abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203837895
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Zal alleen vechten als ik bij de favorieten hoor. Met 200k man tegen 900k en minder materiaal. Mij niet gezien.
Misschien dat vechten dan betekenen dat jouw vrouw en kinderen nog een paar dagen extra in veiligheid zijn. Voor sommigen is dat het waard om je leven te geven.
Цой жив
pi_203837897
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Papa waarom ging jij niet vechten? “Omdat papa een vieze lafaard was jongen, dat is mijn levensles aan jouw, vecht nooit voor het goede, laat je naaien zodat je nog kan slapen”.

:')

Dat soort figuren met dat gezwets van bij de kinderen zijn, wat leer je ze dan? Dat niets het waard is om voor te vechten, nou lekker hoor.
Ik heb het niet over kinderen.
Ik zou zeker vechten zeg ik.
Vakman pur sang
pi_203837899
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Zal alleen vechten als ik bij de favorieten hoor. Met 200k man tegen 900k en minder materiaal. Mij niet gezien.
Tja dat is eerlijk, gelukkig is aantallen niet alles. In de afgelopen geschiedenis hebben landen met een kleiner leger wel vaker veldslagen gewonnen van landen met een veel groter leger. We gaan het zien :)
pi_203837901
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Je gaat zeker vechten. Maar je wil wel bij de winnaars horen. Dus als de overmacht overweldigend is dan sluit je je aan bij de invasie.

Gesproken als een echte NSB-er, maar dat zal niemand hier verbazen.
Ik zou zeker niet vechten, fuck dat. Als ik vervolgens onder autoritair bewind moet leven zou ik wel een verzetsgroep vinden en kijken hoe ik op die manier lange bezetting kan bemoeilijken. In die zin zou ik ook denken dat het voor Oekraine misschien veel effectiever is om je te focussen op Guerilla taktieken? Uiteindelijk gaan ze het niet redden tegen het rode leger toch? Maar Rusland zie ik dan weer niet een land als Oekraine bezet te houden, het lijkt er niet op dat ze daar zo makkelijk buigen als in Afghanistan en dat land was voor de Russen en Amerikanen ook een brug te ver.
  FOK!fotograaf vrijdag 25 februari 2022 @ 21:00:11 #105
842 Zorro
Z
pi_203837904
quote:

[..]
Papa waarom ging jij niet vechten? “Omdat papa een vieze lafaard was jongen, dat is mijn levensles aan jouw, vecht nooit voor het goede, laat je naaien zodat je nog kan slapen”.

Dat soort figuren met dat gezwets van bij de kinderen zijn, wat leer je ze dan? Dat niets het waard is om voor te vechten, nou lekker hoor.
"Mama hoe zag papa eruit?"
"Kijk hier op de foto, net voor hij naar de oorlog ging. JAmmer dat je hem nooit gekend hebt"
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_203837905
quote:

[..]

Heerlijk zwart-wit weer dit
pi_203837908
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:47 schreef Raw85 het volgende:

[..]
De afgelopen 48u bewijzen het tegendeel
Bij werkelijk elk bericht de melding dat het niet geverifieerd is, zoals over aantal doden in gebied X, over aantal Russische voertuigen die zouden zijn uitgeschakeld, niks over slachtoffers aan Oekraïnse kant, weinig info over waar de Russen nu in Oekraïne zijn
Ik heb geen kritiek op de NOS. Ik ben blij dat zij niet mee doen in de hysterie om zo snel mogelijk scheten te delen, maar er is veel onduidelijkheid dus dan vind ik het een goede zaak dat ze niet besluiten de hele vrijdagavond te besteden aan alleen deze oorlog. Er is meer en de newsjunks kunnen on internet overal info vinden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2022 21:01:09 ]
  vrijdag 25 februari 2022 @ 21:00:29 #108
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_203837910
Al die mannetjes hier die wel zouden vechten maar nog nooit een geweer hebben vastgehouden. Prijsschieten voor de tegenstander.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  vrijdag 25 februari 2022 @ 21:00:30 #109
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_203837911
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:56 schreef Zwoerd het volgende:
Die hele discussie wie hier de wapens zou oppakken gaat eigenlijk ook nergens over. Niemand is hier opgegroeid met een serieuze dreiging dat Nederland binnen gevallen kan worden. Tuurlijk sta je er dan heel anders in dan wanneer je een agressieve buur zou hebben.
Voordat de Russen hier zouden zijn, moeten ze eerst Polen en Duitsland door. Tegen die tijd is er al een kernoorlog bezig en is wel of niet vechten sowieso geen issue meer.
Het lijkt me ook vrij nutteloos. Als je überhaupt geen ervaring hebt met het omgaan met vuurwapens is het een kansloze zaak om tegen beroepsmilitairen te vechten.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_203837912
quote:

[..]

Kennelijk heb jij veel met je land. Ik heb een stuk minder met Nederland. Ik woon hier al heel lang, voel me voor 90% Nederlander en heb een paspoort.

Maar ik voel me 100% vader van mijn kinderen.

En buiten @AchJa neem ik iedereen hier die roept te gaan vechten niet serieus. Lekker stoer doen vanaf de zolderkamer. Het zijn dezelfde mensen die hier oproepen tot revolutie na elke speech van Rutte en uiteindelijk niets doen.
pi_203837914
quote:

[..]

Papa, je hebt wel 25 man afgeschoten, ben je daar trots op?

Ja ik was heel goed in Call of Duty, geweldige tijd.
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 21:01:09 #112
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203837919
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 21:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Kennelijk heb jij veel met je land. Ik heb een stuk minder met Nederland. Ik woon hier al heel lang, voel me voor 90% Nederlander en heb een paspoort.

Maar ik voel me 100% vader van mijn kinderen.

En buiten @:achja neem ik iedereen hier die roept te gaan vechten niet serieus. Lekker stoer doen vanaf de zolderkamer. Het zijn dezelfde mensen die hier oproepen tot revolutie na elke speech van Rutte en uiteindelijk niets doen.
Je bent een goed mens :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_203837924
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:57 schreef LethalNinja het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)st-door-hevig-verzet

in de promotie alinea kan je zien dat Oekraïne aanvallen heeft uitgevoerd over de grens
Nu al bijna 3000 dode Russen, dat is een prima ontwikkeling. In dit tempo doorgaan graag, mits het waar is natuurlijk.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_203837927
-schei uit-

[ Bericht 98% gewijzigd door yvonne op 25-02-2022 21:12:06 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 21:01:49 #115
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203837928
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 21:00 schreef MichaelScott het volgende:
Al die mannetjes hier die wel zouden vechten maar nog nooit een geweer hebben vastgehouden. Prijsschieten voor de tegenstander.
Haha jokes on you, ik heb wel eens raak geschoten op de fotoknop bij de schiettent op de kermis.

Nu jij weer!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_203837931
quote:
Die vent leest gewoon alle tweets wat je zelf ook zo kan zien live op reddit live stream.
Niet serieus te nemen.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 21:02:24 #117
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203837935
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:57 schreef LethalNinja het volgende:
Rusland zat bij de tweede wereldoorlog ook goed qua aantallen. Veel infanterie, veel tanks.. Goede kwantiteit, kwaliteit valt echter tegen. Las net dat Oekraïne zelfs over de Russische grens een basis in Rusland heeft aangevallen. Vliegtuig dat daar is opgeblazen is een straaljager van 1996.. Tja......
Kwantiteit is ook een kwaliteit.

Enne 1996... De F16 is van ongeveer 1975 he... Maar ja, als Nederland wat nieuws wil dan is het weer zeuren... :')
  vrijdag 25 februari 2022 @ 21:03:03 #118
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203837942
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik zou zeker vechten.
Maar de kans moet reel zijn en niet als schietschijf optreden “omdat je dan tenminste iets hebt gedaan”
Ik wil bij de winnaars horen.
Dus als de Russen met veel zijn dan zou je mee gaan vechten met de Russen?
pi_203837944
quote:
Het gaat alle kanten uit met de reacties.
Maar dat zelenski nu burgers van Kiev bewapent voor een kansloze strijd is nu eenmaal maf en onbekwaam wat iedereen ook beweert nu in de emotie.
Vakman pur sang
pi_203837947
quote:
Allemaal Platinum trophies in Call of Duty.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203837948
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 21:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Die vent leest gewoon alle tweets wat je zelf ook zo kan zien live op reddit live stream.
Niet serieus te nemen.
Is toch makkelijk dat je het zelf niet allemaal op hoeft te zoeken. En hij lijkt er aardig kijk op te hebben wat wel en wat geen betrouwbare informatie is.
Цой жив
pi_203837949
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 21:02 schreef AchJa het volgende:

[..]
Kwantiteit is ook een kwaliteit.

Enne 1996... De F16 is van ongeveer 1975 he... Maar ja, als Nederland wat nieuws wil dan is het weer zeuren... :')
Wij hebben nu toch Joint strik efighters oid das redelijk nieuw spul (hoe goed het is dat is een andere discussie)
pi_203837950
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 21:03 schreef Momo het volgende:

[..]
Dus als de Russen met veel zijn dan zou je mee gaan vechten met de Russen?
Alleen als ze winnen hoor, als ze verliezen ga ik gewoon naar de andere kant.

Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_203837953
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 21:00 schreef Zorro het volgende:

[..]
"Mama hoe zag papa eruit?"
"Kijk hier op de foto, net voor hij naar de oorlog ging. JAmmer dat je hem nooit gekend hebt"
Ja maar dan in het Russisch..

Dat wegrennen en vluchten in zo’n situatie is uitstel van executie.
Daarom vechten en ja misschien sterven.

Papa was dapper, ik wil later ook zo zijn.
pi_203837954
twitter

:? Hopelijk is dit fake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')