Ik vind jezelf een 9 geven zorgwekkender.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:50 schreef Salina het volgende:
Kut, sorry voor de saaie TT.
TT 1/10
OP 2/10
TS 9/10
Tja, ik blaas niet zo hoog van de toren meestal, maar moet eigenlijk een 10/10 zijn uiteraard.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind jezelf een 9 geven zorgwekkender.
Lekker op tijd ouwe reus.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk vrienden
Echt bizar voor wat je krijgt, ik had minimaal een tientje verwacht. Ik ben hier erg content mee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kreeg net ook een mailtje hierover. Prima prijzen.
Eens, ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt bizar voor wat je krijgt, ik had minimaal een tientje verwacht. Ik ben hier erg content mee.
Tipje, is geldig tot 31 maart. Daarna wordt het 5,99 en 7,99. Zie deze post van Breulsgod.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, ik ook.
Toch nog een lichtpuntje op deze duistere dag.
quote:
Ja, al gezien. Maar ik neem straks direct het abonnement dus komt wel goedquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tipje, is geldig tot 31 maart. Daarna wordt het 5,99 en 7,99. Zie deze post van Breulsgod.
[..]
Klopt, lijkt mij een prima strategie. Ik zat nog te twijfelen maar voor deze prijzen neem ik het meteen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, al gezien. Maar ik neem straks direct het abonnement dus komt wel goed.
Ze zullen wel gokken op een redelijke trage start aan abonnees, die vervolgens de dienst gaan aanprijzen zodat het meeste volk de reguliere prijs gaat betalen. Early adoptergod.
Wat hebben ze voor aanbod waardoor je een abonnement neemt?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt, lijkt mij een prima strategie. Ik zat nog te twijfelen maar voor deze prijzen neem ik het meteen.
Je kent de HBO series wel toch? Band of Brothers, Game of Thrones, Oz, Succession, The Wire, True Detective, Westworld, Sopranos, Chernobyl (over een kernramp) etc etc.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat hebben ze voor aanbod waardoor je een abonnement neemt?
Ik heb nu alleen Netflix en Disney. Wat mis ik voor bijzonders?
Prime neem ik niet omdat ik Amazon haat. Die geef ik NIKS.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kent de HBO series wel toch? Band of Brothers, Game of Thrones, Oz, Succession, The Wire, True Detective, Westworld, Sopranos, Chernobyl (over een kernramp) etc etc.
Zijn echt kwaliteitseries altijd.Het is pas vanaf 8 maart in Nederland overigens dus je mist nu nog niks. Al zou ik ook 'gewoon' prime nemen.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prime neem ik niet omdat ik Amazon haat. Die geef ik NIKS.
Ik wist niet wat er allemaal van HBO was. BoB, game of thrones en dat over die kernramp heb ik wel gezien. Maar met piraterij.
Sopranos is opzich wel weer eens vet om te kijken.
Ik zal ook eens kijken wat het aanbod is voor kinderen. Dat is nooit handig met downloaden vanwege de taal.
SPOILER: SeriesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FilmsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog, dat is al vervallen volgens mij.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:14 schreef Tarado het volgende:
maar bij Ziggo XL heb je ook HBO series, dat komt te vervallen?
Seizoen 1 wel, maar daarna nooit meer de moeite gedaan om verder te kijken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Westworld vond je ook niks toch?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]SPOILER: SeriesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt veel voor kinderen zo te zien.SPOILER: FilmsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar verder natuurlijk geen geld.
Ik zou het lekker laten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Seizoen 1 wel, maar daarna nooit meer de moeite gedaan om verder te kijken.
Wie weet op 8 maart
Dan kun je het internet beter af gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prime neem ik niet omdat ik Amazon haat. Die geef ik NIKS.
Ik wist niet wat er allemaal van HBO was. BoB, game of thrones en dat over die kernramp heb ik wel gezien. Maar met piraterij.
Sopranos is opzich wel weer eens vet om te kijken.
Ik zal ook eens kijken wat het aanbod is voor kinderen. Dat is nooit handig met downloaden vanwege de taal.
even kijken dan, ik gebruik het niet zo veel, laatste was Mare of Easttownquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is al vervallen volgens mij.
Denk dat je dan vooral bij Disney moet zijn inderdaad HBO series zijn volgens mij vrijwel allemaal voor volwassenen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet echt veel voor kinderen zo te zien.
Maar verder natuurlijk geen geld.
Ik weet bijna 100% zeker dat hier al een topic over was.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:19 schreef GGMM het volgende:
Om dit te vieren heb ik een Succession-topic geopend.
F&S / [HBO] Succession
Ik had op google gezocht godverdommequote:Op donderdag 24 februari 2022 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet bijna 100% zeker dat hier al een topic over was.
@Coco raadt Oeroeg aan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:20 schreef aTypisch het volgende:
geef je kinderen gewoon een goed boek
Ik kan het niet vinden dus zal wel mis zitten dan. Wel een goede serie!quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had op google gezocht godverdomme
Als dat zo is verwijder ik die stiekem
Ik kan hun diensten en producten toch zoveel mogelijk mijden. Internet is voor mij essentieel dus jammer dan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dan kun je het internet beter af gaan.
https://aws.amazon.com/
(lol)
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Niet geklikt op de link overigens.
Boeken genoeg. Ook al kunnen ze nog niet lezen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:20 schreef aTypisch het volgende:
geef je kinderen gewoon een goed boek
Waar ik wel van baal is dat OZ er niet op lijkt te staan. Die serie wil ik al zo lang eens kijken.quote:
Dus je vriendin leest jullie altijd voor?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Boeken genoeg. Ook al kunnen ze nog niet lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |