FTFY.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Enige kennis van militaire zaken, tactiek, logistiek en strategie. ik heb wel eens stratego gespeeld.
Daarom zei ik ook relatief. Dat was kut natuurlijk, maar niet het 'enorme bombardement' waar men het over had.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Toen dat olie-depot vervolgens de lucht inging.
In die sub zelf post men best wel veelquote:Op zondag 27 februari 2022 19:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb jij voor mij een channel met meer van deze shit?
Zag op Reddit ook al allemaal foto's van Russische soldaten die een stukje hoofd missen enz nu.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:33 schreef Haags het volgende:
Ah die beelden van dat totaal vernietigde Russische konvooi. Lekker man!(rtl nieuws
In ieder geval anders dan degenen die thuis commentaar leveren.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik was ook sarcastisch. Voortbordurend met die 'vrijwilligers' die zich aanmelden. Je vrijwillig aanmelden voor een oorlog. Dan lopen de neuronen in je brein sowieso wat vreemd he.
Die kaarten maak je zelf?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik hoop op basis van de kaartjes en analyses die ik post.
Inrijden op een menigte met een Toyota Priusquote:Op zondag 27 februari 2022 19:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Europa moet zich voorbereiden op hybride aanvallen van Rusland, zeker ook met het oog op verkiezingen binnenkort in drie lidstaten: Frankrijk, Hongarije en Malta. Dat zegt de Franse minister van Binnenlandse Zaken Gérald Darmanin. Hij sluit ook niet uit dat Rusland migranten als wapen inzet zoals Belarus dat eerder deed aan de grens met Polen. De verdediging tegen hybride aanvallen was één van de agendapunten tijdens door hem belegd spoedberaad van de EU-ministers van Binnenlandse Zaken vanmiddag in Brussel.
Wat zijn hybride aanvallen?
Dat is niet lekker. Dat zijn naar alle waarschijnlijkheid jonge gasten die hier niet voor gekozen hebben en de dood in gejaagd worden.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:33 schreef Haags het volgende:
Ah die beelden van dat totaal vernietigde Russische konvooi. Lekker man!(rtl nieuws
In de afgelopen jaren werden België evenals de EU en de NAVO geconfronteerd met een reeks nieuwe uitdagingen, de zogenaamde "hybride dreigingen" zowel intern als in naburige regio’s. Hybride dreigingen zijn onder meer cyberaanvallen, inmenging in verkiezingsprocessen, desinformatie, gebruik van chemische wapens (bv. Salisbury), terrorisme, het uitoefenen van economische/financiële druk.quote:
Niet ons probleem. Putin neem je rotzooi mee!quote:Op zondag 27 februari 2022 19:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is niet lekker. Dat zijn naar alle waarschijnlijkheid jonge gasten die hier niet voor gekozen hebben en de dood in gejaagd worden.
Jawel. Maar ik snap wat hij bedoeld. Het valt nog mee.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou er zijn ook behoorlijk wat burgerdoelen gewoon geraakt... gewoon beelden overal daarvan.
Nee die haal ik van Wikipedia. Wordt elk half uur geüpdatet Scrummie.quote:
Nice!quote:Op zondag 27 februari 2022 19:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Zag op Reddit ook al allemaal foto's van Russische soldaten die een stukje hoofd missen enz nu.
quote:Op zondag 27 februari 2022 19:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is niet lekker. Dat zijn naar alle waarschijnlijkheid jonge gasten die hier niet voor gekozen hebben en de dood in gejaagd worden.
Op basis waarvan heb jij dan de kennis die je zegt te hebben?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee die haal ik van Wikipedia. Wordt elk half uur geüpdatet Scrummie.
https://en.wikipedia.org/wiki/2022_Russian_invasion_of_Ukraine
[ afbeelding ]
Dit klopt overigens niet helemaal.quote:
Volgens mij is dt een beetje het risico als je het leger in gaat.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En toffe gasten dat dat waren !quote:Op zondag 27 februari 2022 19:34 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
In ieder geval anders dan degenen die thuis commentaar leveren.
Maar hebben oorlogen niet al heel lang vrijwilligers getrokken?
Soms zijn dat dan lui die avontuur/actie/knallen willen maar ook mensen die voor of tegen een van de strijdende partijen wilden vechten.
De Spaanse burgeroorlog bijvoorbeeld trok vrijwilligers die tegen het fascisme wilden strijden.
En de SS trok weer mensen die tegen het communisme wilden vechten.
En buiten specifieke oorlogen weten krijgsmachten ook vrijwilligers te vinden die voor hun land willen vechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |