wil toch niet tegenover elkaar staan zonder buffer?
quote:Denemarken staat 2700 antitankwapens af aan Oekraïne. "Dit zijn wapens waarmee Oekraïne zich kan verdedigen tegen licht bepantserde voertuigen", zei premier Frederiksen tegen verslaggevers. Ze rekent erop dat het parlement ermee instemt.
Waarom voel je je zo verbonden met Oekraïne? oprechte vraag.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:52 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk hebben gevonden als die Buk in dat filmpje door een Nederlandse anti tank raket vernietigd zou zijn geweest, met eventueel wat bemanning erbij.
Maar over het algemeen sta ik niet te juichen om doden, behalve dat het de kans vergroot dat Oekraïne het er levend vanaf brengt.
Oekraïne komt om in die dingen straksquote:
Dat is inderdaad de trieste waarheid.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:52 schreef BEFEM het volgende:
Maar over het algemeen sta ik niet te juichen om doden, behalve dat het de kans vergroot dat Oekraïne het er levend vanaf brengt.
Heb je enig idee wat het oorlogsrecht hierover dicteert, bijv. t.a.v. het toelaten van aanvoer van voeding en medicijnen?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is echt een groot drama als dit waar zou zijn. Belegeringen zijn afschuwelijk en leiden tot enorme aantallen slachtoffers.
Dat vind ik een misvatting, Oekraïne heeft nooit iets te zoeken gehad bij de EU.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Eens dat Oekraine zelf zijn eigen weg mag kiezen straks, maar dat betekend ook dat ze zelf kiezen voor wel of iet bij de NAVO/EU, zonder dat een ander land hun daar bij dwingt om iets te doen.
Rusland is alleen niet de baas over Oekraïne.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat vind ik een misvatting, Oekraïne heeft nooit iets te zoeken gehad bij de EU.
Het westen wist wat de consequenties zijn. Rusland heeft keer op keer aangegeven dat dat geen optie was.
Rusland is hier niet de grootmacht welke zijn grondgebied wil uitbreiden hè?
Straks trekken ze samen met de Russen de EU in.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oekraïne komt om in die dingen straks
Vaak mag het rode kruis in dit soort gevallen wel doorgang vinden maar de aanvoer van water en voedsel komt in dit soort situaties (als je naar de Tweede Wereldoorlog kijkt) meestal compleet tot stilstand.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat het oorlogsrecht hierover dicteert, bijv. t.a.v. het toelaten van aanvoer van voeding en medicijnen?
Hahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 27 februari 2022 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat is dan jammer voor ze. Toen de Krim werd geannexeerd stond de Russische bevolking te juichen en daarnaast is diezelfde bevolking op z'n minst medeplichtig eraan dat die psychopaat in het Kremlin al bijna 23 jaar op z'n stoel zit. Daarnaast is het zo dat iedere bijkomende dode Russische soldaat de kansen op een Russische nederlaag vergroot, dus hoe meer hoe beter.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is niet lekker. Dat zijn naar alle waarschijnlijkheid jonge gasten die hier niet voor gekozen hebben en de dood in gejaagd worden.
Ja, denk dat dat vanaf het begin het doel is geweest. Goede uitgangspositie veroveren en redelijk snel aan de onderhandelingstafel.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:55 schreef scrupuleus het volgende:
De russen lijken oekraine te willen slopen waardoor er een gunstig scenario ontstaat bij onderhandelingen
Waarom pakte ze dan de krim?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij verwacht niet dat hun einddoel de totale verovering/inlijving van Oekraïne is?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, denk dat dat vanaf het begin het doel is geweest. Goede uitgangspositie veroveren en redelijk snel aan de onderhandelingstafel.
Sancties en reactie in deze mate had Rusland niet op gerekend.
Beetje Jip en Janneke denken zo.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Rusland is alleen niet de baas over Oekraïne.
Kan de internationale gemeenschap ingrijpen in zo'n situatie? En hoe realistisch is dat?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vaak mag het rode kruis in dit soort gevallen wel doorgang vinden maar de aanvoer van water en voedsel komt in dit soort situaties (als je naar de Tweede Wereldoorlog kijkt) meestal compleet tot stilstand.
De Duitsers belegerden bijvoorbeeld Sint Petersburg en dat leidde tot ongeveer 1 miljoen burgerdoden. Onwaarschijnlijk veel dus.
Ik denk wel dat de Russen iets menselijker tegenover een broedervolk zullen zijn en ieder geval medicijnen zullen toestaan. Maar voedsel en water betwijfel ik.
Uhm dat laatste is precies wat ze willen, jij hebt toch ook die speech van Poetin gehoord ? Waarom de fuck zou Rusland iets te zeggen hebben als een buurland lid zou worden? Het is juist zijn land niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat vind ik een misvatting, Oekraïne heeft nooit iets te zoeken gehad bij de EU.
Het westen wist wat de consequenties zijn. Rusland heeft keer op keer aangegeven dat dat geen optie was.
Je redeneert over Russen, zoals Wilders redeneert over Marokkanen.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:56 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dat is dan jammer voor ze. Toen de Krim werd geannexeerd stond de Russische bevolking te juichen en daarnaast is diezelfde bevolking op z'n minst medeplichtig eraan dat die psychopaat in het Kremlin al bijna 23 jaar op z'n stoel zit. Iedere bijkomende dode Rus vergroot de kansen op een Russische nederlaag, dus hoe meer hoe beter.
Rusland is volgens mij geen EU lid dus die kan geen veto uitspreken om EU lidmaatschap van Oekraïne te verhinderen.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat niet héquote:Op zondag 27 februari 2022 19:56 schreef Homey het volgende:
Hoeveel Oekraiense vluchtelingen heeft het Midden-Oosten al opgevangen?
De volgende stap is dat iedereen met een afwijkende mening een landverrader is.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:52 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Toch typisch om te zien hoe sommige mensen nu kleur bekennen, zoals @:lospedrosa
Maar waarom bepaal jij (of Poetin) of Oekraïne iets te zoeken heeft (gehad) bij de EU?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij schrijft dat het waarschijnlijk de eerste keer is dat dit bevel gegeven wordt (USSR periode meegerekend).quote:Op zondag 27 februari 2022 19:54 schreef Heph844 het volgende:
Goede thread over wat het bevel van Poetin inhoudt:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |