Ja, maar als ze jou gaan testen en cavia-vragen zouden stellen.. zou je dan antwoord kunnen geven?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:27 schreef Moeraskat het volgende:
Stel je voor dat 4ebe en ik allebei anoniem gaan, en dan allebei een nieuw account aanmaken met elkaars username. Dan gaat alles toch echt mis
uiteraardquote:Op zondag 27 februari 2022 01:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aha, en waarschijnlijk ook users die anoniem zijn en nu van een andere anoniem de usernaam hergebruiken
Doe eens!quote:Op zondag 27 februari 2022 01:27 schreef Moeraskat het volgende:
Stel je voor dat 4ebe en ik allebei anoniem gaan, en dan allebei een nieuw account aanmaken met elkaars username. Dan gaat alles toch echt mis
Inmiddels wel een beetjequote:Op zondag 27 februari 2022 01:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar als ze jou gaan testen en cavia-vragen zouden stellen.. zou je dan antwoord kunnen geven?
Hoe heet een vrouwtjescavia?quote:
Nou ehm.quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ehm.Daar ben ik nog niet aan toe
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe heet een vrouwtjescavia?
quote:
Zeugjequote:Op zondag 27 februari 2022 01:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe heet een vrouwtjescavia?
Oke, wat kunnen cavia's zelf niet aanmaken?quote:
quote:
Plausibel jaquote:Op zondag 27 februari 2022 01:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aha, en waarschijnlijk ook users die anoniem zijn en nu van een andere anoniem de usernaam hergebruiken
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, wat kunnen cavia's zelf niet aanmaken?
Het zijn zulke leukerds.quote:
Vitamine C !quote:Op zondag 27 februari 2022 01:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]dit moet ik googelen. En ik ga niet valsspelen dus ik geef het eerlijk toe.
Ik weet wel dat cavia's heel vroeg geslachtsrijp kunnen zijn
Ja, als je pech hebt dan worden ze niet oudquote:Op zondag 27 februari 2022 01:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zijn zulke leukerds.![]()
Maar allergie en beestjes die te snel doodgaan enzo.
Ah, dat is makkelijk onthouden. VitamineCavia.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vitamine C !
Net als mensen en primaten.
Cavia's kunnen met 3-4 weken al geslachtsrijp zijn, dus moeder en zoon moeten al vroeg afscheid nemen
tering, zo snel alquote:Op zondag 27 februari 2022 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vitamine C !
Net als mensen en primaten.
Cavia's kunnen met 3-4 weken al geslachtsrijp zijn, dus moeder en zoon moeten al vroeg afscheid nemen
Goed ezelsbruggetjequote:Op zondag 27 februari 2022 01:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah, dat is makkelijk onthouden. VitamineCavia.
En dat ze niet kunnen zitten toch?
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als je pech hebt dan worden ze niet oud![]()
Fingers crossed, heb nu twee bejaarden (5+) en ik hoop dat ze nog een bij mij blijven.
Die bejaarden zitten ook zo heerlijk tegen elkaar aan, alsof het nestgenoten zijn.
Zo schattig
Yup, daarom zijn er ook zoveel oeps-nestjes helaas.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup, daarom zijn er ook zoveel oeps-nestjes helaas.
En heel veel incest.
Oh ja, ratjes gaan wel wat eerder dan cavia's geloof ik.. dacht dat ze gemiddeld 2 jaar werden.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kerel heeft veel ratjes gehad, maar die trekt het gewoon niet meer, zo snel afscheid moeten nemen. Nergens tegen kunnen heeft zo z'n voordelen.
En ze zijn gevoelig voor een longontsteking.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed ezelsbruggetje![]()
Nee, ze kunnen niet echt zitten als een hond nee
Geloof dat 3-4 bij kerel het gemiddelde was, maar wel vol tumoren.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, ratjes gaan wel wat eerder dan cavia's geloof ik.. dacht dat ze gemiddeld 2 jaar werden.
Dat is inderdaad wel een hele kort tijd..
Ik had ooit zelf een nestje en daar had ik het enige mannetje gelukkig er op tijd uitgevist, want ik wilde niet dat hij zijn moeder en zusjes zou bezwangerenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had ooit zelf een nestje en daar had ik het enige mannetje gelukkig er op tijd uitgevist, want ik wilde niet dat hij zijn moeder en zusjes zou bezwangerenDan had ik ineens 4 drachtige zeugjes en ze kunnen wel 6 jongen krijgen.. zit je daar met 24 cavia's extra
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had ooit zelf een nestje en daar had ik het enige mannetje gelukkig er op tijd uitgevist, want ik wilde niet dat hij zijn moeder en zusjes zou bezwangerenDan had ik ineens 4 drachtige zeugjes en ze kunnen wel 6 jongen krijgen.. zit je daar met 24 cavia's extra
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En ze zijn gevoelig voor een longontsteking.
Want ik had vroeger buren met cavia's en één daarvan heette Floppy... En die mocht niet buitenspelen met warmte of regen, want dan zou ze doodgaan. Toen wilden we een regenjasje maken of een zonnehoed, maar dat mocht niet van de buurvrouw.![]()
Ik was toen 8 of 9
Een FOK! Account?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, wat kunnen cavia's zelf niet aanmaken?
Zoals kinderenquote:Op zondag 27 februari 2022 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Klopt helemaal, ze mogen niet op de grond staan, want dat tocht teveel.
Daarnaast zijn het prooidieren en alles wat van bovenaf komt is eng.
Ah dat is nog redelijk bejaard!quote:Op zondag 27 februari 2022 01:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geloof dat 3-4 bij kerel het gemiddelde was, maar wel vol tumoren.
quote:
Klopt en geen ui of knoflook.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zoals kinderen![]()
Daarom stonden Flop.py en Joha.nna () altijd op een tafeltje.
Oh, en ik herinner me dat ze geen prei mochten.
Kinderenquote:Op zondag 27 februari 2022 01:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt en geen ui of knoflook.
Maar welke onzalige zou zulke dingen nou aan cavia's willen voeren?
Hinderen!quote:
Eens wel. Wat huisdieren betreft.quote:
De kinderen van mijn zusje hebben de goudvissen vermoord, door een heel potje voer in het aquarium te donderen.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens wel. Wat huisdieren betreft.
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De kinderen van mijn zusje hebben de goudvissen vermoord, door een heel potje voer in het aquarium te donderen.
Tevens is het konijn ineens verdwenen... en dat was natuurlijk niemands schuldGelukkig hebben ze verder geen huisdieren meer gehad.
Ok. Limonade dan.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wie zegt dat dit account niet door Wattenschijfje wordt beheerd?
Jup. Maar sindsdien is de houding jegens kortlevend spul niet erg enthousiast.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah dat is nog redelijk bejaard!
Dat is zielig en alle ratjes krijgen die tumoren, als ik het goed onthouden heb.
Mja nou.. ik hoop heel hard dat ze geen cavia's nemen.. want ze willen niet eens naar de dierenarts.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ja, ik ben daarom ook van mening dat zulke dieren geen ''leuk iets'' is voor kinderen.
''Want ze moeten toch leren om ergens voor te zorgen?''
''Goed voor de ontwikkeling''...
Oh, dat is wel heftig ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja nou.. ik hoop heel hard dat ze geen cavia's nemen.. want ze willen niet eens naar de dierenarts.
Ja hallo, neem dan geen beesten.
Eigenlijk heeft ze dan toch al huisdieren?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heftig ja.
Dan hoop ik ook dat ze geen dieren krijgen.
Kitten mag van mij ook geen huisdier overigens. We hebben 2 katten, en dat gaat prima. Maar al die kwetsbare kleine beestjes, nee. Ben veel te huiverig dat het mis gaat.
Ik bedoel, die ik dan zou aanschaffen voor haarzelf.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft ze dan toch al huisdieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |