Ik vind jezelf een 9 geven zorgwekkender.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:50 schreef Salina het volgende:
Kut, sorry voor de saaie TT.
TT 1/10
OP 2/10
TS 9/10
Tja, ik blaas niet zo hoog van de toren meestal, maar moet eigenlijk een 10/10 zijn uiteraard.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind jezelf een 9 geven zorgwekkender.
Lekker op tijd ouwe reus.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk vrienden
Echt bizar voor wat je krijgt, ik had minimaal een tientje verwacht. Ik ben hier erg content mee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kreeg net ook een mailtje hierover. Prima prijzen.
Eens, ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt bizar voor wat je krijgt, ik had minimaal een tientje verwacht. Ik ben hier erg content mee.
Tipje, is geldig tot 31 maart. Daarna wordt het 5,99 en 7,99. Zie deze post van Breulsgod.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, ik ook.
Toch nog een lichtpuntje op deze duistere dag.
quote:
Ja, al gezien. Maar ik neem straks direct het abonnement dus komt wel goedquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tipje, is geldig tot 31 maart. Daarna wordt het 5,99 en 7,99. Zie deze post van Breulsgod.
[..]
Klopt, lijkt mij een prima strategie. Ik zat nog te twijfelen maar voor deze prijzen neem ik het meteen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, al gezien. Maar ik neem straks direct het abonnement dus komt wel goed.
Ze zullen wel gokken op een redelijke trage start aan abonnees, die vervolgens de dienst gaan aanprijzen zodat het meeste volk de reguliere prijs gaat betalen. Early adoptergod.
Wat hebben ze voor aanbod waardoor je een abonnement neemt?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt, lijkt mij een prima strategie. Ik zat nog te twijfelen maar voor deze prijzen neem ik het meteen.
Je kent de HBO series wel toch? Band of Brothers, Game of Thrones, Oz, Succession, The Wire, True Detective, Westworld, Sopranos, Chernobyl (over een kernramp) etc etc.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat hebben ze voor aanbod waardoor je een abonnement neemt?
Ik heb nu alleen Netflix en Disney. Wat mis ik voor bijzonders?
Prime neem ik niet omdat ik Amazon haat. Die geef ik NIKS.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kent de HBO series wel toch? Band of Brothers, Game of Thrones, Oz, Succession, The Wire, True Detective, Westworld, Sopranos, Chernobyl (over een kernramp) etc etc.
Zijn echt kwaliteitseries altijd.Het is pas vanaf 8 maart in Nederland overigens dus je mist nu nog niks. Al zou ik ook 'gewoon' prime nemen.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prime neem ik niet omdat ik Amazon haat. Die geef ik NIKS.
Ik wist niet wat er allemaal van HBO was. BoB, game of thrones en dat over die kernramp heb ik wel gezien. Maar met piraterij.
Sopranos is opzich wel weer eens vet om te kijken.
Ik zal ook eens kijken wat het aanbod is voor kinderen. Dat is nooit handig met downloaden vanwege de taal.
SPOILER: SeriesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FilmsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog, dat is al vervallen volgens mij.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:14 schreef Tarado het volgende:
maar bij Ziggo XL heb je ook HBO series, dat komt te vervallen?
Seizoen 1 wel, maar daarna nooit meer de moeite gedaan om verder te kijken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Westworld vond je ook niks toch?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]SPOILER: SeriesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt veel voor kinderen zo te zien.SPOILER: FilmsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar verder natuurlijk geen geld.
Ik zou het lekker laten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Seizoen 1 wel, maar daarna nooit meer de moeite gedaan om verder te kijken.
Wie weet op 8 maart
Dan kun je het internet beter af gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prime neem ik niet omdat ik Amazon haat. Die geef ik NIKS.
Ik wist niet wat er allemaal van HBO was. BoB, game of thrones en dat over die kernramp heb ik wel gezien. Maar met piraterij.
Sopranos is opzich wel weer eens vet om te kijken.
Ik zal ook eens kijken wat het aanbod is voor kinderen. Dat is nooit handig met downloaden vanwege de taal.
even kijken dan, ik gebruik het niet zo veel, laatste was Mare of Easttownquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is al vervallen volgens mij.
Denk dat je dan vooral bij Disney moet zijn inderdaad HBO series zijn volgens mij vrijwel allemaal voor volwassenen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet echt veel voor kinderen zo te zien.
Maar verder natuurlijk geen geld.
Ik weet bijna 100% zeker dat hier al een topic over was.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:19 schreef GGMM het volgende:
Om dit te vieren heb ik een Succession-topic geopend.
F&S / [HBO] Succession
Ik had op google gezocht godverdommequote:Op donderdag 24 februari 2022 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet bijna 100% zeker dat hier al een topic over was.
@Coco raadt Oeroeg aan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:20 schreef aTypisch het volgende:
geef je kinderen gewoon een goed boek
Ik kan het niet vinden dus zal wel mis zitten dan. Wel een goede serie!quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had op google gezocht godverdomme
Als dat zo is verwijder ik die stiekem
Ik kan hun diensten en producten toch zoveel mogelijk mijden. Internet is voor mij essentieel dus jammer dan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dan kun je het internet beter af gaan.
https://aws.amazon.com/
(lol)
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Niet geklikt op de link overigens.
Boeken genoeg. Ook al kunnen ze nog niet lezen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:20 schreef aTypisch het volgende:
geef je kinderen gewoon een goed boek
Waar ik wel van baal is dat OZ er niet op lijkt te staan. Die serie wil ik al zo lang eens kijken.quote:
Dus je vriendin leest jullie altijd voor?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Boeken genoeg. Ook al kunnen ze nog niet lezen.
Rusland moet tegen Polen. (lol)quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:24 schreef TLC het volgende:
Alle Russische clubs uit Europees voetbal knikkeren en uit de WK kwalificatie gooien
Dit is niet je beste grap.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus je vriendin leest jullie altijd voor?
Nee, ik had er ook meteen spijt van.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is niet je beste grap.
Voor wie ga je bidden?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:27 schreef KingRoland het volgende:
ik kijk nu wel uit naar de kerkdienst zondag dat wel
ik heb laatst een sprookjesboek van de eftelinggod gegevenquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Boeken genoeg. Ook al kunnen ze nog niet lezen.
Ik ga Mare of Easttown nog een keer kijken denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar ik wel van baal is dat OZ er niet op lijkt te staan. Die serie wil ik al zo lang eens kijken.
Ik True Detective!quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga Mare of Easttown nog een keer kijken denk ik.
Seizoen 1 is echt geweldig, met een iconische scene. Het zijn 3 seizoenen in andere tijdspannes met andere acteurs etc.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien dus dan ga ik die eerst kijken!
Ah, dat is wel leuk eigenlijk, beetje klaar met die langlopende series.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Seizoen 1 is echt geweldig, met een iconische scene. Het zijn 3 seizoenen in andere tijdspannes met andere acteurs etc.
Eens, dat was ook zo ideaal aan Fargoquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, dat is wel leuk eigenlijk, beetje klaar met die langlopende series.
Dit vind ik een minderwaardige mening.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, dat was ook zo ideaal aan Fargo
Zeker omdat het na seizoen 1 bagger werd. Nu kan je seizoen 1 gewoon nog kijken zonder dat het een open einde heeft.
Omdat ik vind dat het bagger werd of omdat ik het prettig vind dat je seizoen 1 dan nog gewoon kan kijken?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit vind ik een minderwaardige mening.
Ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat het bagger werd of omdat ik het prettig vind dat je seizoen 1 dan nog gewoon kan kijken?
Ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat het bagger werd of omdat ik het prettig vind dat je seizoen 1 dan nog gewoon kan kijken?
Ah misschien moet ik Fargo dan ook maar eens kijken. Seizoen 1 dan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, dat was ook zo ideaal aan Fargo
Zeker omdat het na seizoen 1 bagger werd. Nu kan je seizoen 1 gewoon nog kijken zonder dat het een open einde heeft.
Dat zou ik zeker doen maat.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah misschien moet ik Fargo dan ook maar eens kijken. Seizoen 1 dan.
Seizoen 2 ook!quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah misschien moet ik Fargo dan ook maar eens kijken. Seizoen 1 dan.
Pics?quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb net een paraplu besteld
van amazon
Wat vond jij van de wedstrijd gister? En ga je vanavond ook gezellig meekijken?quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:13 schreef GGMM het volgende:
Het begint hier opeens HEEL HARD te regenen
@:zipportal @:lenny_leonard
Ik schrok een beetje van het verschil in de eerste en tweede helft, dat zit me niet zo lekkerquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vond jij van de wedstrijd gister? En ga je vanavond ook gezellig meekijken?
Mij ook niet nee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik schrok een beetje van het verschil in de eerste en tweede helft, dat zit me niet zo lekker
En ja, maar ik ben weer laat!
quote:De ziel is al jaren geleden uit Tweakers gesloopt. Al heeeeel veel jaar geleden. Eigenlijk al voordat het door DPG werd overgenomen. Ik kom hier ook al 20 jaar, maar het is niet meer wat het ooit geweest was. Je ziet het aan de nieuwsberichten en aan de vele ongefundeerde, inhoudsloze, holle reacties. Je hebt af en toe het idee op fok te zitten. Bestaat dat trouwens nog, fok?
er stond ergens ook een review over FOK! waar @Erasmus bij naam werd genoemd. Ik kan deze niet zo 123 meer vindenquote:
Doe rustig aan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:31 schreef tong80 het volgende:
Ik ben moe en vrienden aan het bellen. Straks kan het niet meer. Ik ben echt moe.
Pietje puk is de xG van Rusland aan het analyseren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:52 schreef RamboDirk het volgende:
@:Kingroland zijn schietgebedjes worden geridculiseerd in het WW3 topic. Niet leuk.
goedkope marketingpraatjesquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.dartsactueel.(...)tomunt-daalt-met-50/
@:aTypisch waarom doen mensen die al miljonair zijn dit soort onzin? Is het echt pure oplichting?
(ik ben een leek)
Dank voor de duiding.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
goedkope marketingpraatjes
deze coins (de mensen er achter en promotors) doen alsof dit de terugkomst is van de gulden, 'de nederlandse bitcoin' e.d.
het addertje bij dit soort deals: je krijgt vaak een groot deel uitbetaald in de coin die je moet promoten als ze bij je adverteren
dus kost het ze relatief weinig (het is immers zelf gedrukt 'geld') om dit soort namen te strikken
maar je kunt voor die aids ook even in het BTC forum van FOK! kijken, daar mag je die troep ook promoten
Dit verdient een like.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
goedkope marketingpraatjes
deze coins (de mensen er achter en promotors) doen alsof dit de terugkomst is van de gulden, 'de nederlandse bitcoin' e.d.
het addertje bij dit soort deals: je krijgt vaak een groot deel uitbetaald in de coin die je moet promoten als ze bij je adverteren
dus kost het ze relatief weinig (het is immers zelf gedrukt 'geld') om dit soort namen te strikken
maar je kunt voor die aids ook even in het BTC forum van FOK! kijken, daar mag je die troep ook promoten
quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is Kiev echt zo duurzaam bezig?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vluchtig dat topic doorgelezen en wat zijn fokusers toch eigenlijk bloedirritant.
Ik denk, ik verwacht,quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ze zijn wel snel omgeschakeld van viroloog naar Ruslanddeskundige.
Mensen eigenlijk, niet alleen Fokusers.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vluchtig dat topic doorgelezen en wat zijn fokusers toch eigenlijk bloedirritant.
Dit is mijn insteek ook al gaat alle extra journaals en updates mijden een hele opgave wordenquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben er al weer klaar mee. Ik ga ervan uit dat @:KingRoland me wel informeert als er echt belangrijke ontwikkelingen zijn.
Ik neem aan dat Aad300 straks de boel bij RTL7 Veronica wel even gaat duiden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is mijn insteek ook al gaat alle extra journaals en updates mijden een hele opgave worden
O ja, PSV moet al vroeg.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Aad300 straks de boel bij RTL7 Veronica wel even gaat duiden.
Dit soort toneelstukjes voor views vind ik maar niks.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:41 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is dus niet de meest handige manier om een elektrische gitaar te maken.
[ twitter ]
Het is wel uniek en nieuw dus wat mij betreft is het experiment geslaagd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:41 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is dus niet de meest handige manier om een elektrische gitaar te maken.
[ twitter ]
Deze vond ik eigenlijk ook leuker.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit soort toneelstukjes voor views vind ik maar niks.
Hij zei daar dat hij verwachtte dat dit voorlopig in ieder geval niet ging gebeuren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Vandaag is de invasie toch pas begonnen?
Ja dat kwam voor meerdere mensen onverwacht snel wel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zei daar dat hij verwachtte dat dit voorlopig in ieder geval niet ging gebeuren.
Verrassingsaanvallen zijn zijn specialiteit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat kwam voor meerdere mensen onverwacht snel wel.
Olympisch comité iets is ook woest. Prima dat je een land binnenvalt maar respecteer onze afspraken!quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Verrassingsaanvallen zijn zijn specialiteit.
[ afbeelding ]
Die zijn ook snel boos. Ik begreep dat de Oekraïne niet eens een echt land is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Olympisch comité iets is ook woest. Prima dat je een land binnenvalt maar respecteer onze afspraken!
Gelukkig is Boris er om het westen te redden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Verrassingsaanvallen zijn zijn specialiteit.
[ afbeelding ]
Ja, die kan er ook wat van.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gelukkig is Boris er om het westen te redden.
[ afbeelding ]
PutinGOATquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die zijn ook snel boos. Ik begreep dat de Oekraïne niet eens een echt land is.
bron - Vladimir Putin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik werd net bijna de eerste klasse uitgekankerd omdat ik drank bij me heb, nu weet ik eindelijk hoe negers zich voelen.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:02 schreef Caland het volgende:
Dat is toch helemaal niet verboden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik werd net bijna de eerste klasse uitgekankerd omdat ik drank bij me heb, nu weet ik eindelijk hoe negers zich voelen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
CaptainMorganGodenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik werd net bijna de eerste klasse uitgekankerd omdat ik drank bij me heb, nu weet ik eindelijk hoe negers zich voelen.
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik werd net bijna de eerste klasse uitgekankerd omdat ik drank bij me heb, nu weet ik eindelijk hoe negers zich voelen.graag op anoniem
Voet op de bank wel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet verboden?
Dat is een lekker begin van de dag! Ik ben benieuwd hoe de dag van @GGMM begint.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:26 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen
Woordle 251 5/6
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 47 3/6
⬛⬛🟩🟨🟨🟩
🟩🟩🟩⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 37 4/6
🟩🟪⬛⬛⬛🟪⬛🟪
🟩🟩⬛🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟪🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
https://nerdlegame.com #nerdle
Ik leg de lat graag hoog voor mijn medespelers.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is een lekker begin van de dag! Ik ben benieuwd hoe de dag van @:GGMM begint.
@Wereldgozer probeert je niet eens meer bij te houden (of hij post hier alleen de spelletjes die hij wint).quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik leg de lat graag hoog voor mijn medespelers.
Ik vermoed het laatste!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Wereldgozer probeert je niet eens meer bij te houden (of hij post hier alleen de spelletjes die hij wint).
Heerlijk man, en weer twee potjes erbij.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij hebt een leuke avond gehad, dat kan niet anders!
Even samenvatting teruggekeken. Aardige passjes van Dasa.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Heerlijk man, en weer twee potjes erbij.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
USA zijn een stel bemoeizuchtige teringyanks die overal ter wereld militairen willen hebben. Putin wil dat, terecht, niet in zijn achtertuin.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:19 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Vladgod maakt de intenties wel duidelijk met dit tafeltje @:Caland @:AFCNiels
quote:
quote:
Graag jouw mening over Poetin en Rusland.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
De stuitende domheid van de bodem van het putje.
Ik hoop dat ze degraderen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag jouw mening over Poetin en Rusland.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
De stuitende domheid van de bodem van het putje.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor deze persoonlijke aanval
Ze mogen ook wel eens wat aan die richtingaanwijzers doen daar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:15 schreef scrupuleus het volgende:
Gaat de voorliefde voor Vlad @:onlogisch de kop kosten.
Onee hij was net aan het juichen over kapotte russische vluigtuigen.
Welkom terug aan de goede kant maat.
Zo makkelijk gaat dat niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:15 schreef scrupuleus het volgende:
Gaat de voorliefde voor Vlad @:onlogisch de kop kosten.
Onee hij was net aan het juichen over kapotte russische vluigtuigen.
Welkom terug aan de goede kant maat.
Fijne reis Caland!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:22 schreef Caland het volgende:
Koffertje pakken en richting het oostblok vliegen
#pray4caland
Zal zo rond 13:15 uur zijn, ter info. Ik heb er ook zin in! Bijna maart en 4 clubs in de koker genot.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:23 schreef GGMM het volgende:
Ik heb best wel veel zin in de Conference League loting!
Vanmiddag ?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:23 schreef GGMM het volgende:
Ik heb best wel veel zin in de Conference League loting!
Gisteravond was echt genieten op het schakelkanaaltje. Betis werd gematst.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:27 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb echt geen reet van de ECL/UEL meegepikt. Maar dat komt door de donderdagen deze periode (lol)
Dat zou kunnen, echt geen hol gezien want was eten met een groepje van de stuud.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gisteravond was echt genieten op het schakelkanaaltje. Betis werd gematst.
Laatste minuut een erg streng beoordeeld duwtje waardoor Zenit niet gelijk maakte. (lol) Eerder ook al een goal afgekeurd. Was het gezellig?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, echt geen hol gezien want was eten met een groepje van de stuud.
Uitstekend, maar ik had ook niet anders verwacht. Soort compensatie omdat wat verenigingsborrels niet doorgingen om kerona.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laatste minuut een erg streng beoordeeld duwtje waardoor Zenit niet gelijk maakte. (lol) Eerder ook al een goal afgekeurd. Was het gezellig?
Veel plezier maat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:22 schreef Caland het volgende:
Koffertje pakken en richting het oostblok vliegen
#pray4caland
Graag duiding @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:44 schreef Frutsel het volgende:
TT change aangezien er zoals gebruikelijk iemand zichzelf zo grappig vindt en beter weg kan blijven zo langzamerhand.
de meeste van die docu's die ik daar geprobeerd heb vind ik heel erg kutquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:03 schreef RamboDirk het volgende:
Netflix.
Shiny_Flakes: the teenage druglord.
9/10
zeer interessant
bitcoingoden@:Atypisch
Tim is er klaar meequote:tim hustinx·18 hours ago
putin is een kankerlijer, het spijt me voor dit taalgebruik, ik ben vrij emotioneel over wat er gebeurd in oekraine en putin gaat met mensen om alsof het speelgoed is!, OPROTTEN met die man en Gazprom ook
Ik denk bij Lenny vaak dat hij niet erg tevreden is met zijn leven en daardoor wat gefrustreerd is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:05 schreef Salina het volgende:
Heb het grapje van Lenny Leonard net niet gezien. Wel de oproep aan hem om weg te blijven.
Dat heb je mis.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik denk bij Lenny vaak dat hij niet erg tevreden is met zijn leven en daardoor wat gefrustreerd is.
Maar dat kan ik mis hebben!
wie ben jij?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat heb je mis.
Overigens wel toevallig want ik heb exact hetzelfde beeld over jou.
Sterke jijbak maatquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat heb je mis.
Overigens wel toevallig want ik heb exact hetzelfde beeld over jou.
quote:
quote:Op zondag 19 september 2021 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat jij vrienden hebt. Wat een walgelijk persoon ben jij toch
Hoi, ik ben Salina! En ik ben best tevreden met mijn leven. Jij ook? Mooi!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik denk bij Lenny vaak dat hij niet erg tevreden is met zijn leven en daardoor wat gefrustreerd is.
Maar dat kan ik mis hebben!
wie ben jij?
Goede quote.quote:
okayquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:13 schreef Salina het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Salina! En ik ben best tevreden met mijn leven. Jij ook? Mooi!
Over Lenny kan en wil ik niet oordelen, maar volgens mij kan hij wel van het leven genieten. Dierentuintje hier, speciaalbiertje daar...lekker toch.
Welk grapje? mijn mention van @Lenny_Leonard kwam op een dood spoor. Laat ons nog even lachen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:05 schreef Salina het volgende:
Heb het grapje van Lenny Leonard net niet gezien. Wel de oproep aan hem om weg te blijven.
El salvador?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:17 schreef aTypisch het volgende:
ik ga zo op google flights kijken voor een klein reisje jongens
GENOT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |