De beurzen die dicht zijn herstellen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:15 schreef Confetti het volgende:
Dus de status quo voor nu is als volgt:
Slappe sancties omdat veel landen geen harde sancties willen. Iig niet tot een 'volledige' invasie. Dat terwijl de Yankees zo hard riepen en roepen dat het een invasie is. Een invasie die dus met de massieve sancties beantwoord zou worden. Haha. Geen wonder dat de beurzen herstellen.
Futures dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De beurzen die dicht zijn herstellen?
Wel opvallend dat dit net gebeurd nu Merkel weg is.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:17 schreef Discombobulate het volgende:
Wie kan Poetin eigenlijk wel de baas? Of nou ja, niet per se de baas, maar met wie ie een beetje een goede verstandhouding kon hebben of iets tegen hem in te gaan. Merkel was een goede relatie. Wie nog meer? Hij is Biden ook aan het testen.
Wat is je mening over het huidige beleid? Zet een kruisje bij 1 van de volgende opties:quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nou het Kremlin laat volgens mij wel weinig enquetes slingeren waarin verbeterpunten aan kunnen worden gedragen.
Dit dus plus misschien op de herverkiezing van trump gerekend.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:15 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien heeft het plannen dit veel tijd gekost en hielp de pandemie ook niet mee. Maar ik vind het een beetje te gemakkelijk om te zeggen dat het aan Biden zou liggen, omdat het toevallig nu gebeurt.
De inzichten van Russische kennissen die mijn vader regelmatig over de vloer had.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Op basis waarvan denk je dit?
Dit spreekt tegen je standpunt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:17 schreef Schaamlap het volgende:
(CNN)Recently, ex-President Donald Trump proudly declared, "What's happening with Russia and Ukraine would never have happened under the Trump administration. Not even a possibility!"
That may actually be true. After all, just a couple of years ago, Trump was impeached for trying to use Ukraine to dig up dirt on his potential presidential rival Joe Biden. He tried to push Ukrainian President Volodymyr Zelensky to "do us a favor" and investigate Biden and his son, Hunter -- all while holding up almost $400 million in crucial military aid. Remember that "perfect" phone call?
Dit dus plus misschien op de herverkiezing van trump gerekend.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:15 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien heeft het plannen dit veel tijd gekost en hielp de pandemie ook niet mee. Maar ik vind het een beetje te gemakkelijk om te zeggen dat het aan Biden zou liggen, omdat het toevallig nu gebeurt.
Of dat wij Ollongren op defensie hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel opvallend dat dit net gebeurd nu Merkel weg is.
Jup. Vraag me af welke mensen nog meer met hem konden omgaan. Kon Obama dat ook?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel opvallend dat dit net gebeurd nu Merkel weg is.
Ik hoor hele andere verhalen van de Russen die ik ken, daar valt ook niet echt mee te praten over Poetin bijvoorbeeld. Die zien hem echt als een sterke leider die voor zijn volk vecht. Zou er dus niet vanuit gaan dat wat jij hoort het enige perspectief daar is.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De inzichten van Russische kennissen die mijn vader regelmatig over de vloer had.
Rusland is door eerdere sancties al meer zelfvoorzienend geworden. De Goudse kaas bijvoorbeeld wordt sinds 2014 in Rusland zelf gemaakt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:08 schreef crystal_meth het volgende:
Ik vraag me echt af wat Putin van plan is. Als het escaleert in Oekraine komen er nog zwaardere sancties bij. Is hij echt bereid die prijs te betalen?
Is hij misschien van plan verder te escaleren met bvb nuclear brinkmanship, zeggen dat de sancties een oorlogsverklaring zijn, en Rusland er zo op zal reageren als ze niet opgeheven worden.
Wat had Biden meer kunnen doen dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:25 schreef Breekfast het volgende:
Wat had Biden meer kunnen doen dan? Die man heeft tot in den treure gewaarschuwd voor een invasie(terecht kunnen we nu stellen). En heeft de EU (en met name Duitsland) onder druk gezet om een zwaar sanctiepakket voor te bereiden. Volgens sommigen hier moest hij juist een beetje dimmen.
Als je het een land in het Westen kwalijk kan nemen dat ze te zacht zijn geweest dan is het Duitsland. Scholz mag zich wel achter de oren krabben. Hun twijfelende houding heeft absoluut niet geholpen om een geloofwaardige afschrikking voor Poetin op poten te zetten.
Fijn dat ook dit soort reacties nog voor komen in dit topic.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:25 schreef Breekfast het volgende:
Wat had Biden meer kunnen doen dan? Die man heeft tot in den treure gewaarschuwd voor een invasie(terecht kunnen we nu stellen). En heeft de EU (en met name Duitsland) onder druk gezet om een zwaar sanctiepakket voor te bereiden. Volgens sommigen hier moest hij juist een beetje dimmen.
Als je het een land in het Westen kwalijk kan nemen dat ze te zacht zijn geweest dan is het Duitsland. Scholz mag zich wel achter de oren krabben. Hun twijfelende houding heeft absoluut niet geholpen om een geloofwaardige afschrikking voor Poetin op poten te zetten.
Tsja, Biden wil vooral geen Ns-2. Dat Europa dan veel voor gas gaat betalen, boeit hem niet. Biden wil Oekraïne als puppet state houden. En Biden wil blijkbaar oorlog of in elk geval de boel ophitsen, omdat hij denkt dat dat z'n approval rate goed gaat doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:25 schreef Breekfast het volgende:
Rustig Vladimir, niet weer zo boos worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:27 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Wat had Biden meer kunnen doen dan?
Z'n gore bek houden.
Elke keer als je denkt dat het niet debieler kanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:27 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Z'n gore bek houden.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:27 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Z'n gore bek houden.
Wat is dit voor bullshit?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tsja, Biden wil vooral geen Ns-2. Dat Europa dan veel voor gas gaat betalen, boeit hem niet. Biden wil Oekraïne als puppet state houden. En Biden wil blijkbaar oorlog of in elk geval de boel ophitsen, omdat hij denkt dat dat z'n approval rate goed gaat doen.
Oja, want Poetin werd door al dat waarschuwen van Biden wel gedwongen om uiteindelijk binnen te vallen. Eigenlijk was hij het zelf absoluut niet van plan. Maar ja, omdat Biden het telkens zei moest hij welquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:27 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Z'n gore bek houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |