Misschien dat vechten dan betekenen dat jouw vrouw en kinderen nog een paar dagen extra in veiligheid zijn. Voor sommigen is dat het waard om je leven te geven.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Zal alleen vechten als ik bij de favorieten hoor. Met 200k man tegen 900k en minder materiaal. Mij niet gezien.
Ik heb het niet over kinderen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Papa waarom ging jij niet vechten? “Omdat papa een vieze lafaard was jongen, dat is mijn levensles aan jouw, vecht nooit voor het goede, laat je naaien zodat je nog kan slapen”.
![]()
Dat soort figuren met dat gezwets van bij de kinderen zijn, wat leer je ze dan? Dat niets het waard is om voor te vechten, nou lekker hoor.
Tja dat is eerlijk, gelukkig is aantallen niet alles. In de afgelopen geschiedenis hebben landen met een kleiner leger wel vaker veldslagen gewonnen van landen met een veel groter leger. We gaan het zienquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Zal alleen vechten als ik bij de favorieten hoor. Met 200k man tegen 900k en minder materiaal. Mij niet gezien.
Ik zou zeker niet vechten, fuck dat. Als ik vervolgens onder autoritair bewind moet leven zou ik wel een verzetsgroep vinden en kijken hoe ik op die manier lange bezetting kan bemoeilijken. In die zin zou ik ook denken dat het voor Oekraine misschien veel effectiever is om je te focussen op Guerilla taktieken? Uiteindelijk gaan ze het niet redden tegen het rode leger toch? Maar Rusland zie ik dan weer niet een land als Oekraine bezet te houden, het lijkt er niet op dat ze daar zo makkelijk buigen als in Afghanistan en dat land was voor de Russen en Amerikanen ook een brug te ver.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je gaat zeker vechten. Maar je wil wel bij de winnaars horen. Dus als de overmacht overweldigend is dan sluit je je aan bij de invasie.
Gesproken als een echte NSB-er, maar dat zal niemand hier verbazen.
"Mama hoe zag papa eruit?"quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Papa waarom ging jij niet vechten? “Omdat papa een vieze lafaard was jongen, dat is mijn levensles aan jouw, vecht nooit voor het goede, laat je naaien zodat je nog kan slapen”.
![]()
Dat soort figuren met dat gezwets van bij de kinderen zijn, wat leer je ze dan? Dat niets het waard is om voor te vechten, nou lekker hoor.
Heerlijk zwart-wit weer ditquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
![]()
Bij werkelijk elk bericht de melding dat het niet geverifieerd is, zoals over aantal doden in gebied X, over aantal Russische voertuigen die zouden zijn uitgeschakeld, niks over slachtoffers aan Oekraïnse kant, weinig info over waar de Russen nu in Oekraïne zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:47 schreef Raw85 het volgende:
[..]
De afgelopen 48u bewijzen het tegendeel
Het lijkt me ook vrij nutteloos. Als je überhaupt geen ervaring hebt met het omgaan met vuurwapens is het een kansloze zaak om tegen beroepsmilitairen te vechten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:56 schreef Zwoerd het volgende:
Die hele discussie wie hier de wapens zou oppakken gaat eigenlijk ook nergens over. Niemand is hier opgegroeid met een serieuze dreiging dat Nederland binnen gevallen kan worden. Tuurlijk sta je er dan heel anders in dan wanneer je een agressieve buur zou hebben.
Voordat de Russen hier zouden zijn, moeten ze eerst Polen en Duitsland door. Tegen die tijd is er al een kernoorlog bezig en is wel of niet vechten sowieso geen issue meer.
Kennelijk heb jij veel met je land. Ik heb een stuk minder met Nederland. Ik woon hier al heel lang, voel me voor 90% Nederlander en heb een paspoort.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
![]()
Papa, je hebt wel 25 man afgeschoten, ben je daar trots op?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
![]()
Je bent een goed mensquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kennelijk heb jij veel met je land. Ik heb een stuk minder met Nederland. Ik woon hier al heel lang, voel me voor 90% Nederlander en heb een paspoort.
Maar ik voel me 100% vader van mijn kinderen.
En buiten @:achja neem ik iedereen hier die roept te gaan vechten niet serieus. Lekker stoer doen vanaf de zolderkamer. Het zijn dezelfde mensen die hier oproepen tot revolutie na elke speech van Rutte en uiteindelijk niets doen.
Nu al bijna 3000 dode Russen, dat is een prima ontwikkeling. In dit tempo doorgaan graag, mits het waar is natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:57 schreef LethalNinja het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)st-door-hevig-verzet
in de promotie alinea kan je zien dat Oekraïne aanvallen heeft uitgevoerd over de grens
Haha jokes on you, ik heb wel eens raak geschoten op de fotoknop bij de schiettent op de kermis.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:00 schreef MichaelScott het volgende:
Al die mannetjes hier die wel zouden vechten maar nog nooit een geweer hebben vastgehouden. Prijsschieten voor de tegenstander.
Die vent leest gewoon alle tweets wat je zelf ook zo kan zien live op reddit live stream.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij deze sesamstraatfiguur:
Kwantiteit is ook een kwaliteit.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:57 schreef LethalNinja het volgende:
Rusland zat bij de tweede wereldoorlog ook goed qua aantallen. Veel infanterie, veel tanks.. Goede kwantiteit, kwaliteit valt echter tegen. Las net dat Oekraïne zelfs over de Russische grens een basis in Rusland heeft aangevallen. Vliegtuig dat daar is opgeblazen is een straaljager van 1996.. Tja......
Dus als de Russen met veel zijn dan zou je mee gaan vechten met de Russen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zou zeker vechten.
Maar de kans moet reel zijn en niet als schietschijf optreden “omdat je dan tenminste iets hebt gedaan”
Ik wil bij de winnaars horen.
Het gaat alle kanten uit met de reacties.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:00 schreef MichaelScott het volgende:
Al die mannetjes hier die wel zouden vechten maar nog nooit een geweer hebben vastgehouden. Prijsschieten voor de tegenstander.
Allemaal Platinum trophies in Call of Duty.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:00 schreef MichaelScott het volgende:
Is toch makkelijk dat je het zelf niet allemaal op hoeft te zoeken. En hij lijkt er aardig kijk op te hebben wat wel en wat geen betrouwbare informatie is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Die vent leest gewoon alle tweets wat je zelf ook zo kan zien live op reddit live stream.
Niet serieus te nemen.
Wij hebben nu toch Joint strik efighters oid das redelijk nieuw spul (hoe goed het is dat is een andere discussie)quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kwantiteit is ook een kwaliteit.
Enne 1996... De F16 is van ongeveer 1975 he... Maar ja, als Nederland wat nieuws wil dan is het weer zeuren...
Alleen als ze winnen hoor, als ze verliezen ga ik gewoon naar de andere kant.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus als de Russen met veel zijn dan zou je mee gaan vechten met de Russen?
Ja maar dan in het Russisch..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
"Mama hoe zag papa eruit?"
"Kijk hier op de foto, net voor hij naar de oorlog ging. JAmmer dat je hem nooit gekend hebt"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |