SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSame shit, different day
SC hopper present
Ga naar de kassaquote:Op zondag 27 februari 2022 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kwam gister via een link van op de site van de Bijenkorf uit en nu zitten er allerlei dingen in mijn mandje
Heb je ook de broodtrommel er in zitten?quote:Op zondag 27 februari 2022 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kwam gister via een link van op de site van de Bijenkorf uit en nu zitten er allerlei dingen in mijn mandje
quote:Op zondag 27 februari 2022 10:41 schreef Koen66 het volgende:
Volgend jaar maar weer eens een uitgebreide cruise boeken, als er aan een aantal voorwaarden voldaan wordt
Als er geen Wereldoorlog is uitgebroken en Corona niet is veranderd in vliegende ebola.quote:
Nee die dan weer niet. Ben wel nog op zoek naar een make-up spiegel.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ook de broodtrommel er in zitten?
Altijd zo vervelend als dat gebeurdquote:Op zondag 27 februari 2022 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mannen met een broodtrommel?quote:Op zondag 27 februari 2022 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ook de broodtrommel er in zitten?
Ditquote:Op zondag 27 februari 2022 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er geen Wereldoorlog is uitgebroken en Corona niet is veranderd in vliegende ebola.
quote:Op zondag 27 februari 2022 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk richting de Caribbean
Gaat na komende zomervakantie mevr Koen direct beginnen aan verkrijgen USA visumquote:
Plus 2 volwassen heren in het kielzogquote:Op zondag 27 februari 2022 10:48 schreef bitterbal het volgende:
koens en mevrouw koens
[ afbeelding ]
voldoen jullie aan de eisen?quote:Op zondag 27 februari 2022 10:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaat na komende zomervakantie mevr Koen direct beginnen aan verkrijgen USA visum
gewoon je mandje legen en verder niet miepenquote:Op zondag 27 februari 2022 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het probleem ligt alleen bij haar he, volgens de USA is ze een semi terroristquote:
Ofquote:Op zondag 27 februari 2022 10:48 schreef bitterbal het volgende:
koens en mevrouw koens
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 februari 2022 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of [ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Ze heeft toch een Nederlands paspoort en een flesje blonde haarverf is ook niet zo duur?quote:Op zondag 27 februari 2022 10:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het probleem ligt alleen bij haar he, volgens de USA is ze een semi terrorist
quote:Op zondag 27 februari 2022 10:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee of er ergens officieel geregistreerd staat dat dr pa uit Iran komt, zoja dan zit je weer in het vliegtuig terugquote:Op zondag 27 februari 2022 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze heeft toch een Nederlands paspoort en een flesje blonde haarverf is ook niet zo duur?
Ze weten wel veel daar.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee of er ergens officieel geregistreerd staat dat dr pa uit Iran komt, zoja dan zit je weer in het vliegtuig terug
waarom dat?quote:Op zondag 27 februari 2022 10:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daarom. Dus dan beter ff het traject doorlopen om gezeik te voorkomenquote:
oh vervelendquote:Op zondag 27 februari 2022 10:56 schreef Koen66 het volgende:
Sowieso heeft ze een meisjesnaam die al direct de aandacht trekt, wel vaker gehad dat ze eruit gepikt werd voor extra controle, zeker in de USA
Haar pa is Iranees he, terroristen nest dus volgens het westenquote:
Gewoon de hele tijd Truus tegen haar roepen.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:56 schreef Koen66 het volgende:
Sowieso heeft ze een meisjesnaam die al direct de aandacht trekt, wel vaker gehad dat ze eruit gepikt werd voor extra controle, zeker in de USA
2e naam is Achmed?quote:Op zondag 27 februari 2022 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op de een of andere manier mag ik ook altijd door de extra controle als ik naar de VS ga. De laatste keer kon ik zelfs mijn hele koffer uitpakken.
ahquote:Op zondag 27 februari 2022 10:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Haar pa is Iranees he, terroristen nest dus volgens het westen
Goeden tipquote:Op zondag 27 februari 2022 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon de hele tijd Truus tegen haar roepen.
Die trienen missen twee benen.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goeden tip
Zou haar ook dit aantrekken
[ afbeelding ]
Pics van je uitzichtquote:Op zondag 27 februari 2022 10:51 schreef kwiwi het volgende:
Rondje in het bos achter het nieuwe huis gewandeld. Heerlijk rustig en prachtig uitzicht
misschien wel een siamese tweelingquote:Op zondag 27 februari 2022 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die trienen missen twee benen.
M'n schoonpa is in de tijd van de Sjah naar NL gekomen en ziet moskees net zo vaak als de gemiddelde NLer een kerkquote:Op zondag 27 februari 2022 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah![]()
gekkies zijn die amerikanen ook he
"I am Truus de Vries from Holland and I have come only for the beach and het warme water"quote:Op zondag 27 februari 2022 11:01 schreef bitterbal het volgende:
ik hoop dat ik nu na mijn snackomatie nergens meer last van heb
Ik heb dat ook, krijg ook altijd de code voor een extra check op m'n ticket geprint.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op de een of andere manier mag ik ook altijd door de extra controle als ik naar de VS ga. De laatste keer kon ik zelfs mijn hele koffer uitpakken.
And I don't eat for een heel dorp so you ken gerust zijn that I not the hele bevolking outhongerquote:Op zondag 27 februari 2022 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"I am Truus de Vries from Holland and I have come only for the beach and het warme water"
quote:Op zondag 27 februari 2022 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
And I don't eat for een heel dorp so you ken gerust zijn that I not the hele bevolking outhonger
"Give me all of your schattige beestjes and you have no last from me"quote:Op zondag 27 februari 2022 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
And I don't eat for een heel dorp so you ken gerust zijn that I not the hele bevolking outhonger
quote:Op zondag 27 februari 2022 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Give me all of your schattige beestjes and you have no last from me"
Gewoon een keer opgeven bij een vijfkamp als ze die organiseren. Kan me vroeger nog wel herinneren dat ik dat supervet vond om te doen.quote:
Goed ideequote:Op zondag 27 februari 2022 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een keer opgeven bij een vijfkamp als ze die organiseren. Kan me vroeger nog wel herinneren dat ik dat supervet vond om te doen.
Ze snapt de spellen al, dus dat is al een goed begin.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Goed je bordje leegeten lieverd dan gaat dat lukken ooit"
Geef d'r af en toe een regenworm om te oefenenquote:Op zondag 27 februari 2022 11:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze snapt de spellen al, dus dat is al een goed begin.
Op sommige plekken welquote:Op zondag 27 februari 2022 11:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goed idee
Zou dat nog bestaan? Want ik zie dit soort dingen nooit voorbij komen..
Vroeger had je op tv nog ''ZigZag'' kan ik me herinneren, alleen kwam dat op tv toen ik daar net te oud voor was om te kijken. Maar volgens mij was dat ook wel een leuk spel voor kinderen
Jaaaaaaaaaaaa die van mij ook!!!quote:Op zondag 27 februari 2022 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op sommige plekken welvaak ook nog speciaal voor kinderen.
Mijn ultieme droom was toch wel spel zonder grenzen
Misschien hebben we over elkaar gedroomd dan, stiekem.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa die van mij ook!!!
quote:Op zondag 27 februari 2022 11:02 schreef LTVDK het volgende:
Voor de vreetzakken hier: tot 100% korting op hema tompoucen
quote:Op zondag 27 februari 2022 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien hebben we over elkaar gedroomd dan, stiekem.
Ik lig nog ff te liggen, zometeen aankleden en richting Utrechtquote:Op zondag 27 februari 2022 11:12 schreef LTVDK het volgende:
Moet echt eens gaan opstaan en aan de wandel
Dat is me een beetje te ver lopen hoorquote:Op zondag 27 februari 2022 11:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik lig nog ff te liggen, zometeen aankleden en richting Utrecht
Ik neem voor de zekerheid ook maar de autoquote:Op zondag 27 februari 2022 11:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is me een beetje te ver lopen hoor
Maar tompouce is smerig.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:02 schreef LTVDK het volgende:
Voor de vreetzakken hier: tot 100% korting op hema tompoucen
Ik ook niet. Echt ontzettend goor vind ik het.quote:
mja die 'Zwitserse room' die de Hema gebruikt heeft niks met Zwitserse room te makenquote:
Ik vind alleen het room lekker maar ja kan ik net zo goed een roombroodje kopen ofzo.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja die 'Zwitserse room' die de Hema gebruikt heeft niks met Zwitserse room te maken
Als ik tompouce wil dan haal ik 't bij een bakker die gewone banketbakkersroom gebruikten veel lekkerder bladerdeeg
Ik zit in de trein die kant op. carnavalsdrukte valt mee. De terug weg zal wel anders zijn vrees ikquote:Op zondag 27 februari 2022 11:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik lig nog ff te liggen, zometeen aankleden en richting Utrecht
paptaartquote:Op zondag 27 februari 2022 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind alleen het room lekker maar ja kan ik net zo goed een roombroodje kopen ofzo.
Ik eet het ook niet uit fatsoen hoor, als ik iets echt niet lekker vind dan ga ik het niet eten. Jammer dan voor de persoon die het heeft gekocht.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:49 schreef Moeraskat het volgende:
Het maakt me werkelijk niet uit waar die TP's vandaan komen. Ik heb er nog nooit één gegeten die ik oprecht lekker vond. Ik eet ze soms uit fatsoen, met lange tanden... omdat situatie. Maar anders écht niet.
Dat zit toch in zo'n zacht broodje?quote:Op zondag 27 februari 2022 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind alleen het room lekker maar ja kan ik net zo goed een roombroodje kopen ofzo.
Jaquote:Op zondag 27 februari 2022 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zit toch in zo'n zacht broodje?
Ziet er wel uit als iets wat ik zou eten ja haha.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan lust je deze ook
Oh, ik heb wel situaties gehad waarin ik het wel gedaan heb. Maar als de situatie er naar is om nee te zeggen dan doe ik het ook gewoon niet. ( en dat komt voor 90% voorquote:Op zondag 27 februari 2022 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik eet het ook niet uit fatsoen hoor, als ik iets echt niet lekker vind dan ga ik het niet eten. Jammer dan voor de persoon die het heeft gekocht.
quote:Op zondag 27 februari 2022 07:01 schreef kwiwi het volgende:
@:4EverBlackEyed je moet naast cavia's nu ook het dorpspaard verzorgenEn @:Moeraskat je woont in het moeras met een kattenluikje naar je huis.
[ afbeelding ]
Oh, dat lijkt me altijd zo zompig of juist heel droog.quote:
begrijpelijkquote:Op zondag 27 februari 2022 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:FranticDJ ik krijg honger van jouw plaatjes.
tompouce vulling is 50/50 slagroom/banketbakkersroom. Roombroodje is 100% banketbakkersroom (behalve die units uit de supermarktquote:Op zondag 27 februari 2022 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me altijd zo zompig of juist heel droog.( dat broodje dan )
Maar ik ben ook niet echt dol op de vulling van een TP, dus ik denk niet dat ik dan zo'n broodje lekker zal vinden.
In b4 mannenpaptaartquote:Op zondag 27 februari 2022 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
Of deze (mijn favo als ik tussen de twee moet kiezen)
[ afbeelding ]
Ik krijg nu al een soort dichtgeknepenkeelgevoel hiervan. Laat maar zittenquote:Op zondag 27 februari 2022 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tompouce vulling is 50/50 slagroom/banketbakkersroom. Roombroodje is 100% banketbakkersroom (behalve die units uit de supermarktinstant room
)
En bij de Hema vulling zitten er nog stijf/schuimmakers in
Huh?quote:Op zondag 27 februari 2022 11:53 schreef Moeraskat het volgende:
@:mschol Wij wonen vlak bij elkaar zie ik nu
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 11:56 schreef kwiwi het volgende:
Warme chocomel op. Zo even tukken. Smurfdag hier vandaag
Een soort kattenluikje voor kinderen.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap nu waarom ouders in bepaalde wijken zo'n touwtje door de brievenbus hebben hangen zodat kinderen zelf naarbinnen kunnen.
Ik word hélemaal debiel van dat gebel continu
Bij ons ook de achterdeur inmiddels. Want bij onze voordeur kan zo'n touwtje niet. Zowel, had ik het niet gedaan.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een soort kattenluikje voor kinderen.
Bij ons stond de achterdeur gewoon open.
Staat er ineens een onbekend persoon in je huis met zo'n touwtje![]()
Maar goed, dat is mijn paranoïde gedachte.
Hoi 1 en 2 komen morgenquote:Op zondag 27 februari 2022 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wij hadden trouwens wel een keer een bekende in de woonkamer, doordat die achterdeur openstond en die had toen geld gejat van mijn moeder. Dus mijn moeder (badass als ze is) naar die persoon toegegaan en gezegd: ik weet dat je geld hebt gejat, dus je zorgt maar dat het terug is, anders ga ik de politie bellen.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij ons ook de achterdeur inmiddels. Want bij onze voordeur kan zo'n touwtje niet. Zowel, had ik het niet gedaan.
Mijn bestelling komt dinsdagquote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hadden trouwens wel een keer een bekende in de woonkamer, doordat die achterdeur openstond en die had toen geld gejat van mijn moeder. Dus mijn moeder (badass als ze is) naar die persoon toegegaan en gezegd: ik weet dat je geld hebt gejat, dus je zorgt maar dat het terug is, anders ga ik de politie bellen.
Had die persoon wel netjes het geld teruggegeven
Eerder op de dag bestellenquote:Op zondag 27 februari 2022 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn bestelling komt dinsdag
Nee nee, dit was uitgekiend, ik ben er maandag niet.quote:
fokmeet bij bitterbalquote:Op zondag 27 februari 2022 11:57 schreef bitterbal het volgende:
het is mooi weer, dan wordt het misschien niet zo druk
quote:Op zondag 27 februari 2022 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Heeft 4E een hobbelpaard in de tuin?
Ik ben al onderweg naar een andere Fokmeetquote:
quote:
Geen idee, ken alleen die gif.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
![]()
Jeetje, waar was dat ook alweer van.
Heb em te vroeg ingezet hequote:Op zondag 27 februari 2022 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was deze post niet bedoeld voor na je werkdag?
OHquote:
Leuk optrekjequote:Op zondag 27 februari 2022 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker weertje hoor. Even over het landgoed rondlopen.
Of doe em 2 keer vandaagquote:Op zondag 27 februari 2022 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, AM en PM door elkaar gehaald?
quote:Op zondag 27 februari 2022 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien met deze?
[ afbeelding ]
Ik was nog niet wakker kennelijkquote:Op zondag 27 februari 2022 11:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]M'n nieuwe FOK!vriendin begrijpt het
Klinkt prachtigquote:Op zondag 27 februari 2022 12:49 schreef UitStraling het volgende:
Hysterische plafondlamp gekocht voor op de plee met muziek en 4 miljoen kleurtje en een afstandsbediening
Klinkt als zo’n ding dat ouders in het wiegje van hun pasgeborene hangenquote:Op zondag 27 februari 2022 12:49 schreef UitStraling het volgende:
Hysterische plafondlamp gekocht voor op de plee met muziek en 4 miljoen kleurtje en een afstandsbediening
Misschien is US wel broedsquote:Op zondag 27 februari 2022 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als zo’n ding dat ouders in het wiegje van hun pasgeborene hangen
Oke Moraquote:
Maastrichtse frikandellen!quote:
Ik heb net twee saucijzenbroodjes op met een glas volle melkquote:
Oeiquote:Op zondag 27 februari 2022 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als zo’n ding dat ouders in het wiegje van hun pasgeborene hangen
Zeg US ik hoor je nog weinig carnavallen. Kom je niet een beetje in een sociaal isolement?quote:
Ik kom net thuis van sociale strapatsen en wat winkelbezoekjes.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeg US ik hoor je nog weinig carnavallen. Kom je niet een beetje in een sociaal isolement?
Heey leuk dat heb ik in mijn woonkamer haha. Maar gebruik de speaker niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:49 schreef UitStraling het volgende:
Das geen kernaval hequote:Op zondag 27 februari 2022 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom net thuis van sociale strapatsen en wat winkelbezoekjes.
Station Zwolle stond er ook vol mee vrijdag. Ben benieuwd straks.quote:
Plantenspuit?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:35 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand een pro tip om de droge lucht uit een woning te krijgen. Ik heb alleen maar vloerverwarming, dus bakjes water helpen niet.
Daarbij staat hier sowieso altijd al water voor de katten.
Verwarming staat op 21 overigens.
Ik wil wel zo'n luchtvochtigheidsproeidingapparaat kopen, maar heb geen zin om 100+ euro uit te geven eigenlijk
Ja, die gebruik ik inderdaad voor de plantenquote:
meer luchten?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:35 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand een pro tip om de droge lucht uit een woning te krijgen. Ik heb alleen maar vloerverwarming, dus bakjes water helpen niet.
Daarbij staat hier sowieso altijd al water voor de katten.
Verwarming staat op 21 overigens.
Ik wil wel zo'n luchtvochtigheidsproeidingapparaat kopen, maar heb geen zin om 100+ euro uit te geven eigenlijk
Ik heb zo'n ventilatiesysteem door het hele huis. Daarnaast heb ik boven sowieso de ramen open staan.quote:
Gewoon als een idioot al sproeiend rondjes mee door je huis rennenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, die gebruik ik inderdaad voor de planten
Hordeur kopen om katten binnen te houden?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ventilatiesysteem door het hele huis. Daarnaast heb ik boven sowieso de ramen open staan.
Beneden heb ik geen raam die open kan. Klinkt overigens heel achterlijk nu ik dit type... Maar de achterkant van mijn woning betreft een raam van boven tot onder met daarnaast de achterdeur. Het raam van de keuken kan niet open.Geen idee waarom.
Dus ik zet wel vaak de achterdeur open, maar met de katten kan dat niet altijd.
Betwijfel overigens of daar de luchtvochtigheid van omhoog gaat, want dan had ik misschien niet zo'n droge lucht gehad nu
quote:Op zondag 27 februari 2022 14:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon als een idioot al sproeiend rondjes mee door je huis rennen
quote:Op zondag 27 februari 2022 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Hordeur kopen om katten binnen te houden?
Jezus, ben je alvast aan het oefenen voor de hel of zo?quote:
Jaquote:Op zondag 27 februari 2022 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jezus, ben je alvast aan het oefenen voor de hel of zo?
quote:
Even gejat.. dit is best een goede budget tip, maar dat hangt er ook vanaf of je huis gevoelig is voor schimmelquote:Laat je douchedeuren openstaan na het douchen
Tijdens het douchen komt er veel vochtige lucht vrij. Normaal voer je deze lucht weer af door een raampje open te zetten of door de ventilatie op een hogere stand te zetten. Maar wanneer je een droge lucht ervaart, kun je er ook voor kiezen om de vochtige lucht juist door de badkamer te laten verspreiden.
Wanneer je meteen na het douchen de douchedeuren open zet, is er nog veel waterdamp aanwezig die de luchtvochtigheid kan verhogen. Dit trucje geldt overigens ook voor de vaatwasmachine wanneer je deze meteen open zet als die klaar is. Bijkomend voordeel: je vaat droogt vaak sneller!
Ik heb gedeeltelijk vloerverwarming en gedeeltelijk gewone verwarming.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:10 schreef Moeraskat het volgende:
Niet voor vloerverwarmingis de adviestemperatuur
Dit moet ik sowieso anders gaat mijn badkamer schimmelen.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even gejat.. dit is best een goede budget tip, maar dat hangt er ook vanaf of je huis gevoelig is voor schimmel
Op eigen risico uitproberen dan maar
Oh, ik heb echt overal vloerverwarming. Heb geen gewone meer.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gedeeltelijk vloerverwarming en gedeeltelijk gewone verwarming.
Als ik de kachel op 21 zet dan ga ik deaud.
Ja dit deed ik al helaasquote:Op zondag 27 februari 2022 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even gejat.. dit is best een goede budget tip, maar dat hangt er ook vanaf of je huis gevoelig is voor schimmel
Op eigen risico uitproberen dan maar
Gelukkig was ik nu ergens anders heen gelopenquote:Op zondag 27 februari 2022 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ltvdk Code rood in centrum en west rond 14 uur.
Ik heb standaard de ramen open van mijn badkamer.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit moet ik sowieso anders gaat mijn badkamer schimmelen.
- De was binnen drogenquote:Op zondag 27 februari 2022 15:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, ik heb echt overal vloerverwarming. Heb geen gewone meer.
[..]
Ja dit deed ik al helaas
Ik word er moedeloos van. Misschien toch maar zo'n ding kopen dan
Doe ik al*quote:Op zondag 27 februari 2022 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- De was binnen drogen
- Een natte handdoek (vind ik persoonlijk geen optie, maar ok... ineens random een natte handdoek in je kamer)
- Gordijnen vochtig makenmoeten ze ook maar net tegen kunnen
Heb je daar een voorbeeld van? Ook quotes zouden in Mycroft anoniem moeten worden gemaakt als een user op anoniem is gegaan, en dus niet meer voorkomt in de database.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar als je dus in Mycroft kijkt, zie ik soms #anoniem, maar in quotes is de username nog wel te zien. Dat is toch gek?
Ben je nou Mycroft aan het mycroften?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je daar een voorbeeld van? Ook quotes zouden in Mycroft anoniem moeten worden gemaakt als een user op anoniem is gegaan, en dus niet meer voorkomt in de database.
Tuurlijk, is soms de enige manier om erachter te komen of er problemen mee zijn. Zoals nu.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je nou Mycroft aan het mycroften?
Post dat vervelend figuur ook nog steeds?quote:
Nee, maar die zag ik half anoniem en half niet. Waardoor ik wist dat het MCH was.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Post dat vervelend figuur ook nog steeds?
https://mycroft.fok.nl/in(...)t_name=&date_month=0quote:Op zondag 27 februari 2022 15:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, maar die zag ik half anoniem en half niet. Waardoor ik wist dat het MCH was.
Ik weet niet maar volgens mij is dat is nooit anders geweest sinds mogelijkheid tot anonimiseren is ingesteld. De voormalige username was in quotes alsnog gewoon te zien.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:36 schreef bondage het volgende:
[..]
https://mycroft.fok.nl/in(...)t_name=&date_month=0
Bovenstaande bevat een post waar MCH gequote is, op het forum zelf is de quote met de naam nog wel te zien. In Mycroft staat daar anoniem in de quote.
Ik heb helaas geen raam in de badkamer.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb standaard de ramen open van mijn badkamer.
Toen ik wegging in mijn oude gerenoveerde woning, hadden ze er een dicht raam voor in de plaats geplaatst, maar wel met een mechanisch luchtsysteem, dan had je bij voorbeeld een stand voor koken en douchen..
Heb ik ook niet nee, helaasquote:Op zondag 27 februari 2022 15:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen raam in de badkamer.
ik te veel raam in mijn badkamerquote:Op zondag 27 februari 2022 15:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen raam in de badkamer.
Op het forum niet maar Mycroft checkt iedere gevonden post op quotes. Als er een quote wordt gevonden van een anonieme user dan wordt de naam vervangen door #anoniem. Ik heb dit toegevoegd na de overgang van mijn eigen servers naar FOK!.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik weet niet maar volgens mij is dat is nooit anders geweest sinds mogelijkheid tot anonimiseren is ingesteld. De voormalige username was in quotes alsnog gewoon te zien.
Da's mooi maar Mycroft is niet Fok.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Op het forum niet maar Mycroft checkt iedere gevonden post op quotes. Als er een quote wordt gevonden van een anonieme user dan wordt de naam vervangen door #anoniem. Ik heb dit toegevoegd na de overgang van mijn eigen servers naar FOK!.
prima dagje zo.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het was echt heerlijk in de zon.
Even vitamine D opgenomen.
quote:
Of met hun luidruchtige telefoongesprekkenquote:Op zondag 27 februari 2022 16:05 schreef Ama het volgende:
Pff mensen in de trein die denken dat anderen mee willen genieten van hun muziek.
Ok. blijf je hangen?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuurlijk, is soms de enige manier om erachter te komen of er problemen mee zijn. Zoals nu.
Lekker de telefoon op speaker in de hand een halve meter van het gezicht houdenquote:Op zondag 27 februari 2022 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of met hun luidruchtige telefoongesprekken
ik kom daar niet mee weg ben ik bang... maar goeie zonwering gaan kopen over een maand of 3quote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
* gaat alvast naar zwembaden kijken.
In het Turk/Chinees/Mongoolsquote:Op zondag 27 februari 2022 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of met hun luidruchtige telefoongesprekken
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker de telefoon op speaker in de hand een halve meter van het gezicht houden
Bij voorkeur lekker facetimenquote:Op zondag 27 februari 2022 16:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In het Turk/Chinees/Mongools
Ben je dan al niet weg geschroeid?quote:Op zondag 27 februari 2022 16:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom daar niet mee weg ben ik bang... maar goeie zonwering gaan kopen over een maand of 3
mogelijk, mogelijk nietquote:Op zondag 27 februari 2022 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je dan al niet weg geschroeid?
Spann0ndquote:
bij balkon heb ik wel een hoor, maar das nou net de kant met zonquote:Op zondag 27 februari 2022 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spann0nd
Ik ben sowieso blij met mijn horren... lekker alles tegen elkaar open zetten met minimaal muggen.
Als Putin met zijn nukes gaat spelen wel.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je dan al niet weg geschroeid?
Hoef je in ieder geval geen gordijnen meer uit te gaan zoekenquote:Op zondag 27 februari 2022 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Putin met zijn nukes gaat spelen wel.
Niemand hier die je tegenhoudt hoorquote:
nee dat lijkt mij nietquote:Op zondag 27 februari 2022 17:19 schreef Ama het volgende:
Mag een pakketbezorger een pakketje zomaar voor de deur neerleggen? Het heeft daar het hele weekend vol in het zicht gelegen.
Nee. Alleen als je dat aangeeft.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:19 schreef Ama het volgende:
Mag een pakketbezorger een pakketje zomaar voor de deur neerleggen? Het heeft daar het hele weekend vol in het zicht gelegen.
Ja en toen deden ze het juist niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Alleen als je dat aangeeft.
quote:Op zondag 27 februari 2022 17:26 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
burp.
Ja halloquote:Op zondag 27 februari 2022 17:26 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
burp.
als 't goeie spuiters zijn nemen ze de ramen ook mee +quote:Op zondag 27 februari 2022 17:30 schreef Ama het volgende:
Blij dat ik laatst nog niet alle ramen heb gewassen want ik vind net een briefje in de bus dat morgen met een speciale hogedrukspuit alle gevels enz worden schoon gespoten. Mijn ramen gaan vast mooi ranzig worden morgen.
Weet niet of het met alleen water echt schoner gaat worden.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als 't goeie spuiters zijn nemen ze de ramen ook mee +
Daarom kreeg ik ook een briefje in de brievenbus.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
Zorg wel dat je ventilatieroosters enzo dicht zitten
Maar ik heb al gordijnenquote:Op zondag 27 februari 2022 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoef je in ieder geval geen gordijnen meer uit te gaan zoeken
zit wss een additief inquote:Op zondag 27 februari 2022 17:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet of het met alleen water echt schoner gaat worden.
Ja nou ja één van mijn ramen gaat toch vervangen worden van de week.quote:
bizar goed weer hequote:Op zondag 27 februari 2022 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit inmiddels lekker speciaalbieren te hachelen op mijn balkonnetje inde zon
Ik had gisteren 20.151 stappenquote:Op zondag 27 februari 2022 15:54 schreef LTVDK het volgende:
Jammer dat het zulk zonnig weer is, ik wil de playstation aangooien
preciesquote:Op zondag 27 februari 2022 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat ik straks zelf de keuken in moet om wat lekkers te maken?
Oh lekker hoor. 👌🏻quote:Op zondag 27 februari 2022 17:38 schreef Karzai het volgende:
maar ik mag niet klagen met mijn 3 dagen
Good busy, 20k masterquote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 17:39 schreef Ama het volgende:
Altijd op vrijdag vrij lijkt mij ook wel lekker of de maandag vrij.
Koen en ik moeten nog bestellenquote:Op zondag 27 februari 2022 17:40 schreef Haags het volgende:
oooh dames en heren, ik kan de shoarma al ruiken.
Dat wordt G E N O T zo
Dat festival is toch altijd in de zomer pas ?quote:
Ik merk het vanzelf wel.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:02 schreef Karzai het volgende:
ik hoop niet dat dit op een wereldoorlog uit gaat draaien, maar putin is momenteel tot alles in staat
Als het uitdraait op MAD dan merken we er allemaal niet zoveel meer vanquote:
Ik niet als het gaat gebeuren kan ik er toch niks aan doen en onnodig in paniek raken heeft ook geen nut.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg er weer helemaal de zenuwen van.
Dan liever dit hoorquote:
Ditquote:Op zondag 27 februari 2022 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik niet als het gaat gebeuren kan ik er toch niks aan doen en onnodig in paniek raken heeft ook geen nut.
Ja ik ben daar vrij nuchter in. Merk het wel als hier ineens Russen voor de deur staan haha.quote:
Ik weet over wie het gaat.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:21 schreef Modus het volgende:
Als man Fok volspammen met foto's van je kutkind. Dan snap je een paar dingen echt helemaal niet.
Mag ik er ook een paar aanwijzen?quote:Op zondag 27 februari 2022 18:21 schreef Modus het volgende:
Als man Fok volspammen met foto's van je kutkind. Dan snap je een paar dingen echt helemaal niet.
Inb4 "Modus".quote:Op zondag 27 februari 2022 18:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mag ik er ook een paar aanwijzen?
Als ik een baan heb zou ik hier niet constant het adres plaatsen.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:25 schreef Ama het volgende:
Als ik kinderen zou hebben zou ik hier niet constant foto's plaatsen en als ik een foto zou plaatsen is het met het hoofd onherkenbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |