Zeker hoewel er hier best wel een fris windje staat.quote:
quote:
Goedemorgen heren!quote:Op zondag 27 februari 2022 11:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Goedemorgen deze zonnige zondag.
Vlot hoorquote:Op zondag 27 februari 2022 11:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bed afgehaald, schoongemaakt, de vloer gestofzuigd..
Klopt, echt lekker is het nog niet, nee.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker hoewel er hier best wel een fris windje staat.
Ja, komt vast door t weer..quote:Op zondag 27 februari 2022 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vlot hoor, Ik ga zo maar eens op behangjacht,
Morge schoonheid.quote:
Ja hebben ze toen ze hier bezig waren de tocht problemen op te lossen beschadigdquote:Op zondag 27 februari 2022 11:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, komt vast door t weer..
Voor in de woonkamer?
Moe, maar verder wel okay.quote:
Oh en je moet zelf voor de kosten op draaien dan?quote:Op zondag 27 februari 2022 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hebben ze toen ze hier bezig waren de tocht problemen op te lossen beschadigd
Ah misschien die tekenfilmpjes niet meer laten kijken dan.. Buurman & Buurman is wel leukquote:Op zondag 27 februari 2022 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Moe, maar verder wel okay.
Mannetje hier was weer helemaal in paniek om een taart buiten (rook uit een schoorsteen). Daarna wilde hij brandweerfilmpjes zien wat uiteraard voor nog meer paniek zorgde.
Nu zit hij lekker rustig Buurman&Buurman weer te kijken terwijl ik hem vertel wat er allemaal gebeurt.
Alweerquote:Op zondag 27 februari 2022 11:14 schreef ToT het volgende:
Goh, het viel me op dat tong80 zo rustig was.
Heeft-ie geen ban op Facebook, dan heeft-ie het wel hier op FOK!.
Ja ik probeer uit te zoeken hoe ik die kan blokkeren.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah misschien die tekenfilmpjes niet meer laten kijken dan.. Buurman & Buurman is wel leuk![]()
Klopt, maar dit is geen permban.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alweerhij is toch niet zo lang weer terug?
Ik heb hem op Facebook!quote:Op zondag 27 februari 2022 11:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoelang dan en hoe weet je dat?
quote:Op zondag 27 februari 2022 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hem op Facebook!Tegen het eind van de middag is hij weer terug.
Maar ik heb hem wel geadviseerd om wat minder lomp te doen.
Kijkt hij die op yt?quote:Op zondag 27 februari 2022 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik probeer uit te zoeken hoe ik die kan blokkeren.
Dat is net als aan water vragen of het wat minder nat wil zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hem op Facebook!Tegen het eind van de middag is hij weer terug.
Maar ik heb hem wel geadviseerd om wat minder lomp te doen.
quote:Op zondag 27 februari 2022 11:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is net als aan water vragen of het wat minder nat wil zijn.
Nee, mag behang uitzoeken tot 30 euro per rol en dan bel ik en dan komen hun het behangen.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh en je moet zelf voor de kosten op draaien dan?
Ik zat ook al te zoeken, maar kan zo niks er over vindenquote:
Oh dat is wel een mooie prijsquote:Op zondag 27 februari 2022 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, mag behang uitzoeken tot 30 euro per rol en dan bel ik en dan komen hun het behangen.
Gelukkig hoef ik het zelf niet te doen
Ja had trouwens liever gehad dat ze het op mijn slaapkamer beschadigd hadden, daar moet echt nodig behangen wordenquote:Op zondag 27 februari 2022 12:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat is wel een mooie prijs
Dat is wel fijn
Misschien willen ze dat ook wel mee pakkenquote:Op zondag 27 februari 2022 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had trouwens liever gehad dat ze het op mijn slaapkamer beschadigd hadden, daar moet echt nodig behangen worden
Als die de handrem maar niet losmaakt per ongelukquote:Op zondag 27 februari 2022 12:21 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hij houdt van met autootjes te spelen!
Met een Prius is het allemaal elektronisch. Zolang ik de sleutel bij de auto vandaan hou, gebeurt er niks.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als die de handrem maar niet losmaakt per ongeluk
Automaat ook tochquote:Op zondag 27 februari 2022 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een Prius is het allemaal elektronisch. Zolang ik de sleutel bij de auto vandaan hou, gebeurt er niks.
Lekker toch, anders als t té warm wordt een airco kopenquote:Op zondag 27 februari 2022 13:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nu plots heel bang voor wat de zomer gaat brengen in mijn nieuwe huis
Nu al wordt het echt warm binnen, zelfs vanochtend toen alles nog dicht zat.
Ben sowieso wel van plan om een scherm voor de buitenkant te kopen, zal vast wel wat verschil maken.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker toch, anders als t té warm wordt een airco kopen
Hier wordt t ook snel warm,als de zon schijnt grootte raam dus veel zon wat naar binnen schijnt
Dat helpt sowieso wel inddquote:Op zondag 27 februari 2022 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben sowieso wel van plan om een scherm voor de buitenkant te kopen, zal vast wel wat verschil maken.
Wel met fotoverslag komen als het zo ver is hequote:Op zondag 27 februari 2022 13:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nu plots heel bang voor wat de zomer gaat brengen in mijn nieuwe huis
Nu al wordt het echt warm binnen, zelfs vanochtend toen alles nog dicht zat.
Uiteraard.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel met fotoverslag komen als het zo ver is he
Zoals het een eckte carnavaller betaamtquote:Op zondag 27 februari 2022 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
Dames, heren en alle ander geaarde ik kan jullie mededelen dat ik na een paar biertjes (lees vaten) een kater heb die tot nu duurt. Ergo ik ben eindelijk oud maar nog niet verstandig geworden
Ik ben wel zeer spraakzaam hoor, ik heb net nog een lege kop naar iemands hoofd gegooid met de begeleidende tekst "Bakkus dicht"quote:Op zondag 27 februari 2022 14:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zoals het een eckte carnavaller betaamt![]()
Hier kwam er ook eentje enigszins gammel uit bed, heel spraakzaam issie nog niet
Arme muis......quote:Op zondag 27 februari 2022 14:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben wel zeer spraakzaam hoor, ik heb net nog een lege kop naar iemands hoofd gegooid met de begeleidende tekst "Bakkus dicht"
Toen was muis nog niet wakkerquote:
Is jouw zoon wel alleen thuis gekomen?quote:
Ha ha jaquote:Op zondag 27 februari 2022 14:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is jouw zoon wel alleen thuis gekomen?
Gelukkig een verstandige vent!quote:
Nee had ik al gevraagd. Kan ook niemand vinden hier in de buurtquote:Op zondag 27 februari 2022 12:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien willen ze dat ook wel mee pakken
Anders iemand er voor vragen
Buiten ook, ben je in het zonnetje heerlijk, ga je de schaduw in bbrrrrrquote:Op zondag 27 februari 2022 15:19 schreef Nattekat het volgende:
Zodra die zon niet meer naar binnen schijnt merk je ook meteen dat het nog februari is
Tip a la @Mrsloveable : niet in de schaduw zitten danquote:Op zondag 27 februari 2022 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Buiten ook, ben je in het zonnetje heerlijk, ga je de schaduw in bbrrrrr
beste tipsquote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tip a la @:mrsloveable : niet in de schaduw zitten dan
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
MiniToT de brandweer manquote:Op zondag 27 februari 2022 16:09 schreef ToT het volgende:
De oven rookt een beetje en het huis staat blauw.
Mini-ToT: "Oh NEE!!! ROOK!!! WATER, WATER!!!!"Hij wil dat we het vuur gaan blussen!
Misschien moet je hem iets minder al die tekenfilmmeuk laten kijkenquote:Op zondag 27 februari 2022 16:09 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT: "Oh NEE!!! ROOK!!! WATER, WATER!!!!"Hij wil dat we het vuur gaan blussen!
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Misschien moet je hem iets minder al die tekenfilmmeuk laten kijken
Iemand die flauwer is dan mij zou ook kunnen stellen dat hij lang genoeg met mama in een huis heeft gewoond om te concluderen hoe onmenselijk het is om samen te wonen met een vrouwquote:
Of dagelijks voor het slapen gaan Hell's Kitchen laten kijken, maar dan heb je kans dat hij twee snees brood tegen je oren gaat houden en gaat vragen wat je bent_O-quote:
Met Mini-ToT in huis heb je je eigen soap/reality seriequote:Op zondag 27 februari 2022 16:09 schreef ToT het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of dagelijks voor het slapen gaan Hell's Kitchen laten kijken, maar dan heb je kans dat hij twee snees brood tegen je oren gaat houden en gaat vragen wat je bent_O-
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Met Mini-ToT in huis heb je je eigen soap/reality seriewho needs tv dan
![]()
hahaha
Hoor anders weinig klagen hoor......behalve als ik de cheese onionchips al heb opgemaakt voor hij dat kon doenquote:Op zondag 27 februari 2022 16:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iemand die flauwer is dan mij zou ook kunnen stellen dat hij lang genoeg met mama in een huis heeft gewoond om te concluderen hoe onmenselijk het is om samen te wonen met een vrouw
Ja te grappig ook al die verhalen hier wat ie allemaal zegt en doetquote:Op zondag 27 februari 2022 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]Echt he!
Zeker de laatste dagen liggen we continu in een deuk om hem!
Vrouw vrouw vrouw, dat hij je nog niet voor het strafhof in Den Haag heeft gesleept voor misdaden tegen de mensheidquote:Op zondag 27 februari 2022 16:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoor anders weinig klagen hoor......behalve als ik de cheese onionchips al heb opgemaakt voor hij dat kon doen
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouw vrouw vrouw, dat hij je nog niet voor het strafhof in Den Haag heeft gesleept voor misdaden tegen de mensheid
Ik maak maar een geintje, zoiets doe ik muis nooit aan als ze dat doet. Dan maak ik natuurlijk de ketting korterquote:
We zijn vandaag de wasstraat in gegaan..................quote:Op zondag 27 februari 2022 16:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja te grappig ook al die verhalen hier wat ie allemaal zegt en doet
Agossie.......nee heb hem nog nodig om te koken en stofzuigen dus ben altijd lief tegen hemquote:Op zondag 27 februari 2022 16:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik maak maar een geintje, zoiets doe ik muis nooit aan als ze dat doet. Dan maak ik natuurlijk de ketting korter
Verstandigquote:Op zondag 27 februari 2022 16:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Agossie.......nee heb hem nog nodig om te koken en stofzuigen dus ben altijd lief tegen hem
Net zoals ik tijdens carnaval van Vers Tappen houdquote:Op zondag 27 februari 2022 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's een kindje die aan het wisselen is. Vers-tandig.
Viel het een beetje te nassen?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:26 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
burp.
Als al onze verbouwingen hier achter de rug zijn en we hebben weer goede reserves opgebouwd, gaan we ook zoiets doen.quote:
Reeds mee begonnen!quote:Op zondag 27 februari 2022 18:20 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen weer klaar om te saufen tot we4 kraufen?
Wij wonen aan de goede kant van de rivierquote:Op zondag 27 februari 2022 18:20 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen weer klaar om te saufen tot we4 kraufen?
Ok waarom?quote:Op zondag 27 februari 2022 18:21 schreef ToT het volgende:
Tering, ik krijg weer extra respect voor Yvonne!
Aah zooquote:Op zondag 27 februari 2022 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
D'r Like op deze post!ToT in OOR / Wat staat er op Putin's bureau?
Krijg je van mij wel een likequote:Op zondag 27 februari 2022 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah zoo
Ik heb @:Yvonne nog een dm gedaan maar daar krijg ik maar geen like op
Het wordt al weer snel koud nuquote:Op zondag 27 februari 2022 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Duik vanavond op tijd mijn bed in..
Gaat idd weer vriezen vannacht -3, maar morgen weer zonnig weerquote:
Nog een sigaar erbij en dan is het net Iwaniusquote:Op zondag 27 februari 2022 17:26 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
burp.
dan ook nog een glas whiskyquote:Op zondag 27 februari 2022 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog een sigaar erbij en dan is het net Iwanius
@-Sigaartjequote:Op zondag 27 februari 2022 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog een sigaar erbij en dan is het net Iwanius
Ik wist niet eens dat er een dergelijk onderdeel was op FOKquote:Op zondag 27 februari 2022 18:49 schreef ToT het volgende:
OOR / ONDERSTEUNING OEKRAINE
Kut, ik heb alleen klasse 3 op voorraad liggen hier.
Gisteren geloof ik nog? Of vanmorgen?quote:Op zondag 27 februari 2022 18:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Iemand eigenlijk afgelopen dagen Dud0r nog gesignaleerd hier??
Neequote:Op zondag 27 februari 2022 18:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Iemand eigenlijk afgelopen dagen Dud0r nog gesignaleerd hier??
Ja zo lang is die oorlog nog niet gaande he!quote:Op zondag 27 februari 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een dergelijk onderdeel was op FOK
quote:Op zondag 27 februari 2022 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee![]()
@:Dud0r ik mis je
En onze prinses mist je ook
Oh gemist dan dus?quote:
ok danquote:Op zondag 27 februari 2022 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zo lang is die oorlog nog niet gaande he!
Dat kanquote:Op zondag 27 februari 2022 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee![]()
@:Dud0r ik mis je
En onze prinses mist je ook
Is niet goed voor de hersenenquote:Op zondag 27 februari 2022 18:58 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT zit bij mij op schoot hier op te headbangen!!!
Nope 🤣quote:Op zondag 27 februari 2022 19:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Op Fok! zitten ook niet volgens mij
Ik krijg er zowat een spleenheup van!quote:Op zondag 27 februari 2022 19:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Op Fok! zitten ook niet volgens mij
Weinig kans daarvoor, nu met de recente ontwikkelingen met Rusland!quote:Op zondag 27 februari 2022 19:05 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik rook niet meer.![]()
Ik wil oud worden.
ik had ergens gelezen dat je ooit dominee wou worden. Ik vond dat best wel cool eigenlijk (anderen zouden denken jeetje wat is daar cool aan maar whateverquote:Op zondag 27 februari 2022 19:05 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik rook niet meer.![]()
Ik wil oud worden.
Je hoeft er niet te wonen om het goede leven te ervarenquote:Op zondag 27 februari 2022 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wij wonen aan de goede kant van de rivier
preacht!quote:Op zondag 27 februari 2022 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hoeft er niet te wonen om het goede leven te ervaren
Ik geloof dat hij inmiddels wat minder gelovig was?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik had ergens gelezen dat je ooit dominee wou worden. Ik vond dat best wel cool eigenlijk (anderen zouden denken jeetje wat is daar cool aan maar whatever).
Kan, weet ik niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij inmiddels wat minder gelovig was?
Zoals het heurtquote:Op zondag 27 februari 2022 19:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
levensgenieters gonna levensgeniet
Dat klopt, maar ik zou het dan heel moeilijk hebben gehad, omdat ik vrij liberale ideeën heb over religie (ik vind dat strenge maar niks). Uit dromen maak ik op dat ik in een vorig leven pastoor ben geweest (overleden aan een hartstilstand).quote:Op zondag 27 februari 2022 19:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik had ergens gelezen dat je ooit dominee wou worden. Ik vond dat best wel cool eigenlijk (anderen zouden denken jeetje wat is daar cool aan maar whatever).
Neequote:
Mevrouw ToT en ik hebben gisteren dit gemaakt:quote:Op zondag 27 februari 2022 19:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
levensgenieters gonna levensgeniet
Ben nog steeds gelovig hoor. Ben streng gereformeerd opgevoed. Maar ik denk over al die regels van de kerk iets anders.quote:
Dat vind ik bijzonder, en ik geloof je als je zegt dat het zo was. In wat voor vorm in je leven komt het nu terug of dat niet meer? Maar er was zeker ook plaats geweest voor een liberale dominee maarja waarschijnlijk idd moeilijke weg.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:10 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik zou het dan heel moeilijk hebben gehad, omdat ik vrij liberale ideeën heb over religie (ik vind dat strenge maar niks). Uit dromen maak ik op dat ik in een vorig leven pastoor ben geweest (overleden aan een hartstilstand).
Dus Mevrouw ToT heeft het gemaakt en jij hebt toegekeken?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Mevrouw ToT en ik hebben gisteren dit gemaakt:
[ afbeelding ]
Angus-biefstukjes van bijna 300 gram per stuk, en gigantische garnalen er bij.
sowwwwquote:Op zondag 27 februari 2022 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb de biefstukken gebakken, zij de garnalen en groenten.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus Mevrouw ToT heeft het gemaakt en jij hebt toegekeken?
Ik snap je. Ik heb beetje hetzelfde maar niet toch niet hetzelfde wel gelovig maar op een andere manier dan de geijkte manier. En dat is altijd mijn weg geweest blijkbaar. Uiteindelijk kwam het altijd weer terug naar mezelf. Klinkt raar.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:12 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ben nog steeds gelovig hoor. Ben streng gereformeerd opgevoed. Maar ik denk over al die regels van de kerk iets anders.
Zeker!quote:Op zondag 27 februari 2022 19:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
sowwww
lekker genieten op de zaterdagavond! Wat een weeldewas het lekker
Qua smaak en malsheid?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Normaal nemen we de biefstuk van de Jumbo. Dit is anderhalf keer zo duur, maar dat verschil merk je echt wel!
quote:
geen euroknallers vlees praktijkenquote:Op zondag 27 februari 2022 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]Zeer mals, fijne textuur en de smaak is ook beter ja. Maar vooral de malsheid en sappigheid was veel beter.
Uiteraard soms ook wel.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
geen euroknallers vlees praktijken
Ik vind dat je een bijzondere achtergrond hebt. Snap ik wel beetje beter de aversie die hebt tegen het geloof. Soms vind ik het jammer maar begrijp het wel tot een zekere hoogte.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:17 schreef ToT het volgende:
@ religie: mijn moeder was een non en heeft mijn vader leren kennen toen ze uit het klooster vertrok.
Hijzelf werd later koster. Ikzelf heb echt NOOIT in de Bijbel geloofd en heb me in mijn volwassen leven meer in andere spirituele zaken verdiept, (Met name Reiki, waarin ik Master ben geworden.)
Jaar of 8 geleden een burn-out gehad en toen alles overboord gegooid en me echt op het hier en nu gericht.
Ik heb een laboratoriumschool gevolgd en probeer eerst alles rationeel met de wetenschap te verklaren voor ik het in het spirituele zoek.
oh, had een baby verwachtquote:Op zondag 27 februari 2022 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat vind ik dus gierend kutquote:Op zondag 27 februari 2022 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de biefstukken gebakken, zij de garnalen en groenten.
De Bijbel vind ik echt de grootste onzin. Er zijn talloze vlakken van de wetenschap die veel dingen in het Oude Testament kunnen ontkrachten. en Jezus verkondigde de verhalen die het Oude Testament gevormd hebben.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik vind dat je een bijzondere achtergrond hebt. Snap ik wel beetje beter de aversie die hebt tegen het geloof. Soms vind ik het jammer maar begrijp het wel tot een zekere hoogte.
Bij mij is het anders dat het spirituele op een natuurlijke manier ontstaan is, ik was niet eens zoekend het overkwam mij.
Handig was het idd niet nee!quote:Op zondag 27 februari 2022 19:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat vind ik dus gierend kutsamen in de keuken
Kan ik begrijpen. Zeker in deze tijdsgeest.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
De Bijbel vind ik echt de grootste onzin. Er zijn talloze vlakken van de wetenschap die veel dingen in het Oude Testament kunnen ontkrachten. en Jezus verkondigde de verhalen die het Oude Testament gevormd hebben.
Twijfel je aan het Oude Testament, dan twijfel je dus aan de woorden van Jezus en dus aan God zelf.
En in de slaapkamer dan?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
Samen in de keuken is enkel om te neuken
Ik vind het prima als mensen spiritueel zijn. Ik hoop dat ik te zijner tijd ook weer meer met spirituele dingen bezig ga zijn, maar mensen moeten optyfen met "Dit is de absolute waarheid en het is natuurlijk wel grappig dat jij je er je eigen meningen over hebt, maar dat is natuurlijk niet zo!"quote:Op zondag 27 februari 2022 19:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Toch vind wel jammer dat geloof een beladen onderwerp is (en voor iedereen anders wat geloof is), lastig te navigeren soms met wat andere mensen ervan vinden.
En ik ben echt niet iemand die iemand zou willen bekeren maar vind wel jammer dat je vaak weggezet word als een grote idioot omdat je gelooft in meer dan niets.
En daar maken we veel pret met een kussengevechtquote:
Maar is best wel mens eigen, je bent sneller van jezelf overtuigt dan wat iemand anders vind (door je eigen ervaringen).quote:Op zondag 27 februari 2022 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het prima als mensen spiritueel zijn. Ik hoop dat ik te zijner tijd ook weer meer met spirituele dingen bezig ga zijn, maar mensen moeten optyfen met "Dit is de absolute waarheid en het is natuurlijk wel grappig dat jij je er je eigen meningen over hebt, maar dat is natuurlijk niet zo!"
nee leukquote:Op zondag 27 februari 2022 19:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok ik ga geen moeilijke gesprekken aan nu![]()
to much
Ik vind het juist wel interessant om er over te discussiëren.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok ik ga geen moeilijke gesprekken aan nu![]()
to much
quote:Op zondag 27 februari 2022 19:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar wordt enkel gegeten. Wat dacht je dan?
Precies dat.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
mijn mening
een ieder moet geloven wat hij zij wil
de 1 in een god de ander in niks
prima
maar ik snap heel goed dat geloof je een bepaalde houvast in je leven kan geven
En wat doen mensen dan bij de eettafel?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar wordt enkel gegeten. Wat dacht je dan?
maar het escaleert snel in een niet zo constructieve discussie. Niet altijd hoor maar vaak wel.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel interessant om er over te discussiëren.
Afhankelijk van het onderwerp en de houding van de TS kan ik me er keihard tegen opstellen, of juist open en meegaand.
Fokken.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En wat doen mensen dan bij de eettafel?
vind het jammer dat het ene geloof het ander wil wegjagenquote:
dat kan dan weer welquote:Op zondag 27 februari 2022 19:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nah, dan maar geen seks in de keuken.
ik nooitquote:Op zondag 27 februari 2022 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe ik wel eens, chipjes of nootjes eten in bed
Macht over de ander willen hebben niet op een gezonde manier als het zo gaat.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het jammer dat het ene geloof het ander wil wegjagen
maar ja dat is natuurlijk ook al sinds jaar en dag zo
jaquote:Op zondag 27 februari 2022 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe ik wel eens, chipjes of nootjes eten in bed
Gelukkig ben ik eigen baasquote:Op zondag 27 februari 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik nooit
geen eten op de slaapkamer
is verboten
Ja met name in de Reiki-wereld; je moet je ego loslaten!quote:Op zondag 27 februari 2022 19:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar is best wel mens eigen, je bent sneller van jezelf overtuigt dan wat iemand anders vind (door je eigen ervaringen).
Openminded is een andere mind state. Maar je mag soms gelijk hebben en soms heb je dat ookmaar een ander kan dat anders zien.
Maar snap wel wat je bedoelt.
Zeker met een leuke film of seriequote:Op zondag 27 februari 2022 19:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja
chillen in bed met een snackje is genieten
Precies dat, en iedereen moet elkaar gewoon lekker in hun waarde laten, bemoei je lekker met jezelf en je eigen leven, wat maakt het nou uit waar iemand wel of niet in gelooft, of dat ze anders over dingen denken...lekker fucking belangrijkquote:Op zondag 27 februari 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
mijn mening
een ieder moet geloven wat hij zij wil
de 1 in een god de ander in niks
prima
maar ik snap heel goed dat geloof je een bepaalde houvast in je leven kan geven
dat is wat mij altijd stoortquote:Op zondag 27 februari 2022 19:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Macht over de ander willen hebben niet op een gezonde manier als het zo gaat.
* SolidasRock maakt rechtsomkeert met zijn bakje aardbeien en busje slagroomquote:Op zondag 27 februari 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik nooit
geen eten op de slaapkamer
is verboten
quote:Op zondag 27 februari 2022 19:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Precies dat, en iedereen moet elkaar gewoon lekker in hun waarde laten, bemoei je lekker met jezelf en je eigen leven, wat maakt het nou uit waar iemand wel of niet in gelooft, of dat ze anders over dingen denken...lekker fucking belangrijk
Ja maar wat jij noemt zijn echt extreme voorbeelden van mensen. Maar het is echt gebeurdquote:Op zondag 27 februari 2022 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja met name in de Reiki-wereld; je moet je ego loslaten!
Iemand had het over dat ze een visioen van het hiernamaals had gezien.
Iemand anders: "Oh best schattig dat je denkt het hiernamaals te hebben gezien, maar je hebt waarschijnlijk gehallucineerd of enorm gehoopt op iets te zien en daardoor heb je een waanbeeld geschapen of zo, maar natuurlijk klopt er helemaal niets van wat je hier loopt te verkondigen, want MIJN spirituele gids heeft mij laten zien hoe het hiernamaals er ECHT uitziet en het lijkt in het verste verte niet op wat jij allemaal zit te vertellen. Ik zou kunnen proberen je uit te leggen hoe het er echt aan toe gaat, maar het is waarschijnlijk allemaal veel te complex voor jou om te bevatten!"
En meer van dit soort dingen!
Ik was hartstikke nieuw op die site, maar ik HEB me die gast zitten afbekken zeg!
ook dat nietquote:Op zondag 27 februari 2022 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock maakt rechtsomkeert met zijn bakje aardbeien en busje slagroom
Ja ik was best nieuw in dat wereldje, maar ik kon de arrogantie goed opmerken op een plek waar je je ego juist moest loslaten!quote:Op zondag 27 februari 2022 19:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik was hartstikke nieuw op die site, maar ik HEB me die gast zitten afbekken zeg!
Het is ingewikkeld ja in de kern hebben ze wel dezelfde rode draad.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is wat mij altijd stoort
waarom mag de 1 geen christen zijn en de ander een Moslim
waarom kunnen deze geloven niet samen
Zeg het greys!quote:Op zondag 27 februari 2022 19:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja
chillen in bed met een snackje is genieten
je sloopt de quotequote:Op zondag 27 februari 2022 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik was best nieuw in dat wereldje, maar ik kon de arrogantie goed opmerken op een plek waar je je ego juist moest loslaten!
Maar dit is echt niet het enige wat ik heb meegemaakt!
De Bijbel is corrupt geraakt volgens moslims. Zij hebben het juiste geloof. Iedereen wordt als moslim geboren, maar verliest het ware geloof als ze in een verkeerd gezin opgevoed worden.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is wat mij altijd stoort
waarom mag de 1 geen christen zijn en de ander een Moslim
waarom kunnen deze geloven niet samen
In de kern volgen ze allemaal een fictieve iemand?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het is ingewikkeld ja in de kern hebben ze wel dezelfde rode draad.
FUCK! zit weer eens te fokken.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je sloopt de quoteik heb dat niet gezegt
Solid! Je bent er nog/weerquote:Op zondag 27 februari 2022 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock maakt rechtsomkeert met zijn bakje aardbeien en busje slagroom
dat dusquote:Op zondag 27 februari 2022 19:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het is ingewikkeld ja in de kern hebben ze wel dezelfde rode draad.
quote:Op zondag 27 februari 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
er zijn zoveel gelijkenissen
ben ooit in een Synagoge geweest met school
de rabbijn sprak met veel eerbied over allerlei verschillende geloven
He Fo, zat je stiekum mee te lezen en dan plots tevoorschijn springen, bied eens heel snel je excuses aan?quote:
Het "goede" aan het Judaïsme vind ik dat ze geen bekeringsdrang hebben, ze doen niet aan zieltjes winnen itt de andere 2 grote religies.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
er zijn zoveel gelijkenissen
ben ooit in een Synagoge geweest met school
de rabbijn sprak met veel eerbied over allerlei verschillende geloven
Sorry!!!quote:Op zondag 27 februari 2022 19:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
He Fo, zat je stiekum mee te lezen en dan plots tevoorschijn springen, bied eens heel snel je excuses aan?![]()
![]()
in Praag ook eens op een joodse begraafplaats geweestquote:Op zondag 27 februari 2022 19:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het "goede" aan het Judaïsme vind ik dat ze geen bekeringsdrang hebben, ze doen niet aan zieltjes winnen itt de andere 2 grote religies.
Parodie op Pretty fly for a white guyquote:
ook een van riding dirty van chamillionare ff zoekenquote:Op zondag 27 februari 2022 19:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Parodie op Pretty fly for a white guy![]()
Weird maakt best leuke liedjes, niet heel slecht of zo.
Ben ik ook geweest, een vriend van me ook. Voor hem was het zowat een spirituele ervaring.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
in Praag ook eens op een joodse begraafplaats geweest
heeft echt enorm veel indruk gemaakt
Even een like gegeven. Deze zanger is echt underrated.quote:
Jaquote:Op zondag 27 februari 2022 19:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bijzondere combinatie! Staan ze dan ook echt naast elkaar?
Ben op mn 18e voor het eerst naar Israël geweest(gewerkt op een kibbutz voor een half jaar, en op mn 20e voor een jaar op 2 verschillende kibbutzen) en 2x een relatie gehad met joden, eentje uit Nederland, de laatste was een Israëli, en verhuisde voor hem op mn 25e naar Israël, tot mn 29e gewoond, de relatie ging uit dus toen weer terug naar Nederlandquote:Op zondag 27 februari 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
in Praag ook eens op een joodse begraafplaats geweest
heeft echt enorm veel indruk gemaakt
ik vind het orgineel ook wel nicequote:Op zondag 27 februari 2022 19:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Even een like gegeven. Deze zanger is echt underrated.
ik ben er ooit met mijn havo afdeling geweestquote:Op zondag 27 februari 2022 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest, een vriend van me ook. Voor hem was het zowat een spirituele ervaring.
Ahhh wauw, vind ik wel bijzonder. En zeker als je zo jong was zoals jij was toen.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben op mn 18e voor het eerst naar Israël geweest(gewerkt op een kibbutz voor een half jaar, en op mn 20e voor een jaar op 2 verschillende kibbutzen) en 2x een relatie gehad met joden, eentje uit Nederland, de laatste was een Israëli, en verhuisde voor hem op mn 25e naar Israël, tot mn 29e gewoond, de relatie ging uit dus toen weer terug naar Nederland
wowquote:Op zondag 27 februari 2022 19:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben op mn 18e voor het eerst naar Israël geweest(gewerkt op een kibbutz voor een half jaar, en op mn 20e voor een jaar op 2 verschillende kibbutzen) en 2x een relatie gehad met joden, eentje uit Nederland, de laatste was een Israëli, en verhuisde voor hem op mn 25e naar Israël, tot mn 29e gewoond, de relatie ging uit dus toen weer terug naar Nederland
Ja zoietsquote:Op zondag 27 februari 2022 19:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Drink je ze dan om en om of hoe moet ik dit voor me zien?
Ja ik was best jong idd, maar wist niet wat ik voor opleiding wilde doen en of ik überhaupt door wilde studeren, dus toen maar dat gedaan, geweldige tijd gehad, daarna weer voor een jaar...voelde me ook gelijk die eerste keer dat ik uit het vliegtuig stapte echt "thuis"...altijd een aparte band gehad met dat land, kan nog steeds Hebreeuws verstaan en lezen, alleen het spreken ben ik wel een beetje verleerdquote:Op zondag 27 februari 2022 19:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ahhh wauw, vind ik wel bijzonder. En zeker als je zo jong was zoals jij was toen.
Nou, dan blijf ik bijzonder zeggenquote:Op zondag 27 februari 2022 19:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja zoietsKoffie is nog best warm
Prachtige omgeving ook. Andere cultuur. Zat je aan zee of meer landinwaarts?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik was best jong idd, maar wist niet wat ik voor opleiding wilde doen en of ik überhaupt door wilde studeren, dus toen maar dat gedaan, geweldige tijd gehad, daarna weer voor een jaar...voelde me ook gelijk die eerste keer dat ik uit het vliegtuig stapte echt "thuis"...altijd een aparte band gehad met dat land, kan nog steeds Hebreeuws verstaan en lezen, alleen het spreken ben ik wel een beetje verleerd
quote:Op zondag 27 februari 2022 19:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou, dan blijf ik bijzonder zeggen![]()
Bijzonder.
Op de kibbutzim zat ik de eerste keer in het noorden, richting de grens met Libanon, de 2e kibbutz zat bij de Dode zee, en ging later wonen in een buitenwijk van Haifa, redelijk dicht bij de kustquote:Op zondag 27 februari 2022 19:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Prachtige omgeving ook. Andere cultuur. Zat je aan zee of meer landinwaarts?
Wow heftigquote:Op zondag 27 februari 2022 20:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Op de kibbutzim zat ik de eerste keer in het noorden, richting de grens met Libanon, de 2e kibbutz zat bij de Dode zee, en ging later wonen in een buitenwijk van Haifa, redelijk dicht bij de kusten toen ook de oorlog van 2006 met Libanon/Hezbollah meegemaakt...elke dag voor een maand lang zoiets rennen naar de schuilkelders
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Op de kibbutzim zat ik de eerste keer in het noorden, richting de grens met Libanon, de 2e kibbutz zat bij de Dode zee, en ging later wonen in een buitenwijk van Haifa, redelijk dicht bij de kusten toen ook de oorlog van 2006 met Libanon/Hezbollah meegemaakt...elke dag voor een maand lang zoiets rennen naar de schuilkelders
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
omg...quote:Op zondag 27 februari 2022 20:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
Dit alarm hoorden we dan dagelijks meerdere keren per dag
altijd welkom jijquote:Op zondag 27 februari 2022 20:06 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kom even onderduiken in de schuilkelder van VF
onderduiken waarvoor?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:06 schreef R-woud93 het volgende:
Dit is een safespacequote:Op zondag 27 februari 2022 20:06 schreef R-woud93 het volgende:
Ja was echt heel onwerkelijk..."gelukkig" duurde het maar een maandjequote:Op zondag 27 februari 2022 20:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
omg...
spooky en echt ja het gevaar is echt
een maand kan lang durenquote:Op zondag 27 februari 2022 20:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja was echt heel onwerkelijk..."gelukkig" duurde het maar een maandje
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ooooh dacht voor je vriendin......
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ooooh dacht voor je vriendin......
Ha haquote:Op zondag 27 februari 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dat zal eerder gebeuren denk ik
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
Bij deze verklaar ik de afterparty borrel officieus voor geopend!
Aan allen die gaan naborrelen: proost!
Aan allen die niet gaan naborrelen: God zegt dat u niet mag liegen!
Redelijk, morgen naar de kaakchirurg voor een herbehandeling, weinig zin inquote:
vier je geen Carnaval ?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
Bij deze verklaar ik de afterparty borrel officieus voor geopend!
Aan allen die gaan naborrelen: proost!
Aan allen die niet gaan naborrelen: God zegt dat u niet mag liegen!
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Redelijk, morgen naar de kaakchirurg voor een herbehandeling, weinig zin in
Helaas niet nee, weer een paar dagen vloeibaar etenquote:
Vanavond niet.quote:
Enkel proleten die niet doorhebben dat ze proleten zijn hebben deze mening.quote:
net zo fijnquote:Op zondag 27 februari 2022 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanavond niet.
Ben vanmiddag bij de in alle ijl georganiseerde optocht geweest in het dorp van mijn ouders. Er is nog wel wat in de gemeenschapszaal te doen, maar ik zit hier aan speciaal biertjes thuis die ik gister nog bij een brouwerij ben gaan scoren
lekker aan de smoothiesquote:Op zondag 27 februari 2022 20:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Helaas niet nee, weer een paar dagen vloeibaar eten
Ik word ook een dagje ouderquote:
Maat, ik zuip mezelf een delirium op de TT van Assen, ik heb helemaal geen recht van sprekenquote:Op zondag 27 februari 2022 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enkel proleten die niet doorhebben dat ze proleten zijn hebben deze mening.
ik vond 4 al veelquote:Op zondag 27 februari 2022 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik word ook een dagje ouder![]()
De jaren dat ik 7 dagen achter elkaar carnaval vierde zijn helaas al voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |