Kosovo was in Joegoslavië een autonome provincie waar Serviërs en Albanezen gelijk behandeld werden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:50 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Goh was dat niet dat stuk land wat we gestolen hebben en aan een Albanese terreurgroep hebben gegeven?
Dan weet je iig dat het goede sancties zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:51 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ja, we snijden ons weer goed in eigen vingers nu de opening van de Nord Stream 2 is uitgesteld. Slechte zaak en zeer zeker niet in het belang van de bevolking en de economie.
Omdat dat het talking point is vanuit St petersburg.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Kosovo ook maar enigszinds vergelijkbaar is? Nogal appels en peren he. Maar je begint er continue over zonder ooit uit te leggen waarom.
De Baltische staten zie ik niet zo snel gebeuren want NATO, maar als Putin lang genoeg z'n zin krijgt zie ik dat bij andere staten zoals Georgië ed wel gebeuren ja. Hopelijk zit ik ernaast. Maar zoals ik al eerder zei in een vorig topic; die speech van gisteren had duiding van een doctrine, niet zomaar een rechtvaardiging voor ingrijpen in een seperatistenkwestie.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Uit alles waar jij je op baseert haal jij dat Putin Letland, Litouwen, Estland, Armenië en zo binnen gaat vallen?
Ik denk dat hij die vrouwenmepper is uit z'n levens story.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat 'ie zelf vieze dingen heeft gedaan met z'n buurman.
Mja we zijn allemaal wel druk bezig met sancties vanuit de EU en VS maar als Oekraïne gewoon vol de tegenaanval kiest raakt de pope de ventilatorquote:
Ah je duikt, ik vroeg waarom het volgens jou vergelijkbaar is. Moet je niet met domme irrelevante vragen komen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Werd er toen ook gesproken over republiekje? of pro-albanees republiekje? Werd er toen ook gegild over sancties en zo?
quote:Analisten roemen de degelijkheid van het Russische beleid. De staatsschuld is minder dan 20% van het bbp. Voor de eurozone schommelt dat rond de 100%, de Verenigde Staten zitten daar nog ruim boven.
Voel je je aangesproken lieverd? Wat raar. Jij was toch geen Putin fan?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:55 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Kost het je nu erg veel kracht om deze puzzels in elkaar te flanzen?
Nou ja sorry not sorry maar geen zin inquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja maar wat je dus moet doen is Russiche propaganda kanalen volgen en hun talking points blind overnemen. Zo leer je echt wat over de situatie. Vervolgens in discussie ook nooit daadwerkelijk discussieren gewoon bij de talking points blijven.
Dat is de manier om dit conflict te begrijpen snap dat dan!
Dit jaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tsja, Biden wil vooral geen Ns-2. Dat Europa dan veel voor gas gaat betalen, boeit hem niet. Biden wil Oekraïne als puppet state houden. En Biden wil blijkbaar oorlog of in elk geval de boel ophitsen, omdat hij denkt dat dat z'n approval rate goed gaat doen.
Precies, we moeten ons blind onderwerpen aan de Grote Leider.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja maar wat je dus moet doen is Russiche propaganda kanalen volgen en hun talking points blind overnemen. Zo leer je echt wat over de situatie. Vervolgens in discussie ook nooit daadwerkelijk discussieren gewoon bij de talking points blijven.
Dat is de manier om dit conflict te begrijpen snap dat dan!
De Baltische staten zie ik sowieso niet gebeuren. Georgië ook niet. En Armenië ook niet. Kazachstan ook niet. Moldavië eigenlijk ook niet. Transnisitrië is de facto al los van Moldavië en da's een soort van status quo geworden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De Baltische staten zie ik niet zo snel gebeuren want NATO, maar als Putin lang genoeg z'n zin krijgt zie ik dat bij andere staten zoals Georgië ed wel gebeuren ja. Hopelijk zit ik ernaast. Maar zoals ik al eerder zei in een vorig topic; die speech van gisteren had duiding van een doctrine, niet zomaar een rechtvaardiging voor ingrijpen in een seperatistenkwestie.
Dus mensen geloven wel in de eu en de vs en niemand gelooft in Rusland. Want niemand wil er in investeren. dictators hebben altijd een lage staat schuld, want alleen zij zijn alleen eigenaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:58 schreef Idisrom het volgende:
Biden heeft het Financieel Dagblad nog niet gelezen deze maand. Rusland kan niet meer lenen van het Westen.
[..]
Oooohhh wach ff... dat ging om globale politiek...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:00 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken lieverd? Wat raar. Jij was toch geen Putin fan?
Waarom niet? Er kan veel veranderen in pak 'm beet 15 jaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
De Baltische staten zie ik sowieso niet gebeuren. Georgië ook niet. En Armenië ook niet. Kazachstan ook niet. Moldavië eigenlijk ook niet. Transnisitrië is de facto al los van Moldavië en da's een soort van status quo geworden.
Georgië is niet interessant, daar woont bijna geen kip En Zuid-Ossetië en Abchazië zijn al afgescheiden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De Baltische staten zie ik niet zo snel gebeuren want NATO, maar als Putin lang genoeg z'n zin krijgt zie ik dat bij andere staten zoals Georgië ed wel gebeuren ja. Hopelijk zit ik ernaast. Maar zoals ik al eerder zei in een vorig topic; die speech van gisteren had duiding van een doctrine, niet zomaar een rechtvaardiging voor ingrijpen in een seperatistenkwestie.
Wat is dit nou voor reactie? Ik zeg toch niet dat de separatisten niet door Rusland gesteund worden? Rebellen bewapenen is niet iets unieks voor Rusland. Vraag het anders nog even na in Syrië.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, laat ook maar. Je 'gelooft' echt dat de seperatisten niet gesteund worden door Russische troepen.
Dat vind ik eigenlijk best schattig.
Putin zei gisteren dat het een grote fout van Lenin was om landen in 1917 af te laten breken van het Russische rijk, dat deze landen geen bestaansrecht hebben en dat hij de fout zou herstellen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:52 schreef Halcon het volgende:
Uit alles waar jij je op baseert haal jij dat Putin Letland, Litouwen, Estland, Armenië en zo binnen gaat vallen?
Zonder grap Poetin heeft gezegd dat je ze dan moet verkrachten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:53 schreef mcmlxiv het volgende:
“Het van twee kanten bekijken “, ja ja..
Vraag 2 in de quiz voor dictator liefhebbers dan maar.
Je misdadige buurman, de man die eerder al je vrouw en zoon in het ziekenhuis gemept heeft, “verklaard” je dochters van 15 en 16 meerderjarig, want die kunnen wel wat “bescherming” gebruiken….
Wat denk je als rechtgeaarde Putin fan?
A: groot gelijk die buurman! Die dochters moeten nodig “beschermd” worden
B: wat een idiote misdadige mafklapper die buurman
C: tja twijfelgeval. Misschien bedoelt die buurman het wel gewoon goed!
D: het is de schuld van mezelf, ik ben gewoon een slappe zak!
Hey van jou moesten we het “van twee kanten bekijken “!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:02 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Oooohhh wach ff... dat ging om globale politiek...
Ja, in 15 jaar kan er veel veranderen. Maar nu wijst niets er op. Wat er over 15 jaar gebeurt, is bijna onmogelijk om te voorspellen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom niet? Er kan veel veranderen in pak 'm beet 15 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |