Alleen kom je nu niet zomaar Bali in vanwege coronaregels, begreep ik onlangs.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Precies. Als je weg wilt dan moet je het nu doen. Een paar maanden bivakkeren op Bali ofzo.
Wel goed voor je stappenteller.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Je zult de kelner zijn die continu rondom die lange tafels moet draven.
Vandaar ook de treurige emoticon, vermoed ik.quote:
Zo te lezen is het wel een dingetje ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja.
Overigens gebeurt dit bij ons niet bij alle overleggen natuurlijk, maar in zo’n vredesoverleg wil je toch wel bepaalde afspraken vastleggen lijkt me?
Managing peace processes. A handbook for AU practitionersquote:Multiple impediments result from the very nature of peace processes and how the resulting data are handled. One long-time member of a mediation team indicated that the secretariat of that process lacked a clear system for notetaking during meetings, which were often held in private and/or without a clear designation of who should record key points and how they should be handled.
Moreover, no system was in place for archiving, sharing and/or retrieving information. As much of this information was considered “confidential” or otherwisesensitive, further confusion was created about whether, how and where electronic files should be kept: whether on personal computer drives, in shared systems and/or with security protocols in place to restrict access to files according to pre-established criteria.
Tracking basic information from meetings with parties or other interested actors over time was thus extremely challenging, given difficulties in recollecting details of long-past meetings or informal encounters, managing turnover or internal reassignments of mediation-team staff and capturing the products of short-term engagements by outside experts or consultants. By contrast, the UN Good Offices Mission in Cyprus has assiduously sought to maintain a detailed record of key meetings, public hearings and similar engagements with
parties and a wide range of stakeholders on the island.
Wie gaat dit doen?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:57 schreef HSG het volgende:
De kans is heel groot dat men het kantoor van Putin binnenloopt, uit zijn ambt zet en arresteert.
Is het heel waarschijnlijk dat een binnenvallende agressor zich laat tegenhouden door een paar verdwaalde mensen?quote:
Gaat alleen lang duren aangezien ie aan de andere kant van ze kantoor zitquote:Op zondag 27 februari 2022 17:57 schreef HSG het volgende:
De kans is heel groot dat men het kantoor van Putin binnenloopt, uit zijn ambt zet en arresteert.
quote:Op zondag 27 februari 2022 17:57 schreef HSG het volgende:
Zijn vroegere vrienden die hij te kakken heeft gezet.quote:
De Russen zijn meer van het vergiftigen niet van processen.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:57 schreef HSG het volgende:
Mooi.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:57 schreef xminator het volgende:
Ik vertrek met mijn gezin naar Centraal Turkije. Veel succes aan iedereen hier.
Legerleiding zie ik de grootste kans maken idd, omdat die soldaten hun dood in sturen. Dus die staan er wat dichterop.quote:
Dat kan nog wel wat worden als de spanningen in Belarus van vorig jaar weer op gaan laaien.quote:
Iemand/een groep die de mogelijkheid ziet én denkt daar zelf/voor het land positief uit te komen.quote:
Ik zie die Shoygu (minister van defensie) er nog wel voor aan als je zag hoe die keek toen Poetin het bevel gaf om die eenheden met kernwapens in verhoogde staat van paraatheid te brengen.quote:
Dream on.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:57 schreef HSG het volgende:
Helden.quote:
Eerder het gevaar dat bij het passeren van die brug iemand van bovenaf met een raketwerper je tank naar de tering schiet.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:59 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Is het heel waarschijnlijk dat een binnenvallende agressor zich laat tegenhouden door een paar verdwaalde mensen?
Of de dravende kelner, die gooit gloeiend hete borsjtsj over de hufter en drukt dan z'n snufferd in de soep.quote:
NAVO land dat de Montreaux conventie heeft afgestoft?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:57 schreef xminator het volgende:
Die besluit dat echt niet in zijn eentjequote:Op zondag 27 februari 2022 18:03 schreef Mansjester het volgende:
Jammer dat er niet 1 iemand is die Poetin door zn kop schiet.
Het is toch ongelofelijk dat 1 man besluit oorlog te voeren en dat er dan gewoon oorlog is.
Ze hebben daar ook gewoon internet hoor. We zien je snel weer.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:57 schreef xminator het volgende:
Wel als de bestuurder van die tank zelf weinig zin heeft om zn broedervolk aan te vallen.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:59 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Is het heel waarschijnlijk dat een binnenvallende agressor zich laat tegenhouden door een paar verdwaalde mensen?
of in russiche geval zonder benzine komt te staan , waarbij je uit je tank moet stappen , die omringt is door boze mensenquote:Op zondag 27 februari 2022 18:03 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Eerder het gevaar dat bij het passeren van die brug iemand van bovenaf met een raketwerper je tank naar de tering schiet.
Maar Stalins positie stond niet direct binnenlands onder druk en ook niet van buitenaf. Stalin had net WOII gewonnen, samen met de Amerikanen, toen hij alweer doodging. Poetin is net een oorlog aan het verliezen van Oekraïne terwijl het hele land van de wereldeconomie wordt afgesneden.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Legerleiding zie ik de grootste kans maken idd, omdat die soldaten hun dood in sturen. Dus die staan er wat dichterop.
Maarja we hebben 0,0 idee hoe de machtsstructuur daar in elkaar zit.
Kijk even hoeveel mensen Stalin vermoorde zonder dat iemand ingreep. Als je een cultuur van angst en verklikken bouwt kan het heel lastig worden. Kim Jong Un zit er ook nog steeds terwijl het land verhongerd.
Jammer dat we niet meteen de hele Oostzee blokkeren.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Interresant hoe een vlucht van Kalingrad naar Tyumen nu via de finse golf moet gaan. Beetje omvliegen
Nee, hij heeft de Doema om toestemming gevraagd zeker.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Die besluit dat echt niet in zijn eentje
En hoe betrouwbaar is dergelijke informatie? Het lijkt me allemaal wel erg optimistisch.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:04 schreef polderturk het volgende:
Rusland verliest nu meer materieel dan wat Armenië aan het verliezen was tegen Azerbeidzjan. Degene die het bijhoudt kan het niet meer bijhouden.
[ twitter ]
Nee. Tenzij die soldaten die daar namens die agressor zijn helemaal geen zin hebben om over onschuldige mensen heen te rijden.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:59 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo bij? Het is net begonnen.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:05 schreef EinarBoe het volgende:
Poetin is net een oorlog aan het verliezen van Oekraïne
Nou, een show of force is het iig niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:06 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo bij? Het is net begonnen.
Prachtig, trots op Oekraine.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:04 schreef polderturk het volgende:
Rusland verliest nu meer materieel dan wat Armenië aan het verliezen was tegen Azerbeidzjan. Degene die het bijhoudt kan het niet meer bijhouden.
[ twitter ]
Legerleiding en KGB vrinden?quote:Op zondag 27 februari 2022 18:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, hij heeft de Doema om toestemming gevraagd zeker.
Achteraf zit iedereen in het verzet. Dus verzet zal er heus wel zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Die besluit dat echt niet in zijn eentje
Een val uit het raam van een flatgebouw is zo gemaakt in Rusland.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die moesten gewoon ja knikken.
Overigens ook bijzonder dat zo'n tank daar helemaal alleen opereert.quote:
Blijft een favoriet.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:56 schreef RAVW het volgende:
beter lopen om die tafel heen dan struikelen over een tijgervel
Omdat ze verder niks durven.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:08 schreef vosss het volgende:
Waar de hele EU mee bezig is, luchtruim sluiten, als EU gezamenlijk wapens sturen, ze uit SWIFT gooien etc etc werkt imo nou niet bepaald de-escalerend. Ik zou zelfs zo ver willen gaan om te stellen dat het JUIST escalerend werkt.
Waarom doet men dat?
Omdat ze niet zo simpel redeneren als jij zonet deed.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:08 schreef vosss het volgende:
Waar de hele EU mee bezig is, luchtruim sluiten, als EU gezamenlijk wapens sturen, ze uit SWIFT gooien etc etc werkt imo nou niet bepaald de-escalerend. Ik zou zelfs zo ver willen gaan om te stellen dat het JUIST escalerend werkt.
Waarom doet men dat?
Omdat het alternatief is dat helemaal niets doen er voor zorgt dat Putin lekker verder zijn gang blijft gaan.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:08 schreef vosss het volgende:
Waarom doet men dat?
Wat moeten ze dan doen? Foei zeggen?quote:Op zondag 27 februari 2022 18:08 schreef vosss het volgende:
Waarom doet men dat?
Ik kan me niet voorstellen dat die ook allemaal hun verstand kwijt zijn. Pudding heeft gewoon medegedeeld aan hen dat dit ging gebeuren, maanden geleden, maak een plan of enkeltje goelag bij de minste poging tot kritiek, zo rollen dictators.quote:
Waarom toch die neiging om het in het belachelijke te trekken? Nee, dat was ik niet. Maar goed, jij doet vast ook niet aan veiligheid op het werk (als we dan toch bezig zijn met overdrijven).quote:Op zondag 27 februari 2022 18:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij was zeker ook 1 van die idioten die ging hamsteren toen de Corona crisis begon?
Stalin was natuurlijk ook al een kleine tien jaar aan de macht voor WOII begon, waarin hij ook enorme zuiveringen doorvoerde en de Oekraïne heeft uitgehongerd, en die werd ook niet afgezet.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:05 schreef EinarBoe het volgende:
Stalin had net WOII gewonnen, samen met de Amerikanen, toen hij alweer doodging
Omdat we het niet pikken dat een soeverein land volgens een gestoorde geen soeverein land mag zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:08 schreef vosss het volgende:
Waarom doet men dat?
Geloof ik nietquote:Op zondag 27 februari 2022 18:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die moesten gewoon ja knikken.
Waarom zou de EU moeten de-escaleren? Laat Rusland lekker de-escaleren.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:08 schreef vosss het volgende:
Waarom doet men dat?
Grenzen stellen, anders loopt Putin straks Polen binnen.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:08 schreef vosss het volgende:
Waarom doet men dat?
Omdat 20 jaar appeasement van Poetin overduidelijk niet gewerkt heeft.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:08 schreef vosss het volgende:
Waarom doet men dat?
Geloof niet dat Putin zijn verstand kwijt is hoorquote:Op zondag 27 februari 2022 18:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat die ook allemaal hun verstand kwijt zijn. Pudding heeft gewoon medegedeeld aan hen dat dit ging gebeuren, maanden geleden, maak een plan of enkeltje goelag bij de minste poging tot kritiek, zo rollen dictators.
daar moest ik ook gelijk aan denken daarom schreef ik het ookquote:Op zondag 27 februari 2022 18:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Blijft een favoriet.
(Back to front.)
Wat hadden ze dan moeten doen, hun afkeuring uitspreken en tweets delen waarmee ze hun medeleven betuigenquote:Op zondag 27 februari 2022 18:08 schreef vosss het volgende:
Waarom doet men dat?
Maar die zuiveringen maakten hem niet impopulair bij de Russen. Ook wel een andere tijd, ideologisch gezien was er nog veel meer mogelijk voor 'het hogere doel' omdat de gruwelijkheden daarvan nog niet aan het oppervlak waren gekomen. Daar staan de meesten nu echt wel anders in.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Stalin was natuurlijk ook al een kleine tien jaar aan de macht voor WOII begon, waarin hij ook enorme zuiveringen doorvoerde en de Oekraïne heeft uitgehongerd, en die werd ook niet afgezet.
Waarschijnlijk hebben ze opdracht om alleen legerdoelen aan te vallen en zich niet tegen het volk te keren.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:59 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
De EU streeft naar stabiliteit aan hun grenzenquote:Op zondag 27 februari 2022 18:08 schreef vosss het volgende:
Waarom doet men dat?
Wat? Vanuit hun perspectief is het juist allemaal erg onlogisch, ze graven hun eigen graf op basis van pure fantasie.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Geloof ik niet
Vanuit Russisch perspectief is het helemaal niet onlogisch wat er gebeurt
Hij houdt alleen lijsten bij van visueel geconfirmeerde verliezen.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En hoe betrouwbaar is dergelijke informatie? Het lijkt me allemaal wel erg optimistisch.
#Howcanimakethisaboutarmeniaquote:Op zondag 27 februari 2022 18:10 schreef polderturk het volgende:
[..]
Armeniërs hebben meer Turken en Koerden gedood tijdens WO I dan andersom. Lees dit topic voor het bewijs.
[ twitter ]
Bijvoorbeeld in de provincie Van hadden Armeniërs 1023 Turkse en Koerdische dorpen vernietigd volgens het Niles & Sutherland report terwijl er 99 Armeense dorpen vernietigd waren.
[ twitter ]
quote:Rusland bevestigt militaire slachtoffers
Rusland heeft voor het eerst erkend dat er militairen van het Russische leger zijn omgekomen bij de oorlog in Oekraïne. Het Russische persbureau Interfax citeert een woordvoerder van het ministerie van Defensie, die de slachtoffers bevestigt.
Er worden geen aantallen genoemd, maar het aantal Russische doden is volgens de woordvoerder "vele malen kleiner" dan het aantal slachtoffers aan Oekraïense zijde. Oekraïne zei de afgelopen dagen vele honderden Russische militairen te hebben gedood, maar op die claims kwam geen reactie vanuit Russische kant.
https://nos.nl/collectie/(...)straat-op-in-berlijn
omdat je als je niks doet, je defacto toestemming geeft. En dan zijn georgie, armenie, finland en zweden de volgende doelen van Putin. Bovendien wil men oekraine liever niet kwijt, dus de economie platleggen en iets doen aan de steun aan poetin intern kan dat wellicht forcerenquote:Op zondag 27 februari 2022 18:08 schreef vosss het volgende:
Waarom doet men dat?
De paranoia tegen het Westen zit heel diep in heel Rusland en zeker ook binnen de overheid. Hetzelfde voor de wens om weer terug te gaan naar invloedssferen. Denk eigenlijk dat deze oorlog best wel een breed gedragen beslissing is geweest.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:03 schreef Mansjester het volgende:
Het is toch ongelofelijk dat 1 man besluit oorlog te voeren en dat er dan gewoon oorlog is.
Volgens mij nietquote:Op zondag 27 februari 2022 18:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat? Vanuit hun perspectief is het juist allemaal erg onlogisch, ze graven hun eigen graf op basis van pure fantasie.
quote:Op zondag 27 februari 2022 18:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Geruchten dat Putin aan prednizon zou zitten? Maakt hem des te onvoorspelbaarder.
Kloon failquote:Op zondag 27 februari 2022 18:13 schreef HSG het volgende:
Geruchten dat Putin aan prednizon zou zitten? Maakt hem des te onvoorspelbaarder.
Dat moet je aan EinarBoe vragen. Hij begon over de genocide.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
#Howcanimakethisaboutarmenia
Ze kunnen ook niet anders zou je zeggen. Op een gegeven moment heb je toch door dat je zoon niet meer thuiskomt en niets meer van zich laat horen.quote:
Dit werkt waarschijnlijk beter dan molotovcocktails gooien.quote:
Het zijn ware acrobaten, die Russische hotemetoten. Achterover uit een raam kukelen en dan dubbelgevouwen met twee kogels in de nek in de kofferbak van een auto landen.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een val uit het raam van een flatgebouw is zo gemaakt in Rusland.
Perfecte moment voor een aanval.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:16 schreef Haags het volgende:
Maandag 7 maart schrikt heel Nederland zich het neplazarus als om 12.00 het luchtalarm afgaat.
Vraag me af of ze dat luchtalarm nog wel willen saneren gezien de huidige ontwikkelingen.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:16 schreef Haags het volgende:
Maandag 7 maart schrikt heel Nederland zich het neplazarus als om 12.00 het luchtalarm afgaat.
Zou me niet verbazen als ze een maandje overslaanquote:Op zondag 27 februari 2022 18:16 schreef Haags het volgende:
Zo slecht zou het niet zijn voor de armenen, de mensen daar creperen van de honger zo slecht geregeld daar.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:13 schreef Bensel het volgende:
[..]
omdat je als je niks doet, je defacto toestemming geeft. En dan zijn georgie, armenie, finland en zweden de volgende doelen van Putin. Bovendien wil men oekraine liever niet kwijt, dus de economie platleggen en iets doen aan de steun aan poetin intern kan dat wellicht forceren
Die durfde natuurlijk Poetin tegen te spreken.quote:
Ik blijf hoop houdenquote:Op zondag 27 februari 2022 18:03 schreef Mansjester het volgende:
Jammer dat er niet 1 iemand is die Poetin door zn kop schiet.
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Het is toch ongelofelijk dat 1 man besluit oorlog te voeren en dat er dan gewoon oorlog is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |