Wat heb jij een slecht beeld van mijquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Van die webcam dames
[ afbeelding ]
Tenminste daar ga ik van uit , dat je zo je eerste woorden Russisch heb geleerd
Ach een booby trap in je straat leggen en die af laten gaan op het moment dat er soldaten langskomen is toch niet zo moeilijk? Kan gewoon in een fietstas denk ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:00 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het lijkt me ook vrij nutteloos. Als je überhaupt geen ervaring hebt met het omgaan met vuurwapens is het een kansloze zaak om tegen beroepsmilitairen te vechten.
Iig onzin om daarmee in de buurt van Oekraine te gaan rijden. Dus ja, waarschijnlijk fake news.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:04 schreef Snikkelbeer het volgende:
[ twitter ]Hopelijk is dit fake.
Dat mogen we allemaal hopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:04 schreef Snikkelbeer het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:00 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Papa, je hebt wel 25 man afgeschoten, ben je daar trots op?
Ja ik was heel goed in Call of Duty, geweldige tijd.
Het is een fictieve situatie.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus als de Russen met veel zijn dan zou je mee gaan vechten met de Russen?
Er zitten meer militairen op Fok! hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kennelijk heb jij veel met je land. Ik heb een stuk minder met Nederland. Ik woon hier al heel lang, voel me voor 90% Nederlander en heb een paspoort.
Maar ik voel me 100% vader van mijn kinderen.
En buiten @:achja neem ik iedereen hier die roept te gaan vechten niet serieus. Lekker stoer doen vanaf de zolderkamer. Het zijn dezelfde mensen die hier oproepen tot revolutie na elke speech van Rutte en uiteindelijk niets doen.
Dit is wat ik het engste vind aan NL, dat de machthebbers ons zonder wapens abrupt uitleveren aan de Russen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:05 schreef aloa het volgende:
Finland heeft ook behoorlijk wat wapens. Bijna grootste aantal van Europa.
Nederland loopt hopeloos achter.
[ afbeelding ]
Daar zijn de Marokkanen niet in meegeteld.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:05 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand of de bron betrouwbaar is? Wel verontrustend in combinatie met deze 2 eerdere tweets.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:04 schreef Snikkelbeer het volgende:
Kneusje dat Twitter berichtjes voorleest. Dat is tegenwoordig "news"quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij deze sesamstraatfiguur:
Dit dus, dit soort wapens heeft niks te zoeken aan de frontlinies.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iig onzin om daarmee in de buurt van Oekraine te gaan rijden. Dus ja, waarschijnlijk fake news.
Ik denk dat Amerikaan wel wat hier heen kan versturenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:05 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lastig in te schatten wat de schade is.quote:
Je bent erg weinig kritischquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kennelijk heb jij veel met je land. Ik heb een stuk minder met Nederland. Ik woon hier al heel lang, voel me voor 90% Nederlander en heb een paspoort.
Maar ik voel me 100% vader van mijn kinderen.
En buiten @:achja neem ik iedereen hier die roept te gaan vechten niet serieus. Lekker stoer doen vanaf de zolderkamer. Het zijn dezelfde mensen die hier oproepen tot revolutie na elke speech van Rutte en uiteindelijk niets doen.
Die functie elders is perfect voor Baudet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:04 schreef FundsAreSafu het volgende:
Als je wilt vechten kan je gewoon gaan hoor, Zelensky heeft buitenlanders opgeroepen om te komen. Gaat wel om mensen met vechtervaring en geen zolderkamerautisten, maar je kunt altijd aanbieden om met een explosievenauto op een Russische tank in te rijden
Maar over wat voor wapens heb je het dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:05 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
RS-12M Topol, mobiele ICBM?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:04 schreef Snikkelbeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |