abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203842092
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Miss 200.000.000! zaterdag 26 februari 2022 @ 09:06:25 #252
367000 roos94
pi_203842093
In de schuilkelder van Kiev is een baby geboren

https://mobile.twitter.co(...)/1497465416179982338
pi_203842095
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:04 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ok, dus in principe is het heel reëel dat dit wel gaat gebeuren.
Na het bedreigen van Zweden en Finland door Putin is het heel reëel geworden inderdaad :Y
Nieuw is niet altijd beter.
pi_203842098
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 08:49 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
putin is knettergek.
Stel je voor dat er in rusland zelf nu eens een opstand komt.

Ik zie hem er voor aan om dan alles in te zetten, zowel tegen andere landen als eigen volk.
Ik begrijp niet dat mensen zo simpel kunnen denken. Putin is helemaal niet knettergek, tenminste, niet veel anders dan een Rutte of Biden (of Trump). Het is een schaakspel en echt niet één of andere impuls van iemand die zich verveelt.

USA wil een raketbasis in Oekraïne, Rusland wil dat niet. USA probeert steeds meer landen in de EU naar de NAVO te krijgen zodat ze overal raketjes kunnen plaatsen. Veel keus had Putin eigenlijk niet meer, vooral omdat het economisch ook niet echt draait. En hij mocht ook geen raketjes plaatsen op Cuba...

En als we het over VREDEMISSIES hebben, bekijk dan even de vele acties van de NAVO. Irak, Afghanistan... of wat de NAVO gedaan heeft in Kosovo in de jaren 90. In de westerse media doen ze altijd of alles wat USA/NAVO doet goed is en de rest slecht :') maar als ze dat in andere landen doen noemen ze het propaganda.
Facts don't care about your feelings
pi_203842102
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wanneer hij op grote schaal torenflats van hun sokkels schiet van het Oekraïense "broedervolk" dan krijgt hij dat thuis nooit verkocht. Die man is natuurlijk volledig de weg kwijt, maar het lijkt me sterk dat de Russen het accepteren wanneer dat gebeurt.
Is dat ook niet een moment dat andere landen wel kunnen ingrijpen, omdat dat oorlogsmisdaden zijn?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203842104
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:06 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Ik begrijp niet dat mensen zo simpel kunnen denken. Putin is helemaal niet knettergek, tenminste, niet veel anders dan een Rutte of Biden (of Trump). Het is een schaakspel en echt niet één of andere impuls van iemand die zich verveelt.

USA wil een raketbasis in Oekraïne, Rusland wil dat niet. USA probeert steeds meer landen in de EU naar de NAVO te krijgen zodat ze overal raketjes kunnen plaatsen. Veel keus had Putin eigenlijk niet meer, vooral omdat het economisch ook niet echt draait. En hij mocht ook geen raketjes plaatsen op Cuba...

En als we het over VREDEMISSIES hebben, bekijk dan even de vele acties van de NAVO. Irak, Afghanistan... of wat de NAVO gedaan heeft in Kosovo in de jaren 90. In de westerse media doen ze altijd of alles wat USA/NAVO doet goed is en de rest slecht :') maar als ze dat in andere landen doen noemen ze het propaganda.
Je beseft dat dit letterlijk in elk land ter wereld exact zo werkt?
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  zaterdag 26 februari 2022 @ 09:08:08 #257
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_203842106
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wanneer hij op grote schaal torenflats van hun sokkels schiet van het Oekraïense "broedervolk" dan krijgt hij dat thuis nooit verkocht. Die man is natuurlijk volledig de weg kwijt, maar het lijkt me sterk dat de Russen het accepteren wanneer dat gebeurt.
Maar wat gaan ze doen dan? Elke demonstrant in Rusland wordt nu consequent opgepakt en als je te vervelend bent als Rus kom je niet na een nachtje cel en een boete weer thuis. En dat weten ze.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zaterdag 26 februari 2022 @ 09:08:36 #258
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_203842111
quote:
84s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:04 schreef Starhopper het volgende:
Nu de burgers wapens krijgen en moeten vechten. Kunnen we als NAVO of EU niet steun geven door soldaten in burgerkleding te sturen?
Als ik het goed heb, dan geldt voor soldaten in burgerkleding geen krijgsrecht. Maar ja, daar houdt Poetin zich toch al niet aan.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 09:08:38 #259
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_203842112
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 08:51 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ze hebben ook niet echt een andere keus, niemand helpt hen.
Het verbaasd mij wel dat Oekraine zo goed stand lijk te houden. Taai volkje.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 09:08:41 #260
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203842113
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Waarom zou het in dit geval niet zo kunnen werken?
Om een dergelijk bewind te kunnen voeren moet je veel gemotiveerde en met het doel angehauchte mensen daar jarenlang neerzetten. En die ook kunnen betalen.

Ik denk dat er weinig Russen werkelijk zin hebben om daar een beetje schietschijf te gaan lopen zijn.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 09:08:45 #261
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203842115
quote:

[..]

Nu je deze invasie ziet, begrijp je nu waarom Oekraïne zo graag bij de NAVO wil horen?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203842119
quote:

[..]

Je lult echt onzin. Alleen al het feit dat Europa en de VS landen zelf laat bepalen wat ze willen mbt NAVO en EU, terwijl Rusland dat voor hen wil bepalen en zelfs een soeverein land aanvalt zegt alles.
Dit, dus.
pi_203842121
quote:

[..]

Als je een democratisch gekozen president benoemt als neo-nazi ben je niet helemaal 100.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 09:09:34 #264
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203842123
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Is dat ook niet een moment dat andere landen wel kunnen ingrijpen, omdat dat oorlogsmisdaden zijn?
Toen dat in Tsjetsjenië gebeurde lag er bijna niemand wakker van
pi_203842124
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 08:55 schreef Fer het volgende:

[..]
Klopt, maar Rusland stuurt ook weinig om het Oekrainse volk te demoraliseren. Is er nog wat gehoord van die verslaggever op die luchthaven die door Russen was ingenomen.

Ik krijg een sterk gevoel, dat Westerse landen stiekem meehelpen door. Met luchtverdediging en radar of satelliet informatie.
Zal me niks verbazen omdat we wapens ook gaan leveren .

https://www.telegraaf.nl/(...)door-russische-inval

Vraag is hoe Rusland dit gaat oppakken.
Daar maak ik meer zorgen over .
pi_203842128
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:08 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Je beseft dat dit letterlijk in elk land ter wereld exact zo werkt?
Ja dat is mijn punt ook. Beetje zelfde als fans van twee voetbalclubs die lopen te ruziën. Zijn dezelfde mensen, alleen met een andere mening. Er is geen goed of fout... (tot een bepaalde grens natuurlijk, Hitler ging wel wat te ver :') ).
pi_203842130
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 08:47 schreef NightDancert het volgende:

[..]
En dat Poetin door een woedende menigte uit het Kremlin gehaald wordt en live op tv gelyncht wordt. Zou popcorn pakken.
Beetje middeleeuws wel.
pi_203842134
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:05 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
En Nederland.
Ik dacht dat Nederland wel wilde.
pi_203842135
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:05 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
En Nederland.
Nederland is voor.
pi_203842138
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:09 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Zal me niks verbazen omdat we wapens ook gaan leveren .

https://www.telegraaf.nl/(...)door-russische-inval

Vraag is hoe Rusland dit gaat oppakken.
Daar maak ik meer zorgen over .
Ze hebben zorgvuldig genoeg gewacht zodat de wapens nooit tijdig gaan arriveren.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 09:10:29 #271
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203842139
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:09 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Ja dat is mijn punt ook. Beetje zelfde als fans van twee voetbalclubs die lopen te ruziën. Zijn dezelfde mensen, alleen met een andere mening. Er is geen goed of fout... (tot een bepaalde grens natuurlijk, Hitler ging wel wat te ver :') ).
Poetin is fout. Poetin is te ver gegaan.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203842142
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:09 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:

[..]
Als je een democratisch gekozen president benoemt als neo-nazi ben je niet helemaal 100.
Dat doet-ie alleen om zijn volk achter zich te krijgen, ik ben echt niet pro Rusland, maar Putin is niet knettergek.

Hij is juist heel slim.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 09:10:48 #273
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203842143
quote:

[..]
En Nederland.
Niet.
pi_203842146
quote:
84s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:08 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nu je deze invasie ziet, begrijp je nu waarom Oekraïne zo graag bij de NAVO wil horen?
Tis niet zo simpel. Als geen navo clausule had betekent geen Russische invasie en burgerdoden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 26 februari 2022 @ 09:11:02 #275
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203842147
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:10 schreef Confetti het volgende:

[..]
Ze hebben zorgvuldig genoeg gewacht zodat de wapens nooit tijdig gaan arriveren.
Ja, triest :') Dit hadden ze 2 dagen geleden al moeten hebben.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 09:11:43 #276
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203842152
Als Putin klaar is met Oerkraine is waarschijnlijk Belarus aan de beurt
pi_203842153
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 08:33 schreef Aurelius het volgende:
Ik vermoed dat er flink wat generaals de huid wordt volgescholden nu. :D
pi_203842154
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:10 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ik dacht dat Nederland wel wilde.
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:10 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Nederland is voor.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:10 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Niet.
Ik dacht gelezen te hebben van wel, excuus!
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_203842156
quote:

[..]

Niet de EU of USA heeft gekozen voor toetreding naar de NATO, dat heeft de bevolking van Oekraïne zelf gedaan.
Sinds 2008 is Oekraïne dichter richting de NATO en het westen gegroeid. Waarom dat jaar? Omdat Rusland dat jaar het buurland Georgië was binnengevallen. Dat is de reden.
Nieuw is niet altijd beter.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 09:11:54 #280
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203842157
Prettig wakker worden nu ik lees dat Kyiv nog steeds weerstand biedt aan de orcs van Poetin.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203842158
quote:
84s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:08 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je draait het om...
pi_203842163
quote:
84s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:10 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Poetin is fout. Poetin is te ver gegaan.
Sowieso, fuck agressors.

Maar putin zag ook geen uitweg blijkt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 26 februari 2022 @ 09:12:20 #283
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203842164
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:11 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tis niet zo simpel. Als geen navo clausule had betekent geen Russische invasie en burgerdoden.
Als je niet pro Poetin bent als president, dan zou ik hier niet vanuit gaan hoor.
pi_203842165
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:09 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Je bent niet helemaal lekker. Oekraïne loopt helemaal niet te ruziën, die willen gewoon hun eigen ding doen en verder geen gezeik met de buren.
pi_203842166
quote:

[..]

Mooi verhaal.
Niettemin is Poetin knettergek, of in ieder geval een dictator en een klootzak.
Ik hoop dat-ie erg beroerd aan zijn einde komt.

(Verder ben ik sowieso geen fan van al die ideologische inmengingen elders, ongeacht of die ideologie westers/oosters/gristelijk/islamitisch/links/rechts is. Er zijn trouwens meer dan genoeg westerse media geweest die kritiek op de door jou genoemde operaties hebben geuit, er zijn meer dan genoeg protesten geweest zowel offline als online, en die mensen zijn NIET gearresteerd en/of in een strafkamp gegooid.)
Ik doe het ff rustig aan.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 09:12:40 #286
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203842167
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:11 schreef Perrin het volgende:
Prettig wakker worden nu ik lees dat Kyiv nog steeds weerstand biedt aan de orcs van Poetin.
Het wachten is op Gandalf.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 09:13:07 #287
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203842170
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Dat gaat niet gebeuren. Daar zit al een Kremlinmarionet.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 09:13:18 #288
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_203842172
Ik denk dat Putin deels in zijn eigen leugens is gaan geloven en daadwerkelijk gedacht heeft dat een groot deel van Oekraïne liever bij Rusland wil horen. De bullshit die schaamlap hier ook verkondigde. Vanuit dat idee is een inval met pakweg 150.000 man met niet al te goed doordachte logistiek een aardige strategie.

De realiteit is dat juist nu de Oekraïners tot een volk gesmeed worden wat verzet zal blijven tonen in een land wat daar uitermate geschikt voor is.

Tja en dat ga je niet redden met 150.000 soldaten, hoe gemotiveerd of goed uitgerust ook. En qua motivatie denk ik dat de meeste Russen dat helemaal niet zijn, de meeste uitrusting is hooguit redelijk.

Zelensky moet vooral zorgen vrij te blijven en de bevolking blijven motiveren. De Russen laten doodbloeden in de steden, hit and run op het platteland, reguliere gevechten ontlopen. Ik denk dat de Russen dat niet aankunnen.

Wat wij moeten doen is, naast wapens leveren, is zorgen dat op Russische, Kazachstaanse en Belarus media nieuwsberichten over de misdaden van Putin en Russische troepen terecht komen. Laat onder het mom van b.v. anonymous grootschalig door cyberdiensten inbreken in hun media en daar berichten pushen.
  Redactie Frontpage zaterdag 26 februari 2022 @ 09:13:31 #289
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203842174
quote:
Belarus is natuurlijk eigenlijk al in Russische handen met Poetin's schoothondje als president daar. Rusland kan niet voor niets vanuit Belarus troepen de grens met Oekraïne over sturen.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 26 februari 2022 @ 09:13:32 #290
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203842175
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:11 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]
Niet de EU of USA heeft gekozen voor toetreding naar de NATO, dat heeft de bevolking van Oekraïne zelf gedaan.
Sinds 2008 is Oekraïne dichter richting de NATO en het westen gegroeid. Waarom dat jaar? Omdat Rusland dat jaar het buurland Georgië was binnengevallen. Dat is de reden.
En wie wil er ook vrijwillig bij de regionale pestkop horen? Begrijpelijk dat je je niet onderwerpt aan een mafiabaas als Poetin.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203842176
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:12 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Je bent niet helemaal lekker. Oekraïne loopt helemaal niet te ruziën, die willen gewoon hun eigen ding doen en verder geen gezeik met de buren.
Duh, dat wil ieder land. Oekraïne heeft hier helemaal niets mee te maken, net zo min als wij er iets mee te maken zouden moeten hebben.
pi_203842179
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:12 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Iedereen vindt Putin een debiel, dan is er altijd een die vindt van niet. Want aandacht.
Dit, dus.
pi_203842182
Nog een,
Wel mooi te volgen zo. Ook voor de Russen…
https://www.flightradar24.com/RCH892/2af1ab73
pi_203842183
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:11 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]
Dat ze Georgië waren binnengevallen had een andere reden.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_203842184
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:10 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Beetje middeleeuws wel.
Tja dit soort rotzakken haalt het slechte in de mens naar boven. Ik snap dat wel, van mij mag hij gevilt worden.
De Vikingen waren er ook niet vies van met hun "blood eagle". Zou ook wel wat voor Putin zijn.
pi_203842186
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:13 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Duh, dat wil ieder land. Oekraïne heeft hier helemaal niets mee te maken, net zo min als wij er iets mee te maken zouden moeten hebben.
Wat loop je dan dom te lullen met je vergelijking over twee ruziënde voetbalclubs?
pi_203842188
quote:
Dat is totaal niet nodig.
Wit-Rusland is al (meewerkend) bondgenoot bij deze invasie, en de regering is daar al jaaaaarenlang Poetin-vazal.
Ik doe het ff rustig aan.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 09:14:57 #298
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203842189
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:08 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Maar wat gaan ze doen dan? Elke demonstrant in Rusland wordt nu consequent opgepakt en als je te vervelend bent als Rus kom je niet na een nachtje cel en een boete weer thuis. En dat weten ze.
En desondanks laten Russen van zich horen: op straat, op internet, tijdens internationale sportevenementen, met spandoeken aan hun balkon.

Ook steeds meer enigszins prominente figuren spreken zich uit. Dat wordt niet minder wanneer complete steden van de kaart geveegd worden.
Huilen dan.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 09:15:33 #299
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203842191
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:13 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Als je ziet dat iemand in de problemen zit. Dan moet je te hulp schieten.
pi_203842193
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 09:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Deze hele invasie is een oorlogsmisdaad. Sterker nog, dit is niet eens een oorlog maar staatsterrorisme. Dat word echt niet erger als er een flatgebouw neergaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')