vind het jammer dat het ene geloof het ander wil wegjagenquote:
dat kan dan weer welquote:Op zondag 27 februari 2022 19:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nah, dan maar geen seks in de keuken.
ik nooitquote:Op zondag 27 februari 2022 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe ik wel eens, chipjes of nootjes eten in bed
Macht over de ander willen hebben niet op een gezonde manier als het zo gaat.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het jammer dat het ene geloof het ander wil wegjagen
maar ja dat is natuurlijk ook al sinds jaar en dag zo
jaquote:Op zondag 27 februari 2022 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe ik wel eens, chipjes of nootjes eten in bed
Gelukkig ben ik eigen baasquote:Op zondag 27 februari 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik nooit
geen eten op de slaapkamer
is verboten
Ja met name in de Reiki-wereld; je moet je ego loslaten!quote:Op zondag 27 februari 2022 19:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar is best wel mens eigen, je bent sneller van jezelf overtuigt dan wat iemand anders vind (door je eigen ervaringen).
Openminded is een andere mind state. Maar je mag soms gelijk hebben en soms heb je dat ookmaar een ander kan dat anders zien.
Maar snap wel wat je bedoelt.
Zeker met een leuke film of seriequote:Op zondag 27 februari 2022 19:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja
chillen in bed met een snackje is genieten
Precies dat, en iedereen moet elkaar gewoon lekker in hun waarde laten, bemoei je lekker met jezelf en je eigen leven, wat maakt het nou uit waar iemand wel of niet in gelooft, of dat ze anders over dingen denken...lekker fucking belangrijkquote:Op zondag 27 februari 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
mijn mening
een ieder moet geloven wat hij zij wil
de 1 in een god de ander in niks
prima
maar ik snap heel goed dat geloof je een bepaalde houvast in je leven kan geven
dat is wat mij altijd stoortquote:Op zondag 27 februari 2022 19:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Macht over de ander willen hebben niet op een gezonde manier als het zo gaat.
* SolidasRock maakt rechtsomkeert met zijn bakje aardbeien en busje slagroomquote:Op zondag 27 februari 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik nooit
geen eten op de slaapkamer
is verboten
quote:Op zondag 27 februari 2022 19:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Precies dat, en iedereen moet elkaar gewoon lekker in hun waarde laten, bemoei je lekker met jezelf en je eigen leven, wat maakt het nou uit waar iemand wel of niet in gelooft, of dat ze anders over dingen denken...lekker fucking belangrijk
Ja maar wat jij noemt zijn echt extreme voorbeelden van mensen. Maar het is echt gebeurdquote:Op zondag 27 februari 2022 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja met name in de Reiki-wereld; je moet je ego loslaten!
Iemand had het over dat ze een visioen van het hiernamaals had gezien.
Iemand anders: "Oh best schattig dat je denkt het hiernamaals te hebben gezien, maar je hebt waarschijnlijk gehallucineerd of enorm gehoopt op iets te zien en daardoor heb je een waanbeeld geschapen of zo, maar natuurlijk klopt er helemaal niets van wat je hier loopt te verkondigen, want MIJN spirituele gids heeft mij laten zien hoe het hiernamaals er ECHT uitziet en het lijkt in het verste verte niet op wat jij allemaal zit te vertellen. Ik zou kunnen proberen je uit te leggen hoe het er echt aan toe gaat, maar het is waarschijnlijk allemaal veel te complex voor jou om te bevatten!"
En meer van dit soort dingen!
Ik was hartstikke nieuw op die site, maar ik HEB me die gast zitten afbekken zeg!
ook dat nietquote:Op zondag 27 februari 2022 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock maakt rechtsomkeert met zijn bakje aardbeien en busje slagroom
Ja ik was best nieuw in dat wereldje, maar ik kon de arrogantie goed opmerken op een plek waar je je ego juist moest loslaten!quote:Op zondag 27 februari 2022 19:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik was hartstikke nieuw op die site, maar ik HEB me die gast zitten afbekken zeg!
Het is ingewikkeld ja in de kern hebben ze wel dezelfde rode draad.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is wat mij altijd stoort
waarom mag de 1 geen christen zijn en de ander een Moslim
waarom kunnen deze geloven niet samen
Zeg het greys!quote:Op zondag 27 februari 2022 19:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja
chillen in bed met een snackje is genieten
je sloopt de quotequote:Op zondag 27 februari 2022 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik was best nieuw in dat wereldje, maar ik kon de arrogantie goed opmerken op een plek waar je je ego juist moest loslaten!
Maar dit is echt niet het enige wat ik heb meegemaakt!
De Bijbel is corrupt geraakt volgens moslims. Zij hebben het juiste geloof. Iedereen wordt als moslim geboren, maar verliest het ware geloof als ze in een verkeerd gezin opgevoed worden.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is wat mij altijd stoort
waarom mag de 1 geen christen zijn en de ander een Moslim
waarom kunnen deze geloven niet samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |