In de kern volgen ze allemaal een fictieve iemand?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het is ingewikkeld ja in de kern hebben ze wel dezelfde rode draad.
FUCK! zit weer eens te fokken.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je sloopt de quoteik heb dat niet gezegt
Solid! Je bent er nog/weerquote:Op zondag 27 februari 2022 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock maakt rechtsomkeert met zijn bakje aardbeien en busje slagroom
dat dusquote:Op zondag 27 februari 2022 19:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het is ingewikkeld ja in de kern hebben ze wel dezelfde rode draad.
quote:Op zondag 27 februari 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
er zijn zoveel gelijkenissen
ben ooit in een Synagoge geweest met school
de rabbijn sprak met veel eerbied over allerlei verschillende geloven
He Fo, zat je stiekum mee te lezen en dan plots tevoorschijn springen, bied eens heel snel je excuses aan?quote:
Het "goede" aan het Judaïsme vind ik dat ze geen bekeringsdrang hebben, ze doen niet aan zieltjes winnen itt de andere 2 grote religies.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
er zijn zoveel gelijkenissen
ben ooit in een Synagoge geweest met school
de rabbijn sprak met veel eerbied over allerlei verschillende geloven
Sorry!!!quote:Op zondag 27 februari 2022 19:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
He Fo, zat je stiekum mee te lezen en dan plots tevoorschijn springen, bied eens heel snel je excuses aan?![]()
![]()
in Praag ook eens op een joodse begraafplaats geweestquote:Op zondag 27 februari 2022 19:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het "goede" aan het Judaïsme vind ik dat ze geen bekeringsdrang hebben, ze doen niet aan zieltjes winnen itt de andere 2 grote religies.
Parodie op Pretty fly for a white guyquote:
ook een van riding dirty van chamillionare ff zoekenquote:Op zondag 27 februari 2022 19:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Parodie op Pretty fly for a white guy![]()
Weird maakt best leuke liedjes, niet heel slecht of zo.
Ben ik ook geweest, een vriend van me ook. Voor hem was het zowat een spirituele ervaring.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
in Praag ook eens op een joodse begraafplaats geweest
heeft echt enorm veel indruk gemaakt
Even een like gegeven. Deze zanger is echt underrated.quote:
Jaquote:Op zondag 27 februari 2022 19:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bijzondere combinatie! Staan ze dan ook echt naast elkaar?
Ben op mn 18e voor het eerst naar Israël geweest(gewerkt op een kibbutz voor een half jaar, en op mn 20e voor een jaar op 2 verschillende kibbutzen) en 2x een relatie gehad met joden, eentje uit Nederland, de laatste was een Israëli, en verhuisde voor hem op mn 25e naar Israël, tot mn 29e gewoond, de relatie ging uit dus toen weer terug naar Nederlandquote:Op zondag 27 februari 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
in Praag ook eens op een joodse begraafplaats geweest
heeft echt enorm veel indruk gemaakt
ik vind het orgineel ook wel nicequote:Op zondag 27 februari 2022 19:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Even een like gegeven. Deze zanger is echt underrated.
ik ben er ooit met mijn havo afdeling geweestquote:Op zondag 27 februari 2022 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest, een vriend van me ook. Voor hem was het zowat een spirituele ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |