Eigenlijk moet fok een optie hebben dat je alle unieke tweets uit een topic onder elkaar kan zetten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar als je niet 24 uur meeleest ga je echt niet alle topics bekijken en krijg je zo toch wat mee, want het gaat snel. Misschien alleen tweets van de afgelopen 8 uur oid toelaten.
Dat begrijp ik ook niet. De oude man begrijpt immers nog maar weinig van de wereld.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:00 schreef Claudia_x het volgende:
En weer keert Hiddema zich van z'n eigen partij. Waarom blijft die man er nog?
Bij mij doet het het gewoon. Trouwens wel veelzeggend dat ze de livechat hebben uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij zat volgens mij te kijken en het ging ineens op zwart
Ja. Maar resoluties van de algemene vergadering zijn niet bindend.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan telt gewoon de meerderheid, toch?
En alle Twitter-klets eruit kan filteren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:00 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Eigenlijk moet fok een optie hebben dat je alle unieke tweets uit een topic onder elkaar kan zetten.
Vreselijk.quote:
Zodat je de domme fvd stemmers die ook tegen rusland zijn binnen het gareel blijft houden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:00 schreef Claudia_x het volgende:
Meer dan al z'n partijgenoten bij elkaar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:00 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet. De oude man begrijpt immers nog maar weinig van de wereld.
Gedweep met Putin is een goed idee?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:00 schreef Claudia_x het volgende:
Zal allemaal best. Gaan we dan over een paar jaar weer zeggen 'wir haben das nicht gewusst'?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:59 schreef Vallon het volgende:
[..]
De NATO heeft die taak niet noch het recht.
Wanneer je bedoeld dat de VN moet ingrijpen, kan ik mij daarbij iets voorstellen. Volgende week is er een plenaire vergadering met alle 193 leden, waar dan (d8 ik) niet het VETO recht van stal gehaald kan worden.
Yep, voordat je dan met een resolutaite komt moet er eerste gepraat & onderzocht worden en je dan ergens in 2023 een resultaat ziet. De kern is dat ze zsm moeten komen met een uitspraak zodat onbetwist is dat Rusland de agressor is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan telt gewoon de meerderheid, toch?
Wat is het geschatte dodental aan beide kanten?quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:00 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet. De oude man begrijpt immers nog maar weinig van de wereld.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:03 schreef NightDancert het volgende:
Nou, ik ga pitten. Ik lees wel wat er morgen nog over is van de Oekranse steden
Ik las vandaag ergens dat volgens Oekranse berichten zo'n 3700 Russen zijn gedood.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat is het geschatte dodental aan beide kanten?
Nee, het boomerdenken is al lang afgeschreven. Het bleek niet dekkend genoeg. Het is tijd voor die generatie om te gaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:01 schreef Claudia_x het volgende:
Meer dan al z'n partijgenoten bij elkaar.
Geen idee maar geloof het niet... Maar kan wel. Kortom geen ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |