Ik ben wel zeer spraakzaam hoor, ik heb net nog een lege kop naar iemands hoofd gegooid met de begeleidende tekst "Bakkus dicht"quote:Op zondag 27 februari 2022 14:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zoals het een eckte carnavaller betaamt![]()
Hier kwam er ook eentje enigszins gammel uit bed, heel spraakzaam issie nog niet
Arme muis......quote:Op zondag 27 februari 2022 14:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben wel zeer spraakzaam hoor, ik heb net nog een lege kop naar iemands hoofd gegooid met de begeleidende tekst "Bakkus dicht"
Toen was muis nog niet wakkerquote:
Is jouw zoon wel alleen thuis gekomen?quote:
Ha ha jaquote:Op zondag 27 februari 2022 14:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is jouw zoon wel alleen thuis gekomen?
Gelukkig een verstandige vent!quote:
Nee had ik al gevraagd. Kan ook niemand vinden hier in de buurtquote:Op zondag 27 februari 2022 12:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien willen ze dat ook wel mee pakken
Anders iemand er voor vragen
Buiten ook, ben je in het zonnetje heerlijk, ga je de schaduw in bbrrrrrquote:Op zondag 27 februari 2022 15:19 schreef Nattekat het volgende:
Zodra die zon niet meer naar binnen schijnt merk je ook meteen dat het nog februari is
Tip a la @Mrsloveable : niet in de schaduw zitten danquote:Op zondag 27 februari 2022 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Buiten ook, ben je in het zonnetje heerlijk, ga je de schaduw in bbrrrrr
beste tipsquote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tip a la @:mrsloveable : niet in de schaduw zitten dan
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
MiniToT de brandweer manquote:Op zondag 27 februari 2022 16:09 schreef ToT het volgende:
De oven rookt een beetje en het huis staat blauw.
Mini-ToT: "Oh NEE!!! ROOK!!! WATER, WATER!!!!"Hij wil dat we het vuur gaan blussen!
Misschien moet je hem iets minder al die tekenfilmmeuk laten kijkenquote:Op zondag 27 februari 2022 16:09 schreef ToT het volgende:
De oven rookt een beetje en het huis staat blauw.
Mini-ToT: "Oh NEE!!! ROOK!!! WATER, WATER!!!!"Hij wil dat we het vuur gaan blussen!
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Misschien moet je hem iets minder al die tekenfilmmeuk laten kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |