Hordeur kopen om katten binnen te houden?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ventilatiesysteem door het hele huis. Daarnaast heb ik boven sowieso de ramen open staan.
Beneden heb ik geen raam die open kan. Klinkt overigens heel achterlijk nu ik dit type... Maar de achterkant van mijn woning betreft een raam van boven tot onder met daarnaast de achterdeur. Het raam van de keuken kan niet open.Geen idee waarom.
Dus ik zet wel vaak de achterdeur open, maar met de katten kan dat niet altijd.
Betwijfel overigens of daar de luchtvochtigheid van omhoog gaat, want dan had ik misschien niet zo'n droge lucht gehad nu
quote:Op zondag 27 februari 2022 14:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon als een idioot al sproeiend rondjes mee door je huis rennen
quote:Op zondag 27 februari 2022 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Hordeur kopen om katten binnen te houden?
Jezus, ben je alvast aan het oefenen voor de hel of zo?quote:
Jaquote:Op zondag 27 februari 2022 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jezus, ben je alvast aan het oefenen voor de hel of zo?
quote:
Even gejat.. dit is best een goede budget tip, maar dat hangt er ook vanaf of je huis gevoelig is voor schimmelquote:Laat je douchedeuren openstaan na het douchen
Tijdens het douchen komt er veel vochtige lucht vrij. Normaal voer je deze lucht weer af door een raampje open te zetten of door de ventilatie op een hogere stand te zetten. Maar wanneer je een droge lucht ervaart, kun je er ook voor kiezen om de vochtige lucht juist door de badkamer te laten verspreiden.
Wanneer je meteen na het douchen de douchedeuren open zet, is er nog veel waterdamp aanwezig die de luchtvochtigheid kan verhogen. Dit trucje geldt overigens ook voor de vaatwasmachine wanneer je deze meteen open zet als die klaar is. Bijkomend voordeel: je vaat droogt vaak sneller!
Ik heb gedeeltelijk vloerverwarming en gedeeltelijk gewone verwarming.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:10 schreef Moeraskat het volgende:
Niet voor vloerverwarmingis de adviestemperatuur
Dit moet ik sowieso anders gaat mijn badkamer schimmelen.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even gejat.. dit is best een goede budget tip, maar dat hangt er ook vanaf of je huis gevoelig is voor schimmel
Op eigen risico uitproberen dan maar
Oh, ik heb echt overal vloerverwarming. Heb geen gewone meer.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gedeeltelijk vloerverwarming en gedeeltelijk gewone verwarming.
Als ik de kachel op 21 zet dan ga ik deaud.
Ja dit deed ik al helaasquote:Op zondag 27 februari 2022 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even gejat.. dit is best een goede budget tip, maar dat hangt er ook vanaf of je huis gevoelig is voor schimmel
Op eigen risico uitproberen dan maar
Gelukkig was ik nu ergens anders heen gelopenquote:Op zondag 27 februari 2022 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ltvdk Code rood in centrum en west rond 14 uur.
Ik heb standaard de ramen open van mijn badkamer.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit moet ik sowieso anders gaat mijn badkamer schimmelen.
- De was binnen drogenquote:Op zondag 27 februari 2022 15:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, ik heb echt overal vloerverwarming. Heb geen gewone meer.
[..]
Ja dit deed ik al helaas
Ik word er moedeloos van. Misschien toch maar zo'n ding kopen dan
Doe ik al*quote:Op zondag 27 februari 2022 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- De was binnen drogen
- Een natte handdoek (vind ik persoonlijk geen optie, maar ok... ineens random een natte handdoek in je kamer)
- Gordijnen vochtig makenmoeten ze ook maar net tegen kunnen
Heb je daar een voorbeeld van? Ook quotes zouden in Mycroft anoniem moeten worden gemaakt als een user op anoniem is gegaan, en dus niet meer voorkomt in de database.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar als je dus in Mycroft kijkt, zie ik soms #anoniem, maar in quotes is de username nog wel te zien. Dat is toch gek?
Ben je nou Mycroft aan het mycroften?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je daar een voorbeeld van? Ook quotes zouden in Mycroft anoniem moeten worden gemaakt als een user op anoniem is gegaan, en dus niet meer voorkomt in de database.
Tuurlijk, is soms de enige manier om erachter te komen of er problemen mee zijn. Zoals nu.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je nou Mycroft aan het mycroften?
Post dat vervelend figuur ook nog steeds?quote:
Nee, maar die zag ik half anoniem en half niet. Waardoor ik wist dat het MCH was.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Post dat vervelend figuur ook nog steeds?
https://mycroft.fok.nl/in(...)t_name=&date_month=0quote:Op zondag 27 februari 2022 15:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, maar die zag ik half anoniem en half niet. Waardoor ik wist dat het MCH was.
Ik weet niet maar volgens mij is dat is nooit anders geweest sinds mogelijkheid tot anonimiseren is ingesteld. De voormalige username was in quotes alsnog gewoon te zien.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:36 schreef bondage het volgende:
[..]
https://mycroft.fok.nl/in(...)t_name=&date_month=0
Bovenstaande bevat een post waar MCH gequote is, op het forum zelf is de quote met de naam nog wel te zien. In Mycroft staat daar anoniem in de quote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |