Ahhh wauw, vind ik wel bijzonder. En zeker als je zo jong was zoals jij was toen.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben op mn 18e voor het eerst naar Israël geweest(gewerkt op een kibbutz voor een half jaar, en op mn 20e voor een jaar op 2 verschillende kibbutzen) en 2x een relatie gehad met joden, eentje uit Nederland, de laatste was een Israëli, en verhuisde voor hem op mn 25e naar Israël, tot mn 29e gewoond, de relatie ging uit dus toen weer terug naar Nederland
wowquote:Op zondag 27 februari 2022 19:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben op mn 18e voor het eerst naar Israël geweest(gewerkt op een kibbutz voor een half jaar, en op mn 20e voor een jaar op 2 verschillende kibbutzen) en 2x een relatie gehad met joden, eentje uit Nederland, de laatste was een Israëli, en verhuisde voor hem op mn 25e naar Israël, tot mn 29e gewoond, de relatie ging uit dus toen weer terug naar Nederland
Ja zoietsquote:Op zondag 27 februari 2022 19:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Drink je ze dan om en om of hoe moet ik dit voor me zien?
Ja ik was best jong idd, maar wist niet wat ik voor opleiding wilde doen en of ik überhaupt door wilde studeren, dus toen maar dat gedaan, geweldige tijd gehad, daarna weer voor een jaar...voelde me ook gelijk die eerste keer dat ik uit het vliegtuig stapte echt "thuis"...altijd een aparte band gehad met dat land, kan nog steeds Hebreeuws verstaan en lezen, alleen het spreken ben ik wel een beetje verleerdquote:Op zondag 27 februari 2022 19:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ahhh wauw, vind ik wel bijzonder. En zeker als je zo jong was zoals jij was toen.
Nou, dan blijf ik bijzonder zeggenquote:Op zondag 27 februari 2022 19:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja zoietsKoffie is nog best warm
Prachtige omgeving ook. Andere cultuur. Zat je aan zee of meer landinwaarts?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik was best jong idd, maar wist niet wat ik voor opleiding wilde doen en of ik überhaupt door wilde studeren, dus toen maar dat gedaan, geweldige tijd gehad, daarna weer voor een jaar...voelde me ook gelijk die eerste keer dat ik uit het vliegtuig stapte echt "thuis"...altijd een aparte band gehad met dat land, kan nog steeds Hebreeuws verstaan en lezen, alleen het spreken ben ik wel een beetje verleerd
quote:Op zondag 27 februari 2022 19:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou, dan blijf ik bijzonder zeggen![]()
Bijzonder.
Op de kibbutzim zat ik de eerste keer in het noorden, richting de grens met Libanon, de 2e kibbutz zat bij de Dode zee, en ging later wonen in een buitenwijk van Haifa, redelijk dicht bij de kustquote:Op zondag 27 februari 2022 19:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Prachtige omgeving ook. Andere cultuur. Zat je aan zee of meer landinwaarts?
Wow heftigquote:Op zondag 27 februari 2022 20:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Op de kibbutzim zat ik de eerste keer in het noorden, richting de grens met Libanon, de 2e kibbutz zat bij de Dode zee, en ging later wonen in een buitenwijk van Haifa, redelijk dicht bij de kusten toen ook de oorlog van 2006 met Libanon/Hezbollah meegemaakt...elke dag voor een maand lang zoiets rennen naar de schuilkelders
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Op de kibbutzim zat ik de eerste keer in het noorden, richting de grens met Libanon, de 2e kibbutz zat bij de Dode zee, en ging later wonen in een buitenwijk van Haifa, redelijk dicht bij de kusten toen ook de oorlog van 2006 met Libanon/Hezbollah meegemaakt...elke dag voor een maand lang zoiets rennen naar de schuilkelders
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
omg...quote:Op zondag 27 februari 2022 20:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
Dit alarm hoorden we dan dagelijks meerdere keren per dag
altijd welkom jijquote:Op zondag 27 februari 2022 20:06 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kom even onderduiken in de schuilkelder van VF
onderduiken waarvoor?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:06 schreef R-woud93 het volgende:
Dit is een safespacequote:Op zondag 27 februari 2022 20:06 schreef R-woud93 het volgende:
Ja was echt heel onwerkelijk..."gelukkig" duurde het maar een maandjequote:Op zondag 27 februari 2022 20:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
omg...
spooky en echt ja het gevaar is echt
een maand kan lang durenquote:Op zondag 27 februari 2022 20:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja was echt heel onwerkelijk..."gelukkig" duurde het maar een maandje
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ooooh dacht voor je vriendin......
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ooooh dacht voor je vriendin......
Ha haquote:Op zondag 27 februari 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dat zal eerder gebeuren denk ik
Alles goed met Woudje?quote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
Bij deze verklaar ik de afterparty borrel officieus voor geopend!
Aan allen die gaan naborrelen: proost!
Aan allen die niet gaan naborrelen: God zegt dat u niet mag liegen!
Redelijk, morgen naar de kaakchirurg voor een herbehandeling, weinig zin inquote:
vier je geen Carnaval ?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
Bij deze verklaar ik de afterparty borrel officieus voor geopend!
Aan allen die gaan naborrelen: proost!
Aan allen die niet gaan naborrelen: God zegt dat u niet mag liegen!
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Redelijk, morgen naar de kaakchirurg voor een herbehandeling, weinig zin in
Helaas niet nee, weer een paar dagen vloeibaar etenquote:
misschien is Rabbit er wel 1quote:
Vanavond niet.quote:
Enkel proleten die niet doorhebben dat ze proleten zijn hebben deze mening.quote:
net zo fijnquote:Op zondag 27 februari 2022 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanavond niet.
Ben vanmiddag bij de in alle ijl georganiseerde optocht geweest in het dorp van mijn ouders. Er is nog wel wat in de gemeenschapszaal te doen, maar ik zit hier aan speciaal biertjes thuis die ik gister nog bij een brouwerij ben gaan scoren
lekker aan de smoothiesquote:Op zondag 27 februari 2022 20:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Helaas niet nee, weer een paar dagen vloeibaar eten
Ik word ook een dagje ouderquote:
Maat, ik zuip mezelf een delirium op de TT van Assen, ik heb helemaal geen recht van sprekenquote:Op zondag 27 februari 2022 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enkel proleten die niet doorhebben dat ze proleten zijn hebben deze mening.
ik vond 4 al veelquote:Op zondag 27 februari 2022 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik word ook een dagje ouder![]()
De jaren dat ik 7 dagen achter elkaar carnaval vierde zijn helaas al voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |