Mij ook, had altijd nog zo iets van er zullen nog wel mensen rond Poetin die misschien dingen nog proberen te voorkomen. Maar als je dus voor het minste of geringste wordt ontslagen wordt dat ook lastig.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:17 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Dit maakt mij alleen maar ongeruster...
Nee, het is erger. Niet maanden geleden, maar een paar dagen geleden op TV heeft ie gezegd wat ie ging doen en deze mensen aangekeken en gevraagd of er iemand tegen was.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat die ook allemaal hun verstand kwijt zijn. Pudding heeft gewoon medegedeeld aan hen dat dit ging gebeuren, maanden geleden, maak een plan of enkeltje goelag bij de minste poging tot kritiek, zo rollen dictators.
Ik verwacht ook dat die binnenkort wat in z'n thee of wodka krijgt, om te voorkomen dat hij zelf iets opzet tegen putinquote:Op zondag 27 februari 2022 18:18 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Mij ook, had altijd nog zo iets van er zullen nog wel mensen rond Poetin die misschien dingen nog proberen te voorkomen. Maar als je dus voor het minste of geringste wordt ontslagen wordt dat ook lastig.
Ik wel.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Geloof niet dat Putin zijn verstand kwijt is hoor
dat was van de week toch al in Enschede dat die dingen af gingen dat mensen even hadden van WTFquote:Op zondag 27 februari 2022 18:16 schreef Haags het volgende:
Maandag 7 maart schrikt heel Nederland zich het neplazarus als om 12.00 het luchtalarm afgaat.
Is er ook maar enige basis voor deze argumenten of meer een uiting van hoop?quote:Op zondag 27 februari 2022 18:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zijn vroegere vrienden die hij te kakken heeft gezet.
Ik wel.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Waarom vorderen ze dan zo langzaam?quote:
Is het heel waarschijnlijk dat een binnenvallende agressor zich laat tegenhouden door een paar verdwaalde mensen?quote:
Hooguit een bevel weigeren maar Putin uit zijn ambt zetten? Mwaquote:Op zondag 27 februari 2022 18:02 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik zie die Shoygu (minister van defensie) er nog wel voor aan als je zag hoe die keek toen Poetin het bevel gaf om die eenheden met kernwapens in verhoogde staat van paraatheid te brengen.
Mogelijke bijwerking van Prednison:quote:Op zondag 27 februari 2022 18:13 schreef HSG het volgende:
Geruchten dat Putin aan prednizon zou zitten? Maakt hem des te onvoorspelbaarder.
quote:Op zondag 27 februari 2022 18:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
godallemachtig ik was ff een dutje gaan doen maar had die kiev stream nog opstaan met maximaal geluid. Schrik ik me toch een partij wakker.
Omdat niemand dat andere subforum serieus neemtquote:Op zondag 27 februari 2022 18:22 schreef Gremen het volgende:
Waarom zit dit topic niet in het subforum?
Wat je niet hebt kun je ook niet kwijtraken neequote:Op zondag 27 februari 2022 18:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Omdat dit het nws topic is.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:22 schreef Gremen het volgende:
Waarom zit dit topic niet in het subforum?
Zo maak je die gekken inderdaad alleen maar bozer, en de bevolking daarnaast.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:08 schreef vosss het volgende:
Waar de hele EU mee bezig is, luchtruim sluiten, als EU gezamenlijk wapens sturen, ze uit SWIFT gooien etc etc werkt imo nou niet bepaald de-escalerend. Ik zou zelfs zo ver willen gaan om te stellen dat het JUIST escalerend werkt.
Waarom doet men dat?
Misschien dat er nu een capabele bevelhebber het werk gaat doen.quote:
Ik weet het niet. Denk eerder dat de filmpjes niet authentiek zijnquote:Op zondag 27 februari 2022 18:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee. Tenzij die soldaten die daar namens die agressor zijn helemaal geen zin hebben om over onschuldige mensen heen te rijden.
Omdat ze in de basis wellicht geen slechterikken zijn.
Hopen dus dat die vandaag of morgen dood neervalt vanwege een te hoge bloeddruk.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Mogelijke bijwerking van Prednison:
Verandering van stemming of slaapritme.
https://www.radboudumc.nl(...)dziekte/bijwerkingen
Yup. Als ik Poetin was zou ik maar mijn eigen thee zetten de komende dagen.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[ twitter ]
En n van die twee al ontslagen er gebeuren rare dingen in Rusland...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |