Dat vind ik persoonlijk not dun.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
Vrijwel alles op VBL is gejat van VI.
Laat gaan joh.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk not dun.
Stagiaires van VI lezen hier mee.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
Stagiairtjequote:Op vrijdag 22 november 2019 20:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Stagiaires van VI lezen hier mee.
Waardeloze gasten johquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
Stengs en Boadu moet je er gewoon bij houden, ik vond die slechte helft van Stengs wel meevallen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:49 schreef PSVCL het volgende:
Gijp heeft gelijk..azers en feyenoorders zijn niet klaar voor oranje
Dit.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Chanant als het publiek er bij wordt betrokken
Jawel, zou ze er ook gewoon bijhouden maar voorlopig nog niet voor de basis.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stengs en Boadu moet je er gewoon bij houden, ik vond die slechte helft van Stengs wel meevallen.
Gini Frenkie gifquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
melissa heeft een nat slipje jongens
De deugders vielen over elkaar heen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb dit hypocriete gelul gelukkig grotendeels gemist.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
De deugders vielen over elkaar heen.
ok deugerquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zwarte Piet racisme vinden. Dan zit er ook wel een steekje los in je bovenkamer.
Euh juistquote:
Cruijff discrimineert niet want Sjaak is ook Swart.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Cruijff : ''Davids zat er alleen meer omdat die zwart was .
Genot
quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zwarte Piet racisme vinden. Dan zit er ook wel een steekje los in je bovenkamer.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook eens met René.
Elk kind geeft alleen om cadeautjes.
Lekker boeiend, wat is er mis met die roetveegpiet. Al het gezeik voorbij en iedereen blij.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Klopt, zei het laatst al. Komt een ruzie aan.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:00 schreef Regilio_ het volgende:
Gijp en René botsen weer regelmatig
Bommetje onder VI.
Gijp en Renéquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:00 schreef Regilio_ het volgende:
Gijp en René botsen weer regelmatig
Bommetje onder VI.
Blindganger in Hiddinks reetquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:01 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Cruijff discrimineert niet want Sjaak is ook Swart.
Ligt eraan wie er fit is.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jawel, zou ze er ook gewoon bijhouden maar voorlopig nog niet voor de basis.
Ik snap niet waarom iedereen dit niet denkt.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker boeiend, wat is er mis met die roetveegpiet. Al het gezeik voorbij en iedereen blij.
Zwaar eens.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker boeiend, wat is er mis met die roetveegpiet. Al het gezeik voorbij en iedereen blij.
Wat is er mis met zwarte piet?quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik herkende vroeger de zwart geschminckte overblijfjuffrouw ook wel. Wist daardoor ook gelijk hoe nep het was.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:01 schreef BobW het volgende:
Het enige nadeel van roetveeg is dat je je buurman gelijk herkent.
Nee niks iedereen blij, dat zijn beroepszeurders en vinden dan wel weer iets anders om over te zeiken.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ALLES MOET KAPOT!!!quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee niks iedereen blij, dat zijn beroepszeurders en vinden dan wel weer iets anders om over te zeiken.
Dat de motivatie om hem zwart te blijven houden minder steek houdt dan de motivatie om hem aan te passen.quote:
'Te weinig zwarte keepers'quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee niks iedereen blij, dat zijn beroepszeurders en vinden dan wel weer iets anders om over te zeiken.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:03 schreef Gehrman het volgende:
Mensen moeten zich eens niet zo snel gekwetst voelen.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Menzoquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Te weinig zwarte keepers'
[ afbeelding ]
Die mensen zijn hier geboren.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:04 schreef Harlekien het volgende:
Kijk, Johan zegt het. Ze komen in ons land, met onze tradities en die willen ze dan aanpassen. Zo werkt dat toch niet?
Zwarte piet is een religie voor 71% van Nederland.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon dat hele Sinterklaas afschaffen.
Bedenk gewoon wat nieuws, kunnen we ook meteen het religieuze aspect weggooien.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:04 schreef hoekandit het volgende:
Gijp praat poep.. Beledigd zijn is een keuze..
Porto had ook zo'n grabbelaar een tijd meen ikquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Menzo
Dit. Ze willen ook geen roetveegpiet, nee, het moet kapotquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Helton?quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Porto had ook zo'n grabbelaar een tijd meen ik
Beroepszeurders kunnen in de kern best een punt hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan alsnog hebben ze te dealen met de tradities van het land waar ze in opgegroeid zijn. Zaten hun vroeger toen ze kind waren ook te kwijnen om zwarte piet?quote:
Die blunder tegen Auxerre kon echt nietquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Menzo
Kloptquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:06 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hoe was de vakantie? Ten minste, begreep dat je op vakantie was?
Je moet grenzen stellen, het zijn net kinderen/vrouwen die zeuren, dan moet je niet toegeven om maar van het gezeik af te zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beroepszeurders kunnen in de kern best een punt hebben.
Was ook gelijk over na dat seizoen met hem .quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die blunder tegen Auxerre kon echt niet
Het is natuurlijk geen rationele discussie. Wat veel mensen steekt is dat mensen die al jaren Sinterklaas met Zwarte Pieten vieren ineens als racistisch bestempeld worden, terwijl dat voor 99,9% nooit de bedoeling is geweest, waardoor de discussie op emotioneel vlak gevoerd wordt. Vrijwel zelden hoor ik zorgvuldige afwegingen tussen argumenten "voor" en "tegen".quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat de motivatie om hem zwart te blijven houden minder steek houdt dan de motivatie om hem aan te passen.
'Ze'quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:04 schreef Harlekien het volgende:
Kijk, Johan zegt het. Ze komen in ons land, met onze tradities en die willen ze dan aanpassen. Zo werkt dat toch niet?
quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:04 schreef Harlekien het volgende:
Kick Out Zwarte Piet heeft de demonstratie bij de intocht afgeblazen omdat ze tevreden waren met roetveegpiet.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:05 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dit. Ze willen ook geen roetveegpiet, nee, het moet kapot
Bron?quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kick Out Zwarte Piet heeft de demonstratie bij de intocht afgeblazen omdat ze tevreden waren met roetveegpiet.
Stikstofprobleem in NL opgelost.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:08 schreef KingRadler het volgende:
Jandino terug sturen naar eigen land
Dit inderdaad. Daarbij is het leed vreselijk overdreven.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:04 schreef Harlekien het volgende:
Als je alle zwarte......quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stikstofprobleem in NL opgelost.
Inderdaad, is het nou echt zo erg om achterin de bus te moeten zitten? Poe poe.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Daarbij is het leed vreselijk overdreven.
Als het ergste wat je kan overkomen in Nederland is uitgescholden worden voor neger, aap op zwarte Piet, terwijl iemand anders weer voor dikzak, bleekscheet of schele wordt uitgescholden, dan valt het allemaal nog wel mee.
Ik stoor me gewoon om volwassenen van alle kanten die beweren voor de belangen van kinderen op te komen, terwijl het kinderen echt niks uit maakt.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je moet grenzen stellen, het zijn net kinderen/vrouwen die zeuren, dan moet je niet toegeven om maar van het gezeik af te zijn.
Die neem ik dan ook niet serieus.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:10 schreef Zipportal het volgende:
DWDD is geen programma. @:superniger kijkt dat altijd trouw.
Prima. Nu de rest nog.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:10 schreef Wim_Kieft het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/binn(...)-geschrapt~b31b4310/
In Hoorn.
Goede post.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stoor me gewoon om volwassenen van alle kanten die beweren voor de belangen van kinderen op te komen, terwijl het kinderen echt niks uit maakt.
Je moet grenzen stellen, maar dit is wel een onderwerp waar echt wel veel meer dan alleen de beroepszeurders last van hebben. Dan mag je best water bij de wijn doen. Alle tradities zijn ergens ontstaan, het is super krampachtig als je nooit iets wilt veranderen.
Hoe kom je daar nou bij? Dat lijkt alleen maar zo omdat het in de media opgeblazen wordt.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stoor me gewoon om volwassenen van alle kanten die beweren voor de belangen van kinderen op te komen, terwijl het kinderen echt niks uit maakt.
Je moet grenzen stellen, maar dit is wel een onderwerp waar echt wel veel meer dan alleen de beroepszeurders last van hebben. Dan mag je best water bij de wijn doen. Alle tradities zijn ergens ontstaan, het is super krampachtig als je nooit iets wilt veranderen.
Waar slaat dit op?quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:10 schreef Zipportal het volgende:
DWDD is geen programma. @:superniger kijkt dat altijd trouw.
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuke memequote:Op vrijdag 22 november 2019 21:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.
En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.
Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.
Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij meeOf als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
Het is belachelijk dat mensen uitgescholden worden, maar je moet je ook niet laten kwetsen door mensen die je niet kent.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad, is het nou echt zo erg om achterin de bus te moeten zitten? Poe poe.
Dit was vorige weekquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)intocht-in-Eindhoven
Ja, dat is ook echt hetzelfde ja.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Daarbij is het leed vreselijk overdreven.
Als het ergste wat je kan overkomen in Nederland is uitgescholden worden voor neger, aap op zwarte Piet, terwijl iemand anders weer voor dikzak, bleekscheet of schele wordt uitgescholden, dan valt het allemaal nog wel mee.
Ik zou zeggen praat eens met iemand. Je merkt tijdens het gesprek wel of het een beroepszeurder is of een echt iemand.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Dat lijkt alleen maar zo omdat het in de media opgeblazen wordt.
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom kijk je naar die linkse troep?
In Suriname lachen ze hierom.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen praat eens met iemand. Je merkt tijdens het gesprek wel of het een beroepszeurder is of een echt iemand.
Hoezo is iemands moeder uitschelden voor hoer minder erg dan zwarte Piet genoemd worden?quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt hetzelfde ja.
Als je dit niet begrijpt moet je jezelf even laten nakijken.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoezo is iemands moeder uitschelden voor hoer minder erg dan zwarte Piet genoemd worden?
Nou, begin dan maar met je uitleg.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je dit niet begrijpt moet je jezelf even laten nakijken.
Favre rot opquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:20 schreef MC-Morgan het volgende:
Hebben jullie al gelachen om Dortmund?
Gaat niet zo lekker hequote:Op vrijdag 22 november 2019 21:20 schreef MC-Morgan het volgende:
Hebben jullie al gelachen om Dortmund?
Ik wilde Cool Blue schrijven, maar die links zijn godverdomme allemaal stuk.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik mis de "printer is stuk" en de tuc geit
Dan heb je een adblocker.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik wilde Cool Blue schrijven, maar die links zijn godverdomme allemaal stuk.
@GGMM deze user gebruikt AdBlockquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik wilde Cool Blue schrijven, maar die links zijn godverdomme allemaal stuk.
kan prima hoor, dan ljjkt het gewoon alsof de grap bij jou wat later doordringtquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
Hey ik ben er ook maar kijk via stream dus kan niet goed mee posten
Snitchquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:ggmm deze user gebruikt AdBlock
Gezelligquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
Hey ik ben er ook maar kijk via stream dus kan niet goed mee posten
Alsof jij ggmm serieus neemtquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we ons vanaf nu gedragen.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM is een man van zijn woord weet ik toevallig.
Dan zal hij vast netjes komen opdagen bij een bioscoop afspraakquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM is een man van zijn woord weet ik toevallig.
Ik ga kneiterhardquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hij heeft net drie blikjes bier op.
Juistquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:29 schreef borisz het volgende:
Johan werd betaald voor promotie van de loterijen. Lijkt me meer dan logisch.
Nou ze hebben zijn salaris uit het bedrag dat naar het goede doel zou gaan gehaaldquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:29 schreef borisz het volgende:
Johan werd betaald voor promotie van de loterijen. Lijkt me meer dan logisch.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat doet Kees nu![]()
Buiten de deur neuken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat doet Kees nu![]()
Buiten de deur neuken![]()
![]()
Ronaldo en Messi ook niet, dus hij staat al in dat rijtje.quote:
Maar hij zegt dat die alles gewonnen heeft wat er te winnen valt.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ronaldo en Messi ook niet, dus hij staat al in dat rijtje.
Niet altijd alles gegevenquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:37 schreef borisz het volgende:
Wes heeft één echt goed seizoen gedraaid. Voor de rest kon het beter.
Dat klopt natuurlijk niet. Een EK ook niet.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar hij zegt dat die alles gewonnen heeft wat er te winnen valt.
Interquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:37 schreef borisz het volgende:
Wes heeft één echt goed seizoen gedraaid. Voor de rest kon het beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |