Ik heb er totaal geen moeite mee om onze Europese leiders op te offeren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Redt het wel, ja dat geloof ik. Maar het zal wel nadelige effecten hebben, ook op Europa. Gezien bijvoorbeeld de weerstand tegen uitsluiting SWIFT ben ik niet overtuigd van de wens tot opoffering voor het grotere goed vanuit onze Europese leiders.
Kijk eensquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:54 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Paratroopers waarschijnlijk geen paratroopers.
Maakt het niet minder smerig en hard, heeft het zelfde doel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:53 schreef zalkc het volgende:
[..]
Schijnen dus gewoon uit een neergeschoten vliegtuig te komen. / of luchtdoelgeschut
Maar als je niet 24 uur meeleest ga je echt niet alle topics bekijken en krijg je zo toch wat mee, want het gaat snel. Misschien alleen tweets van de afgelopen 8 uur oid toelaten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:55 schreef Tengano het volgende:
Wat irritant om hier de hele tijd dezelfde tweets te zien
Er werken er zat in de tuinbouw, distributiecentra, bouw en zo. In de UK, in elk geval voor de Brexit, ook veel in de horeca, bouw en zo.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jammer dat je Roemenen noemt. Dat is best kansloos volk hoor.
Maar goed, dat zijn maar mijn persoonlijke ervaringen.
Zoveel shit gaat de wereld in. Elke scheet is al iets. Nja we gaan het zien wat de nacht brengt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:54 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Paratroopers waarschijnlijk geen paratroopers.
Ik ken 3 Roemenen. Een chick die ooit hier op vakantie was en goed kon pijpen en mijn voormalige buren die als expats bij CapGemini werkten. Prima volk hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jammer dat je Roemenen noemt. Dat is best kansloos volk hoor.
Maar goed, dat zijn maar mijn persoonlijke ervaringen.
Hij zat volgens mij te kijken en het ging ineens op zwartquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:57 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Sowieso in Oekraïne, op de rest van de planeet is het demonitized.
Ik hoop dat met de intel die ze van de Amerikanen hebben gekregen dat ze tactieken gebruiken om met die aanvallen om te gaan. Ver uit de buurt blijven van de artillerie of juist in schuilkelders afwachten totdat ze het sein krijgen om tevoorschijn te komen.quote:
De NATO heeft die taak niet noch het recht.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik geef het nog max. 5 dagen voordat de NAVO in gaat grijpen. Dit kan gewoon niet meer langer. Niemand kan zichzelf nog langer in de spiegel aankijken als we dit door laten gaan
Is dit niet fake?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[ twitter ]
Heel goed ze hebben meer uitgezonden dan alleen het volkslied!!!
Alle tv kijkende Russen hebben dus beelden van de oorlog gezien, die niet uitgekozen zijn door het regiem zelf..
Als zijn matties sneuvelen dan gaat de lol er wel vanaf.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:49 schreef Ulx het volgende:
De Tsjetjeense doodseskaders hebben iets te hard op hun sodemieter gehad zo lijkt het.
[ twitter ]
Doet het hier, satelliet, prima. O ja ze zeggen dat volgens Moskou, de Oekraïne weigert te onderhandelen.quote:
Dan telt gewoon de meerderheid, toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:59 schreef Vallon het volgende:
[..]
De NATO heeft die taak niet noch het recht.
Wanneer je bedoeld dat de VN moet ingrijpen, kan ik mij daarbij iets voorstellen. Volgende week is er een plenaire vergadering met alle 193 leden, waar dan (d8 ik) niet het VETO recht van stal gehaald kan worden.
Voor Thierry moet het niet te moeilijk zijn. Alles is gewoon één groot complot.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oorlog is een complot van het Westen dat Baudet voorspeld heeft:
[ twitter ]
Dit blijkt luchtafweer te zijn van Oekraïne zelf. Die lichtbollen zodat raketten zich niet kunnen "locken" op doelen.quote:
Om lekker in de senaat wat sigaretjes te paffen op zijn oude dag.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:00 schreef Claudia_x het volgende:
En weer keert Hiddema zich van z'n eigen partij. Waarom blijft die man er nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |