Oekraïne zelf zegt iets van 3700 Russen te hebben uitgeschakeld. Vanuit Rusland is het volgens mij aardig stil over hoeveel Oekraïners er inmiddels zijn uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat is het geschatte dodental aan beide kanten?
En FUCK NATO / NAVO. We verklaarde Duitsland ook de oorlog toen ze Polen binnenvielen. Gaan we nu kansloos aan de zijlijn staan omdat Oekraïne niet in dat bureaucratische NAVO gedeelte valt? Fuck dat. Er vind daar een genocide plaats. In Europa!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:59 schreef Vallon het volgende:
[..]
De NATO heeft die taak niet noch het recht.
Wanneer je bedoeld dat de VN moet ingrijpen, kan ik mij daarbij iets voorstellen. Volgende week is er een plenaire vergadering met alle 193 leden, waar dan (d8 ik) niet het VETO recht van stal gehaald kan worden.
Helden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[ twitter ]
Heel goed ze hebben meer uitgezonden dan alleen het volkslied!!!
Alle tv kijkende Russen hebben dus beelden van de oorlog gezien, die niet uitgekozen zijn door het regiem zelf..
Vaak is dat overdreven. Uit verschillende kanalen krijg je verschillende gegevens. B.v. het VK zegt dat het om 500+ gaat.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens dat volgens Oekraïnse berichten zo'n 3700 Russen zijn gedood.
Een niet te verifiëren bericht tot zo ver.
Polen was guaranteed. Oekraïne helaas niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En FUCK NATO / NAVO. We verklaarde Duitsland ook de oorlog toen ze Polen binnenvielen. Gaan we nu kansloos aan de zijlijn staan omdat Oekraïne niet in dat bureaucratische NAVO gedeelte valt? Fuck dat. Er vind daar een genocide plaats. In Europa!
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:04 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Nee, het boomerdenken is al lang afgeschreven. Het bleek niet dekkend genoeg. Het is tijd voor die generatie om te gaan.
Ja alleen jammer dat het niet echt is waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Helden.
Prachtig. Putin tv hakken, way to go anonimous, ftw!
Waarschijnlijk wel. Putin's ambities stoppen niet bij Oekraïne.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:04 schreef vosss het volgende:
Dit gaat toch gewoon snoeihard uitmonden in WO3 of ben ik nou gek?
Ik denk het niet. Dit is niet fijn wat er nu gebeurt, maar je moet het hoofd koel houden en dat is wel wat de rest van de wereld doet, op Poetin na dus.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:04 schreef vosss het volgende:
Nee zie dit draadje van Anonymous zelf.quote:
Toen met Polen waren er geen kernwapens.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En FUCK NATO / NAVO. We verklaarde Duitsland ook de oorlog toen ze Polen binnenvielen. Gaan we nu kansloos aan de zijlijn staan omdat Oekraïne niet in dat bureaucratische NAVO gedeelte valt? Fuck dat. Er vind daar een genocide plaats. In Europa!
Wie moet dat dan - legitiem - doen ?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zal allemaal best. Gaan we dan over een paar jaar weer zeggen 'wir haben das nicht gewusst'?
Ik denk dat er inmiddels genoeg draagvlak is om een interventiemacht te sturen
Denken?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Tijd voor Baudetdenken inderdaad
![]()
![]()
Het staat alle landen vrij om de oorlog te verklaren aan Rusland, zullen wij beginnen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ga toch weg man, Nederland dacht net als in WW1 lekker goedkoop neutraal te blijven.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik denk niet dat betreffende Europese leiders dat erg relevant vinden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen moeite mee om onze Europese leiders op te offeren.
Dat is afhankelijk van hoe gek Putin is geworden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:04 schreef vosss het volgende:
Hitler had geen kernbommen, Hans.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oh. Kut.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van hoe gek Putin is geworden.
Die kans lijkt me aanwezig als ;quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:04 schreef vosss het volgende:
Geen verzoek gedaan?!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:07 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wie moet dat dan - legitiem - doen ?
Verder is daarvoor, bij mijn weten, geen verzoek gedaan door de regering van de Oekraïne.
Dat is toch redelijk fors.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens dat volgens Oekraïnse berichten zo'n 3700 Russen zijn gedood.
Een niet te verifiëren bericht tot zo ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |