Ik geloof dat hij inmiddels wat minder gelovig was?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik had ergens gelezen dat je ooit dominee wou worden. Ik vond dat best wel cool eigenlijk (anderen zouden denken jeetje wat is daar cool aan maar whatever).
Kan, weet ik niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij inmiddels wat minder gelovig was?
Zoals het heurtquote:Op zondag 27 februari 2022 19:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
levensgenieters gonna levensgeniet
Dat klopt, maar ik zou het dan heel moeilijk hebben gehad, omdat ik vrij liberale ideeën heb over religie (ik vind dat strenge maar niks). Uit dromen maak ik op dat ik in een vorig leven pastoor ben geweest (overleden aan een hartstilstand).quote:Op zondag 27 februari 2022 19:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik had ergens gelezen dat je ooit dominee wou worden. Ik vond dat best wel cool eigenlijk (anderen zouden denken jeetje wat is daar cool aan maar whatever).
Neequote:
Mevrouw ToT en ik hebben gisteren dit gemaakt:quote:Op zondag 27 februari 2022 19:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
levensgenieters gonna levensgeniet
Ben nog steeds gelovig hoor. Ben streng gereformeerd opgevoed. Maar ik denk over al die regels van de kerk iets anders.quote:
Dat vind ik bijzonder, en ik geloof je als je zegt dat het zo was. In wat voor vorm in je leven komt het nu terug of dat niet meer? Maar er was zeker ook plaats geweest voor een liberale dominee maarja waarschijnlijk idd moeilijke weg.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:10 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik zou het dan heel moeilijk hebben gehad, omdat ik vrij liberale ideeën heb over religie (ik vind dat strenge maar niks). Uit dromen maak ik op dat ik in een vorig leven pastoor ben geweest (overleden aan een hartstilstand).
Dus Mevrouw ToT heeft het gemaakt en jij hebt toegekeken?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Mevrouw ToT en ik hebben gisteren dit gemaakt:
[ afbeelding ]
Angus-biefstukjes van bijna 300 gram per stuk, en gigantische garnalen er bij.
sowwwwquote:Op zondag 27 februari 2022 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb de biefstukken gebakken, zij de garnalen en groenten.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus Mevrouw ToT heeft het gemaakt en jij hebt toegekeken?
Ik snap je. Ik heb beetje hetzelfde maar niet toch niet hetzelfde wel gelovig maar op een andere manier dan de geijkte manier. En dat is altijd mijn weg geweest blijkbaar. Uiteindelijk kwam het altijd weer terug naar mezelf. Klinkt raar.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:12 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ben nog steeds gelovig hoor. Ben streng gereformeerd opgevoed. Maar ik denk over al die regels van de kerk iets anders.
Zeker!quote:Op zondag 27 februari 2022 19:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
sowwww
lekker genieten op de zaterdagavond! Wat een weeldewas het lekker
Qua smaak en malsheid?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Normaal nemen we de biefstuk van de Jumbo. Dit is anderhalf keer zo duur, maar dat verschil merk je echt wel!
quote:
geen euroknallers vlees praktijkenquote:Op zondag 27 februari 2022 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]Zeer mals, fijne textuur en de smaak is ook beter ja. Maar vooral de malsheid en sappigheid was veel beter.
Uiteraard soms ook wel.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
geen euroknallers vlees praktijken
Ik vind dat je een bijzondere achtergrond hebt. Snap ik wel beetje beter de aversie die hebt tegen het geloof. Soms vind ik het jammer maar begrijp het wel tot een zekere hoogte.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:17 schreef ToT het volgende:
@ religie: mijn moeder was een non en heeft mijn vader leren kennen toen ze uit het klooster vertrok.
Hijzelf werd later koster. Ikzelf heb echt NOOIT in de Bijbel geloofd en heb me in mijn volwassen leven meer in andere spirituele zaken verdiept, (Met name Reiki, waarin ik Master ben geworden.)
Jaar of 8 geleden een burn-out gehad en toen alles overboord gegooid en me echt op het hier en nu gericht.
Ik heb een laboratoriumschool gevolgd en probeer eerst alles rationeel met de wetenschap te verklaren voor ik het in het spirituele zoek.
oh, had een baby verwachtquote:Op zondag 27 februari 2022 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat vind ik dus gierend kutquote:Op zondag 27 februari 2022 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de biefstukken gebakken, zij de garnalen en groenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |