prima dagje zo.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het was echt heerlijk in de zon.
Even vitamine D opgenomen.
quote:
Of met hun luidruchtige telefoongesprekkenquote:Op zondag 27 februari 2022 16:05 schreef Ama het volgende:
Pff mensen in de trein die denken dat anderen mee willen genieten van hun muziek.
Ok. blijf je hangen?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuurlijk, is soms de enige manier om erachter te komen of er problemen mee zijn. Zoals nu.
Lekker de telefoon op speaker in de hand een halve meter van het gezicht houdenquote:Op zondag 27 februari 2022 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of met hun luidruchtige telefoongesprekken
ik kom daar niet mee weg ben ik bang... maar goeie zonwering gaan kopen over een maand of 3quote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
* gaat alvast naar zwembaden kijken.
In het Turk/Chinees/Mongoolsquote:Op zondag 27 februari 2022 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of met hun luidruchtige telefoongesprekken
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker de telefoon op speaker in de hand een halve meter van het gezicht houden
Bij voorkeur lekker facetimenquote:Op zondag 27 februari 2022 16:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In het Turk/Chinees/Mongools
Ben je dan al niet weg geschroeid?quote:Op zondag 27 februari 2022 16:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom daar niet mee weg ben ik bang... maar goeie zonwering gaan kopen over een maand of 3
mogelijk, mogelijk nietquote:Op zondag 27 februari 2022 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je dan al niet weg geschroeid?
Spann0ndquote:
bij balkon heb ik wel een hoor, maar das nou net de kant met zonquote:Op zondag 27 februari 2022 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spann0nd
Ik ben sowieso blij met mijn horren... lekker alles tegen elkaar open zetten met minimaal muggen.
Als Putin met zijn nukes gaat spelen wel.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je dan al niet weg geschroeid?
Hoef je in ieder geval geen gordijnen meer uit te gaan zoekenquote:Op zondag 27 februari 2022 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Putin met zijn nukes gaat spelen wel.
Niemand hier die je tegenhoudt hoorquote:
nee dat lijkt mij nietquote:Op zondag 27 februari 2022 17:19 schreef Ama het volgende:
Mag een pakketbezorger een pakketje zomaar voor de deur neerleggen? Het heeft daar het hele weekend vol in het zicht gelegen.
Nee. Alleen als je dat aangeeft.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:19 schreef Ama het volgende:
Mag een pakketbezorger een pakketje zomaar voor de deur neerleggen? Het heeft daar het hele weekend vol in het zicht gelegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |