Moet je eerder komen trage slakquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:33 schreef yvonne het volgende:
Goeie TT wel
Maar waarom mentionen jullie me altijd in gesloten topics goddomme.
Nou nou nou moet dat nou allemaal weer zoquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je eerder komen trage slak
Hij is wel erg aardig inderdaadquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou nou nou moet dat nou allemaal weer zo
Geef me ff 4 notesquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou nou nou moet dat nou allemaal weer zo
Volgens mij heb ik je alleen maar gebanned, zonder notesquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je alleen maar gebanned, zonder notes
Eerste ban was 5-02-2012 16:26 btw.
Lijst het in!
User verplaatst naar groep Algemeen - Banned - volledigquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je alleen maar gebanned, zonder notes
Eerste ban was 5-02-2012 16:26 btw.
Lijst het in!
Niet van mij.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
User verplaatst naar groep Algemeen - Banned - volledig
Even rust voor je jezelf een hartaanval geeft met al dat gekanker.
Je kunt weer posten op 09-03-2011 om 23:26.
08-03-2011 @ 23:26
Wel een mooie trouwensquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Yvonne is helemaal de weg kwijt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Hijquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Yvonne is helemaal de weg kwijt.
@:Danny let je even op?
De rolstoel staat al klaar.
*hoplakee*quote:
Je moederquote:
Ik moet even wat meer endlosunggrappen maken, voor zover die wel heeft bestaan natuurlijkquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:47 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Caland Doublepain of JanCees ook nog nooit een ban gegeven.
Daar had ik me juist zo op verheugd
Nog 8.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet even wat meer endlosunggrappen maken, voor zover die wel heeft bestaan natuurlijk
Jouw grappen zijn meestal zo pijnlijk slecht dat ik het zielig vind je er ook nog een note voor te geven.quote:
Warrig verhaalquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:49 schreef yvonne het volgende:
Ik dacht dat dat zou opluchten dat "je moeder"
Neh, is niks.
Sjezus, dat is een "grap" uit -1999quote:
Toen was onze Stijn nog niet eens geborenquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sjezus, dat is een "grap" uit -1999
Je begint hét een beetje kwijt te raken knul.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sjezus, dat is een "grap" uit -1999
Je begint hét een beetje kwijt te raken knul.
Oei, het gaat niet erg goed met @Doublepain Hij heeft dezelfde vorm als PSV.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw grappen zijn meestal zo pijnlijk slecht dat ik het zielig vind je er ook nog een note voor te geven.
Wat wordt ie groot he, dit is ook zijn laatste jaar, benieuwd wat ie gaat worden @El-Stinhoquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen was onze Stijn nog niet eens geboren
Hahahahahaquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Oei, het gaat niet erg goed met @:Doublepain Hij heeft dezelfde vorm als PSV.
Influencer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat wordt ie groot he, dit is ook zijn laatste jaar, benieuwd wat ie gaat worden @:el-stinho
Mag dit soort info gelekt worden?quote:Op woensdag 18 december 2019 07:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is achterhaalde informatie
Laten we FOK! vooral up-to-date houden makkerquote:Op woensdag 18 december 2019 08:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mag dit soort info gelekt worden?
Voor de zekerheid een TR meegepakt. @:skysherrif
Ik ben nog steeds een mod-newbie. Elke dag leer ik weer wat bij.quote:Op woensdag 18 december 2019 08:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we FOK! vooral up-to-date houden makker
Wow, gementionned in een nog open topic , hulde en koffie.quote:Op dinsdag 17 december 2019 23:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Yvonne ik vind jou alleen leuk omdat je Rotterdammer bent
laat gaan, een beetje die stakingscultuur zoals in Frankrijk kan geen kwaad, ondertussen gaan die nog steeds op hun 62e met pensioenquote:Op woensdag 18 december 2019 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze hebben een dagje uit zo. Vinden ze leuk.
Zonder aanvullend pensioen ja, de vraag is of je dat moet willen.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
laat gaan, een beetje die stakingscultuur zoals in Frankrijk kan geen kwaad, ondertussen gaan die nog steeds op hun 62e met pensioen
dat is een ander verhaal maar ze krijgen daar toch wat sneller zaken voor elkaar door agressief te stakenquote:Op woensdag 18 december 2019 10:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Zonder aanvullend pensioen ja, de vraag is of je dat moet willen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)luchten-br~a107463e/quote:Op woensdag 18 december 2019 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is een ander verhaal maar ze krijgen daar toch wat sneller zaken voor elkaar door agressief te staken
ik ken hem niet maar wel over gelezen, wat een debielquote:Op woensdag 18 december 2019 10:36 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)luchten-br~a107463e/
Ken je hem nog . Die gozer had dus een chick uit Brazilië.
Ik doe theequote:Op woensdag 18 december 2019 09:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wow, gementionned in een nog open topic , hulde en koffie.
snowflakequote:Op woensdag 18 december 2019 11:44 schreef KingRoland het volgende:
Als ik koffie drink dan is het altijd wel koffie wit
Lol, flikkertje.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:44 schreef KingRoland het volgende:
Litertje melk erin ja toch niet danquote:Op woensdag 18 december 2019 11:44 schreef KingRoland het volgende:
Niet geklikt.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:30 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/video/i(...)or-racedrone~p118957
Wel vette beelden
Verschrikkelijke gaylord.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:44 schreef KingRoland het volgende:
Niet gekliktquote:Op woensdag 18 december 2019 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Wel vette beelden
Schaatsen is echt voor debielenquote:Op woensdag 18 december 2019 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Wel vette beelden
Ik kan niet schaatsenquote:Op woensdag 18 december 2019 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok.
Wat voor schaatsen heb jij?
Ik kan een goede moderator zijn!quote:Op woensdag 18 december 2019 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je dan helemaal niks?
skkl
Onlogisch is de beste mod van VBL.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan een goede moderator zijn!
Jij dan weer niet
Ja wel mee eens hoorquote:Op woensdag 18 december 2019 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onlogisch is de beste mod van VBL.
Al spreekt dat jouw bewering niet tegen.
appquote:Op woensdag 18 december 2019 12:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja wel mee eens hoor
Gewoon super mad dat ik nog niet in de APP mag
Die snowflake riep me.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onlogisch is de beste mod van VBL.
Eens.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:04 schreef GGMM het volgende:
Mensen die met FOKkers in een app zitten zijn waanzinnig zielig.
@Saindquote:Op woensdag 18 december 2019 13:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens.
Gewoon op FOK! posten of opflikkeren.
Net als discordquote:Op woensdag 18 december 2019 13:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens.
Ben je daar alweer weg?quote:Op woensdag 18 december 2019 13:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Net als discord![]()
mensen die posten in discord
Ze gaan meetenquote:Op woensdag 18 december 2019 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke
Zolang je me maar op de hoogte houdt.
En Twitter dan?quote:Op woensdag 18 december 2019 13:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens.
We hebben al alcoholisten genoeg hierquote:Op woensdag 18 december 2019 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Saindgod
Jammer dat die gozer zo weinig post
Mertens?quote:Op woensdag 18 december 2019 13:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze gaan Mertens
@:jancees gaat niet
Normaal doen tegen @PicoMMPquote:Op woensdag 18 december 2019 13:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We hebben al alcoholisten genoeg hier
Geklikt.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)oor-apenschilderijen
Lol
quote:Op woensdag 18 december 2019 13:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lol
Lol
Lol
Bedankt maatquote:Op woensdag 18 december 2019 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Normaal doen tegen @:picommp
Hey Haags, Rotterdams hier.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey Tjacka, Haags hier.
Gelachen.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lol
@GGMM , @onlogisch , @Coco. , @Dj_Day-V en ik hebben samen zitten lachenquote:Op woensdag 18 december 2019 13:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lol
Hij gaat er zelfs de CL mee winnenquote:Op woensdag 18 december 2019 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zit zo te terug te denken hé. Jij was vroeger voor Sparta toch?
Nu wel inmiddels bijgekomen van je vakantie, amigo?quote:Op woensdag 18 december 2019 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey Rotterdams, je maat hier!
Niet ik, mijn broertje is Spartaan en Ajacied. (quote:Op woensdag 18 december 2019 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zit zo te terug te denken hé. Jij was vroeger voor Sparta toch?
Maakt niet uit, sommige users zijn al een keer of 4 van club gewisseld.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:34 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Niet ik, mijn broertje is Spartaan en Ajacied. ()
Ik maakte een FOK! account aan toen ik nog een broekie was die zijn PC moest delen. Is inmiddels alweer 10+ jaar geleden
Wisselde mijn broertje maar van club.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maakt niet uit, sommige users zijn al een keer of 4 van club gewisseld.
@:jojoortje
Drie keer, laten we het niet groter maken dan het is.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maakt niet uit, sommige users zijn al een keer of 4 van club gewisseld.
@:jojoortje
Ik geloof niet dat je verder dan Kop van Zuid en Eendrachtsplein komt. De volksbuurten hier ken je denk ik niet.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:37 schreef KingRoland het volgende:
Mwoa ik ben vaak in Rotterdam te vinden
Ik schakel even een hulplijn in voor deze vraag: @Pumpalovquote:Op woensdag 18 december 2019 15:37 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Wisselde mijn broertje maar van club.
Hoe haal je het in je hoofd om in Rotterdam-Zuid geboren en getogen te zijn en toch nog Spartaan en Ajacied te zijn? Belabberde opvoeding.
@Pumpalovquote:Op woensdag 18 december 2019 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik schakel even een hulplijn in voor deze vraag: @:Pumpalov
Geboren in het Ikazia en dan voor de Joden zijn
Dat is nog snel gegaan.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:40 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)genaffaire~a46d4a4c/
watquote:Op woensdag 18 december 2019 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 18 december 2019 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwah, ben er wel weer aan toequote:Op woensdag 18 december 2019 15:33 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Nu wel inmiddels bijgekomen van je vakantie, amigo?
Waarom? Je zit de hele dag op FOK!quote:Op woensdag 18 december 2019 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah, ben er wel weer aan toe
Sparta is de club van Rotterdam.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:37 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Hoe haal je het in je hoofd om in Rotterdam-Zuid geboren en getogen te zijn en toch nog Spartaan en Ajacied te zijn? Belabberde opvoeding.
Zal ik je een keer de volksbuurten hier laten zien?quote:Op woensdag 18 december 2019 15:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHAHAHA
@:pumpalov Ferrader.
Naja hier in Amsterdam hebben we 1 groot safaripark namelijk Amsterdam Zuidoost.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:45 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Zal ik je een keer de volksbuurten hier laten zien?
Lekker op tokkiesafari op de Beijerlandselaan, Keizerswaard, heel Zevenkamp en Schiedamseweg.
common sensequote:Op woensdag 18 december 2019 15:37 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Hoe hij dat klaarspeelt is echt een mysterie. Zelfs toen ik bijna een jaar in WW zat had ik niet zo veel tijd om te FOK!en als hij.quote:
Doe dit maar niet meer.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kan je op een website zitten
Als je moeder de site op haar voorhoofd heeft getatoeëerd.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kan je op een website zitten
Nooit.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:46 schreef KingRoland het volgende:
Tevens mag de verbinding tussen 010 en 020 wel sneller.
Wanneer hyperloop.
quote:Op woensdag 18 december 2019 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je moeder de site op haar voorhoofd heeft getatoeëerd.
Wat ik ook heel raar vond is dat Coca-Cola in Rotterdam te vinden is sinds jaren, alleen De Kuip heeft Pepsi. Pepsico zit volgens mij in Utrecht. Wat is dit nou weer voor een keuze? tevens Pepsi is niet te zuipenquote:Op woensdag 18 december 2019 15:37 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Hier is het safaripark netjes evenredig verdeeld.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja hier in Amsterdam hebben we 1 groot safaripark namelijk Amsterdam Zuidoost.
Ik vind het winkelcentrum van Alexander wel wat hebbenquote:Op woensdag 18 december 2019 15:49 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Hier is het netjes evenredig verdeeld.
De wijken op Zuid zijn voor vooral Turken, Tokkies en Marokkanen.
De wijken in West zijn voornamelijk Kaapverdianen, Surinamers en Antillianen.
En in Oost heb je vooral Tokkies (zie privéleven Noa Lang).
Ik chargeer een beetje maar zo klopt het wel voor je beeldvorming.
Alexandrium is dikke prima, 100x beter dan Zuidplein.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind het winkelcentrum van Alexander wel wat hebben
Moet je metro 2 haltes verder pakken ben je zo in de getto van Zevenkamp.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind het winkelcentrum van Alexander wel wat hebben
ja anders was ik waarschijnlijk voor Top Oss geweestquote:Op woensdag 18 december 2019 15:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben jij in Amsterdam geboren eigenlijk?
Illuminatiequote:Op woensdag 18 december 2019 15:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe hij dat klaarspeelt is echt een mysterie. Zelfs toen ik bijna een jaar in WW zat had ik niet zo veel tijd om te FOK!en als hij.
Laat staan met een baan + gezin er bij. Dat vergt echt hele serieuze skills.
Leuke observatie: Geboren/getogen Rotterdammers (of uit Rijnmond) noemen 't Oosterhof nog steeds Oosterhof.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je metro 2 haltes verder pakken ben je zo in de getto van Zevenkamp.
ALS JE UIT OSS KOM BEN JE VOOR TOPquote:Op woensdag 18 december 2019 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja anders was ik waarschijnlijk voor Top Oss geweest
Nee, mijn broertje is wel SCC-houder in Het Kasteel. Soms ga ik weleens mee als zijn maatje niet meer kan.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sparta is de club van Rotterdam.
Komt ie vanavond mee naar Tilburg?
Waardelozegozerquote:Op woensdag 18 december 2019 15:59 schreef KingRoland het volgende:
@:wereldgozer kan hier ook urenlang over meepraten
Dit filmpje wordt later nostalgie, heel Crooswijk zijn ze langzamerhand af aan het breken voor nieuwbouwwoningen. Is het voor de helft al gedaan.quote:
Genotquote:Op woensdag 18 december 2019 16:03 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Dit filmpje wordt later nostalgie, heel Crooswijk zijn af aan het breken voor nieuwbouwwoningen. Is het voor de helft al.
Moet je voorstellen dat dit soort tokkies tegenover de quinoavretende yuppenhipsters wonen in dezelfde wijk.
Ze brengen wel de gemiddelde jaarssalaris omhoog en de gemiddelde werkloosheid omlaag in Crooswijk, enige voordeel daaraan.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 16:05 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ze brengen wel de gemiddelde jaarssalaris omhoog en de gemiddelde werkloosheid omlaag in Crooswijk, enige voordeel daaraan.
Nadeel: die yuppen zijn meestal flikkers en fitte hippievrouwtjes.
Beter joh. Wonen toch alleen maar tokkies.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:09 schreef Elan het volgende:
Wel jammer dat al die volksbuurten verdwijnen, in DH had je er ook een paar.
Ja maar het leverde wel wat kleurrijke figuren op. Beter een goudeerlijke Hagenees of Rotterdammer met het hart op de tong dan zo'n gemaakte teringyup.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter joh. Wonen toch alleen maar tokkies.
Nou en je kon er wel om lachen.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was best wel een droeftoeter
Een van de weinige mooie series die PowNed heeft gemaakt, prachtigquote:
Ja dat kan je wel aan Powned over laten, altijd in Rotterdam de meest kansloze figuren uitzoeken alsof iedereen er zo bij looptquote:Op woensdag 18 december 2019 16:18 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Een van de weinige mooie series die PowNed heeft gemaakt, prachtig
Ze hebben wel de juiste types uitgekozen in de kroeg, de tering zeg
Nicequote:Op woensdag 18 december 2019 16:20 schreef Ifrane het volgende:
Over Crooswijk gesproken, straks joggen langs de Kralingse Plas met zonsonderganggenot.
Ik woon in het centrum, dus normaliter doe ik 10km langs de Maasboulevard vanaf de Veerhaven, Willemsbrug, rondje Noordereiland, Konningenbrug, Erasmusbrug en weer terug naar huis.quote:
Dat is ook 10 kilometer.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:24 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik woon in het centrum, dus normaliter doe ik 10km langs de Maasboulevard vanaf de Veerhaven, Willemsbrug, rondje Noordereiland, Konningenbrug, Erasmusbrug en weer terug naar huis.
Maar het is nu spits en ik heb geen zin om door een teringyup op een rode Uber e-bike aangereden te worden.
Dus 2 rondjes Kralingse Plas, zo kom ik ook wel aan mijn trekken.
Jog jij ook?
Viel wel mee.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou op hoor jij kreeg er zelfs buikpijn van het lachen van.
Neequote:Op woensdag 18 december 2019 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Elan ben je recent nog in Kijkduin geweest
Nog wel. Duurt ook nog even.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
Kwam daar eigenlijk alleen voor het gratis parken, dat kan niet meer toch?
quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verleden keer het nieuws op youtube zitten kijken. Heb nog maagkrampen van het lache!!!
Beste blowers, whahahhaha
Staat een grote flat nu toch?quote:Op woensdag 18 december 2019 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog wel. Duurt ook nog even.
Yup, en geen levensgevaarlijke tyfusmongolen en toeristen om je heen.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is ook 10 kilometer.
Nee ik doe geen cardio in de vorm van hardlopen meer eigenlijk. Soms skate ik in de zomer en ik fiets graag maar that's it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe je ook krachttraining?
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 18-12-2019 16:33:26 ]
Beter gewoon helemaal volbouwen is toch lachen man. Zullen ook wel dure woningen zijn.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jaziet eruit... man man man
Wordt opzich wel een mooi winkelgebied met terrassen e.d.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter gewoon helemaal volbouwen is toch lachen man. Zullen ook wel dure woningen zijn.
quote:Op woensdag 18 december 2019 16:32 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Yup, en geen levensgevaarlijke tyfusmongolen en toeristen om je heen.
Ik had eergister een boze scheldende Spaanstalige vent op mijn dak gehad omdat ik langs zijn foto van De Rotterdam rende.beetje man probeer 3x per week te trainen, 1 leg-day/deadlift, borst armen curl en een dag core.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe je ook krachttraining?
jij dan (naast hardlopen) ?blablablabla
Kijk @onlogisch , zo kan het ook!quote:Op woensdag 18 december 2019 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
beetje man probeer 3x per week te trainen, 1 leg-day/deadlift, borst armen curl en een dag core.
jij dan (naast hardlopen) ?
Lolquote:Op woensdag 18 december 2019 16:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk @:Onlogisch , zo kan het ook!
Niet Rotterdamse denker genoeg.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst wezen sporten, papzak?quote:Op woensdag 18 december 2019 16:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk @:Onlogisch , zo kan het ook!
Staat in het topic tochquote:Op woensdag 18 december 2019 08:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wanneer gaan we trouwens over tot het stemmen? @:skysherrif
Alsnog best klein als je die ruimte erbij denktquote:Op woensdag 18 december 2019 18:01 schreef KingRoland het volgende:
XL-reisinformatiescherm voor reizigers Rotterdam Centraal
rotterdamGOD
pussyquote:
Wow, ik heb een gevoelige snaar geraakt merk ik.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst wezen sporten, papzak?
VBL / Michael van Praag is weer eens bezig geweestquote:Op woensdag 18 december 2019 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
Is er eigenlijk een "Michael van Praag is gek" topic of iets dergelijks.
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
VBL / Michael van Praag is weer eens bezig geweest
Ik stel je een vraag dikkerd.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, ik heb een gevoelige snaar geraakt merk ik.
Hou je waffelquote:
Hij moet wel doseren. Anders heeft ie eerder een ban dan dat ie jou inhaalt. Dat is ook zonde.quote:
Je moeder houdt niet van doseren. Die wil altijd de volle ladingquote:Op woensdag 18 december 2019 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij moet wel doseren. Anders heeft ie eerder een ban dan dat ie jou inhaalt. Dat is ook zonde.
Eens.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij moet wel doseren. Anders heeft ie eerder een ban dan dat ie jou inhaalt. Dat is ook zonde.
GOEIE GENADEquote:Op woensdag 18 december 2019 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder houdt niet van doseren. Die wil altijd de volle lading
Het is sfeerverhogend dus ik voorzie geen problemen.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk. Jouw moeder is daarentegen meer van laf doseren. Dan krijg je gevallen zoals jij.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder houdt niet van doseren. Die wil altijd de volle lading
3/10quote:Op woensdag 18 december 2019 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk. Jouw moeder is daarentegen meer van laf doseren. Dan krijg je gevallen zoals jij.
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk. Jouw moeder is daarentegen meer van laf doseren. Dan krijg je gevallen zoals jij.
Neequote:Op woensdag 18 december 2019 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe dit maar niet meer makkerquote:Op woensdag 18 december 2019 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@René heeft zoveel te willenquote:Op woensdag 18 december 2019 17:08 schreef KingRoland het volgende:
@:johannes_vermeer heb jij de film Parasite gezien? Ik denk dat René heel graag mee wil!
Hoe zou het nu met haar zijnquote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
@:René heeft zoveel te willen
Jaquote:Op donderdag 19 december 2019 10:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ga je nu net doen alsof je iets met Jules Deelder had?
quote:
RIP Jules Dildo!quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jules Dildo is een vermoeiende vent.
over het paard getilde lau toffe godgeloeiende pestpokke volautomatische gaskamer breeje tering touwtyfus blafkanker kolere kut amsterdamquote:
Soort Haagse Sjonnie maar dan net anders.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:41 schreef Elan het volgende:
[..]
over het paard getilde lau toffe godgeloeiende pestpokke volautomatische gaskamer breeje tering touwtyfus blafkanker kolere kut amsterdam
Mwaquote:Op donderdag 19 december 2019 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Soort Haagse Sjonnie maar dan net anders.
Plaats die onverlaat niet op hetzelfde voetstuk als Deelder svp.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Soort Haagse Sjonnie maar dan net anders.
Wat vind jij van mensen die hem bijzonder vermoeiend vonden en hem bijnamen gaven als "Jules Dildo" maar die nu hij overleden is opeens net doen alsof ze het er heel zwaar mee hebben?quote:
Namen en rugnummers aubquote:Op donderdag 19 december 2019 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen die hem bijzonder vermoeiend vonden en hem bijnamen gaven als "Jules Dildo" maar die nu hij overleden is opeens net doen alsof ze het er heel zwaar mee hebben?
Rare man, weet ook niet of het goed was gekomen als ie nog 20 jaar had geleefdquote:Op donderdag 19 december 2019 10:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ga je nu net doen alsof je iets met Jules Deelder had?
quote:Op donderdag 19 december 2019 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat geldt voor vrijwel iedereen.
oke haagsquote:
quote:Op donderdag 19 december 2019 10:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik mag alleen Haagse iconen
eensquote:Op donderdag 19 december 2019 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat geldt voor vrijwel iedereen.
Je vergeet één persoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2019 12:00:48 ]
quote:Op donderdag 19 december 2019 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vergeet één persoon.HMF>LouisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus, Mohammed kan je toch wel als nog steeds gemist beschouwen, niet door mij maar door vele anderen.quote:
Beste tieten welquote:Op donderdag 19 december 2019 14:02 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
@:Knutdeijsbeer wat vind je van haar vriendje?
Het is een lieverd hoor die Sylvana, maar ik begrijp dat overdreven gedweep met die meid niet. Behalve de grote tieten en het leuke karakter is er toch weinig bijzonders aan dat heel Dumpert er zo op moet geilen.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:02 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
@:Knutdeijsbeer wat vind je van haar vriendje?
Op Dumpert zitten dan ook echt enorme kneuzen.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is een lieverd hoor die Sylvana, maar ik begrijp dat overdreven gedweep met die meid niet. Behalve de grote tieten en het leuke karakter is er toch weinig bijzonders aan dat heel Dumpert er zo op moet geilen.
De klap van gisteren werd hem teveel.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:02 schreef KingRoland het volgende:
Rotterdam is een held verloren @:ifrane @:wereldgozer @:caland @:onlogisch
Stukje uierboordquote:Op donderdag 19 december 2019 18:02 schreef KingRoland het volgende:
Jank niet zo. Er is een Spartaan heen gegaan. Boeie.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:02 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga volgende week goed nadenken over mijn 2020-lijstje.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jank niet zo. Er is een Spartaan heen gegaan. Boeie.
Ik ook makker, ik ookquote:Op donderdag 19 december 2019 18:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga volgende week goed nadenken over mijn 2020-lijstje.
Arie Ribbens is een gratis tip van me.quote:
Ik ben er al overheen.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:02 schreef KingRoland het volgende:
Een boek twee keer lezenquote:Op donderdag 19 december 2019 18:27 schreef aTypisch het volgende:
bohh
boekie van Edward Snowden voor de tweede keer uitgelezen
harde baas
Het de eerste keer niet begrijpenquote:Op donderdag 19 december 2019 18:27 schreef aTypisch het volgende:
bohh
boekie van Edward Snowden voor de tweede keer uitgelezen
harde baas
Was dat mijn gouden tip, ja?quote:Op donderdag 19 december 2019 18:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. Deze sla ik op. Net als je gouden tip voor 2019, Paul van Gorcum.
https://www.nu.nl/achterk(...)iekte-op-podium.htmlquote:Op donderdag 19 december 2019 18:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. Deze sla ik op. Net als je gouden tip voor 2019, Paul van Gorcum.
Typisch is het altijd eerst ergens per definitie mee oneens. De tweede keer krijgt hij pas mee wat er gezegd wordt.quote:
Nou ja, tip is misschien een groot woord. Maar je ging er wel min of meer vanuitquote:
Kirk Douglas is 103 en leeft ook nog steeds.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, tip is misschien een groot woord. Maar je ging er wel min of meer vanuit
GC / Wie gaat er dood in 2019?
Een usual suspect wordt wat lastiger aan te wijzen nu in het 2e achtereenvolgende jaar er één is weg gevallen, 2018 Zsa Zsa Gabor en 2019 Ricksenquote:Op donderdag 19 december 2019 18:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kirk Douglas is 103 en leeft ook nog steeds.
Ik blijf volhouden met Kirk Douglas en Prins Philip.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een usual suspect wordt wat lastiger aan te wijzen nu in het 2e achtereenvolgende jaar er één is weg gevallen, 2018 Zsa Zsa Gabor en 2019 Ricksen
niet the queen? zoals iedereen de afgelopen 20 jaarquote:Op donderdag 19 december 2019 18:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik blijf volhouden met Kirk Douglas en Prins Philip.
Laat je niet gek maken jochiequote:Op donderdag 19 december 2019 18:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
doe ik alleen met informatieve boeken
is toch niet zo gek?
??????????????????quote:Op donderdag 19 december 2019 18:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken jochie
ik vind je nieuwe naam maar raarquote:Op donderdag 19 december 2019 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, met een week of twee woont de nieuwe vogel hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |