quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:33 schreef Aurelius het volgende:
Ik vermoed dat er flink wat generaals de huid wordt volgescholden nu.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:10 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nederland wel wilde.
quote:
Ik dacht gelezen te hebben van wel, excuus!quote:
Niet de EU of USA heeft gekozen voor toetreding naar de NATO, dat heeft de bevolking van Oekraïne zelf gedaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:06 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mensen zo simpel kunnen denken. Putin is helemaal niet knettergek, tenminste, niet veel anders dan een Rutte of Biden (of Trump). Het is een schaakspel en echt niet één of andere impuls van iemand die zich verveelt.
USA wil een raketbasis in Oekraïne, Rusland wil dat niet. USA probeert steeds meer landen in de EU naar de NAVO te krijgen zodat ze overal raketjes kunnen plaatsen. Veel keus had Putin eigenlijk niet meer, vooral omdat het economisch ook niet echt draait. En hij mocht ook geen raketjes plaatsen op Cuba...
En als we het over VREDEMISSIES hebben, bekijk dan even de vele acties van de NAVO. Irak, Afghanistan... of wat de NAVO gedaan heeft in Kosovo in de jaren 90. In de westerse media doen ze altijd of alles wat USA/NAVO doet goed is en de rest slechtmaar als ze dat in andere landen doen noemen ze het propaganda.
Je draait het om...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nu je deze invasie ziet, begrijp je nu waarom Oekraïne zo graag bij de NAVO wil horen?
Sowieso, fuck agressors.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Poetin is fout. Poetin is te ver gegaan.
Als je niet pro Poetin bent als president, dan zou ik hier niet vanuit gaan hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tis niet zo simpel. Als geen navo clausule had betekent geen Russische invasie en burgerdoden.
Je bent niet helemaal lekker. Oekraïne loopt helemaal niet te ruziën, die willen gewoon hun eigen ding doen en verder geen gezeik met de buren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja dat is mijn punt ook. Beetje zelfde als fans van twee voetbalclubs die lopen te ruziën. Zijn dezelfde mensen, alleen met een andere mening. Er is geen goed of fout... (tot een bepaalde grens natuurlijk, Hitler ging wel wat te ver).
Mooi verhaal.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:06 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mensen zo simpel kunnen denken. Putin is helemaal niet knettergek, tenminste, niet veel anders dan een Rutte of Biden (of Trump). Het is een schaakspel en echt niet één of andere impuls van iemand die zich verveelt.
USA wil een raketbasis in Oekraïne, Rusland wil dat niet. USA probeert steeds meer landen in de EU naar de NAVO te krijgen zodat ze overal raketjes kunnen plaatsen. Veel keus had Putin eigenlijk niet meer, vooral omdat het economisch ook niet echt draait. En hij mocht ook geen raketjes plaatsen op Cuba...
En als we het over VREDEMISSIES hebben, bekijk dan even de vele acties van de NAVO. Irak, Afghanistan... of wat de NAVO gedaan heeft in Kosovo in de jaren 90. In de westerse media doen ze altijd of alles wat USA/NAVO doet goed is en de rest slechtmaar als ze dat in andere landen doen noemen ze het propaganda.
Het wachten is op Gandalf.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:11 schreef Perrin het volgende:
Prettig wakker worden nu ik lees dat Kyiv nog steeds weerstand biedt aan de orcs van Poetin.
Dat gaat niet gebeuren. Daar zit al een Kremlinmarionet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Als Putin klaar is met Oerkraine is waarschijnlijk Belarus aan de beurt
Belarus is natuurlijk eigenlijk al in Russische handen met Poetin's schoothondje als president daar. Rusland kan niet voor niets vanuit Belarus troepen de grens met Oekraïne over sturen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
En wie wil er ook vrijwillig bij de regionale pestkop horen? Begrijpelijk dat je je niet onderwerpt aan een mafiabaas als Poetin.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:11 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Niet de EU of USA heeft gekozen voor toetreding naar de NATO, dat heeft de bevolking van Oekraïne zelf gedaan.
Sinds 2008 is Oekraïne dichter richting de NATO en het westen gegroeid. Waarom dat jaar? Omdat Rusland dat jaar het buurland Georgië was binnengevallen. Dat is de reden.
Duh, dat wil ieder land. Oekraïne heeft hier helemaal niets mee te maken, net zo min als wij er iets mee te maken zouden moeten hebben.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:12 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Je bent niet helemaal lekker. Oekraïne loopt helemaal niet te ruziën, die willen gewoon hun eigen ding doen en verder geen gezeik met de buren.
Iedereen vindt Putin een debiel, dan is er altijd een die vindt van niet. Want aandacht.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:12 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Je bent niet helemaal lekker. Oekraïne loopt helemaal niet te ruziën, die willen gewoon hun eigen ding doen en verder geen gezeik met de buren.
Dat ze Georgië waren binnengevallen had een andere reden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:11 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Niet de EU of USA heeft gekozen voor toetreding naar de NATO, dat heeft de bevolking van Oekraïne zelf gedaan.
Sinds 2008 is Oekraïne dichter richting de NATO en het westen gegroeid. Waarom dat jaar? Omdat Rusland dat jaar het buurland Georgië was binnengevallen. Dat is de reden.
Tja dit soort rotzakken haalt het slechte in de mens naar boven. Ik snap dat wel, van mij mag hij gevilt worden.quote:
Wat loop je dan dom te lullen met je vergelijking over twee ruziënde voetbalclubs?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:13 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Duh, dat wil ieder land. Oekraïne heeft hier helemaal niets mee te maken, net zo min als wij er iets mee te maken zouden moeten hebben.
Dat is totaal niet nodig.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
En desondanks laten Russen van zich horen: op straat, op internet, tijdens internationale sportevenementen, met spandoeken aan hun balkon.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:08 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar wat gaan ze doen dan? Elke demonstrant in Rusland wordt nu consequent opgepakt en als je te vervelend bent als Rus kom je niet na een nachtje cel en een boete weer thuis. En dat weten ze.
Als je ziet dat iemand in de problemen zit. Dan moet je te hulp schieten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:13 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Duh, dat wil ieder land. Oekraïne heeft hier helemaal niets mee te maken, net zo min als wij er iets mee te maken zouden moeten hebben.
Deze hele invasie is een oorlogsmisdaad. Sterker nog, dit is niet eens een oorlog maar staatsterrorisme. Dat word echt niet erger als er een flatgebouw neergaat.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is dat ook niet een moment dat andere landen wel kunnen ingrijpen, omdat dat oorlogsmisdaden zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |