Wat houdt je tegen om naar oekraine af te reizen en mee te vechten?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:23 schreef THEFXR het volgende:
gaat de EU nog wat doen? dat praten zijn we nu wel zat.
Eerlijk is eerlijk, Erdogan is een stuk normaler dan Poetin.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Landen als Rusland en Turkije kunnen best eens een verbindende leider krijgen. Maar het zijn van die landen die dan weer menen dat ze zichzelf kwijtraken waarna dat lijk van het verleden weer op tafel moet.
Erdogan eerde de sultan die het Ottomaanse Rijk het grootst had gemaakt. Putin heeft dezelfde soort sentimenten. Niets doen aan interne problematiek, maar volledig naar buiten richten.
gooi je brein in de prullenbak, bidt wat en ga met je bammetjes richting het front.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:23 schreef THEFXR het volgende:
gaat de EU nog wat doen? dat praten zijn we nu wel zat.
rate the dictatorquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:42 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, Erdogan is een stuk normaler dan Poetin.
Typisch Putin. Eén groot toneelstuk en mensen trappen er nog in ookquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:46 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Poetin heeft geen overleg met zijn eigen counsel nodig om die documenten te tekenen...
Wie is we?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:25 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Van de-escaleren gaat geen sprake meer zijn, dat pad is al uitgewandeld.
Met Rusland zoals het Rusland vandaag gaan we nimmer normale betrekkingen hebben tenzij we toegeven en dus buigen.
Het is juist tijd om volledig te breken met Rusland en over 20 jaar nog eens te kijken terwijl we ondertussen zorgen dat we klaar zijn voor wanneer Poetin verder gaat dat Oekraïne.
Wat een slecht betoog is dat.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:06 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik vond dit draadje wel de spijker op de kop slaan. Geen dank.
[ twitter ]
[ twitter ]
Tja, als jij uit mijn post concludeert dat ik zeg dat economische macht een gevolg is van militaire macht, dan is het wel lastig discussiëren. Militaire macht is een voorwaarde om ook een economische macht te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je economische macht en militaire macht aan elkaar koppelt. Natuurlijk zal er enige overlap zijn maar niet bepaald correlatie. Duitsland heeft een veel grotere economische macht dan Rusland meer dan 2x het BNP maar dat is nou niet bepaald afhankelijk van hun leger of wel? Nederland zit op ongeveer de helft van de economie van Rusland maar dat zal toch niet liggen aan ons geweldig indrukwekkende leger of wel?
Is ironischquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:43 schreef Kijkertje het volgende:
En Trump trapt natuurlijk weer in de 'peacekeeping' mooipraat van Putin![]()
[ twitter ]
Dan ken je Trump nietquote:
Ik was minder nerveus voor mijn eerste boekbespreking.quote:
ik vind het altijd erg mooi vanuit murikaquote:
Dat zal lastig gaan met een economie die even groot is als texas.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je weet wel wat Putin allemaal gedaan heeft mbt de verkiezingen in de VS van 2016?
En het gaat Putin helemaal niet om Europa. Het gaat hem om de VS (en daarmee de NAVO). De VS is de machtigste natie die er is en die plaats wil Putin zich graag toeeigenen.
Democratieen moeten kapot gemaakt worden want Putin is ervan overtuigd dat die niet werken en hij is er dus ook continu mee bezig om die te ondermijnen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je weet wel wat Putin allemaal gedaan heeft mbt de verkiezingen in de VS van 2016?
En het gaat Putin helemaal niet om Europa. Het gaat hem om de VS (en daarmee de NAVO). De VS is de machtigste natie die er is en die plaats wil Putin zich graag toeeigenen.
Democratieen moeten kapot gemaakt worden want Putin is ervan overtuigd dat die niet werken en hij is er dus ook continu mee bezig om die te ondermijnen.
slechtste reply evaquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:35 schreef the-eye het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om naar oekraine af te reizen en mee te vechten?
Waarom zou hij iets kapot willen maken bij tegenstanders als het niet goed werkt?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |