Iemand die flauwer is dan mij zou ook kunnen stellen dat hij lang genoeg met mama in een huis heeft gewoond om te concluderen hoe onmenselijk het is om samen te wonen met een vrouwquote:
Of dagelijks voor het slapen gaan Hell's Kitchen laten kijken, maar dan heb je kans dat hij twee snees brood tegen je oren gaat houden en gaat vragen wat je bent_O-quote:
Met Mini-ToT in huis heb je je eigen soap/reality seriequote:Op zondag 27 februari 2022 16:09 schreef ToT het volgende:
De oven rookt een beetje en het huis staat blauw.
Mini-ToT: "Oh NEE!!! ROOK!!! WATER, WATER!!!!"Hij wil dat we het vuur gaan blussen!
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of dagelijks voor het slapen gaan Hell's Kitchen laten kijken, maar dan heb je kans dat hij twee snees brood tegen je oren gaat houden en gaat vragen wat je bent_O-
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Met Mini-ToT in huis heb je je eigen soap/reality seriewho needs tv dan
![]()
hahaha
Hoor anders weinig klagen hoor......behalve als ik de cheese onionchips al heb opgemaakt voor hij dat kon doenquote:Op zondag 27 februari 2022 16:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iemand die flauwer is dan mij zou ook kunnen stellen dat hij lang genoeg met mama in een huis heeft gewoond om te concluderen hoe onmenselijk het is om samen te wonen met een vrouw
Ja te grappig ook al die verhalen hier wat ie allemaal zegt en doetquote:Op zondag 27 februari 2022 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]Echt he!
Zeker de laatste dagen liggen we continu in een deuk om hem!
Vrouw vrouw vrouw, dat hij je nog niet voor het strafhof in Den Haag heeft gesleept voor misdaden tegen de mensheidquote:Op zondag 27 februari 2022 16:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoor anders weinig klagen hoor......behalve als ik de cheese onionchips al heb opgemaakt voor hij dat kon doen
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouw vrouw vrouw, dat hij je nog niet voor het strafhof in Den Haag heeft gesleept voor misdaden tegen de mensheid
Ik maak maar een geintje, zoiets doe ik muis nooit aan als ze dat doet. Dan maak ik natuurlijk de ketting korterquote:
We zijn vandaag de wasstraat in gegaan..................quote:Op zondag 27 februari 2022 16:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja te grappig ook al die verhalen hier wat ie allemaal zegt en doet
Agossie.......nee heb hem nog nodig om te koken en stofzuigen dus ben altijd lief tegen hemquote:Op zondag 27 februari 2022 16:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik maak maar een geintje, zoiets doe ik muis nooit aan als ze dat doet. Dan maak ik natuurlijk de ketting korter
Verstandigquote:Op zondag 27 februari 2022 16:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Agossie.......nee heb hem nog nodig om te koken en stofzuigen dus ben altijd lief tegen hem
Net zoals ik tijdens carnaval van Vers Tappen houdquote:Op zondag 27 februari 2022 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's een kindje die aan het wisselen is. Vers-tandig.
Viel het een beetje te nassen?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:26 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
burp.
Als al onze verbouwingen hier achter de rug zijn en we hebben weer goede reserves opgebouwd, gaan we ook zoiets doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |