Dat festival is toch altijd in de zomer pas ?quote:
Ik merk het vanzelf wel.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:02 schreef Karzai het volgende:
ik hoop niet dat dit op een wereldoorlog uit gaat draaien, maar putin is momenteel tot alles in staat
Als het uitdraait op MAD dan merken we er allemaal niet zoveel meer vanquote:
Ik niet als het gaat gebeuren kan ik er toch niks aan doen en onnodig in paniek raken heeft ook geen nut.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg er weer helemaal de zenuwen van.
Dan liever dit hoorquote:
Ditquote:Op zondag 27 februari 2022 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik niet als het gaat gebeuren kan ik er toch niks aan doen en onnodig in paniek raken heeft ook geen nut.
Ja ik ben daar vrij nuchter in. Merk het wel als hier ineens Russen voor de deur staan haha.quote:
Ik weet over wie het gaat.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:21 schreef Modus het volgende:
Als man Fok volspammen met foto's van je kutkind. Dan snap je een paar dingen echt helemaal niet.
Mag ik er ook een paar aanwijzen?quote:Op zondag 27 februari 2022 18:21 schreef Modus het volgende:
Als man Fok volspammen met foto's van je kutkind. Dan snap je een paar dingen echt helemaal niet.
Inb4 "Modus".quote:Op zondag 27 februari 2022 18:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mag ik er ook een paar aanwijzen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |