Je kunt hem natuurlijk ook zijn gang laten gaan. Of de oorlog verklaren.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo maak je die gekken inderdaad alleen maar bozer, en de bevolking daarnaast.
De reden is natuurlijk puur politiek. Kan je tenminste zeggen dat je iets doet.
Heb je die tv uitzending niet gezien dan? Denk je dat ze dat leuk vonden? En denk je dat zijn oligarchen vrienden de sancties leuk vinden?quote:Op zondag 27 februari 2022 18:21 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Is er ook maar enige basis voor deze argumenten of meer een uiting van hoop?
geeft wel aan dat veel mensen gewoon een hekel hebben aan alles wat van rusland komtquote:Op zondag 27 februari 2022 18:23 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dit begint toch wel een leuke traditie te worden
[ twitter ]
Hij zal ook wel een voorproever hebben denk ik. Poetin is iig heel beducht dat hij vergiftigd zou kunnen worden omdat dat daar de manier is om van je tegenstanders af te komen.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:24 schreef Perrin het volgende:
Yup. Als ik Poetin was zou ik maar mijn eigen thee zetten de komende dagen.
Of lekker binnenvallen en meteen die atoombom neerpleuren. De hele wereld is tegen zequote:Op zondag 27 februari 2022 18:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Je kunt hem natuurlijk ook de oorlog verklaren.
Of gezellig met hem gaan praten. En zijn batterij aan 19e eeuws gezwatel en leugens aanhoren. Met z'n absurde eisen.
Wat versta je dan onder een Russische lente? Afzetten van putin?quote:Op zondag 27 februari 2022 18:25 schreef Johannes788 het volgende:
Ben ik als een van de weinigen geen doemdenker? Ik verwacht eerder een Russische lente dan WO3.
Mocht het toch op WO3 uitdraaien dan heeft de mensheid het er, in al haar kortzichtigheid, zelf naar gemaakt.
Omdat 'poe poe nou nou lief spelen' en 'Kom Vlad zo erg is het ook weer niet, mensen door de kop schieten is niet aardig' niet helemaal de gepaste reactie is.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:08 schreef vosss het volgende:
Waar de hele EU mee bezig is, luchtruim sluiten, als EU gezamenlijk wapens sturen, ze uit SWIFT gooien etc etc werkt imo nou niet bepaald de-escalerend. Ik zou zelfs zo ver willen gaan om te stellen dat het JUIST escalerend werkt.
Waarom doet men dat?
En anders wel een realistische aanloop. Dit is immers precies waar Poetin paranoia voor was.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:27 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Wat versta je dan onder een Russische lente? Afzetten van putin?
Overigens is dit al een WO3. Nog niet formeel volgens alle conventies etc maar wel volgens feitelijk acties
nog even een aanval op hawaii en de VS doet ook echt meequote:Op zondag 27 februari 2022 18:27 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Overigens is dit al een WO3. Nog niet formeel volgens alle conventies etc maar wel volgens feitelijk acties
Waar haal jij het vandaan dat het al WO3 is?quote:Op zondag 27 februari 2022 18:27 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2022 18:26 schreef hangtime het volgende:
[..]
fakenews, staat helemaal niks op Sofiya haar twitter daarover...
Je hebt liever een aai over bol bij Vladimir en "doe nou niet liefje"?quote:Op zondag 27 februari 2022 18:08 schreef vosss het volgende:
Waar de hele EU mee bezig is, luchtruim sluiten, als EU gezamenlijk wapens sturen, ze uit SWIFT gooien etc etc werkt imo nou niet bepaald de-escalerend. Ik zou zelfs zo ver willen gaan om te stellen dat het JUIST escalerend werkt.
Waarom doet men dat?
Val je een democratisch buurland binnen met veel geweld, ben je ineens de badguyquote:Op zondag 27 februari 2022 18:26 schreef RAVW het volgende:
[..]
geeft wel aan dat veel mensen gewoon een hekel hebben aan alles wat van rusland komt
Oud nieuws. Vooralsnog geen rommel vrij gekomen.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:26 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ twitter ]
Zerohedge is een kut bron maar toch, hopelijk niet waar.
Misschien dat er nu wel een bevelhebber komt die beter is zijn werk is.quote:
Da's wat sneu. Afhankelijk van wat voor schip het is, kunnen die lui er even weinig aan doen als de lui in Oekraine die platgebombardeerd wordenquote:Op zondag 27 februari 2022 18:23 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dit begint toch wel een leuke traditie te worden
[ twitter ]
Je valt een paar buurlanden binnen en gelijk wordt iedereen boos op je. Raar hoor.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:26 schreef RAVW het volgende:
[..]
geeft wel aan dat veel mensen gewoon een hekel hebben aan alles wat van rusland komt
Houd nou maar rekening met alle scenario’s. En hoop dat onze politieke leiders in Nederland, de EU en NAVO echt met de ergste scenario’s rekening houden en voorbereid zijn. Mocht er een moment komen dat de Russen volgens intelligence actief hun nucleaire wapens gaan vervoeren/bewegen hoop ik dat ze op tijd op de knoppen drukken en voordat de Russen dat doen.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:25 schreef Johannes788 het volgende:
Ben ik als een van de weinigen geen doemdenker? Ik verwacht eerder een Russische lente dan WO3.
Mocht het toch op WO3 uitdraaien dan heeft de mensheid het er, in al haar kortzichtigheid, zelf naar gemaakt.
Deze video van de universiteit van Chicago vond ik persoonlijk vrij verhelderend.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat? Vanuit hun perspectief is het juist allemaal erg onlogisch, ze graven hun eigen graf op basis van pure fantasie.
erg he , je mag ook niets meer tegenwoordig mensen zijn veel te prikkelbaar gewordenquote:Op zondag 27 februari 2022 18:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Val je een democratisch buurland binnen met veel geweld, ben je ineens de badguy
*Saudi-Arabië valt Jemen binnen en bombardeert o.a. woonwijken, (kinder)ziekenhuizen en andere civiele doelen*quote:Op zondag 27 februari 2022 18:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je valt een paar buurlanden binnen en gelijk wordt iedereen boos op je. Raar hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |