Misschien is US wel broedsquote:Op zondag 27 februari 2022 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als zo’n ding dat ouders in het wiegje van hun pasgeborene hangen
Oke Moraquote:
Maastrichtse frikandellen!quote:
Ik heb net twee saucijzenbroodjes op met een glas volle melkquote:
Oeiquote:Op zondag 27 februari 2022 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als zo’n ding dat ouders in het wiegje van hun pasgeborene hangen
Zeg US ik hoor je nog weinig carnavallen. Kom je niet een beetje in een sociaal isolement?quote:
Ik kom net thuis van sociale strapatsen en wat winkelbezoekjes.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeg US ik hoor je nog weinig carnavallen. Kom je niet een beetje in een sociaal isolement?
Heey leuk dat heb ik in mijn woonkamer haha. Maar gebruik de speaker niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:49 schreef UitStraling het volgende:
Hysterische plafondlamp gekocht voor op de plee met muziek en 4 miljoen kleurtje en een afstandsbediening
Das geen kernaval hequote:Op zondag 27 februari 2022 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom net thuis van sociale strapatsen en wat winkelbezoekjes.
Station Zwolle stond er ook vol mee vrijdag. Ben benieuwd straks.quote:
Plantenspuit?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:35 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand een pro tip om de droge lucht uit een woning te krijgen. Ik heb alleen maar vloerverwarming, dus bakjes water helpen niet.
Daarbij staat hier sowieso altijd al water voor de katten.
Verwarming staat op 21 overigens.
Ik wil wel zo'n luchtvochtigheidsproeidingapparaat kopen, maar heb geen zin om 100+ euro uit te geven eigenlijk
Ja, die gebruik ik inderdaad voor de plantenquote:
meer luchten?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:35 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand een pro tip om de droge lucht uit een woning te krijgen. Ik heb alleen maar vloerverwarming, dus bakjes water helpen niet.
Daarbij staat hier sowieso altijd al water voor de katten.
Verwarming staat op 21 overigens.
Ik wil wel zo'n luchtvochtigheidsproeidingapparaat kopen, maar heb geen zin om 100+ euro uit te geven eigenlijk
Ik heb zo'n ventilatiesysteem door het hele huis. Daarnaast heb ik boven sowieso de ramen open staan.quote:
Gewoon als een idioot al sproeiend rondjes mee door je huis rennenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, die gebruik ik inderdaad voor de planten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |