#Howcanimakethisaboutarmeniaquote:Op zondag 27 februari 2022 18:10 schreef polderturk het volgende:
[..]
Armeniërs hebben meer Turken en Koerden gedood tijdens WO I dan andersom. Lees dit topic voor het bewijs.
[ twitter ]
Bijvoorbeeld in de provincie Van hadden Armeniërs 1023 Turkse en Koerdische dorpen vernietigd volgens het Niles & Sutherland report terwijl er 99 Armeense dorpen vernietigd waren.
[ twitter ]
quote:Rusland bevestigt militaire slachtoffers
Rusland heeft voor het eerst erkend dat er militairen van het Russische leger zijn omgekomen bij de oorlog in Oekraïne. Het Russische persbureau Interfax citeert een woordvoerder van het ministerie van Defensie, die de slachtoffers bevestigt.
Er worden geen aantallen genoemd, maar het aantal Russische doden is volgens de woordvoerder "vele malen kleiner" dan het aantal slachtoffers aan Oekraïense zijde. Oekraïne zei de afgelopen dagen vele honderden Russische militairen te hebben gedood, maar op die claims kwam geen reactie vanuit Russische kant.
https://nos.nl/collectie/(...)straat-op-in-berlijn
omdat je als je niks doet, je defacto toestemming geeft. En dan zijn georgie, armenie, finland en zweden de volgende doelen van Putin. Bovendien wil men oekraine liever niet kwijt, dus de economie platleggen en iets doen aan de steun aan poetin intern kan dat wellicht forcerenquote:Op zondag 27 februari 2022 18:08 schreef vosss het volgende:
Waar de hele EU mee bezig is, luchtruim sluiten, als EU gezamenlijk wapens sturen, ze uit SWIFT gooien etc etc werkt imo nou niet bepaald de-escalerend. Ik zou zelfs zo ver willen gaan om te stellen dat het JUIST escalerend werkt.
Waarom doet men dat?
De paranoia tegen het Westen zit heel diep in heel Rusland en zeker ook binnen de overheid. Hetzelfde voor de wens om weer terug te gaan naar invloedssferen. Denk eigenlijk dat deze oorlog best wel een breed gedragen beslissing is geweest.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:03 schreef Mansjester het volgende:
Het is toch ongelofelijk dat 1 man besluit oorlog te voeren en dat er dan gewoon oorlog is.
Volgens mij nietquote:Op zondag 27 februari 2022 18:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat? Vanuit hun perspectief is het juist allemaal erg onlogisch, ze graven hun eigen graf op basis van pure fantasie.
quote:Op zondag 27 februari 2022 18:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Geruchten dat Putin aan prednizon zou zitten? Maakt hem des te onvoorspelbaarder.
Kloon failquote:Op zondag 27 februari 2022 18:13 schreef HSG het volgende:
Geruchten dat Putin aan prednizon zou zitten? Maakt hem des te onvoorspelbaarder.
Dat moet je aan EinarBoe vragen. Hij begon over de genocide.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
#Howcanimakethisaboutarmenia
Ze kunnen ook niet anders zou je zeggen. Op een gegeven moment heb je toch door dat je zoon niet meer thuiskomt en niets meer van zich laat horen.quote:
Dit werkt waarschijnlijk beter dan molotovcocktails gooien.quote:
Het zijn ware acrobaten, die Russische hotemetoten. Achterover uit een raam kukelen en dan dubbelgevouwen met twee kogels in de nek in de kofferbak van een auto landen.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een val uit het raam van een flatgebouw is zo gemaakt in Rusland.
Perfecte moment voor een aanval.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:16 schreef Haags het volgende:
Maandag 7 maart schrikt heel Nederland zich het neplazarus als om 12.00 het luchtalarm afgaat.
Vraag me af of ze dat luchtalarm nog wel willen saneren gezien de huidige ontwikkelingen.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:16 schreef Haags het volgende:
Maandag 7 maart schrikt heel Nederland zich het neplazarus als om 12.00 het luchtalarm afgaat.
Zou me niet verbazen als ze een maandje overslaanquote:Op zondag 27 februari 2022 18:16 schreef Haags het volgende:
Zo slecht zou het niet zijn voor de armenen, de mensen daar creperen van de honger zo slecht geregeld daar.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:13 schreef Bensel het volgende:
[..]
omdat je als je niks doet, je defacto toestemming geeft. En dan zijn georgie, armenie, finland en zweden de volgende doelen van Putin. Bovendien wil men oekraine liever niet kwijt, dus de economie platleggen en iets doen aan de steun aan poetin intern kan dat wellicht forceren
Die durfde natuurlijk Poetin tegen te spreken.quote:
Ik blijf hoop houdenquote:Op zondag 27 februari 2022 18:03 schreef Mansjester het volgende:
Jammer dat er niet 1 iemand is die Poetin door zn kop schiet.
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Het is toch ongelofelijk dat 1 man besluit oorlog te voeren en dat er dan gewoon oorlog is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |