ik vind het prachtig en stoerquote:Op zondag 27 februari 2022 09:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Dit is net zo dom als het klappen voor de zorg.
https://www.telegraaf.nl/(...)-leven-misschien-nogquote:Op zondag 27 februari 2022 08:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
volgens een rus die jij kent
de rus krijgt totaal geen nieuws te zien hierover
Een paar NSB’ers bedoel jequote:Op zondag 27 februari 2022 09:03 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een paar gefrustreerde zolderkamer autisten bedoel je
Lees het eerste FP artikel over de inval even. De pro-Poetin toon spatte van het scherm.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:03 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een paar gefrustreerde zolderkamer autisten bedoel je
Laten we daarom vooral niets doen en hem z'n zin geven. Peace for our time.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:51 schreef theunderdog het volgende:
Al die sancties, inclusief dat SWIFT. Dat maakt toch geen reet meer uit? dat doe je toch door iets te voorkomen. Nu Putin al in Oekraïne zit, zal dat volgens mij enkel bij hem een 'nu heb ik al helemaal niets meer te verliezen' mentaliteit aanwakkeren.
Dat kan zeker zo zijn. Je bent in ieder geval geen Schaamlap oid.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dat is nogal vreemd. Heb nog nooit enig pro-Poetin sentiment hier gedeeld, de andere users zullen dit bevestigen.
Ben puur geïnteresseerd in de militaire situatie op de grond.
Die schijnen te vluchten bij het eerste signaal van gevaar. Of eerder nog.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:05 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Geen geflambeerde Russen? Jammer.
"Misschien." "Zou." "Schijnt" "Wellicht."quote:Op zondag 27 februari 2022 09:04 schreef falling_away het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-leven-misschien-nog
Verdedigers Slangeneiland leven misschien nog.
Zou dus best kunnen
Dit kost minstens 20 miljard per dag, die buffer is zo weg.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar je bent niet vanaf morgen al failliet.
Putin heeft een behoorlijke buffer.
De meeste russische militairen hebben helemaal geen zin in deze oorlog, vergeet niet dat ze vechten tegen mensen die hun taal sprekenquote:Op zondag 27 februari 2022 09:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die schijnen te vluchten bij het eerste signaal van gevaar. Of eerder nog.
Trump is de volgende dictator , als ie weer president wordt gaat ie nooit meer wegquote:Op zondag 27 februari 2022 09:08 schreef quirina het volgende:
Oh dus het is nou Trump zijn ongelukkige woordkeus. hij zat duidelijk putin te prijzen.
ik kots van Trump.
Dit leest als een artikel van De Speld, maar nee, het is echt de vorige Amerikaanse president met zijn eigen despotische tendensen. De clown wilde overigens niet zeggen wat hij dan wel had gedaan als hij in Bidens schoenen had gestaan.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Amerikaanse oud-president Trump heeft de Russische invasie van Oekraïne veroordeeld en bidt voor de Oekraïners. Dat zei hij bij een jaarlijkse bijeenkomst van vooraanstaande conservatieven, CPAC, in Florida. "De Russische aanval op Oekraïne is afschuwelijk. We bidden voor het trotse Oekraïense volk. God zegene hen allemaal", zei Trump, die de Oekraïense leider Zelensky prees als moedig.
Eerder deze week wekte Trump nog ergernis bij zijn partijgenoten en Democraten toen hij het militaire optreden van Poetin in Oekraïne "geniaal" en "aardig slim" noemde. Daar kwam hij in Florida nog op terug. Trump zei dat Poetin wat hem betreft inderdaad slim is, omdat hij wereldleiders en de NAVO te slim af is. "Het echte probleem is dat onze leiders dom zijn, dom. Zo dom."
"Iedereen snapt wel dat deze vreselijke ramp nooit was gebeurd als er niet was gesjoemeld met onze verkiezingen en ik de president was geweest", zei Trump, die verder benoemde dat Rusland ten tijde van het presidentschap-Bush Georgië binnenviel en de Krim innam toen Obama president was. "Ik ben de enige president van de 21ste eeuw onder wiens leiding Rusland geen ander land is binnengevallen."
Trumpgod weet het weer beter
Dat kunnen ze makkelijk doen, er is toch een groot tekort, dus het spul kunnen ze overal lozen.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:08 schreef Perrin het volgende:
Mogge!
Alles van vannacht aan het bijlezen. Kyiv staat nog!
Vast al 100x genoemd, maar de boycot die zich uitbreidt is iig uitstekend nieuws.
[ twitter ]
dat is elke krantquote:Op zondag 27 februari 2022 08:52 schreef quirina het volgende:
Telegraaf is een sensatie en ophits krant. Vermijd dat soort bronnen.
AD is ook een krant om je reet mee te vegen.
Herstellen van de democratische waarden is 3 jaar geleden al gebeurd, eerlijker en transparanter dan ooit in Rusland het geval zal zijn.quote:
Megalomane engnek en een narcist.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:08 schreef quirina het volgende:
Oh dus het is nou Trump zijn ongelukkige woordkeus. hij zat duidelijk putin te prijzen.
ik kots van Trump.
Las dat Russische tanks niet zozeer zonder fuel komen te staan omdat ze ver moeten rijden, maar dat de Russische soldaten zelf de tank leeg laten lopen omdat ze geen zin hebben om naar Kyiv te gaan.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De meeste russische militairen hebben helemaal geen zin in deze oorlog, vergeet niet dat ze vechten tegen mensen die hun taal spreken
Rusland moet straks zo een beetje over Noordpool vliegen om ergens te komenquote:
Ok betekent dit dat dan hier eindelijk de PS5 en de XBOX Series X een beetje normaal op voorraad komen in de winkel?quote:Op zondag 27 februari 2022 09:08 schreef Perrin het volgende:
Mogge!
Alles van vannacht aan het bijlezen. Kyiv staat nog!
Vast al 100x genoemd, maar de boycot die zich uitbreidt is iig uitstekend nieuws.
[ twitter ]
Waar zitten die kosten eigenlijk in?quote:Op zondag 27 februari 2022 09:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit kost minstens 20 miljard per dag, die buffer is zo weg.
In Nederland heb je ook zo een clown waar honderduizenden op stemmen…quote:Op zondag 27 februari 2022 09:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dit leest als een artikel van De Speld, maar nee, het is echt de vorige Amerikaanse president met zijn eigen despotische tendensen. De clown wilde overigens niet zeggen wat hij dan wel had gedaan als hij in Bidens schoenen had gestaan.
[ twitter ]
Dat zouden ze dan doen onder het oog van hun mede-soldaten?!quote:Op zondag 27 februari 2022 09:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Las dat Russische tanks niet zozeer zonder fuel komen te staan omdat ze ver moeten rijden, maar dat de Russische soldaten zelf de tank leeg laten lopen omdat ze geen zin hebben om naar Kyiv te gaan.
Ja, maar niet bijna de helft van de kiezers.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:11 schreef xminator het volgende:
[..]
In Nederland heb je ook zo een clown waar honderduizenden op stemmen…
Duits ook van Nederlands maar als kerel in Berlijn je de huid vol aan het schelden is merk je toch echt wel wat de intentie is.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:09 schreef quirina het volgende:
Oekraïens verschilt wel met wat met Russisch.
Soldij, productiekosten munitie en wapens, brandstof etc.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:11 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Waar zitten die kosten eigenlijk in?
Fraude joh.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, maar niet bijna de helft van de kiezers.
Ja idd. Het zou wel in de oude MO passen maar dan had het tweede echelon nu al voowaarts moeten gaan nmm...quote:Op zondag 27 februari 2022 08:34 schreef raptorix het volgende:
Wat me ook opvalt is dat ik nog steeds weinig nieuw materieel heb gezien in de confrontaties, @:achja suggereerde dit ook al dat je eerst je oude meuk stuurt, maar het lijkt me dat als je een soort van "blitzkrieg" wilt uitvoeren je wel wat sneller er achter aan moet zitten, dat heb ik tot nu toe niet gezien.
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Soldij, productiekosten munitie en wapens, brandstof etc.
De oorlog in Irak kostte de VS iets van 2000 miljard dollar?
Goed geheugenquote:In 2020, Neta Crawford, chair of the political science department at Boston University, in her Costs of War Project, estimated the long term cost of the Iraq War for the United States at $1.922 trillion. This figure includes not only funding appropriated to the Pentagon explicitly for the war, but spending on Iraq by the State Department, the healthcare of Iraq War veterans, and the interest expense on debt incurred to fund 17 years of U.S. military involvement in the country.
Russen zijn geen virus.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Dit is net zo dom als het klappen voor de zorg.
Toch niet zo veel als dat zijn idee van een Blitzkrieg is? Hitler stuurde ook niet eerst de Hitlerjugend de Ardennen in om eerst een paar dagen aan te kutten om dan pas een groote aanval in te zetten.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja idd. Het zou wel in de oude MO passen maar dan had het tweede echelon nu al voowaarts moeten gaan nmm...
Maar goed, we weten natuurlijk niet wat er in het hoofd van ome Vlad omgaat...
Ik kan ook Putin: A Russian Spy Story op Npo Plus aanraden.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Meer mensen die de documentaire op netflix kijken over de aanloop naar de burgeroorlog in Oekraïne een jaar of 10 geleden?
Hoop dat ik bepaalde dingen dan beter begrijp.
iedere oekrainer spreekt ook vloeiend russischquote:Op zondag 27 februari 2022 09:09 schreef quirina het volgende:
Oekraïens verschilt wel met wat met Russisch.
Het volk heeft niks te kiezen.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:17 schreef CR7 het volgende:
Zou toch mooi zijn als Rusland Oekraïne inneemt en het volk dan Zelensky als president kiest.
Stem ze weg.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:13 schreef Scrummie het volgende:
Godsamme, gaat het na een nacht slapen hier nou werkelijk wéér over Baudet?
De verkiezingen gaan op zijn Poetins, de uitslag staat van tevoren vast.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:17 schreef CR7 het volgende:
Zou toch mooi zijn als Rusland Oekraïne inneemt en het volk dan Zelensky als president kiest.
Trump is slim, volgens Trump ("makes me smart") als hij met tientallen miljoenen de Amerikaanse belastingdienst ontwijkt.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dit leest als een artikel van De Speld, maar nee, het is echt de vorige Amerikaanse president met zijn eigen despotische tendensen. De clown wilde overigens niet zeggen wat hij dan wel had gedaan als hij in Bidens schoenen had gestaan.
[ twitter ]
Daar zijn Poetin met zijn Russische generaals en de Oekraïense generaals ook wel geïnteresseerd in. En als ze het weten, zullen ze het niet met je delen. Lijkt mij geheim nietwaar, anders speel je een van de partijen in de kaart?quote:Op zondag 27 februari 2022 09:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben puur geïnteresseerd in de militaire situatie op de grond.
nee dan komt er een neef van Poetin te zitten , die nog een grotere gek is dan poetin zelfquote:Op zondag 27 februari 2022 09:17 schreef CR7 het volgende:
Achja het blijft geen Dragonball z poppetje die zijn onderdanen met 1 klap kan uitschakelen ofzo.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De verkiezingen gaan op zijn Poetins, de uitslag staat van tevoren vast.
Als jij denkt dat er democratische verkiezingen komen...quote:Op zondag 27 februari 2022 09:17 schreef CR7 het volgende:
Het kan ook zonder verkiezingen :pquote:Op zondag 27 februari 2022 09:22 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Als jij denkt dat er democratische verkiezingen komen...
Voorlopig weinig kans, vrees ik.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:20 schreef theunderdog het volgende:
Steunt Israël Oekraïne eigenlijk al ondubbelzinnig? Of maakt het ineens niet zo meer uit dat de president van Oekraïne Joods is?
Ja want als buitenstaander kun je ook helemaal geen vrij realistische inschatting van het front maken.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Daar zijn Poetin met zijn Russische generaals en de Oekraïense generaals ook wel geïnteresseerd in. En als ze het weten, zullen ze het niet met je delen. Lijkt mij geheim nietwaar, anders speel je een van de partijen in de kaart?
Israel moet altijd over eieren lopen, die hebben niet zoveel zin dat de shitlanden om hun heen het nieuwse materieel van de Russen mogen kopen.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Voorlopig weinig kans, vrees ik.
[ twitter ]
Tja, dat heet diplomatie, Rusland is dikke maatjes met Syrië en is nog steeds woedend over de Golan-hoogten. Het is allemaal niet zo zwart-wit.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
[ twitter ]
blijf jij maar op je zolder kamertjequote:Op zondag 27 februari 2022 08:56 schreef quirina het volgende:
[..]
Die gap heeft er meer ervaring mee dan jij of ik.
En Trump :’)quote:Op zondag 27 februari 2022 09:13 schreef Scrummie het volgende:
Met de juiste intel ja en die hebben wij uiteraard niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja want als buitenstaander kun je ook helemaal geen vrij realistische inschatting van het front maken.
Dat kunnen we al 80 jaar en zeker anno 2022.
Is er geen internationale corridor in de Finse golf?quote:Op zondag 27 februari 2022 09:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Eindelijk! Ze kunnen nu geen kant meer op
https://twitter.com/a7_FIN_SWE/status/1145788348780437504quote:At the narrowest part, the international airspace in the Gulf of Finland is abt 18 km wide. When the Russian military planes fly to Königsberg they fly through this corridor.The international airspace is on this map marked with a darker color...
Het gaat wat mij betreft over Baudets uitlatingen over de toestand in Oekraïne.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:13 schreef Scrummie het volgende:
Ja nou, die deed een uitspraak dus dan kan ik me er nog iets bij voorstellen eventjes. Maar het is altijd hetzelfde volk wat dan binnen 3 posts 'En wat denk je van Baudet dan!?!?!?!' roept.quote:
Als je die van El Salvador een goede leider vind gaat er toch iets misquote:Op zondag 27 februari 2022 09:23 schreef raptorix het volgende:
Kijk Mark Nieuw Leiderschap:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laten we dat in een ander topic doenquote:Op zondag 27 februari 2022 09:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het gaat wat mij betreft over Baudets uitlatingen over de toestand in Oekraïne.
Lijkt mij geen enkel probleem.
Maar daarna zit je toch klem in de Oostzee? Er is dan geen enkele manier om verder te vliegen zonder door een aander afgesloten luchtruim te moeten.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:27 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Is er geen internationale corridor in de Finse golf?
[ afbeelding ]
"Kansainvälinen ilmatila" is internationaal luchtruim
Nee Amerikaanse systeem werkt anderaquote:
Israël heeft prima banden met beide landen. Ze hebben aangeboden om onderhandelingen in Israël te houden. Dit is wel een oude tweet.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Shit. Heel smal maar daar kan wel gevlogen worden jaquote:Op zondag 27 februari 2022 09:27 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Is er geen internationale corridor in de Finse golf?
[ afbeelding ]
"Kansainvälinen ilmatila" is internationaal luchtruim
Het gaat wat mij betreft over Trumps uitlatingen over Poetin en de situatie in Oekraïne.quote:
Heb je het artikel ook gelezen?quote:Op zondag 27 februari 2022 09:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
"Misschien." "Zou." "Schijnt" "Wellicht."
Heb je lekker veel aan in het nieuws. En de Telegraaf moet zich doodschamen dat ze Russische propaganda op hun website plaatsen.
Ik ben benieuwd hoeveel gekken dat echt gaan doen.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:30 schreef HSG het volgende:
Voor de liefhebbers. Oekraïne verwelkomt buitenlanders om ook mee te vechten.
Ga naar Oekraïne en je krijgt een wapen.
Ik denk niet dat tante Miep in 1942 goed kon inschatten hoe ver de Duitsers zijn opgerukt en waar de Britten en de Amerikanen waren. Jij denkt van wel?quote:Op zondag 27 februari 2022 09:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja want als buitenstaander kun je ook helemaal geen vrij realistische inschatting van het front maken.
Dat kunnen we al 80 jaar en zeker anno 2022.
LMAOquote:Op zondag 27 februari 2022 09:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
[ twitter ]
https://mobile.twitter.com/nexta_tv/status/1497741379891564544quote:Op zondag 27 februari 2022 07:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gekkies als Trump en Baudet staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis. In 1939 hadden deze volmalloten staan klappen voor Hitler en z'n inval in Polen. Landverraders.
Misschien wel genoeg die geen zin hebben om langer op internet hun gal over Rusland uit te spuwen maar ook daadwerkelijk iets gaan doen.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel gekken dat echt gaan doen.
Smerig land dat Israël.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Israël heeft prima banden met beide landen. Ze hebben aangeboden om onderhandelingen in Israël te houden. Dit is wel een oude tweet.
Pietje denkt ook dat Linssen een fantastische spits is.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat tante Miep in 1942 goed kon inschatten hoe ver de Duitsers zijn opgerukt en waar de Britten en de Amerikanen waren. Jij denkt van wel?
En een Triljoen?quote:Op zondag 27 februari 2022 09:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Nee Amerikaanse systeem werkt andera
Miljard = billion
Biljoen = trillion
Dus 2000 miljard = 2000 billion = 2 biljoen = 2 trillion
Lol.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het gaat wat mij betreft over Trumps uitlatingen over Poetin en de situatie in Oekraïne.
Wat mij betreft geen enkel probleem.
Liever zou ik het overigens ook niet (meer) over deze godvergeten hufters (Baudet en Trump) hebben.
Maar we leven in een democratie. En Trump ook. Dus moet het mogen/kunnen.
In een land als Rusland, onder leiding van Poetin, zou dit hele forum sowieso niet meer mogelijk zijn.
En, wie weet, in een land onder om het even Trump en Baudet ook niet, als zij er werkelijk in slagen om de huidge democratie en rechtsstaat, waar ze zo'n hekel aan lijken te hebben, te ondermijnen.
Wel saillant dat deze meneer maar 6 zetels had met zijn partij in de Knesset. Deze zetels waren nodig voor een meerderheid om Netanyahu van de troon te stoten, wat hij voor zichzelf leuk heeft uit weten te onderhandelen.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
[ twitter ]
De melodie van dat mooie volkslied behoorde al toe tot één van de verschrikkelijkste regimes van de 20e eeuw, de USSR.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:31 schreef Faraday01 het volgende:
Ik vind dat we Rusland ook het volkslied moeten ontnemen. Het kan niet dat zo'n verschrikkelijk regime een van de mooiste volksliederen ter wereld heeft
Klopt. Maar het werkt dan niet zo als je constant doet een soort beschermengel te zijn van de Joodse wereld.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Israel moet altijd over eieren lopen, die hebben niet zoveel zin dat de shitlanden om hun heen het nieuwse materieel van de Russen mogen kopen.
Ah, Trump sluit eindelijk aan bij The Great Resetquote:Op zondag 27 februari 2022 09:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.com/nexta_tv/status/1497741379891564544
Raar verhaal van jou.
Okee sorry dat ik niet van minuut tot minuut op de hoogte blijf van de oranje windvlaag.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.com/nexta_tv/status/1497741379891564544
Raar verhaal van jou.
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:33 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ](misschien al gepost, sorry)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |