And I don't eat for een heel dorp so you ken gerust zijn that I not the hele bevolking outhongerquote:Op zondag 27 februari 2022 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"I am Truus de Vries from Holland and I have come only for the beach and het warme water"
quote:Op zondag 27 februari 2022 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
And I don't eat for een heel dorp so you ken gerust zijn that I not the hele bevolking outhonger
"Give me all of your schattige beestjes and you have no last from me"quote:Op zondag 27 februari 2022 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
And I don't eat for een heel dorp so you ken gerust zijn that I not the hele bevolking outhonger
quote:Op zondag 27 februari 2022 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Give me all of your schattige beestjes and you have no last from me"
Gewoon een keer opgeven bij een vijfkamp als ze die organiseren. Kan me vroeger nog wel herinneren dat ik dat supervet vond om te doen.quote:
Goed ideequote:Op zondag 27 februari 2022 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een keer opgeven bij een vijfkamp als ze die organiseren. Kan me vroeger nog wel herinneren dat ik dat supervet vond om te doen.
Ze snapt de spellen al, dus dat is al een goed begin.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Goed je bordje leegeten lieverd dan gaat dat lukken ooit"
Geef d'r af en toe een regenworm om te oefenenquote:Op zondag 27 februari 2022 11:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze snapt de spellen al, dus dat is al een goed begin.
Op sommige plekken welquote:Op zondag 27 februari 2022 11:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goed idee
Zou dat nog bestaan? Want ik zie dit soort dingen nooit voorbij komen..
Vroeger had je op tv nog ''ZigZag'' kan ik me herinneren, alleen kwam dat op tv toen ik daar net te oud voor was om te kijken. Maar volgens mij was dat ook wel een leuk spel voor kinderen
Jaaaaaaaaaaaa die van mij ook!!!quote:Op zondag 27 februari 2022 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op sommige plekken welvaak ook nog speciaal voor kinderen.
Mijn ultieme droom was toch wel spel zonder grenzen
Misschien hebben we over elkaar gedroomd dan, stiekem.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa die van mij ook!!!
quote:Op zondag 27 februari 2022 11:02 schreef LTVDK het volgende:
Voor de vreetzakken hier: tot 100% korting op hema tompoucen
quote:Op zondag 27 februari 2022 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien hebben we over elkaar gedroomd dan, stiekem.
Ik lig nog ff te liggen, zometeen aankleden en richting Utrechtquote:Op zondag 27 februari 2022 11:12 schreef LTVDK het volgende:
Moet echt eens gaan opstaan en aan de wandel
Dat is me een beetje te ver lopen hoorquote:Op zondag 27 februari 2022 11:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik lig nog ff te liggen, zometeen aankleden en richting Utrecht
Ik neem voor de zekerheid ook maar de autoquote:Op zondag 27 februari 2022 11:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is me een beetje te ver lopen hoor
Maar tompouce is smerig.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:02 schreef LTVDK het volgende:
Voor de vreetzakken hier: tot 100% korting op hema tompoucen
Ik ook niet. Echt ontzettend goor vind ik het.quote:
mja die 'Zwitserse room' die de Hema gebruikt heeft niks met Zwitserse room te makenquote:
Ik vind alleen het room lekker maar ja kan ik net zo goed een roombroodje kopen ofzo.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja die 'Zwitserse room' die de Hema gebruikt heeft niks met Zwitserse room te maken
Als ik tompouce wil dan haal ik 't bij een bakker die gewone banketbakkersroom gebruikten veel lekkerder bladerdeeg
Ik zit in de trein die kant op. carnavalsdrukte valt mee. De terug weg zal wel anders zijn vrees ikquote:Op zondag 27 februari 2022 11:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik lig nog ff te liggen, zometeen aankleden en richting Utrecht
paptaartquote:Op zondag 27 februari 2022 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind alleen het room lekker maar ja kan ik net zo goed een roombroodje kopen ofzo.
Ik eet het ook niet uit fatsoen hoor, als ik iets echt niet lekker vind dan ga ik het niet eten. Jammer dan voor de persoon die het heeft gekocht.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:49 schreef Moeraskat het volgende:
Het maakt me werkelijk niet uit waar die TP's vandaan komen. Ik heb er nog nooit één gegeten die ik oprecht lekker vond. Ik eet ze soms uit fatsoen, met lange tanden... omdat situatie. Maar anders écht niet.
Dat zit toch in zo'n zacht broodje?quote:Op zondag 27 februari 2022 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind alleen het room lekker maar ja kan ik net zo goed een roombroodje kopen ofzo.
Jaquote:Op zondag 27 februari 2022 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zit toch in zo'n zacht broodje?
Ziet er wel uit als iets wat ik zou eten ja haha.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan lust je deze ook
Oh, ik heb wel situaties gehad waarin ik het wel gedaan heb. Maar als de situatie er naar is om nee te zeggen dan doe ik het ook gewoon niet. ( en dat komt voor 90% voorquote:Op zondag 27 februari 2022 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik eet het ook niet uit fatsoen hoor, als ik iets echt niet lekker vind dan ga ik het niet eten. Jammer dan voor de persoon die het heeft gekocht.
quote:Op zondag 27 februari 2022 07:01 schreef kwiwi het volgende:
@:4EverBlackEyed je moet naast cavia's nu ook het dorpspaard verzorgenEn @:Moeraskat je woont in het moeras met een kattenluikje naar je huis.
[ afbeelding ]
Oh, dat lijkt me altijd zo zompig of juist heel droog.quote:
begrijpelijkquote:Op zondag 27 februari 2022 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:FranticDJ ik krijg honger van jouw plaatjes.
tompouce vulling is 50/50 slagroom/banketbakkersroom. Roombroodje is 100% banketbakkersroom (behalve die units uit de supermarktquote:Op zondag 27 februari 2022 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me altijd zo zompig of juist heel droog.( dat broodje dan )
Maar ik ben ook niet echt dol op de vulling van een TP, dus ik denk niet dat ik dan zo'n broodje lekker zal vinden.
In b4 mannenpaptaartquote:Op zondag 27 februari 2022 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
Of deze (mijn favo als ik tussen de twee moet kiezen)
[ afbeelding ]
Ik krijg nu al een soort dichtgeknepenkeelgevoel hiervan. Laat maar zittenquote:Op zondag 27 februari 2022 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tompouce vulling is 50/50 slagroom/banketbakkersroom. Roombroodje is 100% banketbakkersroom (behalve die units uit de supermarktinstant room
)
En bij de Hema vulling zitten er nog stijf/schuimmakers in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |