SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSame shit, different day
SC hopper present
Ga naar de kassaquote:Op zondag 27 februari 2022 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kwam gister via een link van op de site van de Bijenkorf uit en nu zitten er allerlei dingen in mijn mandje
Heb je ook de broodtrommel er in zitten?quote:Op zondag 27 februari 2022 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kwam gister via een link van op de site van de Bijenkorf uit en nu zitten er allerlei dingen in mijn mandje
quote:Op zondag 27 februari 2022 10:41 schreef Koen66 het volgende:
Volgend jaar maar weer eens een uitgebreide cruise boeken, als er aan een aantal voorwaarden voldaan wordt
Als er geen Wereldoorlog is uitgebroken en Corona niet is veranderd in vliegende ebola.quote:
Nee die dan weer niet. Ben wel nog op zoek naar een make-up spiegel.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ook de broodtrommel er in zitten?
Altijd zo vervelend als dat gebeurdquote:Op zondag 27 februari 2022 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mannen met een broodtrommel?quote:Op zondag 27 februari 2022 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ook de broodtrommel er in zitten?
Ditquote:Op zondag 27 februari 2022 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er geen Wereldoorlog is uitgebroken en Corona niet is veranderd in vliegende ebola.
quote:Op zondag 27 februari 2022 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk richting de Caribbean
Gaat na komende zomervakantie mevr Koen direct beginnen aan verkrijgen USA visumquote:
Plus 2 volwassen heren in het kielzogquote:Op zondag 27 februari 2022 10:48 schreef bitterbal het volgende:
koens en mevrouw koens
[ afbeelding ]
voldoen jullie aan de eisen?quote:Op zondag 27 februari 2022 10:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaat na komende zomervakantie mevr Koen direct beginnen aan verkrijgen USA visum
gewoon je mandje legen en verder niet miepenquote:Op zondag 27 februari 2022 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het probleem ligt alleen bij haar he, volgens de USA is ze een semi terroristquote:
Ofquote:Op zondag 27 februari 2022 10:48 schreef bitterbal het volgende:
koens en mevrouw koens
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 februari 2022 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of [ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Ze heeft toch een Nederlands paspoort en een flesje blonde haarverf is ook niet zo duur?quote:Op zondag 27 februari 2022 10:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het probleem ligt alleen bij haar he, volgens de USA is ze een semi terrorist
quote:Op zondag 27 februari 2022 10:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het probleem ligt alleen bij haar he, volgens de USA is ze een semi terrorist
Geen idee of er ergens officieel geregistreerd staat dat dr pa uit Iran komt, zoja dan zit je weer in het vliegtuig terugquote:Op zondag 27 februari 2022 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze heeft toch een Nederlands paspoort en een flesje blonde haarverf is ook niet zo duur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |